Za koji auto?
On ti je predlozio, da kada se vec otvara motor, da ga osvezis (zamenis karike). Mnogi to rade. Nije ti predlozio nista lose, pa da ga menjas. Mada ce on videti kada otvori motor, kakve su stubline. Nisu kao nove, to je sigurno, ali ne mora ni da znaci da su lose-katastrofalne. Ako su lose, on je valjda toliko pismen da ti kaze da se to ne isplati, nego da moras da radis punu generalnu.
Zaboravih da napomenem u ovom slucaju, koji sam imao, odneo sam i glavu da se poravna naravno i zamenio gumice na ventilima. Drugi klipovi, leteci i lezeci lezajevi, nove karike, semerinzi...Sad vracam film, bili su i novi hidropodizaci.
Kada je otvorio motor, popricali smo sta cu ja dobiti ako izmenjam sve ovo sto sam izmenjao. On kaze: ,,Posto ti stubline nisu lose, smanjices potrosnju ulja to je sigurno,,. Tako je i bilo, plus auto je isao malo bolje, ja zadovoljan.