VW Klub

VW - Forum => Automobili Članova => Ostali VAG => Temu započeo: WilliamWallace Oktobar 13, 2019, 08:42:06 pre podne

Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 13, 2019, 08:42:06 pre podne
Postoji nesto u vezi ove Leon 1p Kupre sto me vec godinama stalno vraca. Secam se kada sam prvi put , pre skoro deset godina, na oglasima ugledao fotke unutrasnjosti 1p Kupre, volan, sedista, pedale, rucica menjaca, odmah sam pomislio  UH! I kada sam posle jedno pet godina i uzeo svoju prvu, crvenu, te stvari, po meni najbitnije na kolima, su i uzivo pruzale isti osecaj. Sto se spoljasnosti tice meni je 1P Leon i dan danas prelep, bas juce prilazim Kupri i iz daleka se mislim kako je lepa u pm, ali dobro, moguce da vise nisam objektivan. I naravno, tu je i "srce", ojacani 2.0 TFSI, posle koga u dizelu jednostano ne moze da se uziva, opet, moje skromno misljenje, posto znam da se mnogi kunu u TDI :), a i jbg, zivimo u Srbiji pa je gorivo velika stavka.  Vozio sam jedno vreme i Ibicu 6L FR, 130 PD, i iako mozda najbolji polovni auto koji sam kupio, opet ne moze, a i ne treba da se poredi sa Kuprom. Imao sam i BMW-ov 2.0 BiTurbo u 123 Kupe, i ide to, ali niti ima zvuka, ali niti mi je osecaj za volanom nesto poseban, pogotovo sto je kao BMW "drivers car". Ja nisam imao taj neki poseban osecaj, svakako ne posle Kupre.
Elem, ludilo je dakle pocelo sa crvenom, ozloglasenom Kuprom na nasem, sada vec bivsem forumu Seat Kluba. I iako nikada sa tim autom nisam imao problema, opet crv sumnje mi je usao u glavu i nikada nisam mogao opusteno da je vozim, pogotovo ne na nekim velikim brzinama. Ni covek sa kojim sam se posle menjao, niti onaj kome sam prodao posle Kupru, kada mi se vratila, nisu nikada imali problema sa njom, ali eto, ja nisam uspeo da se opustim i uzivam posle svih poruka i "preporuka"na forumu, izjava poput "Ne bih je vozio ni da mi je poklone"...
Posle dve godine mi se opet vratila zelja da vozim Kupru, i u tom trenutku je bila jos jedna, crna Kupra sa foruma na oglasima, popularni "Vejder", koji je jos dok je bilo vlasnika na forumu promenio jedno 5-6 istih, ali dok je stigla do mene je verovatno jos toliko njih ju je vozilo. I preko toga bih presao, ali ispostavilo se da je auto u medjuvremenu lupan, i ne samo to nego i ocerupan. A cerupanje je islo dotle da su joj skinuli i fabricke prednje komplet kocnice...Sto najgore ja to nisam ni primetio kada sam prvi put gledao auto, jer mi nije palo na pamet da to neko moze da uradi, ali obzirom da sam vec dao kaparu i rec coveku i uzeo sam je. Naravno, posle toga, i kada mi je receno sta je sve menjano posle udesa na njoj, svaka zelja da je vozim je nestala. U pitanju je ova Kupra, doduse tada, u "cvetu njene maldosti". https://www.bud3.net/ticbra-3-0-seat-leon/
Par meseci kasnije, dugogodisnji vlasnik bele Kupre, opet clan foruma, ju je prodavao, i ona dodje u ruke gore pomenutog Ticbre, koji mene kontaktira zbog nekih delova...Naravno da sam morao da je uzmem, posto je ta bela bila bas dobra, a i bilo mi zao da se skidaju delovi sa nje, prvo dam moju crnu i doplatim za belu, a na kraju on mi vrati crnu a uzme mog Siroka. I da bi ludilo bilo kompletno, u isto vreme meni se vrati moja crvena opet u zameni sa covekom kome sam je i dao. I tako ja pre godinu i po dana postanem vlasnik tri Leon 1p Cupre. Nisam spavao tih dana, dobro mi nije bilo. Ali relativno brzo su otisle, prvo crvena pa crna i ostao na onoj koju sam zeleo, konacno jedna u odlicnom stanju. Bela je imala Sach Race Performance kvacilo, i ono je davalo autu poseban osecaj, posto je lepilo u milisekundi, i uz Forge Short Shifter, uvek sam imao osecaj da vozim pravi trkacki auto. Sa njom sam i izasao par puta na Navak, i najbolje vreme koje sam vozio je 1.38.00. Imala je KONI pro street vesanje, dobro lezala, ali dosta nosirala. Kocnice nikako nisam uspeo da sredim, posto je dosla sa vec pokrivljenim Zimerman prednjim diskovima, koji su ucinili prva dva track day-a i ne bas prijatno iskustvo, a na trecem, kada sam konacno uzeo nove Power ATE prednje, nisam uspo da ih barem malo razradim pre izlaska na Navak i onda sam ih tamo milovao, ali sve u svemu, na kraju, 1.38.  Ona je bila Stg1, usis, Miltek downpipe, Supersprint Cat, i Supersprint zadnji lonac, vrhunski zvuk. Sreo sam je jednom posle na ulici, u rukama decka kome sam je pordao, i kada je potopio, uh...A ja u dizelu... :) Elem, da sam normalan, kao sto nisam, ja bih ostao na toj beloj, vozio i uzivao, ali to nosiranje na Navaku mi se ucinilo da je nesto sto moze bolje, a gledajuci sve moguce testove, pocev od Kris Harisa, RS Megane je najbolji za stazu, pogotovo ove male coskare poput naseg Navaka. I jbg, crv mi ne da mira, prodam belu i uzmem RS-a. Izadjem na Navak prvi put i bez nekog preteranog silovanja, tada sam tek uzeo auto, mada ja generalno ne silim na Navaku, jedan krug zarevanja, dva za vreme i jedan hladjenja, i iz prve 1.38. Rs je skroz fabrika, bez ikakvih modifikacija, samo CUP sasija, 265 ks. Strasan auto, vidi se da su ga radili ljudi koji bas znaju svoj posao i razumeju problematiku. Bitna stavka sper, ulaci te u krivinu i ispucava iz nje. Drugi put, i poslednji track day koji sam vozio, 1.36.05, sto nije malo poboljsanje, ali je i moj maksimum sa auto u fabrickom stanju, i na "obicnim"gumama. Da bi se islo brze, mora agresivnija mapa, down pipe, jos bolje vesanje, semi ili full slick...Sve to mi se nije radilo jer nisam hteo nista da na Meganu menjam. RS na stazi je fenomenalan, ali kada ga poredim sa belom Kuprom, nema taj zvuk, nema to brutalno ubrzanje, koje mozda nije toliko bolje, ali kada se sve uzme u obzir, pogotovo taj zvuk Supersprinta iz bele...
I pre par meseci razmisljam, realno, obrni okreni, Kupra. Dosta manje kosta, prakticnija je, petora vrata, jeftiniji tjuning, lepsi mi je osecaj za svakodnevnu voznju, a na prodaju moja nesudjena prva Kupra. Kada ju je prvi vlasnik prodavao, davao sam mu Golfa i da doplatim brdo, ali nije hteo, pa sam ja na kraju uzeo crvenu. Sto je definitivno bolje bilo, posto sam krenuo od losijih ka boljim, da sam tada uzeo nju, ne bih znao da cenim sta znaci kada dobijes auto u odlicnom stanju. I naravno kupim je. I sad, sav srecan, i dalje je u odlicnom stanju, upozano i drugo vlasnika, a od treceg je uzeo, odmah u MArly da joj sipam ono tecno zlato, posto kosta kao da su iz zlata cedilo ono ulje, odmah najskuplji aditvi da se prociste dizne, felne, gume...Medjutim...
Za sve ovo vreme, postoji jedna neprikosnovena Kupra, opet za nas sa foruma, Bockova...Svako ko je citao njegovu temu na forumu zna koliko je truda taj covek ulozio u taj auto, o novcu ni na ne pricamo. Ja se sa njim tokom godina vlasnistva mojih Kupri stalno nesto vidjao, te za neke ATE plocice, te za neki Cam follower, i uvek gledam onu njegovu i ono, balavim. :) I pre mesec dana otisao do njega po neki after market poklopac motora, a zapravo da vidim njegovu Kupru. Otvori on garazu i upali je...
I eto, godinu i po dana posle one tri Kupre, da mi je neko rekao da cu opet biti u slicnom ludilu, rekao bih ma jok, nema sanse, ali ne. Ovaj auto definitivno ima neku posebnu zicu kod mene, i cini mi se da mi je bilo sudjeno da kod mene zavrsi ta najbolja, Bockova Kupra, jer koliko god je on lud sto se tice njene Kupre, toliko sam ja lud za sve ove moje predjasnje i ove dve sadasnje.
Evo je dok je jos bila samo malo modifikovana: https://www.bud3.net/ritmos-espanol-seat-leon-cupra/
(https://i.postimg.cc/xqCkyMfZ/11160050-10152783958576720-6338917787100152511-o.jpg) (https://postimg.cc/xqCkyMfZ)

(https://i.postimg.cc/wtyfm7tR/20180327-181638.jpg) (https://postimg.cc/wtyfm7tR)

(https://i.postimg.cc/jw9JJS72/20180216-154036.jpg) (https://postimg.cc/jw9JJS72)

(https://i.postimg.cc/JHr40wT0/20180218-144857.jpg) (https://postimg.cc/JHr40wT0)

(https://i.postimg.cc/w7S8b8hN/20180310-090555.jpg) (https://postimg.cc/w7S8b8hN)

(https://i.postimg.cc/87DwCZG3/41331401-10155613663141720-8149476839572635648-o.jpg) (https://postimg.cc/87DwCZG3)

(https://i.postimg.cc/JDPcG81d/20191012-154936-HDR.jpg) (https://postimg.cc/JDPcG81d)

(https://i.postimg.cc/MXnjyVtG/20191012-182313.jpg) (https://postimg.cc/MXnjyVtG)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: boćanac GTD Oktobar 13, 2019, 06:52:37 posle podne
Svaka cast za aute, a prica je i za algoritam komplikovana.

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 13, 2019, 08:26:40 posle podne
Hvala, i da, definitivno, jer ludilo i ne treba da ima smisla. :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: limp19 Oktobar 13, 2019, 10:03:40 posle podne
Sta reci nego to mora da je ljubav  congratulations
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Desmo Oktobar 13, 2019, 11:04:07 posle podne
Citat
I da bi ludilo bilo kompletno, u isto vreme meni se vrati moja crvena opet u zameni sa covekom kome sam je i dao. I tako ja pre godinu i po dana postanem vlasnik tri Leon 1p Cupre.
Nisam spavao tih dana, dobro mi nije bilo.

 :53


Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Speedey Oktobar 13, 2019, 11:10:43 posle podne
Koja si ti legenda  yupi3ti
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Oktobar 14, 2019, 01:54:55 pre podne
Vrh. Napisa knjizevni tekst :)  Mislim da je najbolja, tj. najsigurnija Cupra trenutno ona zelena metalik stock.... Posle dugo vremena se pojavila i ro na kratko. Sad je nema u oglasima...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 14, 2019, 08:56:04 pre podne
Evo I spiska modifikacija I dodataka, umetnickog dela njenog prvog vlasnika, gospodina Bocka, valjalo bi negde da ostane zapisano, posto naseg Seat Klub foruma vise nema. Dakle:

Motor:


- The Turbo Engineers TTE420 Hybrid Borg Warner turbo
- Diverter Valeve Revision D, Go Fast Bits DV+
- Wagner Tuning Intercooler
- Spul Engineering Turbo Muffler Delete Kit
- Spul Engineering Turbo Outlet Pipe Kit
- Neuspeed Hi-Flo Air Charge Pipe
- Forge Motorsport Twin-Take usis (obmotan zlatnom Mishimoto trakom za odbijanje toplote motora)
- Forge Motorsport DV crevo
- Forge Motorsport Catch Can
- Autotech unutrasnjost pumpe visokog pritiska
- Audi RS3/TTRS OEM pumpa za gorivo, niskog pritiska (u rezervoaru)
- Audi RS4 OEM Regulator pritiska goriva, povratni ventil
- NGK Iridium BKR7EIX Svecice
- Audi R8 OEM bobine (revizija E)
- VAG Genuine Coil Pack Wiring Harness (Conduit) Red
- Horschel Motorsports Fluidampr Harmonic Crankshaft Damper
- BSH Pendulum Mount Kit + Torque Mount, Spul Engineering Dog Bone Engine Mount Kit (street)
- Golf R Mk6 OEM Engine Mount
- Audi TTS OEM Engine Cover
- Porsche 991 OEM Coolant Expansion Tank Cap
- Motul 300V Power 5W40 ESTER Core® Racing Oil
- Motul Inugel Optimal Coolant Antifreeze
- STOCK Leon Cupra 1P Injectors & Engine Internals
- ECU remap: Stage 3 custom remap by Madness Motorsport
- Gazprom G-Drive 100 gorivo

Snaga: 424,7 KS; 528 Nm (obrtni moment ogranicen zbog pouzdanosti)

Izduv:

- Supersprint 100% Stainless steel "Racing" system Oversize Ø76mm

Menjac:

- ZF Sachs Performance Clutch Kit: Performance Organic Clutch Disc, Performance Reinforced Clutch Cover, Performance Single Mass Flywheel
- MFactory Helical Limited Slip Differential

- ARP LSD Bolt Kit
- USP Motorsports Stainless Steel Clutch Line
- Transmission OEM Shift Forks reinforced (modified 1st-2nd and 3rd-4th gear)
- Nothing Leaves Stock clutch shim kit
- Input shaft custom spigot bearing modification
- Torque Solution Transmission Mount, Golf R Mk6 OEM Transmission Mount
- Motul Multi DCTF gearbox Oil

Tockovi:

- LETO: Leon Cupra R 1P OEM Ronal Potenza 19" , Michelin Pilot Super Sport 235/35 R19
- ZIMA: Leon Cupra 1P OEM Ronal Orion 18", Goodyear Ultragrip Performance 225/40 R18
- Spul Engineering Wheel distanceri (10mm napred - 10mm pozadi)
- Spul Engineering Extended corrosion resistant Conical Seat Lug Bolts

Kocnice:

- (Napred): Alcon Advantage Extreme brake kit: 6 pot monoblock calipers & carriers (custom paint - Foliatec Racing Rosso), Ø365x32 mm crescent grooved floating discs, Ferodo DS Performance brake pads, HEL braided brake lines
- (Pozadi): Golf V R32 OEM brake callipers, carriers (custom paint - Foliatec Racing Rosso) & dust shields, Alcon OEM size replacement crescent grooved discs 310x22 (Golf V R32/Golf VI R/Audi TTS...), Ferodo DS Performance brake pads, Goodridge braided brake lines.
- Motul DOT 5.1 brake fluid

Upravljanje i vesanje:

- Bilstein B12 Sportline kit (Bilstein B8 amortizeri + Eibach Sportline opruge)
- SuperPro Anti Lift & Caster Increase Alloy Bracket Kit
- OEM Front Sway Bar End Links modifikovana (skracena)

Exterijer:

- Hella Tail Lights Smoked
- Philips Silver Vision indicator bulbs
- Excelite H3 Xenon White Halogen fog light
- RFB Lighting City Light Led Conversion, Front position aftermarket LED
- LED license plate light
- Peugeot 607 OEM Aerial
- LED dark smoked side blinkers
- Golf Mk5 rear wheel arch liner splash guards
- Stebel Nautilus Compact Truck Air Horn

Enterijer:

- Armrest OEM
- Defi Racer Boost Gauge White 60mm
- Audio Sources DVD Multimedia + reverse camera
- Magnat Edition Four Limited Amplifier 1200W
- Hertz Energy Speakers ECX 690.5 front 2 x 300W
- Hertz Energy Speakers ESK 165.5 rear 2 x 300W
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 14, 2019, 09:02:11 pre podne
Vrh. Napisa knjizevni tekst :)  Mislim da je najbolja, tj. najsigurnija Cupra trenutno ona zelena metalik stock.... Posle dugo vremena se pojavila i ro na kratko. Sad je nema u oglasima...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Da, ko zeli kompletno stock Kupru ta deluje najbolje, mada po meni, zaista je greota voziti taj auto stock. Motor je namerno cvikovan, da bi ostali bili jaci, na stock vesanju izgleda previsoko, tockovi uvuceni, Sta znam, ukusi I filozofije su razliciti, ali kupiti polovan auto od zaista prvog vlasnika ima posebnu vrednost. Mada, auto moze da promeni 5 vlasnika I da bude u boljem stanju od onog koji je imao samo jednog, sve to zavisi. Ne Kazem za ovu zelenu, zelena difinitivno izgleda, sto se kaze "mint", ali stalno je na oglasima, ne znam da li pratis, nego mu istekne oglas pa coveka mrzi da ga obnavlja.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Oktobar 14, 2019, 09:26:07 pre podne
Ponekad prelistam, zelenu sam video jos mozda prosle god. u ovo vreme, pa pre neki dan... Onako ih pogledam, odavno mi zelja da kupim neki 2.0Tfsi, Gti ili Cupru, taman sam zbrao pare prosle god. ali jbg,  umesto zelene Cupre morao sam da ulozim u posao i kupih Fabiu Mk1 Vrs... Nisam nesto cenio tunirane automobile poput vasih Cupri, uvek bih radije neki stock, ali sam promenio misljenje drasticno kad sam poceo da jurim za Fabiu Fmic, turbo i sitnice na Darkside Developments... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 14, 2019, 10:04:26 pre podne
Znas kako, I "obican"fabricki motor moze da se sa'rani za 50 hiljada km ukoliko ga vozi neko koga bas briga za auto, sipa krs gorivo, ulje menja kada se seti I to po principu sto jeftinije. Sto se tice "tjuniranih"motora, a u ovom slucaju pricamo o promeni mape, ne o onom starom mehanickom tjuniranju na samom motoru, onda opet, kvalitetno gorivo, ulje, zdrav razum I nema tu neke preterane filozofije. Ovaj konkteno 2.0 TFSI, koji je inace dosta ozbiljnije konstruisan od onog 2.0 200ks iz Golfa V GTI, Leona FR,  iz fabrike izlazi sa 265 ks u Siroku R, tako da ovih dodatnih 35ak konja mi zaista ne prestavlja nikakav problem.
A zelena je nazalost stalno na oglasima, posto jedino sto gledam na Polovni automobilima su Kupre, jbg, ljudi nemaju novce, a on je prosle godine trazio tipa 11500e, sada ju je tek spustio ispod 10 hiljada, ali I to ce jako tesko dobiti. Vredi, ali jbg ovo je Srbija.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Fica Oktobar 14, 2019, 11:26:56 pre podne
Po meni je to previse konja za prednju vucu tu dobrog upravljanja nema, sto se i vidi po rezultatima na navaku.
Nas stari clan sa foruma ima siroka 2 iz 90 i neke sa atmo benzincem od skoro 170 konja i pravi vreme od 1:40 na navaku a nema neke predobre amortizere.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Oktobar 14, 2019, 11:39:19 pre podne
Tfsi u Cupri druga prica u odnosu na ovaj od 147kw u Fr ili Golfu 5 Gti, to znam... Jedino bese Golf 5 Gti Ed30 ima mehanicki  isti motor... Jaci turbo, glava, klipovi i klipnjace, dizne... Sto kazes, zalosno je drzati ga stock...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 14, 2019, 01:19:44 posle podne
@ Fica Slazem se potpuno, ovih 100+ konja na malim stazama poput Navak ce joj malo znaciti ako ista, verujem da bi prica bila malo drugacija na stazi poput Ringa...Na pravcu, magistarli, auto putu, ne bih se slozio da je to mnogo konja za prednju vucu,  doduse druga ne sme da se potapa…

Da, Golf V Ed30 deli motor sa Kuprom I ostatkom ekipe.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Desmo Oktobar 14, 2019, 01:30:09 posle podne
2.0 R4 16v "Turbo FSI"/TSI/TFSI (EA113)
This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI.

identification
parts code prefix/variant: 06F.C, 06F.D
engine displacement & engine configuration
1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1 – undersquare/long-stroke, 496.1 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
cylinder block & crankcase
CG25 grey cast iron with liquid-blasted cylinder bore honing; 88 mm (3.46 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, two simplex-roller chain driven balance shafts
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; modified inlet duct geometry for high tumble values providing superior knock resistance, four valves per cylinder (exhaust valves sodium filled for increased cooling), 16 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, belt and roller-chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment (42° variance from crankshaft)
aspiration
hot-film air mass meter incorporated into air filter housing, cast alloy throttle body with electronically controlled throttle valve, plastic variable length controlled intake manifold with charge movement flaps adjusted by a continuous-action pilot motor, 0.9 bars (13.1 psi) boost water-cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) incorporated in exhaust manifold, sandwiched central front-mounted intercooler (FMIC)
fuel system
fully demand-controlled and returnless; – fuel tank–mounted low-pressure fuel pump, Fuel Stratified Injection (FSI): inlet camshaft double-cam driven Hitachi single-piston high-pressure injection pump maintaining a pressure between 30 to 110 bars (440 to 1,600 psi) in the stainless steel common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled fuel injectors, air-guided combustion process, multi-pulse injection with homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load
ignition system & engine management
centrally positioned Bosch longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic MED 9.1 electronic engine control unit (ECU), cylinder-selective knock control via two knock sensors, permanent lambda control
exhaust system
secondary air injection pump for direct injection into exhaust ports to assist coId start operation, cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one primary and one main ceramic catalytic converters, four heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gases
dimensions
length: 652 millimetres (25.7 in), width: 648 millimetres (25.5 in), height: 666 millimetres (26.2 in), mass: 152 kilograms (335 lb)
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes & applications
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) at 4,300 rpm; 280 newton metres (207 lbf⋅ft) at 1,800–4,200 rpm — BPJ — Audi A6 (C6), VW Tiguan
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) at 6,000 rpm; 270 newton metres (199 lbf⋅ft) at 1,800–5,000 rpm — BWA — 2005 SEAT León
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) at 5,100–6,000 rpm; 280 newton metres (207 lbf⋅ft) at 1,700–5,000 rpm — AXX, BWA, BWE, BPY (North America) — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Škoda Octavia (1Z) vRS
162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) at 5,900 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–4,800 rpm — BUL — 2005 Audi A4 (B7) DTM Edition
162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) at 4,500–6,300 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–4,400 rpm — CDL — Volkswagen Polo R WRC
169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) at 5,500 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,250–5,200 rpm — BYD — VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition
173 kilowatts (235 PS; 232 bhp) at 5,500 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–5,200 rpm — CDL — Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35
177 kilowatts (241 PS; 237 bhp) at 6,000 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–5,500 rpm — BWJ — SEAT León Cupra, SEAT León Cupra Mk2 facelift
188 kilowatts (256 PS; 252 bhp) at 6,000 rpm; 330 newton metres (243 lbf⋅ft) at 2,400–5,200 rpm — CDL — Audi S3 (8P), Golf R (Australia, Japan, Middle-East and North America)
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — BHZ — Audi S3 (8P)
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDL — Scirocco R
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,300–5,200 rpm — CDLA — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R
199 kilowatts (271 PS; 267 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDLF — Golf R (Europe)
200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDLB — Audi TTS (Europe)
notes
the 162 kW (only Polo R WRC) and higher versions have stronger pistons and gudgeon pins, new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main bearing pedestals and cap, new lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bars (17.4 psi) (value only valid for Audi S3(8P)) boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor (S3, Cupra, GTI Edition 30), of which some components are NOT shared with the lower output variants
references
The 2.0L FSI Turbocharged Engine – Design and Function. Self-Study Program (Course Number 821503 ed.). 3800 Hamlin Road, Auburn Hills, MI 48326 USA: Volkswagen of America, Inc. August 2005.
"Audi A3 Sportback – in depth". WorldCarFans.com. AUDI AG. 19 July 2004. Archived from the original on 30 July 2013. Retrieved 2 September 2009.
awards
Was wlnner of the "1.8-litre 2.0-litre" category for four consecutive years in the 2005, 2006, 2007 and 2008 annual competition for International Engine of the Year,
Was placed for four consecutive years in the 2006, 2007, 2008 and 2009 annual list of Ward's 10 Best Engines
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: PaulGT Oktobar 14, 2019, 06:44:39 posle podne
Po meni je to previse konja za prednju vucu tu dobrog upravljanja nema, sto se i vidi po rezultatima na navaku.
Nas stari clan sa foruma ima siroka 2 iz 90 i neke sa atmo benzincem od skoro 170 konja i pravi vreme od 1:40 na navaku a nema neke predobre amortizere.

Upravo tako Filipe. To su konji samo da se mozes kurcit sa dijagramom. Da na boziju stazu odes vozit ona bjezi preko nosa. Moje misljenje da su to bacene pare. Vise elegancije i s polja i unutra ima kredenac iz sezdesetih godina
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Oktobar 14, 2019, 07:27:40 posle podne
Meni je Cupra mk2 prelepa, a i neki generalni stav je da je Leon Mk2 vizuelno dopadljiv auto... Auto nije "dosadan" kao novi Leon, koji je gotovo isti kao i Golf. Deluje otvoreno sportski i extravagantno. Dizajnirao je cuveni Walter de Silva, koji je dizajnirao i Alfe. Sto se tice unutrasnjosti, mogli su se malo potruditi oko mekse plastike, ali je ipak dobro uklopljena i ne krcka... Cd mi  je odvratan, ali to se lako moze resiti sa nekim Rns 510...

https://youtu.be/BuxaN5sjhx4

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Oktobar 14, 2019, 08:09:15 posle podne
Svakako su ukusi razliciti, meni je I dan danas ovaj dizajn prelep, pogotovo od napred I sa strane. Unutra jeste onako malo spartanski, ali bas to nista ne krcka, I za mene, ono gde je najbitnije, volans, sediste, polozaj u voznji, pedale, rucica menjaca, to mi je sve odlicno. Moja ima tu veliku navigaciju-multimediju, nije mi to sada nesto bitno, iskreno, jedino sto je dobro-korisno je kamera za rikverc.

Evo jednog bas dobrog testa, od ljudi koju su poprilicno nezavisni I obejktivni apropo prednje vuce i 4x4, I da li ima smisla toliko konja samo na prednjim tockovima.

 https://www.youtube.com/watch?v=K5dRujiHbpA
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Getei Oktobar 14, 2019, 08:59:32 posle podne
Ja sam prodao svog Bmw-a 325Ci posle voznje u Cupri jedne veceri koja je bila na stage 1 mapi, full 3" auspuhom i RAMAIR usisom, brutalan osecaj ubrzanja ostavila na mene, jednostavno neprejebiva brutala... Prodao bembu ali me banka izjebala jer sam kasnio sa nekim ratama i ne dadose mi kredit da se nakrivim u Cupru te kupim GTI sa Axx motorom do sledece godine dok se biro ne procisti jbg. Mogu samo reci da je GTI jedna opasna masina i mnogo mi se vise svidja voznja i enterijer nego Cupra. Edition 30 je prava i najbolja varijanta za auto do nekih 8-9000e sto se tog karaktera tice, uz adekvatnu boju i dorade, tocak, meni izgleda bolje nego Cupra.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Oktobar 14, 2019, 09:06:55 posle podne
Pricu nisam najbolje skontao, ali svaka cast na autu svakako :) ovu crnu kupru sam davno pratio na seatovom forumu i silne pare su ulozene u taj auto i verujem daje auto odlican :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: kekembas Oktobar 14, 2019, 11:18:48 posle podne
Polu covek polu Kupra :D
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 26, 2019, 05:48:57 posle podne
Stigle nove prednje plocice za Kupru, danas montirane i malo provozan krug do Divcibara, da sve lepo legne na svoje.
(https://i.postimg.cc/w1n5FFp8/20191114-150922.jpg) (https://postimg.cc/w1n5FFp8)

(https://i.postimg.cc/TL6Vvw1t/20191114-151002.jpg) (https://postimg.cc/TL6Vvw1t)

(https://i.postimg.cc/S2xK9Fvy/20191126-134114-HDR.jpg) (https://postimg.cc/S2xK9Fvy)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 26, 2019, 07:14:29 posle podne
Opasan auto :) jesi zadovoljan tim Ferodo prolicama, posto uglavnom svi Ate stavljaju?
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 26, 2019, 08:01:29 posle podne
Pa pazi, ATE je vise komercijalna plocica, a sam Alcon se isporucuje sa Ferodo Racing polocicama. Ove moje su DS2500, a ovi iz JDL performance ni ne drze ATE. Sto se tice utisaka, u ovom autu ako moras da koristis "kamionsku" kocnicu, na krivudavom putu sa promenom nivelacije,  onda si vec najebao :), a i nove su plocice pa sam danas samo progresivno do nekih, recimo 60-70 %. A i nema potrebe za vise, sestoklipni Alcon zakiva. Kamionska kocnica treba za Navak, pa cu tek tada moci da ti kompletno odgovorim na to pitanje. :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 27, 2019, 12:27:06 pre podne
Bice zanimljivo da uporedis vreme te Kupre sa proslim koje si vozio na Navaku :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 27, 2019, 07:32:28 pre podne
Mislim da je za Navak, obzirom da je "coskara" 300ks I vise nego dovoljno za prednju vucu, ostalo je na upravljanju. Kocenje je na ovoj Kupri bolje nego na mojoj prethodnoj, ali obzirom da ja niti lomim svoje automobile po Navaku, niti ostajem ceo stint na stazi, gde bi se prednost ovih kocnica I osetila onda ne verujem niti da cu praviti bolje vreme od bele, koje je bilo 1.38.00, niti videte koliko ovaj postavka moze da izdrzi. Nije mi to cilj, previse volim automobile, jer koliko god mi pakovali ove automobile, to nisu trkacki automobile naprvavljeni za stazu.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 27, 2019, 03:37:00 posle podne
Naravno, taj Navak se vise vozi iz gusta i ljubavi, a ne da se auto slomi, ali tvoja Kura je spremna i za par jakih krugova. Msm da je na njoj sve odradjeno sto je moglo da se uradi i sve sa top delovima.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 27, 2019, 04:32:42 posle podne
Bukvalno, sada samo ljubav I kvalitetno  odrzavanje. :) Trenutno se razmisljam kako da doradim poklopac motora, hocu da skinem Audijev znak, ubacim natpis CUPRA I stavim novi znak Kupre kao brenda.
(https://i.postimg.cc/w76fLMFh/20191126-150019-HDR.jpg) (https://postimg.cc/w76fLMFh)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 27, 2019, 06:26:01 posle podne
Lep poklopac. Imas na ebay da kupis Cupra amebl. Daj malo vise slika auta. Ja sam davno pratio tu temu :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 27, 2019, 06:33:56 posle podne
Pa uzeo sam sa ebay-a Kuprin amblem, eno ga na slici. :)
(https://i.postimg.cc/TK56hbg3/20191126-134154-HDR.jpg) (https://postimg.cc/TK56hbg3)

(https://i.postimg.cc/0r51DFD3/20191126-134203-HDR.jpg) (https://postimg.cc/0r51DFD3)

(https://i.postimg.cc/KRRXsT9D/20191126-134304-HDR.jpg) (https://postimg.cc/KRRXsT9D)

(https://i.postimg.cc/vDmZ73VP/20191126-134235-HDR.jpg) (https://postimg.cc/vDmZ73VP)

(https://i.postimg.cc/Wtfb5gms/20191126-134249-HDR.jpg) (https://postimg.cc/Wtfb5gms)

(https://i.postimg.cc/cvnpdSGK/20191126-150224-HDR.jpg) (https://postimg.cc/cvnpdSGK)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 27, 2019, 07:37:06 posle podne
Odlicna je :) video sam, nego sam mislio na amebl ispisan slovima CUPRA, koji bi mogao staviti umesto audi znaka :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 27, 2019, 08:08:05 posle podne
Pa to I rekoh gore, natpis CUPRA umesto znaka Audi, a amblem gde sam ga I sada stavio. :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: PaulGT Novembar 27, 2019, 08:13:54 posle podne
Poklopac mozes uraditi 3D printerom
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 27, 2019, 08:54:04 posle podne
Imas neke primere?
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 28, 2019, 06:21:58 pre podne
Ovaj logo npr zalepis na mesto audi znaka ili sto kaze Paul, nadjes nekog ko ima 3D printer i napravi ti.

(https://i.postimg.cc/8jHfBCfR/Screenshot-20191128-061427-com-android-chrome.jpg) (https://postimg.cc/8jHfBCfR)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Novembar 28, 2019, 09:07:15 pre podne
Vec kupljena, isto razmisljamo! :)
(https://i.postimg.cc/Dm5bbvt8/viber-image-2019-11-26-17-40-08.jpg) (https://postimg.cc/Dm5bbvt8)

Sada je samo pitanje kako cu sve to da uklopim, razmisljam I da promenim bolju, ova srebrna mi nekako mnogo odskace. Treba skinuti Audijev znak, popuniti rupe, I ponovo prefarbati taj dao pre natpisa. Permutovao sam nesto mislio sam da PaulGT misli na hydrodiping, posto je to meni palo na pamet.
https://www.youtube.com/watch?v=rv6gouBWmvk
Obzirom da je Forge Twin intake u lakiranom karbonu, slagalo bi se da je u tom fazonu I sam poklopac, ovaj srebrni deo.



(https://i.postimg.cc/0MqQMFkk/20191017-175724.jpg) (https://postimg.cc/0MqQMFkk)

A I sam novi amblem CUpre je u tom fazonu, karbon pozadina, ovaj sto sam kupio. 


(https://i.postimg.cc/sGGG57Fy/cupra-emblem-engine-cover.jpg) (https://postimg.cc/sGGG57Fy)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Novembar 28, 2019, 11:59:16 pre podne
Skini ovo Audi i vidi kako ti se uklapaju ta CUPRA slova. Ako je sve ok, posalji ta slova i ovo TFSI na hidrografiku u karbon i bice top :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Decembar 04, 2019, 04:00:09 posle podne
Uzeti I poluslikovi za sledecu sezonu, Nankang AR-1, 245/40 18, ozbiljna guma, sada samo treba naci felne.

(https://i.postimg.cc/CzCSCvV9/20191204-152846.jpg) (https://postimg.cc/CzCSCvV9)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Januar 20, 2020, 04:37:26 posle podne
Zveri spavaju zimskim snom.

(https://i.postimg.cc/GH8QLrs2/20191230-152303-HDR.jpg) (https://postimg.cc/GH8QLrs2)

(https://i.postimg.cc/R3yCz7rq/20191230-152938-HDR.jpg) (https://postimg.cc/R3yCz7rq)

(https://i.postimg.cc/Z0F96Qtc/20200110-123334.jpg) (https://postimg.cc/Z0F96Qtc)

(https://i.postimg.cc/qzJNwGpd/20200110-123431.jpg) (https://postimg.cc/qzJNwGpd)

(https://i.postimg.cc/CZBYJRZ0/20200115-153855-HDR.jpg) (https://postimg.cc/CZBYJRZ0)

(https://i.postimg.cc/N5BsYGn8/20200115-153952-HDR.jpg) (https://postimg.cc/N5BsYGn8)

Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: kekembas Januar 20, 2020, 09:24:17 posle podne
Neka neka... jos malo nek se strpe, doci ce i to prolece brzo :)
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 11, 2020, 10:54:22 posle podne
Pa sto poveca cenu za hiljadarku... Bas se razmisljam da pregovaram za zelenu ili tvoju, kad ono...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 12, 2020, 08:38:24 pre podne
Zato sto ne mogu vise da se ubedjujem sa ljudima koji mi nude krseve iz uvoza sa polo miliona kilometara, plus, ljudi su sumnjicavi, moja je 1500e jeftinija od zelene, a realno su u istom stanju, ista kilometraza, stim sto moja vec u stanju kakvom Kupra treba da bude. A I evo moje druge Kupre opet na oglasima, za devet soma, boze me sacuvaj porediti nju, I njen zivot koji je imala, I moju. Onaj koji je ozbiljan zna koja je cena. A zelena, sto se mene tice, greota je voziti Kupru u fabrickoj formi I po pitanju mape, obzirom da je jednostavno detjuniran motor, a I po pitanju visine, opruga, jer u stock varijatni izgleda kao jarac. :) Svakako neces pogresiti ako biras izmedju zelene I moje, ako su slicne cene, to su poslednje dve od tri Kupre u Srbiji kupljene kod nas u takvom stanju I sa tom kilometrzom. Tretnutno, dve od tri su moje. :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 12, 2020, 10:47:58 pre podne
More dobra je i 2010g crna, svidja mi se restyle na Leonu mk2... Jel imas straight through exhaust? Sve je to lutrija sa hot hatch automobilima... za potencijalne kupce... Niko od vas ih nije mazio, sto je i normalno.... Zelena je najzanimljivija po meni, i ako je stock, jer postoji sansa da je vlasnik vozio kao i svaki drugi auto... Ali je skupa. Ipak ima 2010g restyle za 7500e


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 12, 2020, 11:37:00 pre podne
Pa pazi, moras I ti da odlucis sta ti je bitno, prvo kao "kako ste je vozili" a onda gledas Kuru sa 220k km o kojoj nista ne znas niti ces znati. :) Tako da ono, sredi prioritete. Svaki polovni auto ti je lutrija, niko ne moze da ti garantuje da je zelena bolje ocuvana od bilo koje druge, jer kao sto vec rekoh, neko moze da sahrani motor za 30k km. Ja znam kako ja vozim I cuvam svoje automobile, cinjenica da sam sipao ulje od 2500 din. za litar ti govori barem nesto. Naravno, ja mogu samo za sebe da garantujem, za ostale ne. Po meni, ako vec hoces da kupis auto, sva tri su u Beogradu, dodjes, pogledas sva tri, I odlucis po utisku, koji ce opet biti tvoj subjektivni osecaj, sto je na kraju jedino merodavno.
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 12, 2020, 11:38:42 pre podne
Tacno tako... Jel straight through ehxaust? Sad ce da zajebavaju ko je skinuo katalizator...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 12, 2020, 11:52:37 pre podne
Straight je, sumnjam da ces imati problema sa tim, posto I bez katalizatora, sto je I na mojoj drugoj Kupri izduvni gasovi su ispod bilo koje norme, a ako bas budu zahtevali da I fizicki imas katalizator, sto sumanjm da ce skoro, pa kupis ga I stavis. Sve ostalo ti je uradjeno na ovom autu sto se tice nekog normalnog I po meni jednio ispaltivog tjuninga.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 17, 2020, 07:07:01 posle podne
Do Divcibara i nazad po lepom vremenu.

(https://i.postimg.cc/ppDCM75j/20200217-120741.jpg) (https://postimg.cc/ppDCM75j)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Madison Februar 18, 2020, 04:26:30 posle podne
Koju Euro normu zadovoljava fabricki ovaj motor? Posto su meni prosle godine na 1.8t (Euro 4) merili izduvne gasove i rekli da bih prosao, a u tom trenutku sam imao samo zadnji protocni lonac. :) Mada, ko zna da li su merili kako treba...
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 19, 2020, 08:59:24 pre podne
Mislim da je BWJ isto EURO 4, a ako dodje taj trenutak da je ovaj  motor ispod normi to ce znaciti da 3/4 Srbije vec odavno ne vozi svoje automobile. :) A kada I ako dodje taj trenutak, namesti se lepo mapa da imas minimalno izduvnih gasova I cao. :)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 27, 2020, 07:08:20 pre podne
Gledace da ima cat to sigurno...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 27, 2020, 07:00:35 posle podne
Katalizator je svakako zamenski deo, I kada dodje taj trenutak da ce proveravati da I fizicki postoji, pa stavicemo ga I gotova prica.
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 28, 2020, 06:34:19 posle podne
Ko je radio straight pipe morace sve da vraca na staro, komplet izduv, ne samo cat, jos ako je dizel pa maknut i dpf, qqll.. Jednostavno fabrika.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Madison Februar 28, 2020, 08:30:53 posle podne
Hahaha lepo me nasmeja
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Desmo Februar 28, 2020, 09:05:27 posle podne
Samo da ne bude plakanje  lollol
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 28, 2020, 10:43:14 posle podne
U Engleskoj ne proveravaju katalizator, ali obzirom da zivimo u lopovskoj drzavi sve je moguce. Jedino sto ce mozda razmislti da li da 3/4 stanovnistva koji vozi po nekom od tih "standarda" neispravan auto, zakopaju I tako izgube jos veci izvor prihoda, a to je prodaja benzina I dizela, gde najvise zaradjuju love. Izvagace oni svakako, u svakom slucaju mi cemo biti ti koji ce ispastati. No, strast nema cenu, pa cu staviti I taj srednji lonac ako treba, nije drama.  Ili ce da mi mere da li mi je I down pipe fabricki?  ;)

No, nebitno, kada dodje vreme razmisljacu o tome, do tad uzivacu u svojoj Kupri, koja je od pre neki dan ostala bez sestre bliznakinje, moja druga Kupra otisla u prave ruke.
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 28, 2020, 10:43:47 posle podne
Pa dobro eto volim da nasmejem ljude... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: iwcham1979 Februar 29, 2020, 12:26:39 pre podne
Super. Cestitam na prodaji. Ja sam hteo za zelenu da dam i opsegu od 7500-8000e, ali vidim da covek nije spreman da je da za te pare, sto sasvim razumem. Ne volim straight pipove uopste, ne samo zbog potencijalnih zajebancija, ipak volim  tisinu pri duzim putovanjima, nervira me onaj "drone". Mislim da
je sada prava stvar da se ide na Cupru R. U buducnosti ce one biti na ceni, i svi ce hteti Cupru R :) Jedna Cupra R i Golf 2 KR 102 i meni vise nista ne treba


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Februar 29, 2020, 07:22:46 pre podne
Hvala, samo sto nisam prodao nego zamena uz doplatu, uzeo Clija RS-a "pod racun". Ne znam sta da ti Kazem, legitimna dilema, Cupra u odlicnom stanju, sa malo kilometara vs. Cupra R iz uvoza sa mnogo kilometara. Vevoratno je I razlika u ceni 1000e, ovaj bi je dao za 8500, zelenu, a Markoni svoju R za 7500 ce sigurno dati. Ustvari, nije 1000e nego 500e, posto vlasnik zelene daje I drugi set tockova, sto ti je realno 500e vrednosti. Zelena ima siber sto je meni jako bitna Stavka, a kupovina automobile od prvag vlasnika ima poslebnu draz, ja sam zato I usao u dugove ne bi li samo uzeo ovu moju poslednju Bockovu, a sada moju Kupru! :)
U pravu si za taj prizvuk koje straight pipe daje kolima, vadjenjem srednjeg lonca se dosta vibracija prenosi na auto, koje srednji lonac anulira, pa je pri krstarenju po autoputu zvuk zamarajuci, tako da ko tako koristi auto bi se brzo smorio. Ja sada jedna cekam da prodam Klija, odmah sam mu spustio mekasimalno cenu, stoje mi dva automobile koja zelim malo vise da vozim.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Desmo Februar 29, 2020, 12:32:41 posle podne
U Engleskoj ne proveravaju katalizator, ali obzirom da zivimo u lopovskoj drzavi sve je moguce. Jedino sto ce mozda razmislti da li da 3/4 stanovnistva koji vozi po nekom od tih "standarda" neispravan auto, zakopaju I tako izgube jos veci izvor prihoda, a to je prodaja benzina I dizela, gde najvise zaradjuju love. Izvagace oni svakako, u svakom slucaju mi cemo biti ti koji ce ispastati. No, strast nema cenu, pa cu staviti I taj srednji lonac ako treba, nije drama.  Ili ce da mi mere da li mi je I down pipe fabricki?  ;)

No, nebitno, kada dodje vreme razmisljacu o tome, do tad uzivacu u svojoj Kupri, koja je od pre neki dan ostala bez sestre bliznakinje, moja druga Kupra otisla u prave ruke.

Nemaju oni opremu a ni znanje za te testove. Na jednom teh. pregledu ne smem da udjem pesaka, na drugom ja navozim auto na valjke...
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Mart 01, 2020, 03:54:53 posle podne
Uzet i track day set, posto ne volim da skidam i montiram gume, em drndam gumu em felnu, ovako jedan letnji, jedan zimski I jedan track day. A posto volim samo OEM felne, sem kada nisu bas neke za motorsport tipa OZ, Team Dynamics, onda opet Orion, ovaj put lak crne, mislim da ce cucnuti lepo.


(https://i.postimg.cc/18V5XmDn/20200301-153944.jpg) (https://postimg.cc/18V5XmDn)

A mozda I ova felna ne bude vise ukras nekada…

(https://i.postimg.cc/LnYMBy5G/20200301-154027.jpg) (https://postimg.cc/LnYMBy5G)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Mart 18, 2020, 07:14:29 posle podne
Kada sam vec u izolaciji, da joj stavim letnju obucu.
(https://i.postimg.cc/KRjSNj0h/20200316-163440-HDR.jpg) (https://postimg.cc/KRjSNj0h)

(https://i.postimg.cc/dLfMSFfk/20200316-163626-HDR.jpg) (https://postimg.cc/dLfMSFfk)

(https://i.postimg.cc/yJqMsPs7/20200316-163733-HDR.jpg) (https://postimg.cc/yJqMsPs7)

(https://i.postimg.cc/87Tv98rG/20200318-152013.jpg) (https://postimg.cc/87Tv98rG)

(https://i.postimg.cc/YjgmS26k/20200318-173413-HDR.jpg) (https://postimg.cc/YjgmS26k)

(https://i.postimg.cc/gnHXvMtT/20200318-173433-HDR.jpg) (https://postimg.cc/gnHXvMtT)

(https://i.postimg.cc/JGLHHwxX/20200318-174748-HDR.jpg) (https://postimg.cc/JGLHHwxX)

(https://i.postimg.cc/tsR1DhLC/20200318-174804-HDR.jpg) (https://postimg.cc/tsR1DhLC)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 20, 2020, 01:26:27 posle podne
Solidan izlazak na stazu, 1.37.0 najbrzi krug
(https://i.postimg.cc/Ffw5x4ny/07062020-bud3-trackday-314.jpg) (https://postimg.cc/Ffw5x4ny)

(https://i.postimg.cc/y3zMwTKW/07062020-bud3-trackday-331.jpg) (https://postimg.cc/y3zMwTKW)

(https://i.postimg.cc/7JMFDTP9/07062020-bud3-trackday-544.jpg) (https://postimg.cc/7JMFDTP9)

(https://i.postimg.cc/WtGL0xmZ/07062020-bud3-trackday-545.jpg) (https://postimg.cc/WtGL0xmZ)
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 20, 2020, 01:45:02 posle podne
https://www.youtube.com/watch?v=ONu03y87qGU&feature=youtu.be
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Nikola Calasan Avgust 20, 2020, 11:00:54 posle podne
Svaka cast. Koja vremena prave auta koja su  klasi slicnoj tvojoj?
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 21, 2020, 07:02:05 pre podne
Hvala Nikola. Ja sam tu negde na sredini, na tom stintu, npr. bi sam brzi od oba Golfa VII R. Decko kome sam ja prodao onu moju drugu crnu Kupru je bio bas taj dan, prvi put na stazi i vozio je 1.43. Sa druge strane, Megan RS bas spremeljen za stazu. full slikovi, -3 nagib napred, izbacen enterijer, 1.30. Ja sam vozio na obicnim gumama, pomalo i starim za tako nesto, i auto je maltene pri svakim ubrzanjima gubio trakciju, cuje se i na snimku, tako da bi sa nekim dobrim polu slikom, R888R ili AR1, mogao da spustim jos jedno 2-3 sekunde, ali to je to.
I ovde sam mogao da idem mozda sekund brze da mi Fokus nije bio u "trkackoj liniji", ali ja nikada i ne vozim do maksimuma, po svaku cenu, da nesto rizikjem, kola, sebe ili druge, tako da je 1.37.0 sasvim ok vreme.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Madison Avgust 21, 2020, 02:28:56 posle podne
Imas plus od mene, nisam ocekivao da ces voziti i ove sporije krivine u trecoj, ali ne deluje mi da se auto uopste muci kad izlazis, ima snage i izgleda da ti treca brzina solidno kratka.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 21, 2020, 04:50:24 posle podne
Hvala druze, i da, preterujem za proklizavanje, mada i ne moze bas da se vidi na snimku, ali na izasku iz prve krivine, one posle ciljnog pravca i ceo onaj deo izmedju 6 i 7, tu bas dosta kliza i imam utisak da tu gubim dosta vremena. Sto se tice brzina, auto ima dosta obrtnog momenta i ukoliko je dobra linija nema potrebe nigde za drugom, a i odlicne kocnice, disk i plocice, cine da je mnogo lakse usporiti auto tako da sa sto vise brzine udjes i prodjes krivinu. Kada sam sa belom Kuprom bio na Navaku, otisao sam sa verovatno vec pri kraju diskovima, Zimmerman i pretpostavljam ATE plocice, i pokrivio sam ih vec na prvom stintu. Navak je brutalan za kocnice, i cak i za mene koji po stintu mozda odvezem 5-6 jakih klugova i to u dva navrata, ukoliko disk i plocica nisu kvalitetni i dobri jedno sa drugim, onda se ne moze sa nekom sigurnoscu i uzivanjem voziti.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 18, 2023, 01:24:29 posle podne
Stara ljubav zaborava nema. Treci put kod mene, drugi put je spasavam. Jedva sam cekao da se vratim na selo i krenem sa usisavanjem, ciscenjem, briskanjem, posto je bila uzasno prljava.
(https://i.postimg.cc/rdFCSkrb/Cupra.jpg) (https://postimg.cc/rdFCSkrb)

Naime, spretom okolnosti, posto sam definitivno odlucio da moram svesti vozni park na dva automobila, u nameri da prodam BMW-a, dobih moju, realno najdrazu, Kupru nazad, po drugi put. Ovaj auto je imao zanimljiv zivot, na bese 20k km mu zvekne motor, posto vlasnik, ili vlasnica, nije proveravao novo ulja, motor, TFSI, ostao bez istog, pa su ubacili nov. Kada je dospeo do mene, u sred bela dana na Vracaru su pokusali da je ukradu, a znam da su je i decku posle mene pokusali ukrasti, prica se da je jos jednom pokusana da se otudji. Iako sam je spasio prvi put od cerupanja, nisam ispao fer, jer iako sam je zeleo i bio prezadovoljan sa njom, uvek sam gledao tu ultimativnu Stage 2+ Kupru, pa sam je relativno brzo prodao, doduse da bih kupio mog prvog Megan RS-a. Auto je na skoro 200k km, idalje poteze isto kao i pre 100k km. Nagadjam, ali srecom pa sam ubedio narednog vlasnika, a i onog narednog da nastave sa sipanjem Marly grafitnog ulja u nju, verujem da je to odrzalo "u formi'. Ne znam sta dalje, zavisi od toga koji cu od dva automobila prodati, da li RS-a ili Siroka, pa cu onda odluciti sta sa njom, vreme je za neka ulaganja, vesanje bi moralo da se stavi novo. Ali meni je i dalje prelepa, i iako ne moze da se poredi po pitanju upravnjanja sa RS-om, opet uzivanje je voziti, jos ako je vratim u stanje kakva je bila kada je prvi put dosla kod mene. Spustim siber, prozore, i maltene kao E93, samo bez uvratanja karoserije.
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: Zgubidan Avgust 18, 2023, 08:42:40 posle podne
 :25 verujem da ce ponovo progledati
Naslov: Odg: Ludilo zvano Kupra
Poruka od: WilliamWallace Avgust 25, 2023, 10:04:06 posle podne
@Zgubidan
Hvala, svakako ce jos sada zivot biti malo laksi, a vreme je doslo da se malo ozbiljnije osvezi.

Posle pet dana auto konacno dekontaminiran. Izmedju ostalog, koristio sam petrolej, jer je bio pod nekim cetinarima,i na kraju i aceton, da bih skinuo kriminalno zatackavanje pogresnom nijansom bele. Sada malo da odmorim, i razmislim sta raditi dalje, prednje diskovi i plocice su za zamenu, gledam busene Brembo, radije bih pune, ali kazu da su upitnog kvaliteta. To nije tolika stavka, najbitnije je da je vesanje za zamenu, napred su neke gewinde, a pozadi, cini mi se i dalje Koni koji je na kolima 100k km, i oseca se... Gledam Bilstein B12 kit, mislim da je to najbolja varijatna za voznju po putevima i ponekad na stazi. Svakako treba osveziti ceo trap, stabilizatore, solje...No, duga je zima...