U setu imas letece, lezece i aksijalne lezajeve. Leteci su u klipnjacama, izmedju veze sa radilicom, lezeci izmedju veze radilice sa blokom, tj radilica lezi u njima i oni stoje u osi glava - karter (kao i leteci), dok aksijalni lezajevi trpe pritisak i stoje takodje izmedju bloka i radilice ali aksijalni su u osi zamajac - remenica i odtrpljuju pritisak kvacila na zamajac. Takodje treba reci da leteci i lezeci drze (prave) pritisak ulja, a aksijalni NE.
Leteci se menjaju prilikom karicenja motora, jer su oni prvi koji prenose snagu sa klipa na radilicu i stoga je bolje da se osveze prilikom osvezenja karika, jer stari bi verovatno imali brze trosenje, a zbog delimicne istrosenosti i zamora materijala starih lezajeva.
Aksijalni lezaj odtrpljuje silu pritiska prilikom svake upotrebe kvacila i sluzi da drzi korektan zazor (setanje) napred nazad u odnosu zamajac - remenica. Takodje to je i prilika da se proveri stanje, makar jednog, lezeceg lezaja, a i da se smanji sansa od kasnije pojave "zvrcanja" kvacila, koje je vec neko pomenuo u drugoj temi...