Pozdrav drugari!
Imam jedan manji problemcic vezan za prvo jutarnje paljenje sad po ovim malo nizim temperaturama...naime,radi se o tome,da se ponekada (bez pravila) desava da mu duze treba da upali kada je napolju temperatura kao sad,oko 3-5 stepeni iznad nule. Kako se to manifestuje? Pa ovako...u situaciji kad nece da upali na zub i duze vergla,kada dam kontakt,lampica grejaca na instrument tabli se upali na jako kratak vremenski interval,ne cuje se relej grejaca da je kliknuo,i onda malo duze vergla pre nego sastavi. To je prva situacija.
Druga siituacija je drugi dan,dam kontakt,lampica grejaca blicne isto jako kratko (kao u prvom slucaju) medjutim ovaj put se cuje "klik" zvuk (predpostavljam da je to relej grejaca)negde sa leve strane volana,i auto pali na zub! Znaci totalno je random situacija,i svaki put kada se cuje taj "klik" zvuk,auto pali na zub (iako je lampica grejaca bukvalno blicnula na sekund)dok kad nema tog "klik" zvuka,auto malo duze vergla pre nego sto sastavi. Sve ovo je vezano za temperature koje su par stepeni iznad nule,i za prvo jutarnje paljenje po takvim temperaturama,posle pali na zub,leti takodje i ujutru pali na zub,zimi cak kad je -10 ili -15 pali takodje na zub posle grejanja,ali u takvim situacijiama "klik" zvuk se cuje non stop i grejaci znatno duze rade....Sad sam bas testirao kod buraza na Oktaviji 101KS TDI PD,kod njega se taj "klik" zvuk cuje maltene svaki put kad da kontakt,zajedno sa lampicom grejaca....e sad,malo sam, citao po netu,neki kazu da problem moze biti senzor temperature rashladne tecnostu,posto on navodno daje informaciju ECU,a ovaj posle prosledjuje do releja grejaca da li ce isti upaliti grejace ili ne...neki majstori kazu da TDI (ove generacije kao MK4) pali grejace tek ispod -5 stepeni (sto po meni nije tacno,jer relej "klikce" i sad kada je par stepeni iznad nule i svaki put kada klikne ujutru,auto mi upali na zub,iako lampica grejaca bukvalno blicne na sekund)
Sta je radjeno na autu...pa,grejaci su stavljeni novi,sva cetiri komada,akumulator je odlican,odradjen je i servis anlasera (ovo zadnje je malo pomoglo te se verglanje to rpvo malo smanjilo) ali opet nemam to prvo
jutarnje oaljenje na zub,osim kad se auto istripuje pa relej grejaca "klikne"
Koja su vasa iskustva? Da li da probam sa zamenom releja grejaca i senzora temperature rashladne tecnosti? Ako neko ima nekakav predlog,slobodno neka se javi....