Autor Tema: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem  (Pročitano 71919 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« poslato: Septembar 25, 2019, 06:48:47 posle podne »
Moze pomoci , a Nije lose Znati :84






Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #1 poslato: Septembar 25, 2019, 09:25:02 posle podne »
Kako god ga ocistis moras resetovati softverski. Ja radim i doze u spreju i tekucina pa naspricaj sa posebnom spricom
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #2 poslato: Septembar 25, 2019, 11:25:09 posle podne »
Kako se softverski resetuje? Na sta mislis pod tim?

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #3 poslato: Septembar 26, 2019, 07:25:55 posle podne »
Paul-e jer mislis ako se skida fizicki pa kad se otkaci senzor elektronski ...pa kad se ponovo sve vrati jer se tad radi reset...
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #4 poslato: Septembar 26, 2019, 07:31:00 posle podne »
I on ima kilometrazu kao i servisni interval. Samo sto radi njega baca u safe mod dok se ne ponisti.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #5 poslato: Septembar 26, 2019, 10:43:27 posle podne »
Pronadji sta ga muci, dzabe ciscenje ako se zapusava. Osim ako nije samo grad i xy puta prekidana regeneracija. Svaki dpf ako je auto ispravan mora sam da se ocisti posle duze voznje od 15ak km.
Proveri egr, klapnu, dizne, usisnu da nije previse cadjava, senzore dpf-a.
Najlakse ga je ocistiti, ali bacas pare jer ces ubrzo imati isti efekat.


Послато са SM-A520F помоћу Тапатока

Van mreže cile-pan

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 297
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 Tdi CR
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #6 poslato: Septembar 27, 2019, 09:03:58 pre podne »
koliko traje proces regeneracije otprilike?u minutama ili kilometrima?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #7 poslato: Septembar 29, 2019, 11:58:05 pre podne »
Zavisi nema pravila, meni nekad u leru zavrsi za 5 minuta, a nekad za 9, zavisi i kad primetim da je pokrenuo regeneraciju i koliko sam dugo vozio pod regeneracijom, tako da ti to vreme i km nista ne znace. Kad zavrsi cuje se da klikne, vrati se normalan zvuk, obori obrtaje, ugasi ventilatore i to je to. Bar kod mene.
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže zvezdan984

  • VW Početnik
  • Poruke: 125
  • Lokacija: su024
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b6
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #8 poslato: Februar 27, 2020, 06:07:37 posle podne »
Evo i tu da napisem moje iskustvo, posto nisam strucan (nisam majstor),  kao i vecina majstora sto nisu strucni, ali sam nasao jednog koji zna. Imam 2.0tdi dsg. digao je obrtaje i u petu brzinu mi je ubacivao na 60/h, a pre je na 50/h, nijednom se nije upalila lampica za dpf. Vozio sam 50km na 2200rpm i nije nista pomoglo. Posle sam vozio 50km na 3000rpm i nije nista pomoglo, posle sam ga hajcio auto putem 50km i  nista nije pomoglo. Drzao sam ga u mesto na 2500rpm 20min i samo je dimio, nista nije pomoglo. Odneo sam ga kod majstora zakacio ga je na laptop i ukljucio regeneraciju u voznji i presao je sa njim 10km i ocistio ga je. Po parametrima, bas je bio jako prljav dpf. bio je visok pritisak izmedju 2 senzora pre i posle dpf-a. Kad je zavrsio regeneraciju, pritisak se smanjio vise nego duplo

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока


Van mreže zvezdan984

  • VW Početnik
  • Poruke: 125
  • Lokacija: su024
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b6
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #9 poslato: Mart 17, 2020, 07:32:08 posle podne »
Prosle nedelje sam opet imao problem sa zacepljenim dpf filterom. Malo sam brze vozio na otvorenom putu i juce kad sam krenuo na posao, opet je digao obrtaje. Namerno sam ga gazio da bi ga produvao malo, ali se to pokazalo kao greska. Danas sam isao 30km bez stajanja, lagana voznja 50/h i 80/h i kad sam stao, primetio sam da je vratio obrtaje u normalu. Kad logicki razmislim izgleda da na velikim obrtajim, svu necistocu iz egr ventila i sa klipova ugura u dpf.

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #10 poslato: Mart 17, 2020, 07:55:49 posle podne »
Necistoca iz egr i da se nekim cudom odvoji od njega samog prvo ulazi kroz usis u cilindre gdje se sagori.
Auto radi regeneracije i dize obrtaje, nista cudno. Ili je procenat zacepljenosti dpf velik pa su sve cesce regeneracije, ili imas problem sa prevelikom kolicinom goriva/ulja u cilindrima.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Telje

  • VW Majstor
  • Old.Jr Member
  • *****
  • Poruke: 367
  • Lokacija: Kosovska Mitrovica
  • Karma: +22/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #11 poslato: April 07, 2020, 07:57:45 posle podne »
procenat zacepljenosti je veliki , na dijagnostici se vide pritisci i razlika u temperaturi pre i posle katalizator(dpf-a), takodje i u zavisnosti od dijagnostike i parametra se vidi procentualno koliko je zacepljen filter, zadnji pasat b6 kojeg sam radio bio je zapusen 89 % .
resenja su dva:
1. odviti izduv sa turba i naprskati sprejom sacekati ,kodovati i u toku voznje da se procentualno makne zaprljanost tj. regeneracija
2. skinuti dpf nije jednostavno ima dosta posla i oprati ga masinko ili rucno pranje , vratiti i adaptirati kao drugi filter

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #12 poslato: April 08, 2020, 01:35:15 pre podne »
A zasto se radi ta adaptacija dpf-a?
Znam neke koji su prali i vratili ga nazad, a nista nisu adaptirali. Sve je bilo ok.
Zato pitam, kako se i zasto adaptira

Van mreže Telje

  • VW Majstor
  • Old.Jr Member
  • *****
  • Poruke: 367
  • Lokacija: Kosovska Mitrovica
  • Karma: +22/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #13 poslato: April 12, 2020, 06:45:53 posle podne »
sve zavisi od parametra ako je samo greska koja javlja da je doslo da zaprljanosti filtera manja oko 45% onda ne treba ako je doslo kao do ovog slucaja da je zapusenost 90% i nije hteo auto da mrdne , posle skidanja treba  odraditi adaptaciju , to je moje iskustvo do sada sa vw grupacijom
« Poslednja izmena: April 12, 2020, 06:48:29 posle podne od strane Telje »

Van mreže TeaseR

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #14 poslato: Jun 11, 2020, 09:57:04 pre podne »
Meni pali regeneraciju jedanput mesecno. Probao sam skoro svaku pumpu, uvek onaj "bolji" dizel i uvek isto.

Skidao sam dpf, slao na ciscenje, trajalo mozda 2 meseca i opet pali regeneraciju. U medjuvremenu mi je crkao EGR, poceo da propusta rashladnu tecnost, zamenio to, platio nov sa rukama preko 40000din i opet mi radi regeneraciju. Da li postoji neko resenje za ovo, makar da se ublazi? DPF novi necu da uzimam jer majstor kod koga idem je to uradio i posle par meseci je opet imao problema sa dpfom.

Voznja mi je pretezno na 1600 obrtaja, gradska ali nije kreni stani, vec jurija gagarina, malo novi most. Ne stojim cesto u kolonama pa da ide prva, druga stani.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #15 poslato: Jun 11, 2020, 11:26:11 pre podne »
Pa ako ti pali jednom mjesecno, to je super. Mora raditi regeneraciju. Problem je kad je ne moze vise odraditi.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže TeaseR

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #16 poslato: Jun 11, 2020, 11:35:52 pre podne »
Pa da, al smara :D

Prvi put nisam znao sta se dogadja, iskulirao i vozio par dana sa upaljnom lampicom. Na kraju mi auto upao u safe mode i tad sam morao da cistim dpf.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #17 poslato: Jun 11, 2020, 11:43:49 pre podne »
Samo mu nemoj prekinuti svaku regeneraciju. Ako prekines jednu dvije nije frka.

Samo opusteno, to je normala biggrin
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže TeaseR

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #18 poslato: Jun 11, 2020, 11:55:35 pre podne »
Da li u leru radi regeneraciju ili samo u trecoj i cetvrtoj na preko 2000 obrtaja? Primetim kada mi se kazaljka za obrtaje podigne u leru i motor je bucniji ali ne znam da li mogu da ga ostavim tako ili mora da se vozi?

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #19 poslato: Jun 14, 2020, 02:12:29 posle podne »
Zavisi koji auto je u pitanju, recimo golf 6 juce mi je digao obrtaje na 950, nisam ga ugasio nastavio sam da ga vozim, isao sam trecom na 2000 obrtaja vozikao se 5-6km i kad je prestao onda sam se vratio kuci i ugasio ga. X puta ni ne znam da radi jer idem na posao 26km autoputem i verovatno u toj voznji on uradi sam.
Ne morate da dizete obrtaje u nebesa, to se radi kad hoćete vi sami da upalite nasilnu regeneraciju koja je nepotrebna.
Kad on sam upali dovoljno je provozati ga da mu ubrzate proces.
Pozeljno je da pali regeneraciju na 700-1000km, to mora da radi da bi spalio cestice koje su se nakupile, pratite nivo čadji jednom godisnje kad ste na servisu, očitajte dijagnostiku i proverite nivo zapusenosti, skidanje i ciscenje ide tek kad se zapusenost poveca na odredjeni nivo.
Stariji modeli mozda imaju drugaciji tip regeneracije. Pronađite uputstvo za svoj model da bi znali da prepoznate.