Da malo osvezim temu. Pokusacu da sazeto ispisem uradjeno posto nema novih slika.
- Motor osvezen
- Uradjen veliki servis
- Rampa,dizne,regulator pritiska i vakum creva sa stranca koji je na tockovima dosao iz Nemacke.
- Protokomer od mk3 popravljen i radi sasvim dobro. (Dok se ne skupi kinta i nadje protokomer za mk2)
- Mnoga creva zamenjena posto su bila busna,trula i ne znam ni ja sta sve.
- Neki delovi pod haubom zamenjeni drugim polovnim. Posto su bili izlupani,ulubljeni pa lepljeni i krpljeni.
- Kupljena pumpa koja ide ispod patosa. Stara crkla posto par godina nije prisla benzinu ni na 500 metara.
- Napred stavljeni malo korisceni bilstein dvosmerni amortizeri. Stari monroe nisu imali ama bas nikakvu funkciju. Udobnija su kola sa drvenim tockovima nego moj sa starim monroe amortizerima.
- Stavljena druga desna vrata odlicna. Cak sta vise mislim i da je boja identicna. ( Stara vrata ulubljena na parkingu ispred zgrade od strane NN lica)
- Uradjeno jos dosta stvari ali ne mogu vise svega da se setim. Jedna stvar je vukla drugu a druga trecu i tako u nedogled. Nisam hteo sve da belezim da se ne bih dodatno nervirao...
Preostalo da se uradi :
- Zamena trulog desno krila. (Udarano, lose gitovano pa pocelo da truli.)
- Nova sina za plitki branik. (Stara sina,levo krilo,maska,branik,obrvica muski udareno iskrivljeno,pocupano,polomljeno isto NN lice. Maska i branik oem sjebani...)
- Stavljanje drugog hladnjaka. ( Stari propisao posle testiranja auta na benzin.)
- Reglaza trapa.
- Novi akumulator.
- Izgradnja plina i atestiranje da nema plin.
- Registracija auta i malo uzivanja u voznji posle ovoliko muka...
Ima sigurno jos stvari ali ne mogu svega da se setim svega. Bolje i da se ne setim
.
Da budem iskren iskidao sam sebi zivce ali kad smo ga provozali drugi auto.
Ne znam dal je to kako treba da bude to majstori znaju ali znam da ide mnogo bolje.
Lakse prima gas i bolje ubrzava u odnosu na pre kad je radio samo na plin sa polu spaljenim klipovima...
Drago mi je da sam uspeo da ga ozivim i ako pucam dobre pare u njega ali i mnogo zivaca.
Mnogo dogodovstina,razocarenja,nerviranja i para...
Dodjem kod majstora da ga startujemo na benzin i zaglavim do 01h ujutru i poludim. Pumpa ispod patosa crkla ona u rezervoaru isto nesto zajebavala. Kupi se nova pumpa ispod patosa startuje se auto na auspuh siba cist benzin cim pustis gas ugasi se auto. Trazim protokomer da kupim kad me majstor zove namestio onaj sto je bio na autu da radi.
Najzad srecan odem da provozam auto malo po zemunu da vidim kako ide i sve super. Vratim auto u garazu kod majstora kad poce da pisa hladnjak kao da si cesmu pustio. I opet nervozan i smoren odem kuci...
Dosta problema i ocekivanih i ne ocekivanih a isto tako i troskova.
Sve u svemu jos malo da se skupi kinta za ove zavrsne zajebancije pa da se malo i vozi auto
Slike to jest snimak bice uskoro nadam se
...