VW Klub

Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Artur Januar 29, 2016, 08:50:40 posle podne

Naslov: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Januar 29, 2016, 08:50:40 posle podne
Mene nesto krenulo ove godine sa problemima, tj. problem je jedan a to je da od pre 15-ak dana auto tesko upali prvi put ujutru. Radi se o motoru 1,6 u audiju A4, 2001-vo godiste, ima plin ali uvek pali na benzin. Pre dve godine sam imao slicne probleme i tada je bila problem bobina (otisla dva izlaza) ali je manifestacija bila drugacija - nije lepo radio, nije imao snage a sada kada upali vuce odlicno i lepo radi. Svecice sam zamenio ali nije do njih. Kada nece da upali i tada odvijem svecice vidi se da su mokre od benzina što ukazuje ili da je struja problem ili previse ubrizganog goriva. E sad, logicno gledajuci, da je struja problem nebi radio lepo i vukao normalno kada upali.  Dijagnostika kaze prebogata smesa i jos neke greske oko lambda sonde ali te greske sonde imam od kako je auto kod mene ali se nisu manifestovale na rad motora, jednostavno upali zutu lampicu posle 20-30 km voznje na gasu  :30,  Sta jos da pogledam, nemam pojma.
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Februar 04, 2016, 08:27:08 posle podne
A lepo sam postavio temu u VW odeljku ali urednistvo je prebaci ovde a u "audi kvarovi i popravke" ne ulazi izgleda niko jer se oni ne kvare, samo moj  bleh lollol tapsac
A moj auto i dalje tesko pali, promenio sam svecice i benzin i nista  :30
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: PaulGT Februar 04, 2016, 10:06:18 posle podne
a da promjenis ipak tu lambdu i da napokon ona cita parametre koji regulisu tu prebogatu smjesu
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Februar 05, 2016, 06:18:00 posle podne
Stvar je u tome sto je greska koja ukazuje na lambda sondu prisutna vec 5 godina od kada je auto kod mene. Kontaktirao sam servis u Čoki koji radi NECAM I COLTEC uredjaje i covek mi kaze da je potrebno zameniti neki emulator ali je Coka meni predaleko a do sada mi nije pravio  probleme do sada. Sada, kada upali i stabilizuje rad ide odlicno i nikakvih problema nema pa mi to ukazuje da je problem sa sauhom ili klapnom, nista drugo mi ne pada na pamet a majstor je zauzet do ponedeljka. Nikada nisam skidao klapnu a mozda bi bilo dobro da se ocisti
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: PaulGT Februar 05, 2016, 06:50:44 posle podne
i adaptira
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: gedora Februar 05, 2016, 07:10:08 posle podne
kakva lambda sonda kakva coka kakvi emulatori i picke materine?
koja to sonda cita podatke i radi kad je motor hladan?
kakva klapna gasa?
o cemu vi to ako nije tajna?
ajd da i ja nesto naucim i procitam pametno ako nije problem
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Februar 05, 2016, 07:41:52 posle podne
Posteno, ja drugih ideja nemam. Kada nece da upali odvijem svecicu i ona  je mokra od benzina. Verglanje je nekad i po 10 sekundi i tad pocnu  da.se javljaju znaci i upali, radi malo nestabilno i potom je sve u  najboljem redu,  i ler i vucna snaga badmood
Skoro pet godina vozim ovaj auto, sve je do  sada bilo u najboljem redu, ulje ne trosi, pre dve godine sam zamenio bobinu, kablove i svecice a pre neki dan ponovo svecice, ponestaje ideja
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: delja Februar 06, 2016, 05:40:14 posle podne
Mozda je protokomer (maf senzor) zveknuo, kad duze vergla a ne upali.

Gledaj da ti neko ko se razume pogleda preko dijagnostike.

 Nija svaka check engine lampa zbog lambda sonde.

Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: vvlajko Februar 08, 2016, 02:52:29 posle podne
Regulator pritiska.
Prljave dizne.
Senzor temperature r. tecnosti.
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Februar 08, 2016, 10:18:45 posle podne
Hvala svima na ucescu i savetima, kvar je  konstatovan i to je isparivac plina kome je otisla membrana i pusta plin u usisnu granu kada se da kontakt. Sada predstoji odluka da  li menjati membrane ili ceo isparivac obzirom da je trenutni isparivac marke necam i na trzistu postoje samo neke memtex membrane za koje mi je vise majstora kazalo da nisu nekog kvaliteta a tu j popom i problem podesavanja pritiska koji treba da bude izmedju 1,4-1,5 bari  itd. dok  noviji modeli tomaseto dolaze podeseni na 1,2 bara koliko je za njih i propisano, videcemo sta dalje   boodala
Naslov: Odg: Audi A4 1,6 ALZ - tesko pali prvi put ujutru
Poruka od: Artur Februar 13, 2016, 11:41:26 pre podne
Isparivac je sredjen, fabricke membrane isparivaca NECAM su izgurale skoro 200000km ( zato je i cena ovog uredjaja 1600evra i delovi su dostupni iz danske sa troskovima dostave oko 8 evra a postoji i prevarant iz Čoke koji servisira ove uredjaje po astronomskim cenama a pritom laze sto sam utvrdio vec dva puta i savetujem da se ovaj majstor izbegava). Auto radi bez ikakvih problema a sam ovaj plinski uredjaj je toliko prost da servis nije nikakav bauk . Pozdrav jos jednom za kolege sa foruma koji su se ukljucili u resavanje problema koji sam imao ! Moze kljuc clap