Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 45347 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #80 poslato: Jun 10, 2019, 03:51:01 posle podne »
Citam temu i vidim klasiku,najadio si se sa raznim majstorima i to..E sad pre jedno 5 god i sam sam imao ogromne probleme sa tng uradjajem koji niko nije znao da slozi i usteluje..bio kod Kotlajica u Ca par puta i nista ..auto trosio 15l gasa kako god..Odem ja tako na letovanje i obreo se u Nk kod neke rodbine i pricam o mom problemu sa gasom..Odvedeme covek u Ovlascen Lovato servis tu u Nk,vlasnik me primi na keca..Covek je za nekih 40ak min kontrole i stelovanja od mog auta napravio raketu..znaci auto je palilo duplo bolje,vuklo bolje a trosilo od tada 7,5 l otvorene,grad plafon 10l..sve to za nekih 15e kolko je naplatio..a dao sam pre toga preko 100e za razne membrane i pm..kod nasih servisa na glasu...e sad ako ides tamo,raspitaj se o tom servisu..Ja sam negde zaturio br njihov.jbg ima dosta vremena od tad..al servis je bio ovlasten od Lovata cak sa sve Lovato oem delovima i opremom..tako se i zvao Lovato..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #81 poslato: Jun 11, 2019, 01:50:51 pre podne »
Lovato vakumski plin ok ali lovato nema sta da trazi narocito na turbo motorima. Ja sam imao problem sa padom pritiska i padanjem mape na plinu svako malo(isto stag uredjaj i tomaseto isparivac) Na kraju sam pogasio ona vakum govna i kupio dizne plinske prave dizne za plin a ne elektro ventile(crvene ili koje vec) i od tad da kucnem u drvo nemam problem vise s tim Isparivac je uzet do 250kw ,ako mi onaj ne laze sto sam radio kod njega jer sam trazio bas najbolje radi cipovanja i povecanja pritiska turba ,ventil u boci je 8mm izlaz i ulaz u isparivac 8mm. Potrosnja sasvim ok sa 5e prelazim oko 80-90km kombinovane jace voznje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #82 poslato: Jun 11, 2019, 05:15:11 posle podne »
Jadni li su ti vasi konji kad hocete da se vozite za par € :+
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #83 poslato: Jun 11, 2019, 05:53:18 posle podne »
Paule koja je logika da dajem vise novca za nesto kad mogu ustedeti i pritom auto vozam svaki dan. Do sad za godinu dana sam presao oko 50 000 na plinu i auto ide odlicno na oba goriva pri tom launch kontrol se koristi skoro svaki dan bar po jednom Jedino s cim sam imao problem je to gore sto sam napisao lose dizne tjs el ventili od plina i zajebancije sa n249 n211 i pumpom dopunskog zraka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #84 poslato: Jun 12, 2019, 08:07:18 posle podne »
Samo se vi vozajte na ta alternativna goriva
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #85 poslato: Jun 12, 2019, 08:10:40 posle podne »
sto paul ja sam sa dvojkom za 2 god ubio 60k km samo na plin a madjar jedno 200k i ne vidim da mu nesto fali sem sto mozda jede svecice malo brze. A usteda na plinu velika. Ipak moj auto nije neki sportista pa da mu trebaju oktani.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #86 poslato: Jun 12, 2019, 08:18:51 posle podne »
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9762
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #87 poslato: Jun 12, 2019, 09:34:54 posle podne »
Nisu oni nikakvo merilo razuma, posebno ekipe iz volsburga i minhena.
Za ovo sto rade u poslednjih 15 godina, Lada Samara je dom kulture. Samara na plin.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #88 poslato: Jun 13, 2019, 09:02:54 pre podne »
Ja dvojku ne ,al ne gasim vec 5a godina..Na tng je presla oko 165000 kod mene..Jebes gorivo koje vozis jednom sedmicno i to se prebrajas  da ne nestane.. :)..Odrzavanje je jeftinije nego na benz..Jeste imala problema u pocetku jel strucnjaci nisu umeli da usteluju tng,a i neke pripadajuce komponente su bili isprevrtali pri ugradnji..Otkad je to reseno ,na dve godine membrane i kontrola smese i gas samo..Ja za 1000 din gazim 120 km na gas,Dok na benz tesko da bi 60 km..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13048
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +197/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #89 poslato: Jun 19, 2019, 02:06:24 posle podne »
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi

Aj sto stavljaju propan-butan, nego VW ugraduje i metan. ;)

Da je covek skapirao da moze auto da ide i na plin pocetkom 20. veka, mozda bi sad benzin bio jeftiniji, pa bismo pljuvali ove sto voze na tecna goriva :53

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1688
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #90 poslato: Jun 19, 2019, 02:41:50 posle podne »
Ne ugradjuje samo VW metan, nego skoro sve poznatije marke, pa i Mercedes :)