VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: baka Februar 11, 2015, 02:23:39 posle podne

Naslov: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Februar 11, 2015, 02:23:39 posle podne
Poz svima,
Posle duzeg razmisljanja i skupljanja novcanih sretstava odlucio sam da u svog VW POLA  2007.god 1.4 16V 80hp ugradim auto gas.
Malo sam se raspitao oko majstora koji ugradjuju i cena i zakljucio da je najbolji odnos cena/kvalitet ugradnja kod majstora AC BABIC- Vlada error na Bogosloviji. Kod njega je LPG TECH sistem 380evra sa ugradnjom + oko 100evrica za atest i saobracajnu! Tako da sutra ugradjujem kod njega auto gas uredjaj!
Voleo bi da ako je neko ako neko ima plin na ovom motoru prenese svoje iskustva, koliko trosi i kako se ponasa, takodje kako se u praksi pokazalo to da se punjac za plin stavi pored punjaca za benzin i da se preko adaptera puni......?
Unapred zahvaljujem na odgovorima
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: Wele Februar 11, 2015, 04:13:29 posle podne
Bako jesi ti precesljao forum prethodno? Jel ti Babic rekao sta je trebalo da znaš?
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Februar 11, 2015, 04:37:57 posle podne
Precesljao, sve mi oci ki kod sove! Sad sam video da je u temi za Golfa 4 bilio price oko punjenja pored benzina...
Brine me samo velika verovatnoca sjebavanja punjaca ako stoji do bezina, a vidim da i ti (Vi) imas to na golfu...
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: NikolaRS Februar 11, 2015, 05:00:10 posle podne
samo pored rupe za tocenje goriva stavi i adapter i to je to. o tome i ostalom se pisalo 100x na forumu.
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: Wele Februar 13, 2015, 11:14:42 pre podne
Jos jednom ako nekim cudom nisi nasao odgovor kao sova, pitaj Babica on je strucniji vise nego 90% ljudi sa foruma.
Punjenje pored rupe za benzin u Golf4 za koji su svi rekli da je nemoguce kod mene je Babic majstorski uradio. Par stvari treba da obratis paznju. Da uvek sam stavljas adapter, a ne pumpadzije da ti ne udaraju metalom po kolima. Ja sam adapter obmotao izolir trakom. Verovatno nisam trebao, ali da ne razmisljam da li cu da ogrebem nesto. I kad skidas adapter odvrci ga drzeci za telo, a ne za glavu jer zbog veoma niske temp plina (adapter se smrzne) rekli su mi pumpadzije da hoce da popuca spoj glave i tela adaptera. Cak i ako ti se to desi, cak i ako izgubis adapter, novi 15e, nista strasno.
Potrosnja 10% veca od benzina. Pomenuto 1000x
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: capricorno Februar 14, 2015, 03:43:54 pre podne
Ja na golfu imam adapter pored, tacnije ispod ulivne cevi za benzin...vec 3 godine...nikad problem...samo malo pripazis na pumpi,da ne naidje neki idiot ili klinac koji pojma nema pa da ti s*ebe to...ako ne budes znao kako...javi da ti posaljem slike kako je meni majstor uradio..
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Februar 18, 2015, 04:03:57 posle podne
Ljudi hvala svima na odgovorima!
Plin je ugradjen i za sad sve radi kako treba, Babic je super lik i odlican majstor.
Punjenje sam odlucio u konsultaciji sa Babicem da stavim u dodnjem desnom uglu branika jer necu da razmisljem dal ce i kad ovo kod benzina da se pokida, popuca il sta god, ovako moze da skace po punjacu dok puni i nece puci!
Za sad potrosnja za prvih 1000din=13.7l /EKO PUMPA/ presao 158km sto je oko 9 l/100km gradske voznje!
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Jul 07, 2015, 01:15:37 posle podne
Ljudi jer imao neko na problema na ovom motoru ,1.4 (59kw) BUD je kod motora,  na plinu ili benzinu da se aut gasi kad je ukljucena klima?

Auto se kad ga izbacim iz brzine ugasi bez ikakvog trokiranja samo se jednostavno ugasi. Iz razgovora sa covekom koji mi je ugradjivao plin - Vlada Babic -AC BABIC,
dosli smo do moguceg resenja koje se svodi na nadogradnju softvera ECUkompjutera i da to ima veze sa nekakvim cut off modom motora.
Ima na ovom linku detaljniji opis coveka sa drugog foruma
http://forum.seatklub.rs/index.php?/topic/858-ugradnja-plina-u-cordobu-14-16v-bxw-brc-iskustva/
Da li je neko imao ovakav problem, i ako ga je resio kako?
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Jul 30, 2015, 01:47:06 posle podne
Izgleda da na forumu niko ne vozi na plin, bar ne 1.4 motor.
Hvala svima /NIKOM/ na odgovorima...
Ja cu pisati ako uspem da resim ovaj problem jer znam da dosta ljudi ima ovaj problem na ovom motoru, u sredu idem na taj upgrade softwer-a u ovlasceni servis, pa cemo da vidimo!
Pozdrav
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: Nenad Petakovic Jul 30, 2015, 07:09:02 posle podne
Druze vozi dosta ljudi sa foruma na plin,razne kubikaze...Nego ti juri tog majstora sto ti ga je ugradio,svi oni pre nego sto uzmu pare,slazu price kao ti si im stota musterija sa tim autom itd.A kad ga ugrade posle su im fol potrebni razni upgrade-ovi softvera i sta ti jos znam...Nego ti njega pritegni...Radi taj 1,4 na plin dobro,bas sam pre u Cacku gledao neku ibizu 1,4 ma radila na secvent-u ko sat...aj pozz :26
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Jul 30, 2015, 08:56:14 posle podne
Radi i ovaj moj ko sat, skoro pa se ne vidi razlika izmedju plina i benzina (osim u novcaniku). Jedino taj bag koji pokusavam da resim. Bio sam i u AC Rasic, pregledali plin stavili na komp i kazu da je plin ugradjen kako treba, da radi kako treba i da je mapa dobra i da oni ne znaju zbog cega to moze da se desava ali da nije vezano za nesto u instalaciji ili podesavanjima plina.
Ako uspem da resim pisacu kako.
Naslov: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: voodoons Avgust 01, 2015, 08:19:10 posle podne
Ja vec 3 godine vozim 1.4 55kW na plin... Jedini problem koji imam od pocetka je katastrofa kvalitet plina... Potrosnja ogromna, 10-12-14l po NS gradska... Check Engine na svakih 200-300km.
Situacija se menja iz korena kad sam preko grane. Potrosnja 8-10l, nema Check Engine-a nikad....
U radu motora ni kod nas se ne oseća nista, sve radi kao i na benzin.. Samo ima te probleme koji realno i nisu problemi (potrosnja i resetovanje Check Engine-a  jednom, dvaput na 500km)
U pitanju je sekvenT Zavoli Alisei ili kako vec..

Sent from mighty voodoo magic ;)
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: Wele Avgust 02, 2015, 01:27:19 pre podne
Izgleda da na forumu niko ne vozi na plin, bar ne 1.4 motor.
Hvala svima /NIKOM/ na odgovorima...
Ja cu pisati ako uspem da resim ovaj problem jer znam da dosta ljudi ima ovaj problem na ovom motoru, u sredu idem na taj upgrade softwer-a u ovlasceni servis, pa cemo da vidimo!
Pozdrav
Ti uporno trazis odgovor od ljudi koji nisu strucni kao Vlada Babic i jos se kurobecas zbog toga. Ako ti je Vlada namestao idi kod njega neka ti sredi problem. Ako ti niko ne odgovori na tvoja pitanja onda to znaci da nema niko nista pametno da kaze. A mozes i da ne postavljas pitanja vise ovde i svi srecni.
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: baka Avgust 02, 2015, 07:20:38 posle podne
Cika Wele nije mi jasno sto ste toliko nervon covek. Razumeo bi vasu reakciju reakciju da sam nekog napusio kurcem, ali nisam.
Ni Vlada koji mi je ugradio plin me moze da mi da odgovor sto se to desava, pa pokusavam ja da nadjem odgovor.
A sto se tice postavljanja pitanja neka odluce ljudi koji vode forum, mislim da nisam prekrsio niti jedno pravilo foruma...
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: Bata83 Avgust 02, 2015, 09:33:32 posle podne
Drugar je u cetvorku sa 1.4 motorom ugradio sekvent i evo skoro godinu dana ni jednog problema nije bilo, do duse to je kevin auto i zena kaze da prosek potrosnje 8 lit.
Naslov: Odg: LPG na VW Polo 1.4 /80hp/
Poruka od: kokerer Septembar 05, 2018, 02:10:19 posle podne
I ja imam VW Polo 4 1.4L BUD 2008 80KS Bifuel model sa ugradjenim Landorenzi Omegas plinom i zelenim MED diznama. I meni se desava da kada stisnem kvacilo da se auto ugasi. E sad meni se to desava samo na plinu i samo kada je klima ukljucena. Ne znam vise sta da radim. Da li je neko uspeo da resi ovaj problem. Klapnu gasa sam cistio dva puta, novi akumulator i to mnogo, mnogo jaci 75Ah sam stavio, elektricar je pogledao auto i dobar je i plin su mi stelovali i on je ok ali auto se povremeno ugasi. Ono sto sam provalio je da sto je toplije vreme i verovatno kompresor klime vise radi to su cesca ta gasenja, dok recimo zimi na -20C radi kao sat. I takodje cim pocne da se gasi i potrosnja mu se poveca.