-Druze moj ti je savet da se manes golfovog karburatora njegovog popravljanja i trazenja drugog jer se na prste mogu prebrojati koji posle 20god zaista rade kako treba. Pricam ti iz iskustva jer sam prosao Isusove muke sa tim karburatorom isto Golf 2 1.3. Sta sve mu nisam radio, servisirao popravljao stavljao drugi a rezultat: na benzinu jedva da radi a na plin te nece da pali te slabo vuce te se gasi na leru, ma menjao i uredjaj i membrane filtere i kad kao namestim da radi on tuce preko 15l plina. Onda sam uzeo lepo i stavio kecev karburator ( sad ce me svi ovde napusavati zbog toga) ali ja od tada haubu nisam otvorio, na benzin samo prede na plinu jos bolje i po zimi pali lako na plin a i sa potrosnjom sam prezadovoljan. To je moje iskustvo, moj golf pierburgov karburator vise u zivotu nece videti -
sve sto covek napisa , ziva istina ... s tim da sam ja zadnji vozio weber original ne ipm kopija , razlika je minimalna u modelu ali u potrosnji se primeti , weber original trosi barem pola litre-litar manje . uzmi i filter za taj karburator , moze i golfov ali on daje mnogo vise vazduha pa ces na onaj sraf - za smsu skroz dole ispod poteznice gasa na kucistu morati da otvoris malo a onda eto i potrosnje , dakle ako te zeza taj tvoj karburator kao sto je i mene zezao moj stavi ovaj zastavin ili ako mozes da nadjes weberov jos bolje cena oko 10e+filter 5e + kuciste filtera 5e malo majstor da namesti ako ne znas sam , sve zavrsis za pola remonta tog tvog originalnog koji ce veruj mi opet posle nekog vremena da prosvira ... ovo sam sve napisao zato sto sam zive muke istrpeo a pogotovo zimi i potrosio preko 100e na kojekakve majstore strucnjake i servise , dok na kraju nisam odradio ovu kombinaciju za manje od 40e i prezadovoljan sam . jos jedno ako imas i plin , nikada neces ovaj karburator namestiti idealno i za rad na plinu i benzinu dakle moraces da das akcenat recimo na plin da radi savrseno a benzin kao alternativa ili obrnuto ... pozzz