Autor Tema: da li je los motor  (Pročitano 2797 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 Transporter T6
da li je los motor
« poslato: Februar 07, 2007, 07:27:17 posle podne »
Skoro sam uzeo motor od golfa 2 gti za 150e,jer sam mislio da ga promenim jer je i kod mene u pasatu isti takav motor samo sto mi malo trosi ulje jer je bio crkao davac sauka kod predhodnog vlasnika i nalivao puno goriva u cilindre i  ulje i sprao karike.Motor koji sam uzeo je bez menjaca i alnasera a sve ostalo imam+ protokomer.Motor ja licno nisam video u radu ali ga je vozio moj drugar pre nego sto su ga rasturili i rekao da ide ekstra i da nigde nista ne duva za potrosnju ulja mi nista nije rekao jer ni oni ga nisu puno vozili.Motor je bio sav masan pa sam ga oprao jer je propao dihtung poklopca ventila.Isti sam hteo da zamenim i onda se pojavilo moje prvo razocarenje,naime plastika koja dolazi preko bregaste bila je sva u nekoj masi nalik na mast,takodje i u crevu liberlaufa se nalazi ista smesa koja je kao mast i crne je boje.Kod mene na kolima sam isto skinuo poklopac ventila ali glava iznutra ima zlatnu boju a i u crevu liber laufa nema nicega motor presao 380000 kilometara ali sipam polu sinteticko ulje.Ulje u karteru crno kao katrana i glava ima te crne naslage iznutra,da li je sve ovo posledica sipanja loseg ulja,i sada sam u dilemi da li uopste da prebacujem motor?

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
da li je los motor
« Odgovor #1 poslato: Februar 08, 2007, 11:47:00 posle podne »
To sto si ti vidio ima dva objasnjenja, prvi je upotreba modifikatora za motor sto znaci da je neko ranije sipao modifikator u ulje, i ono je dobilo taj smolasto masni sloj. Savjet, ne pokusavaj da otvoris taj motor, trbace ti vjecnost da ga ocistis, i ni jedan majstor ti nece raditi generalnu na njemu. Drugo je da su ulja pomijesana, tj da je u mineralno sipana polusintetika, ili vec neka varijacija ulja.
Najpametnije ti je da uzmes alnaser prikopcas akumulator i izmjeris mu kompresiju, ona ce da ti kaze sve. i onda sipas tecnost za pranje motora koje se sipa kad se mijenja vrsta ulja u motor, imas castrol, valvolin, mobil i sl, prouci uputstvo,
U sustini, i sa modifikatorom, moguce je da je motor odlican, a da je to sipano prevancije radi, a ako su pomijesana ulja, moguce je da je doslo do povecanog habanja unutar motora, to ce ti kompresija najbolje reci.
i drugar, danas benzince motore za golfa i passata imas na svakom koraku, neki mole da im odneses to iz dvorista.
Ja se iskreno ne bih igrao sa tim motorom, u stvari, ako ne placas zamjenu motora, ubaci taj, pa vidi kako ide, a ako placas, onda je bolje da nadjes neki drugi, ili sujako jeftini ili su dzaba.
Probaj, vjerovatno imas neki kanal, malo alata i par drugara da ti pomognu i ubaci taj motor, to je posao koji se zavrsi za oko 4 sata,,,,pa udri dok moze, ali prije toga, ulje ispusti, operi motor iznutra, i sipaj ulje, mineralno 15w40 posto je taj motor predvidjen za to ulje, polusintetika i sintetika su ti u tom slucaju samo bacanje para
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs