Sramota što sve do sada nisam predstavio Passata na kojem sam postao svestan "Was ist das? - das Auto".
Ovo je "radni" auto koji je prešao kilometre i kilometre vukavši prikolicu i bivan natovaren raznoraznim glupostima što u gepeku što na zadnjem sedištu. Retko pran, a još ređe servisran
. Ove zime sam "dobio" još jednu garažu pa sam ga uzeo od matoraca da ne stoji na zimi na otvorenom.
Naravo nisam ga mogao dugo gledati (čitaj voziti) prljavog i raspadnutog, pa sam ga odma' detaljno oprao (praonica + moj tretman) i počeo sređivati stvari koje su pokvarene.
Daklem:
'92 god. 1.8 90ks sa TNG. Oprema: Servo, klima, prednji podizači,. Trenutno prešao 280k. Sem ne redovnog servisa na motoru nikad ništa nije rađeno - problemi bili sa: Unutrašnjim hladnjakom, ajnšpric pumpom u rezervoaru, zglobovima i podizačima.
Sad kada sam ga malo osvežio samo se u njemu vozim, nekako mi je bolji filing...
skontao sam da kada sam sa B6 uvek sam nekako napet - u svakom slučaju. Ovo je baš opooshteno...
E dotegao i podmazao bravice na vratima, podmazao šarke, promenio sijalice u km satu i naručio jaču sijalicu od 2,3w za klimu u tabli (negde sam pročitao da će onada mnogo bolje sijati - a ne ovako jadno. I naručio ove sijalice za pepeljare koje su ni manje ni više skoro 900 din po komadu.
I zasad to je to.
Politika u zadnjih 5 godina kod nas u vezi tog auta je bila, vozi se dok ne stane, a onda u staro gvožđe, a on nikako da stane
i kako stvari stoje doćiće on i do 400k možda i 500k km pre nego što stane...