Autor Tema: Noviteti  (Pročitano 124453 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Noviteti
« poslato: Avgust 08, 2010, 03:13:21 posle podne »
Audi A7 Sportback u Srbiju stiže na jesen


Posle svetske premijere u Minhenu, na jesen stiže u Srbiju i Crnu Goru Audi A7 Sportback, novi model iz Audi fabrike kojim se  cilja na novi tržišni segment. Ovaj veliki model sa petoro vrata, dinamično naglašenim zadnjim delom objedinjuje ono najbolje iz tri različite oblasti: sportsku eleganciju kupe vozila, komfor limuzine i praktičnost kombi vozila...

Ovaj kupe dugačak je 4.97 metara, širok 1.91 m ali visok samo 1.42 m.

Dugačka hauba, kratka prednja conzola, dugačko rastojanje osovina, sprotski C stubovi i oštro spušteni zadnji deo pružaju opšti dinamičan utisak.  Audi A7 Sportback je čista vrhunska tehnologija. Karoserija je izrađena od aluminijuma i čelika vrhunske tehnologije što vozilo čini izuzetno laganim i bezbednim, dok elegantni enterijer vozila prikazuje nivo kvaliteta obrade od strane stručnjaka.



Opcioni LED farovi upotpunjuju celokupan utisak vozila A7 Sportback i prikazuju sve svetlosne funkcije sa svetlosnim diodama uz minimalnu potrošnju energije. Bi-xenon farovi i LED svetla pozadi postaju standard. Inovativna funkcija za svaku vremensku priliku takođe je integrisana u prednje farove, zamenjujući klasične farove za maglu.

Snažni sportski dizajn eksterijera prenosi se i na enterijer vozila A7 Sportback, gde Audi iznova demonstrira svoju vodeću ulogu u automobilskom dizajnu.

Porsche SCG PR

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #1 poslato: Avgust 08, 2010, 03:13:33 posle podne »
Porsche Panamera S Hybrid stiže za godinu dana



Konačno je potvrđeno i oficijelno: za godinu dana možemo očekivati novu Porsche Panameru S Hybrid. Za razliku od potpuno električnog modela Boxter, koji je u fazi testiranja, Panamera će biti klasičan hybrid, sa tehnikom koju deli sa modelom Cayenne...

To znači da sistem čini šestocilindrični kompresorom pojačan benzinski motor 3.0 TFSI, poreklom iz Audija, koji je kombinovan sa elektromotorom snage 34 kW. Hibridna Panamera biće full-hybrid, što znači da se pri brzini do 60 km/h može kretati samo na električni pogon. Snaga benzinskog motora iznosi 245 kW, u rasponu obrtaja od 5.500 do 6.500 o/min. Porsche navodi da je ukupna maksimalna snaga ovog pogonskog sklopa 279 kW pri 5.500 o/min, a maksimalni obrtni moment hibridnog sistema je 580 Nm, dostupan već pri 1.000 o/min.

Elektromotor ne vrši samo ulogu pomoćnika u gradskoj vožnji, već pomaže i pri ubrzanju pri visokim brzinama. Benzinski motor se može ugasiti kada je to moguće, a moguće je pri brzinama sve do 156 km/h. Set NiMH baterija ima nominalni napon od 288V, kapacitet od 1,7 kWh, a smešten je u zadnji deo automobila. Elektrosistem hibridnog pogona napaja sve pomoćne agregate: kompresor klimatizacije, pumpu za servo pojačivač upravljanja... Hibridni modul se sastvoji od kvačila, elektromotora, hidraulične kontrolne jedinice i elektronike za elektromotor.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #2 poslato: Avgust 08, 2010, 03:13:45 posle podne »
Volkswagen razvija hibridni radio

Volkswagen je udružio snage sa radio stanicom Hit-Radio Antenne Niedersachsen, po pitanju razvoja radija budućnosti. Slušalac može sistem Hibridnog radija u skladu sa svojim individualnim potrebama i odluči kada i kako želi da sluša radio. Projekat će se ubzati početkom 2011 godine, kada će se testovi sprovoditi u Donjoj Saksoniji...

“Hibridni radio je  osudjen na uspeh jer kombinuje zahteve slušalaca za individualizmom i klasični internet auto radio. “ rekao je Martin Weiser, šef Driver Information Systems odeljenja u Volkswagenu. “ Kako je automobil jedna od najvažnijih lokacija za slušanje radija, ovo je od posebne važnosti kako za Volkswagen tako i za ostale proizvodjače automobila“ dodao je Weiser.

Preko internet interfejsa, slušalac ima mogućnost da kreira svoju listu, koja može biti od lokalnih vesti do  različitih muzičkih specijala. Te selekcije se onda biraju sa liste iz automobila.

Projekat će se ubzati početkom 2011 godine, kada će se testovi sprovoditi u Donjoj Saksoniji. Poseban akcenat će biti stavljen na jednostavnu i laku za upravljanje (user friendly) navigaciju po listi pesama, koja se do kola šalje preko mobil interneta: samo jednim pritiskom na dugme će se dolaziti do dela sekcije koja se sluša.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #3 poslato: Avgust 08, 2010, 03:13:56 posle podne »
Porsche Cayman Club Sport


Po poslednjim vestima, Porsche Cayman Club Sport (CS) će premijeru imati u novembru ove godine, i to na Salonu automobila u Los Anđelesu.

Radi se o olakšanoj verziji Caymana (vrata od aluminijuma, lagani 19-inčni točkovi...), koji će u odnosu na Cayman S imati za 74 do 84 kg manje.

Cayman CS će, između ostalog, dobiti i 20 mm niže ogibljenje, zadnji spojler, opcioni Track paket, Club sport iznake, kao i 3,4 litarski šestocilindrični motor sa 245kW/333KS (7kW/9KS više od Caymana S).

To će biti dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,6 sekunde (za 0,3 sec bolje od Caymana S), dok će cena u SAD-u iznositi 66.330 dolara (51.015 evra).

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #4 poslato: Avgust 08, 2010, 03:14:13 posle podne »
Seat Palma: Seatov A5 Sportback



Imajući u vidu da je kao baza za Seatov Exeo poslužila prethodna generacija Audija A4, nekakva Seatova varijanta Audija A5 Sportback možda i ne bi bila veliko iznenađenje.

Nekoliko crteža (čija autentičnost nije potvrđena) je nedavno već dospelo u javnost, a u međuvremenu su napravljeni i ovi najnoviji renderi eventualnog izgleda eventualnog Seata Palma - Seatovog A5 Sportbacka.



Drugih detalja nema, pa sve i dalje ostaje u domenu špekulacija.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #5 poslato: Avgust 08, 2010, 03:14:23 posle podne »
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa 1200KS postigao 434,211 km/h



Dugo najavljivani Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa 1200KS ("standardni" model ima 1001KS i može do 407 km/h) je tokom testova uspeo da postigne najavljenu maksimalnu brzinu od 434 km/h (postigao je naime 434,211 km/h), što ga čini najbržim serijskim automobilom na svetu.  

Serija će međutim biti veoma ekskluzivna, budući da će za njegovim volanom moći da uživa samo 30 (dovoljno bogatih) srećnika. Što se cene tiče, ranije su se pominjale cifre od 1,65 do 1,95 miliona evra.



Ovde treba napomenuti da su test vožnje obavljene na Volkswagenovoj test stazi u blizini Volfsburga i da je u prvoj vožnji postignuta najveća brzina od 427,933 km/h, a u drugoj pomenutih 434,211 km/h. Prosek je 431,072 km/h i ta srednja vrednost će ući u Ginisovu knjigu rekorda. Nažalost, Bugatti (odnosno Volkswagen kao vlasnik) je odlučio da se maksimalna brzina serijskih primeraka elektronski ograniči na "samo" 415 km/h...



U svakom slučaju, Veyron 16.4 Super Sport raspolaže sa pomenutih 1200KS (882kW) i 1500 Nm obrtnog momenta, za 50 kg smanjenom težinom, modifikovanim ogibljenjem i poboljšanom aerodinamikom. Dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h traje 2,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 7,3 sekunde, a do 300 km/h tek nešto više od 15 sekundi.



Bugatti Veyron 16.4 Super Sport će se inače pred širom publikom premijerno pojaviti sredinom avgusta, i to na Pebble Beach Concours d´Elegance događaju u Kaliforniji.



Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #6 poslato: Avgust 08, 2010, 03:14:39 posle podne »
Aerodinamički paket za Volkswagen Polo



Aktuelni evropski Automobil godine 2010. – Volkswagen Polo, dostupan je i sa novim fabričkim aerodinamičkim paketom.

Ukratko, paket podrazumeva uobičajene elemente poput prednjeg spojlera, seta pragova, zadnjeg krovnog spojlera i izmenjeni zadnji branik, a na raspolaganju su i kućišta retrovizora u karbon fiber look-u, komplet alu točkova i novi detalji u enterijeru.

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 31
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Noviteti
« Odgovor #7 poslato: Avgust 10, 2010, 01:05:41 posle podne »
Volkswagen razvija novu generaciju "Bube"

Volkswagen je objavio da radi na razvoju nove generacije najpopularnijeg narodnog automobila, modela Beetle. Nova "Buba" biće bazirana na Jetti i prema navodima iz Volkswagena, predstavljaće veliki korak napred u odnosu na prošle generacije.



U ponudi će biti veliki izbor četvorocilindričnih motora. Od benzinskih motora mogući su 1.2 l sa 105 KS, 1.4 l sa 160 KS i 2.0 l sa 210 KS. Dizel verzije uključuju 1.6 l sa 105 KS i 2.0 l sa 150 KS. Za američko tržište moguć je i petocilindrični motor 2.5 l kao i hibridna verzija.

Volkswagen Beetle biće prilagođen za svakodnevno korišćenje, a na slici je kompjuterski render mogućeg izgleda nove "Bube".
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2010, 04:38:44 posle podne od strane Devil »


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #8 poslato: Avgust 16, 2010, 04:39:45 posle podne »
Solarna budućnost iz VW-a

Problem kod većine vozila na električni pogon jeste da uopšte ne izgledaju tako dobro kao njihova braća na benzin. To bi možda moglo da se preokrene zahvaljujući VW-om konceptu solarnog superautomobila, koji je plod rada dizajnera sa jednog američkog univerziteta.



Ovaj koncept ima integrisane solarne ćelije koje obezbeđuju dovoljno energije, koja se skladišti u vodoničnim ćelijama u posebnom odeljku koji bi odgovarao klasičnom rezervoaru. Zanimljivo je da će svaki od četiri točka imati zaseban električni motor.
 

 
Najbolje kod ove zanimljive automobilske kreacije jeste što izgleda kao jedan sasvim "pristojan" sportski automobil. Zasad se ne znaju informacije o performansama, ali zato dizajn nije potpuna nedoumica. Naime, primetni su određeni elementi preuzeti sa VW Scirocco-a, kao na primer prednji nos automobila, bočne ivice i dominantna prednja rešetka.



Imajući u vidu da je Volkswagen-ov koncept luksuzan supersportski automobil potpuno je razumljivo zbog čega će se proizvoditi u limitiranojj seriji od 200 primeraka. Očekuje se da će zaposesti puteve negde oko 2020. godine.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #9 poslato: Septembar 10, 2010, 08:38:23 posle podne »
Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce

Ovo je Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce - automobil brz kao sam đavo. Ova zver sa twin turbo motorom biće predstavljena na Salonu automobila u Parizu, a ovo je prvi video koji nam barem malo približava ovog nabildovanog snagatora.
Možda se na ovom snimku ne vidi mnogo od tela, ali da snaga pršti na sve snage sasvim je jasno. A kako i ne bi, kada se ispod haube nlazi srce "teško" neverovatnih 1100 KS, koje kada se napumpa trkačkim gorivom može da prosto odlepi do nezamislivih 1300 KS!!!

Ovaj supersportski automobil nije samo jedan u nizu nadogradnje čuvenog Murcielago-a. Ovo je poslednji Murcielago koji će ugledati svetlost dana, a ujedno i najbrži!

Ni "obična" verzija nije nikako za bacanje, jer će sa svojih 670 KS do stotke stizati za 3,2 sekunde. Kao podrška u dostizanju ranog ubrzanja dolazi znatna redukcija težine, dok maksimalna brzina iznosi 340 km/h! Sve u svemu, automobil dostojan poštovanja i divljenja, zar ne?!

http://www.youtube.com/watch?v=DgkkSAOuH6k&feature=player_embedded

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #10 poslato: Septembar 10, 2010, 08:39:02 posle podne »
Pariz: Audi predstavlja novi koncept

Glasine se stapaju sa vestima o tome da će se Audi-jev novi koncept pojaviti na Salonu automobila u Parizu. Roudster verzija Audi-jevog kupea sa dva sedišta silaziće sa proizvodnih traka sa električnim, ali i benzinskim pogonom (poput onog ugrađenog u Porsche Boxter-u).

Verzija koja je prethodila ovoj prikazana je na detroitskom salonu, a nosila je oznjaku R8, a bila je opremljena sa dva elektro motora ukupne snage 204 KS.

Takav koncept je u stanju da do stotke stigne za samo 5,9 sekundi i da dostigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Sportskom duhu ne pripadaju samo brojke, već i velike rešetke, koje dominiraju prednjim delom automobila. Iznad njih nalaze se savremena LED svetla, koja pridodaju utisku sličnosti sa R8.

Neki novinari su skloni da ovaj koncept već nazovu R4, iako je ta oznaka već odavno rezevrisana od strane Renault-a za svoj hečbek koji se proizvodio u periodu 1961-1994. godine.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 01, 2010, 10:19:42 posle podne »
Wimmer RS Volkswagen Golf R Red Devil V sa 478KS

Nemački Wimmer RS je već nekoliko puta doradio Golf "šesticu", ali je ova poslednja Golf R Red Devil V kreacija ipak najzanimljvija.

Pre svega zbog motora koji umesto serijskih 270KS i 350 Nm ima čak 478KS i 610 Nm obrtnog  momenta (novi turbo punjač, veći interkuler, reprogramirana elektronska kontrolna jedinica motora, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika...). 
Odnos težina/snaga iznosi 3.04 kg po KS, a najveća brzina je elektronski ograničena na 291 km/h (podatak o ubrzanju od 0-100 km/h nije objavljen).

Deo paketa čine i niže ogibljenje i jači kočioni sistem, dok se cena u Wimmerovom press saopštenju ne navodi.


Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Noviteti
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 01, 2010, 11:02:43 posle podne »
Malo sam guglao o ovom modelu i saznao ono sto me zanima.
Ova snaga je izvucena iz standardnog GTI 2.0TFSI motora, sto je po mom misljenju navece cudo ovde
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Noviteti
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 01, 2010, 11:57:06 posle podne »
Motor i  performanse OK +, ali mnogo visoko deluje - za styling  driving

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 11, 2010, 03:46:31 posle podne »
Lamborghini Sesto Elemento



Dominantna karakteristika je masa od 999 kg, zahvaljujući obilnoj upotrebi ugljeničnih vlakana i plastike ojačane karbon fiberom. Čitav automobil je napravljen od lakih materijala, uključujući monokok, prednji ram, panele karoserije, glavne komponente sistema oslanjanja i točkove. Sa 570 KS iz V10 agregata smeštenog iza kokpita, „Šesti element) sa 1 KS „gura“ 1,75 kg. To je dovoljno za sprint do „stotke“ za 2,5 sekunde, i maksimalnu brzinu preko 300 km/h.
Koliko je impresivna spoljašnjost novog Lamborghinija, toliko je i enterijer. Nadamo se da će se iz njega ubrzo izroditi serijska verzija...


« Poslednja izmena: Oktobar 11, 2010, 03:50:21 posle podne od strane Boban »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 17, 2010, 07:26:47 posle podne »
TechArt Magnum II - prva fotografija i informacije

Kompanija TechArt prodala je više od 1.000 primeraka modela Cayenne Magnum, a planovi su da ovu tradiciju nastavi i model nove generacije. Novi TechArt Magnum, na bazi modela Cayenne druge generacije biće predstavljen na Auto Zurich Car Show, koji počinje 11. novembra...



Za nemačku tjunersku kompaniju TechArt, prethodna generacija SUV modela Porsche Cayenne bila je veoma uspešna. Model TechArt Magnum zapravo je bio unapređeni Porsche Cayenne Turbo S, koji je nakon zahvata nemačkih inženjera razvijao 680 konjskih snaga. Prethodna generacija modela TechArt Magnum pronašla je put do čak 1.000 kupaca.

Zato je logično da kokoške koje nose zlatna jaja ne završe u supi - TechArt je razvio Magnum verziju i za drugu generaciju modela Cayenne. Da bi ublažio nestrpljenje, TechArt je u javnost plasirao prvu fotografiju u nekoliko informacija. Kao što smo istakli, Novi TechArt Magnum na bazi modela Cayenne druge generacije biće predstavljen na Auto Zurich Car Show, koji počinje 11. novembra. Poznato je da će automobil stajati na felnama prečnika od 20 do 23 inča, a agresivnost, bolju aerodinamiku i hlađenje, obezbediće kompletan aerokit, koji podrazumeva proširene blatobrane, specijalno razvijene branike... Hauba će biti izrađena od karbona, a neće nedostajati ni atraktivni krovni spojler. Enterijer će biti obogaćen skupocenom kožom, kožnim sportskim volanom, kao i multimedijalnim sistemima na zadnjim sedištima (u krovu automobila).

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 23, 2010, 01:42:22 pre podne »
"Uhvacen" novi Audi A6 bez maske



Nova "šestica" biće agresivnije dizajnirana od aktuelne, što možemo zaključiti po onome što vidimo na novim špijunskim fotografijama. Pogled na prednju masku, otkriva nam njen roboidni izgled, a agresivnije su dizajnirane i prednja hauba i polopac prtljažnika. Na fotogrfijama jedino ne vidimo dizajn svetlosnih grupa, ali pretpostavljamo da će slediti agresivne linije prikazana na većem A8.



Novi Audi A6 koristi potpuno novu platformu, sa mnogo većom primernom aluminijuma. Pod haubom će se pojaviti novi četvorolitarski benzinski osmocilindrični motor i osmostepeni automatski menjač. S obzirom da Audi testira skoro otkriven prototip, možemo uskoro očekivati i njegovo zvanično predstavljanje.



Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 27, 2010, 12:09:30 pre podne »
Audi Q7 dobio novi osnovni motor: 3.0 TDI (150 kW)

Kompanija Audi nedavno je objavila da proširuje ponudu motora za SUV model Q7. Nova pogonska jedinica biće 3.0 TDI agregat, koji bi trebao svojom efikasnošću i malom potrošnjom, nadmašiti većinu svojih rivala...



U proleće ove godine, ponuda motora za Audi Q7 proširena je novim 3.0 TDI agregatom druge generacije. Motor razvija 240 konjskih snaga pri 4.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 550 Nm u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min. Sada Audi predstavlja novu verziju motora 3.0 TDI za model Q7, koja razvija 204 konjske snage i maksimalni obrtni moment od 450 Nm, dostupan u rasponu obrtaja radilice od 1-250 do 2.750 o/min. Ovo je nova osnovna motorizacija za model Audi Q7.

Motor, koji je svoju "karijeru" započeo pod haubom nove generacije modela Audi A8, potpuno je novorazvijen i sa svojim prethodnikom deli samo ugao između cilindara (V/90), i zapreminu od 2.967 cm3. Sve komponente, od bloka motora, glave motora, klipnjača i klipova su nove. Glavni cilj konstruktora bio je da smanje masu kompaktnog motora, koji sada teži samo 193 kilograma. Velika pažnja posvećena je i smanjenju trenja. Ubrizgavanje koristi najmoderniji sistem Common-Rail, opremljen Piezoelektričnim brizgaljkama sa osam rupa. Nafta se ubrizgava pod pritiskom od 2.000 Bara, a sistem je sposoban da izvede do 6 ubrizgavanja u jednom ciklusu.

Izmenjen turbonjač s promenljivom geometrijom lopatica VTG sada radi efikasnije i brže reaguje pri niskim obrtajima. Unapređen je i sistem hlađenja motora 3.0 TDI. Kućište radilice i glava motora imaju samostalni sistem hlađenja. Prilikom zagrevanja motora, tečnost za hlađenje ne cirkuliše blokom motora.

Motor 3.0 TDI serijski je opremljen sistemom Start-Stop, koji isključuje agregat kada automobil stoji, i ponovo pali motor kada vozač pritisne pedalu kvačila ili kočnice. Oprema aktuelne generacije modela Audi Q7 podrazumeva i sistem regeneracije energije kočenja. Audi Q7 3.0 TDI (150 kW) ubrzava iz mesta do 100 km/h za 9,1 sekundu. U verziji sa vazdušnim oslanjanjem, razvija maksimalnu brzinu od 205 km/h, a verzija sa klasičnom amortizacijom, može dostići 202 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu vožnje iznosi 7,2 litra dizela na 100 pređenih kilometara. Motor zadovoljava Euro 5 ekološku normu. Emisija CO2 od 189 g/km je jedna od najnižih u kategoriji SUV. Kao i ostale verzije modela Q7, osnovna motorizacija uparena je sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sve točkove. Cena modela Audi Q7 3.0 TDI (150 kW) u Nemačkoj iznosi 51.800 Eura.

Goran79

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 29, 2010, 11:59:38 posle podne »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 30, 2010, 12:08:06 pre podne »
Audi A2 - nove informacije



Audi je najpre predstavio planove o uvođenju modela A2 2013. godine, sa potpuno električnim pogonom i oznakom e-Tron. Ovaj električni automobil, prema prvobitnim planovima, trebao je da pogoni elektromotor snage 60 KS, a energiju da crpi iz litijum-jonskih baterija. Sa jednim punjenjem baterija, automobil je trebao pređi 100 kilometara. Ipak, Audi je revidirao svoje planove i doneo odluku da A2 predstavi sa konvencionalnim motorom...

Audi A2 pokretaće tradicionalni benzinski i dizel agregati, koje će predstavljati 1.0 FSI snage 60 KS i 1.0 TFSI snage 75 konjskih snaga. "Čast" dizela predstavljaće agregat 1.2 TDI snage 75 konjskih snaga. Hibridni pogoni nisu potvrđeni, ali se pretpostavlja da će pronaći svoje mesto u ponudi ovog zanimljivog automobila.

Kod platforme pod nazivom NSF, na koju će biti postavljen i novi VW Lupo, čelik će biti zamenjen aluminijumom. Dizajn automobila samo u nekim segmentima će podsećati na prethodnu generaciju modela A2, ali novi model biće dostupan i kao MPV. Automobil će biti dugačak 370 centimetara, sa kapacitetom prtljažnog prostora sa sklopljenim naslonima zadnjih sedišta od 1.000 litara.

Podsetimo, Audi A2 nije bio omiljen automobil. Vozačima se nije svideo njegov uzak a visok dizajn. Aluminijumsko oslanjanje automobila bilo je mnogo skuplje nego konkurentski modeli u tom periodu. U istom periodu se očekuju dva nova modela od kompanija SEAT i Škoda. Audi A2 biće dostupna i kao minivan, koji će biti viši i duži. Ono što nas raduje jesu spekulacije o sportskoj verziji snage 313 konjskih snaga, sa pogonom na sve točkove.