Autor Tema: Fantomski problem sa antifrizom  (Pročitano 17625 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #20 poslato: Decembar 10, 2020, 02:47:01 posle podne »
Ja ti garantujem da ti je do glave ili dihtunga iste sam simptome imao da se nivo vode cas smanji cas poveca, taj majstor ti pojma nema eto vidjeces samo gubis vrijeme.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #21 poslato: Decembar 10, 2020, 03:20:33 posle podne »
Сличну ситуацију сам и ја имао на прошлом ауту. Отишла глава и дихтунг кад је прокувао. Црева била тврда, грејање чак радило али ниво воде тј расхладне течности шетао. Возиш га у 5. брзини 60-70 он држи темп, мало стиснеш гас, оде темп преко 95-100. Пустиш он врати, станеш доспеш воде све ок, кренеш негде после пар км нема воде. Него срећа ја сам радио и дихтунг и главу два дана након што је прокувао, није ни вожен па је након главе све било ок, после згазио 2000км у цугу ишао на пут, грам уља нит воде није потрошио, темп на 90, све по П. С.

Верујем да је незгодно променити мајстора кад га познајеш приватно, али очигледно не уме да утврди проблем чим се ауто воза у круг уместо да је на дизалици и да се реши проблем.. :/

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #22 poslato: Decembar 10, 2020, 08:20:07 posle podne »
Ako sam dobro procitao sve :
termostat,senzor temperature rashladne tecnosti,ventilator hladnjaka i vodena pumpa to je sve ispravno?
Ako je to sve ispravno i lepo je odzracen sistem obzirom da ima i plin onda uraditi co2 test.
Kada auto dostigne radnu temperaturu da li su creva koja ulaze u mali hladnjak vruca? Ali ne kad drzite auto u obrtajima nego u leru kad se zagreje sam bez voznje i turiranja.
Verovatno ce se opet skidati glava motora ako je sve zivo ispravno a dogadja se sve ovo sto se dogadja.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #23 poslato: Decembar 10, 2020, 11:43:19 posle podne »
Hvala svima na dobronamernim savetima

Samo da kazem da se ja ne nerviram previse zbog problema a i nigde ne zurim (banaćanski lagano). Majstor mi odrzava auto vec 10 godina, sve vece stvari koje su uradjene bez greske i zato i idem kod njega jer imam puno poverenje.

@alalvera

Termosta je ispravan, otvara;
senzor temperature rashladne...takodje;
ventilator radi
Jedino vodena pumpa je ostala da se proveri. Da ponovim, ja se nadam da je do pumpe problem, da ne radi punim kapacitetom i da zato ne greje i da na njoj pušta antifriz i isparava u toku vožnje pa tu gubi tecnost. Svakako ce mastor nju sledecu da proveri jer smo sve drugo proverili. Ispod auta nema tragova curenja.

Ako je sa pumpom sve ok onda nema sta - ili je glava ili dihtung. Mada merili smo kompresiju i oldicna je, i sto je bitnije ista na sva 4 cilindra, sto bi znacilo nije dihtung jer da je on probio ne bi bila dobra kompresija .Znaci ako nije pumpa definitvno je glava negde pukla.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #24 poslato: Decembar 11, 2020, 01:30:59 pre podne »
Nije test kompresije bas merodavan za dihtung glave.Iskoristite crevo od alata za merenje kompresije samo prvo izvadite ventil iz njega na drugu stranu povezite sa kompresorom,preko regulatora podesite pritisak 1-2 bara klip u gornju mrtvu da zatvori ventile i odvrni prelivnu bocu i prati jel ima mehurica i jel podize nivo.Ako ima negde je dihtung popustio ili glava napukla naravno ispitati sva 4 cilindra.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #25 poslato: Decembar 11, 2020, 05:55:00 posle podne »
Drugari bili ste u pravu.

Danas sam bio da uradim C02 test koji je potvrdio da ima ugljendioksida u isparenjima antifriza. Bio sam u jednom servisu na NBG gde je trenutno akcija pa nisam puno platio (1100din), ali beskrajno simpatican je bio tamnoputi serviser, strejndzer, koji je, nakon sto je tamno plava tecnost u posudi za testiranje postala svetlo zelena, na Apu engelskom rekao "Very bad".

U svakom slucaju ocekivano, u ponedeljak ili utorak glava ide dole da vidimo da li je dihtung ili je pukla glava. I odmah da vas pitam za savet, da li je bolje variti glavu (ako se to uopste radi) ili da uzmem polovnu pa da je nosim na hidrotest. Nedavno sam sve menjao na ovoj staroj glavi, pretpsotavljam da se to nista ne dira ili ostaje na staroj ili se prebacuje na novu glavu...
« Poslednja izmena: Decembar 11, 2020, 05:56:44 posle podne od strane nikolaradocaj »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #26 poslato: Decembar 11, 2020, 07:07:44 posle podne »
Prva stvar nosi tu glavu na hidrotest sa svojih kola nemoj ponovo da ugradjujes.Ako se utvrdi da je pukla najbolja varijanta naci drugu testirati je i prepakovati sa novim delovima iz tvoje.U svakom slucaju velik posao samo zato sto nije odma odradjen hidro test.Svakako insistiraj da uzmes nove sarafe glave.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #27 poslato: Decembar 11, 2020, 09:17:06 posle podne »
Drugari bili ste u pravu.

Danas sam bio da uradim C02 test koji je potvrdio da ima ugljendioksida u isparenjima antifriza. Bio sam u jednom servisu na NBG gde je trenutno akcija pa nisam puno platio (1100din), ali beskrajno simpatican je bio tamnoputi serviser, strejndzer, koji je, nakon sto je tamno plava tecnost u posudi za testiranje postala svetlo zelena, na Apu engelskom rekao "Very bad".

U svakom slucaju ocekivano, u ponedeljak ili utorak glava ide dole da vidimo da li je dihtung ili je pukla glava. I odmah da vas pitam za savet, da li je bolje variti glavu (ako se to uopste radi) ili da uzmem polovnu pa da je nosim na hidrotest. Nedavno sam sve menjao na ovoj staroj glavi, pretpsotavljam da se to nista ne dira ili ostaje na staroj ili se prebacuje na novu glavu...
Jesam li ti rekao da ti je glava ili dihtung? 100% sam bio siguran.

Meni cak ni vodu nije gubio a dihtung je crkao niti je dizao temp preko 90 vukao normalno, jedino su mi crijeva bila tvrda.


E sad fino da odradis ovako:

Hidrotest glave obavezno
Ravnjanje
Dihtung trazi victor reinz ili elring
Sarafe nove OBAVEZNO iako ti majstor kaze da ne treba ti insistiraj kazem iz iskustva.
Gumice ventila nove isto.

Ulje novo i filteri
Antifriz novi

Nemoj da zalis uradi sve sto treba jer to ces sad da uradis i vise bogzna kad.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #28 poslato: Decembar 12, 2020, 08:35:26 posle podne »
Ja koliko vidim bice veoma tesko naci nove srafove glave motora. Doduse trazio sam samo online, ima ih u inostranstvu ali kod nas mi nista ne izbacuje. Dimenzija je M9 x1.25x138

@haaribay
Zbog cega se menjaju gumice ventila, zato sto ih je nagrizao/ostetio antifriz?

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #29 poslato: Decembar 12, 2020, 08:57:45 posle podne »
Obidji nekoliko prodavnica ima sarafi 100% samo moras da se potrudis da ih nadjes.


Gumice ventila vremenom propadnu pa auto dimi posle i losije pali zato kad se skida glava to se sve jednom zamjeni i miran si posle bogzna koliko.

Tamo gdje ces hidrotest da radis i obradis glavu nek ti stave gumice nove na dizne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže zimke

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 39
  • Lokacija: Vranje
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2.0TDI
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #30 poslato: Decembar 12, 2020, 09:58:39 posle podne »
...najbolja varijanta naci drugu testirati je i...



Sto da ne zavari postojecu glavu, var ce da drzi. Ko mu garantuje da druga polovna glava vec nije pocela da dobija mikrofrakture, ovako zavari i mirna glava, kako su mene lagali pa sad ja tebe, var je uvek jaci od liva.
Accelerate ze protons!

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #31 poslato: Decembar 12, 2020, 10:30:56 posle podne »
Ajde zavari ti glavu.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #32 poslato: Decembar 12, 2020, 11:15:57 posle podne »
Normalno da ce polovnu glavu prvo da posalje na hidrotest pa tek onda uzima.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #33 poslato: Januar 12, 2021, 03:58:16 posle podne »
update

Izvinjenje svima sto se nisam javio ranije, i dalje problem nije resen. Drugi put je otvaran motor, skinuta glava koja je prosla hidrotest, zamenjen dihtung cisto preventivno (jer je bio u redu), zamenjena vodena pumpa, celo kuciste termorstata koje je bilo trulo, creva i racve koje su bile za zamenu....i dalje nema grejanja, i dalje gubi antifriz. Sad se sumnja na mali hladnjak, jedno crevo vruce - drugo hladno. Jednom je vec pokusano ciscenje, dalo je delimicno rezultat ali grejanje je radilo samo taj prvi dan....500e ulupano u auto koji vredi 600e  bonk

javicu sta sam dalje uradio, sutra idem ponovo da se proba ciscenje i produvavanje malog hladnjaka.
« Poslednja izmena: Januar 12, 2021, 04:47:14 posle podne od strane nikolaradocaj »

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6826
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #34 poslato: Januar 12, 2021, 05:28:09 posle podne »
kupi drugi auto -bice ti jeftinije  ;)
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #35 poslato: Januar 12, 2021, 07:15:45 posle podne »
kupi drugi auto -bice ti jeftinije  ;)

Drug moj, ne da sam zreo nego prezreo za drugi auto ali nemam para da kupim nesto iole pristojno pa zato popravljam ovaj moj krsh. Pod pristojno mislim 10ak godina star auto...

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #36 poslato: Januar 13, 2021, 04:41:25 posle podne »
Nista opet nije uradjeno, probano je ciscenje i ispiranje malog hladnjaka. Auto je dobio grejanje ali grejanje u pricnipu radi onako kako treba samo kad se auto vozi, cim je u leru brzo izduva vruc vazduh i duva samo mlako. Tako ce verovatno biti danas a pretpostavljam da vec sutra nece biti grejanja u kabini jer je problem u losem protoku, ne gura vodu u mali hladnjak. Nema pritiska u crevima, mekana su na dodir, nema prevelikog pritiska ni u sistemu osim onog uobicajenog, ne pregreva se auto - temperatura je zakucana na 90C i tako je bilo i letos dok je bilo napolju bilotoplo. I dalje ne prebacuje na plin kada bi trebalo vec u toku voznje. Manje gubi vodu nego pre ovog drugog otvaranja glave motora....da li bi zamena malog hladnjaka bila resenje , da li moze njegovo zacepljenje da izazove takve probleme?

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #37 poslato: Januar 13, 2021, 06:09:20 posle podne »
Druze,iz ovoga sto sam procito o tvom problemu..Ja bih uradio sledece..Iskljuci mali hladnjak,tako sto ces otkaciti ona dva creva sto idu na mali hladnjak,pa ih prespoj.Tako vozi dan dva(neces imati grejanje),al ces na osnovu nivoa tecnosti i temp,znati sigurno jeli mali hladnjak u pitanju.Ako opet bude gubio tecnost..ostaje jos jedan uopste ne mali kvar tj dva,a to je blok motora.Prvo mozda su kanali za vodu zapuseni negde(sto bas i ne mislim,al bi ti bilo jeftinije) i drugi,ono sto si trebo uraditi odma-hidrotest bloka motora,koji je iz ovoga odradjenog dosad vrv negde puko...Nafam se da ti je ovo od neke pomoci.Pozz
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže nikolaradocaj

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #38 poslato: Januar 14, 2021, 02:41:32 posle podne »
Druze,iz ovoga sto sam procito o tvom problemu..Ja bih uradio sledece..Iskljuci mali hladnjak,tako sto ces otkaciti ona dva creva sto idu na mali hladnjak,pa ih prespoj.Tako vozi dan dva(neces imati grejanje),al ces na osnovu nivoa tecnosti i temp,znati sigurno jeli mali hladnjak u pitanju.Ako opet bude gubio tecnost..ostaje jos jedan uopste ne mali kvar tj dva,a to je blok motora.Prvo mozda su kanali za vodu zapuseni negde(sto bas i ne mislim,al bi ti bilo jeftinije) i drugi,ono sto si trebo uraditi odma-hidrotest bloka motora,koji je iz ovoga odradjenog dosad vrv negde puko...Nafam se da ti je ovo od neke pomoci.Pozz

Danas je upravo to uradjeno, odnosno nije premosteno fizicki nego je onim plasticnim klestima majstor stisnuo oba creva koja idu do malog hladnjaka pa cu tako da vozim 2,3 dana da vidimo da li ce problemi nestati....

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1696
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Fantomski problem sa antifrizom
« Odgovor #39 poslato: Januar 14, 2021, 03:10:35 posle podne »
Ooo Boze, opet stiska creva klestima...
Bolje da ste prespojili kako je Nenad rekao