Autor Tema: Zasto trokira i dimi?  (Pročitano 18188 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #20 poslato: Januar 25, 2007, 02:50:14 posle podne »
Prema motoru je ranije, a ka napred kao sto si ti pomerio kako sam zakljucio je kasnije, zato losije i ide.  
Moras naci najpovoljiju tacku.....

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #21 poslato: Januar 26, 2007, 02:15:53 posle podne »
Sad mnogo mirnije radi kad je zagrijan i manje je bucan, ali slabije ide. Sta mislis da mu malo pojacam dozu na onom sarafu sa desne strane? Valjda ce bolje ici!?
« Poslednja izmena: Januar 26, 2007, 02:17:07 posle podne od strane Turbo »

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #22 poslato: Januar 26, 2007, 11:10:25 posle podne »
Ajd malo da se umijesam i ja,,,, to sto losije pali sa sauhom je normalno ako je pumpa u predpaljenju, sam sauh u stvari je poluga koja totira pumpu za 2,5 stepeni u predpaljenje, i ako je vec sama pumpa pomjerena za jedno 2 stepena to mu je previse,,,,
najbolje je ako imas nekoga ko ima komparater da odvrnes onaj sraf koji se nalazi u sredini izmedju cijevi visokog pritiska, nuliras pumpu i podesis je na 93 stota u predpaljenje,,,to je optimalno,,,
ako nemas onda od oka,,,od prilike onaj zarez sto imas na limu koji centrira zupcanik, i zarez na pumpi sa strane pumpe treba da budu takvi da pumpa ide jedno pola mm ka farovima. i povedi racuna kad pomijeras pumpu da je vratis u ravan da ti zupcasti ne bi bjezao sa zupcanika, mora da stoji ravno i kad je motor upaljen,,,ako bjezi, to podesi prekok 4 srafa koji se nalazi na desnom kraju ispod pumpe
inace to sto torokira i dimi je zbog loseg nalijeganja ventila,,,i dok je ladan oce da stuca izmedju 1500 i 2000 rpm, kao da lupne nesto u motoru,,imao sam isti problem, ali nije strasno
Ajd pa javi sta si uradio

eh da , ako budes cackao srafove za protok goriva, dobices potrosnju benzinca, a snagu turbodizela,,,,pa vidi dal se isplati
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #23 poslato: Januar 27, 2007, 03:09:08 posle podne »
Pa bas sam je tako i podesio,oko 0.5-1mm od zareza prema farovima i mirnije radi,a kad sam kupio auto bilo je podeseno na oko 1cm prema motoru i puno je trosio.
A to sto se tice ventila,mogu li se oni nastelovati da se to ne desava? (motor je od mk1)

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #24 poslato: Januar 27, 2007, 11:22:35 posle podne »
nazalost,,,,ne moze,,,stelovanje ventila i kod mk1 koji nije imao hidropodizace se vrsi samo da ne bi zvecali,,,ovo sto trokira je kada ventil ne nalijeze dobro na sjediste ventila i jedino rjesenje je da se obrade ventili i sjedista ventila, sto te kosta oko 2000 din u masinskoj radionici, ili kompletna obrada glave sa zamjenom ventila je oko 5000-6000 u MR-u, tu ide jos dihtung od 1000 din i problem ce biti rijesen,,,,,samo sto ces onda vjerovarno pozeljeti da zamijenis i karike i letece lezajeve kad vec otvaras motor, a to ce da te kosta ukupno oko 12-13 ooo dinara, bez ruku,,,mada eto ako budes odlucio za to,,,pomoci cu ti da to rijesis, da ne placas majstora,,,jedan dan rasklopimo motor, sutradan ga sklopimo,zbog obrade glave, samo nadji neki kanal i sredicemo ga
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #25 poslato: Januar 28, 2007, 01:27:59 pre podne »
E hvala ti na pomoci, kao sto si rekao ako ga otvorim onda cu sve uraditi, ali nesto se kanim odavno, puno sam ulozio u njega, a taj motor je `84.g., a mozda odlucim i da ga prodam. A sta mislis da li moze biti pumpa u pitanju sto trokira dok se ne zagrije? Neko mi rece da je i to moguce.
Sa ovim dizelima samo problemi, prije ovog sam imao 1.6TD i tu sam se tek namucio,jos bio neiskusan sa dizelima. Ma benz.je svetinja-sipaj i vozi,a ovde-sipaj,popravljaj,steluj i posle svega ti dodje da ga zapalis.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #26 poslato: Januar 29, 2007, 03:44:04 posle podne »
Sve zavisi od stanja u kome je automobil, tako da i benzinac i dizel mogu da budu sipaj i vozi ali i zapusteni pa mora da se intervenise.

@ DANDY
Slazem sa sa tvojim konstatacijama, osim da su u pitanju ventili. Kod mene je nova glava, znaci nova sedista verntila i vodjice i novi ventili pa je umeo da trokira 1 min. dok se nezagreje dok nisam namestio pumpu u pravi polozaj.Sada nema tih problema.
Generalno u pravu si da moze da trokira i zbog loseg naleganja ventila, ali mislim da su u njegovom slucaju problem dizne i precizno zupcenje pumpe.
   

U svakom slucaju ako si za to raspolozen podrzavam sredjivanje glave i zamenu karika i lezajeva, samo u tom slucaju obavezno pored frezovanja sedista ventila iliti siceva promeni vodjice ventila, ventile, obrusi glavu i naravno nove gumice. Nije nista skupo, a posle servisa odrazice se na bolju vucu i manju potrsnju.
« Poslednja izmena: Januar 29, 2007, 03:51:02 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #27 poslato: Januar 29, 2007, 07:11:29 posle podne »
SLazemo se kolega, paljenje na pocetku, jer da je pumpa lose uzupcena ne bi golf nikad upalio, probao sam mnogo puta, i nema boga da sastavi,,,
Onda dizne,,,,mada kad neka ode od njih potrosnja postane katastrofalno velika ili stalno trokira,,,tako da to za sada odbacujemo
Iskreno druze, ako je motor 84 god,,,stvarno je vrijeme da ga zamijenis,,,da te sad ne podsticem na kriminal, pa cu ti reci da je legalno carinjenje motora oko 100-150e,,,nadjes nekog nadrkanog tdi 92 god, mislim da nisu vise od 400-500 e,,,,
e sad da li vrijedi to sve uloziti u auto, vidi,,,,ja bi to prodao i uzeo nesto drugo,,,
eh kad rece benzinac,,,,kod dizela postoje boljke, pumpa dizne i grijaci,,,i jako rijetko se ispoljavaju ako je motor bar jednom mjesecno imao cast da ugleda lice vlasnika koji mu provjeri ulje vodu i dr,,,i velika boljka ako su ko moj drugar uzeo golfa, vozio 2(zamislite dvije) godine, zakucao mu motor, i kad su ga pitali kad je mijenjao ulje,,,,on je konstatovao da je dobio neku karticu na kojoj je nesto pisalo za ulje,,ali je izgubio, pa nije htio da ceprka nista, tragedija....haubu nije otvorio.
 
A problemi sa benzincima, uh, kablovi svjecice razvodna kapa , raz ruka, platine, bobina, svjecice, karburator, haos,,,,,njih kako god odrzavali uvijek znaju da iznenade sa po nekom gluposti
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #28 poslato: Januar 30, 2007, 12:28:22 pre podne »
Sta mislis da ja njemu roknem onaj aditiv za ciscenje sistema,ko zna mozda proradi?!? A otici cu ovih dana ponovo da provjerim dizne (dok su jos pod garancijom).
Razne varijante su mi u glavi,ali ovde su motori strasno skupi,jedino da trazim u BiH,mada ne znam da li to sve vrijedi. Samo da prodje zima,mislio sam naci nekog dobrog GTI-ja,pa mu ubaciti dobar TD.
Vozio sam 7 godina mk2 1.6B i nikad me nije iznervirao kao ova kanta,a jedini problem je bio automatski saug (to im je boljka),a ostalo sve funkcionisalo odlicno (a bio je `85g.)

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #29 poslato: Januar 30, 2007, 11:15:32 posle podne »
aditiv je bacanje para,,,nema koji nisam probao, i ja sam mislio da to necem vrijedi, ali jok,,,,nista, jedino sto vrijedi je onaj castrola diesel aditiv ali samo protiv smrzavanja nafte...ostalo jok

ma to ti je haoticno sranje, predpostavljam da je na bih table, i tamo su uveli papirologije masu i jako je tesko uvesti motor, i tamo.
 
Najbolje rjesenje je malo to prepakovati, ali necu o tome ovdje,
ostale varijante su malo skuplje, mnooogo skuplje, ali ajd preko PM cemo se raspricati
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #30 poslato: Februar 05, 2007, 10:40:12 pre podne »
Opet sam malo pomjerao pumpu i sad je 2-3mm od zareza prema motoru i dobro pali  i dobro ide,ali vise trosi i malo vise dimi u voznji (crn dim)-doduse po malo i duva na cepu. Da li bi sad trebalo malo stelovati protok goriva na onom sarafu sa strane?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #31 poslato: Februar 05, 2007, 11:02:59 pre podne »
E to ti je ranije paljenje, nadam se da nisi preterao, reguje li na sauh?
Probaj malo da smanjis naftu, samo pazi osetljivo je nemoj mnogo zaokretati. Cetvrt kruga je velika reakcija.

U smeru kazaljke na satu, tj. desnom, povecava kolicinu nafte, a u smeru suprotno kazaljci na satu, tj. levom, smanjuje kolicinu nafte.
« Poslednja izmena: Februar 06, 2007, 12:43:16 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #32 poslato: Februar 06, 2007, 12:17:12 posle podne »
Ne reaguje saug,ali ovako se najbolje ponasa,probao sam razne polozaje.
Kad reaguje,onda vise trokira.
Podesio sam juce i protok, ali je obrnuto-u smijeru kazaljke na satu (kad se saraf zavrce) povecava kolicinu nafte. Sad ne dimi uopste,a ide solidno.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #33 poslato: Februar 06, 2007, 12:46:14 posle podne »
Ako ti tako odgovara uzivaj, ali si verovatno preterao na rano kad nereaguje sauh.
Kakva je sad potrosnja?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #34 poslato: Februar 06, 2007, 06:51:53 posle podne »
Cini mi se da je manja,ali nisam ga jos testirao. Nasucu onaj aditiv za ciscenje dizni i pumpe, iako nesto ne vjerujem u to, ali eto da probam.

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #35 poslato: Februar 08, 2007, 11:54:29 posle podne »
ma kod tih motora od mk1 ta poluga za sauh nikad ije ni reagovala, ona nemataj dio koji povecava ubrizgavanje goriva vec samo zakrece moment paljenja, tako da se to po broju obrtaja i ne osjeti, inace, te pumpe su se jako lose pokazale, i zato su i osavremenjene vec sa 85-tim godistem.
ne znam sta da ti kazem, ma u stvari vozi ti to dok ide, pa posle nesto drugo, nek dimi koliko mu volja,,,,ozbiljno, sd alo kad razmislim, stavrno ne mozes puno toga da uradis, a kostace te poprilicno, da sad mijenjas pumpu, i ostalo ne isplati se....
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #36 poslato: Februar 15, 2007, 02:05:15 posle podne »
Sad je potrosnja oko 7,5l/100km gradske voznje. Da li je to mnogo?
Doduse, s obzirom na godine i nije lose.