Сличну ситуацију сам и ја имао на прошлом ауту. Отишла глава и дихтунг кад је прокувао. Црева била тврда, грејање чак радило али ниво воде тј расхладне течности шетао. Возиш га у 5. брзини 60-70 он држи темп, мало стиснеш гас, оде темп преко 95-100. Пустиш он врати, станеш доспеш воде све ок, кренеш негде после пар км нема воде. Него срећа ја сам радио и дихтунг и главу два дана након што је прокувао, није ни вожен па је након главе све било ок, после згазио 2000км у цугу ишао на пут, грам уља нит воде није потрошио, темп на 90, све по П. С.
Верујем да је незгодно променити мајстора кад га познајеш приватно, али очигледно не уме да утврди проблем чим се ауто воза у круг уместо да је на дизалици и да се реши проблем.. :/