Nije. Za ulje ti treba jedan holender koji može da se napravi. Jedan senzor na njega ide od pritiska ulja, drugi za temp. ulja. Meni konkretno pokazuje relativno niske temp. ulja jer je praktično na hladnjaku ulja. Što se tiče EGT-a, to sam rešio tako što sam sondu za EGT smestio na mesto gde ide EGR sa izduvne grane. EGR je uklonjen, ubačena je cevka na usisu. Sonda je ušrafljena na jednu pločicu koja zatvara EGR otvor na izduvnoj, kabl je sproveden u kabinu, nosač satova sam takođe kupio na Aliexpressu i on je standardan za ovakve satove.
Što se tiče boost-a, tu smo izbušili usisnu granu na mestu gde se kači poklopac motora. Na to mesto je postavljena sisica preko koje je povezano crevo na MAP senzor od merača boost-a, koji opet digitalno prikazuje boost vrednosti. S obzirom da je na autu GTB1756VK turbo i da je mapiran da puni 2.2-2.3 bara konstantnog pritiska, neophodan mi je bio merač do 2.5 bara ili do 35PSI, kao što je ovaj.