Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 45341 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #40 poslato: April 08, 2014, 08:55:55 posle podne »
stavi drugi isparivac,mene je skoro zezao na skodi isto 1.8T,plina ima,ali kad se secne gas 2-3 puta pocne da pisti i prebaci na benzin kao da nema vise plina,i otisao kod majstora,stavio drugi i sve super,posto mi je bio u garanciji
 

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #41 poslato: April 08, 2014, 10:01:53 posle podne »
pa nov je isparivac, a stavljao i jaci neki isto naravno nov i isto skace. a upalimo ga na benzin i on skine crevo od plina sa isparivaca pa prebacimo na plin i on gruva baca preko metar mlaz plina, kaze on to je extra!

Van mreže manegti

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #42 poslato: April 08, 2014, 11:50:22 posle podne »
Imao sam i ja slicnih problema,imam Seat Leon 1.8t 180ks,ali kod mene je bio isparivac do 120kw ,dizne su razbusene na 3mm,prebacivao mi je na benzin samo preko 5000rpm,ali bez ikakvih trzavica.Resio sam  problem stavljanjem drugog isparivaca zavoli zeta s,auto sad radi bez ikakvih problema,samo sto mi je potrosnja gradske voznje oko 14l.
« Poslednja izmena: April 10, 2014, 12:47:24 pre podne od strane Modus »

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #43 poslato: April 09, 2014, 11:17:20 pre podne »
Pa sad sto se tice gradske voznje to sve zavisi kakve, moze da bude 11 ako pazis a moze i 15 ako gazis  :) A koja ti je potrosnja na otvorenom?

Van mreže manegti

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #44 poslato: April 09, 2014, 11:53:46 posle podne »
Oko 10l nista ispod,ako je rec o auto putu,magistralom oko 9.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #45 poslato: April 13, 2014, 01:16:11 pre podne »
Nesto sam drugo radio na autu pa ga nisam vozio vise od 7 dana, trazi deo, cekaj deo... A zivot prolazi! Sad da se pozabavim ovim problemom, i na benz zeza zeza vidim, zvao mass company, kod njih po komadu NGK platinum fabricki koji ide i koji je sad na autu je 1250din, jesu li oni ok da porucIm kod njih?  A ne znam da li da porucim  njih ili ove sto mi je Wele preporucio. Sve losije ide, secka, trza, osusi me neki audi veceras a ne pamtim kad se tako nesto strasno desilo  :(
« Poslednja izmena: April 13, 2014, 01:25:26 pre podne od strane vladegti »

Van mreže manegti

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #46 poslato: April 13, 2014, 11:13:57 posle podne »
Pa Audi mozda ima 180 ks+,a ti 150 :).Mass company prodaje sigurno original NGK,tako da nemozes pogresiti,jesu malo skuplje,ali sta da se radi.Sumnjam da su kod tebe u pitanju svecice,proveri bobine,sva vakum creva i cevi od iberlaufa,ako je neko puklo moze biti i to uzrok loseg rada.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #47 poslato: April 14, 2014, 12:21:35 pre podne »
Mass prodaje original, ali ako mozes da porucis spolja 3x ce te jeftinije izaci sve sa isporukom.
Ti nemas problem sa plinom vec sa vozilom, moze svasta da ti bude problem, a ja bi prvo utvrdio koliko ti je konstantan pritisak na turbu.
U svakom slucaju naoruzaj se parama i zivcima :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Hawkeye

  • Gost
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #48 poslato: April 14, 2014, 12:24:19 pre podne »
Najbolje bi bilo da se provozas do Prijepolja, javi mi se i ja cu te odvesti kod jednog majstora. Ako ti iko resi problem to je on :)  big_boss

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #49 poslato: April 14, 2014, 12:43:54 posle podne »
Ma audi je najmanje 3,0 i to 2013god, on bi me osusio i da mi je ok auto al ne bi onako lako  cold   Valjda ce neki majstor znati sta mu je...  Hvala Hawkeye, svakako cu morati do PP na dijagnostiku jer ovde nema majstor ni za juga jbg, cujemo se  :46  Hvala svima!!!
« Poslednja izmena: April 14, 2014, 12:45:59 posle podne od strane vladegti »

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #50 poslato: April 14, 2014, 01:54:04 posle podne »
http://m.ebay.com/itm?itemId=150815747888
evo odgovorili mi ovi sa ebay imaju ove iridijumske po ceni od 4800 ili da u mass company uzmem fabricke PFR6Q platinum, one su 5000?

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #51 poslato: April 14, 2014, 07:27:54 posle podne »
Jos jedna stvar sto se tice struje i trzanja, primetih da ovaj jedan osigurac i navrtka se greje nesto a i ova navrtka pocrnela, vec neko vreme je tako, da li mozda ovo moze praviti kakvu smetnju i sta li moze biti uzrok da se greje? I ovoj plus klemi mi se malo zaj..... frizura, malo se rasplela   lost006  treba to zameniti?


« Poslednja izmena: April 14, 2014, 07:31:03 posle podne od strane vladegti »

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #52 poslato: April 17, 2014, 04:20:50 posle podne »
Stigle svecice NGK PFR6Q iz mass company, zamenio i necete verovati, isto trza!  :angry:  Moram na neku dijagnostiku terati ovo pa kod neke vracare mozda mu nesto bude znala. Po svecicama starim reklo bi se da je sagorevanje dobro jer se svaka beli extra, mislim da do struje nije jer i da je neka bobina valjda bi na svecici pokazalo? Povecao i potrosnju plina, na otvorenom bila ispod 8 a sad uz max izbegavanje gasa 10.

Van mreže manegti

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #53 poslato: April 17, 2014, 11:16:33 posle podne »
Pa reko ti ja...Javi se kad resis problem da znamo sta je bilo u pitanju.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #54 poslato: April 18, 2014, 12:18:34 pre podne »
hocu naravno, ako nekada docekam i to  :(

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #55 poslato: April 23, 2014, 11:28:11 posle podne »
A da li moze da falsuje vazduh, tj da li moze da bude da je diht glave tako pustio pa da zbog njega zeza? Hocu jos da kazem da se meni desava da se pojavila i uljna fleka svaki put kada parkiram auto, brisao motor i pratio, od nekud se sliva, majstor jedan kaze na semering bregaste ali se ne bas zanemarljivo i ulje gubi. Pre nekih 5000 km sam imao havariju da je stradala vodena pumpa pa je malo bljucnuo na bocu tada i par min se culo kljucanje u boci (lagana voznja po gradu i samo na desnoj strani haube malo zadimi, otvorim i vidim malo vlazno oko cepa), ali auto nisam vozio ni palio dok nisam zamenio pumpu jer sam odmah bio siguran da je ona. Tako reci nije izbacio ni malo antifriza jer nisam morao da dolivam. Ne duva u bocu i creva ni malo, niti mesa antifriz i ulje ali reko da ne moze da se desi da je tada probio neki deo dihtunga pa mrsi kompresiju a i malo izbacuje ulje, nisam siguran da li sliva sa bregaste zbog semeringa ili moze ne daj Boze biti na dihtung glave jer se negde otprilike na uglu do kaisa do kabine pojavljuje?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #56 poslato: April 23, 2014, 11:40:30 posle podne »
Jesi merio kompresiju kakva je na cilindrima?

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #57 poslato: April 24, 2014, 12:53:07 pre podne »
Pa nisam jbg, trebao bi to odraditi. Mada ja ga vozim ovako svaki dan, samo ga ne patosim po gasu al kao da vozim 1,6 recimo :-(

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #58 poslato: April 24, 2014, 06:23:26 posle podne »
Probaj sa testom kompresije imaces uvid u stanje motora a samim tim ces i znati jel tu problem ili je nesto drugo.Ako budes trebo info u vezi kompresije tog motora javi se.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 665
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #59 poslato: April 26, 2014, 12:55:02 posle podne »
Pa ne znam jel nesto posebno drugacije izmeriti kompresiju na ovom, tj turbo motoru nego na nekom prostijem, da li to smem prepustiti bilo kom majstoru? ne mislim bas bukvalno bilo kom  :53