Autor Tema: Audi A3 1.8T  (Pročitano 3598 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3759
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +88/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #60 poslato: Novembar 27, 2017, 06:08:50 posle podne »
1bar atmosverskog pritiska i 1 bar na turbu :)

Van mreže deki1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Lokacija: Pula, Hr
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #61 poslato: Novembar 27, 2017, 07:27:24 posle podne »
E tako već može  biggrin

Milper, nekako mi se to čini malo g/s za 1,5 bar.
Moj K03 je zadnji put vukao čak 166 g/s u drugoj što nisam ni ja mogao vjerovati, a puhao je nekih 0,9 bara. Čudno.

Inače nikad nisam probao te logove na vag comu, uvijek frend gleda u laptop, ne znam da li ova stara verzija ima to uopće?

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3759
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +88/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #62 poslato: Novembar 27, 2017, 10:01:47 posle podne »
Koliko sam ja cuo nije svaki ko3 isti, u zavisnosti od modela motora, mozda je u tome razlika

Van mreže AndrejaKG

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 365
  • Age: 22
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2005year 200ks
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #63 poslato: Novembar 27, 2017, 10:12:27 posle podne »
Bravo svaka cast pratim radove
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže deki1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Lokacija: Pula, Hr
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #64 poslato: Novembar 27, 2017, 11:42:05 posle podne »
AndrejaKG, hvala

Nikola, AGU ima obični K03-011...

Ali meni je to sumnjivo malo, ne vjerujem da je auto prije imao 207 ks, jednostavno nemoguće.
Puhao je 0,9 u zadnje vrijeme, a kad sam skinuo turbinu sam vidio malu pukotinu oko wastegate-a, vjerojatno je tu i propuštao malo...


Uglavnom ako moj sad bude išao kao milperov bit ću zadovoljan


Van mreže milper

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 386
  • Age: 36
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +12/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #65 poslato: Novembar 28, 2017, 08:00:07 pre podne »
Moj je vukao 198 g/s dok nisam otkrio da mi je pocen TIP oko onog ventilla za iberlauf....
Obicno pokazuje vise ako imas leak na crevima do turba...i to rezultuje nepravilnim ocitavanjem maf-a....
Obrati paznju na sva creva, sve dobro iskontrolisi, jer dok nije 100% zatvoren sistem nece raditi kako treba...

150ks fabricka mapa vuce oko 120-125 g/s, tvoj cipovan sa obicnim k03 bi mogao imati plafon 190ks i to da duva 1.3 bara...koliko se secam Pekarov (k03-011) sa izmerenih 192ks je vukao oko 150-152g/s...
Takodje i Markov Golf (Rallye G60) je vukao oko 175 g/s a auto je isao 15s 100-200...

Van mreže deki1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Lokacija: Pula, Hr
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #66 poslato: Novembar 28, 2017, 10:28:21 pre podne »
Ne znam, neobjašnjive stvari, nekad je bez silikonskog TIP-a vukao max 152 g/s.
Sad je zadnji put pokazao 166g/s drugom, treća 155-156g/s, pritisak oko 0,9 bara, a na race-u vrijeme auta 14,9, ne vjerujem da je s K03 mogao nešto puno ispod toga...

A sad nova K03s na istoj mapi puše otprilike isto


Baš ću pitat ovog Citiusa koliko je trebao puhat s ovom starom mapom i kako je to sve moguće, a mislim da nigdje nije puštao, pogotovo prije turba nije imao di. Jedino što znam je pukotina na wastegate-u na staroj K03


Van mreže deki1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Lokacija: Pula, Hr
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #67 poslato: Decembar 02, 2017, 10:02:12 posle podne »
Malo slika sa ugradnje downpipea

 






Ubačena je i druga mapa danas.....

Međutim, nije što sam očekivao. Puni i dalje oko 1 bar, razlika se najviše osjeti na višim okretajima, ali opet ima prenizak peak boost po meni. Auto je sveukupno brži ( isprobano protiv Bmw-a od frenda), ali nije mi jasno zašto samo 1 bar napuni.

Boost leak?

Zvuk je zarazan, turbo spool i DV se dosta čuje.

« Poslednja izmena: Decembar 02, 2017, 10:04:40 posle podne od strane deki1.8T »

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 734
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +21/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #68 poslato: Decembar 03, 2017, 12:42:26 posle podne »
Leak ili turbo pri kraju?   thumbdown

Van mreže milper

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 386
  • Age: 36
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +12/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #69 poslato: Decembar 03, 2017, 12:54:38 posle podne »
Turbo mu je nov...koliko sam pratio...

Reci mi Deki cime ti ocitavas  (logujes) te podatke, koliko sam razumeo ne koristis vcds...

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 734
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +21/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #70 poslato: Decembar 03, 2017, 01:09:50 posle podne »
U pravu si, moja greska...

Van mreže deki1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Lokacija: Pula, Hr
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.8T
Odg: Audi A3 1.8T
« Odgovor #71 poslato: Decembar 03, 2017, 02:57:01 posle podne »
Turbo je nov da, a koristim neki stari vag com, ali neće spremat log, javlja grešku cannot create that file, tako da dok ja vozim frend prati mjerne blokove   biggrin

Sad je pokazao 187g/s, a puni 1 bar.... :huh:

Nakon mapiranja smo mjerili i AFR sa sondom u auspuhu i bilo je od 14,5 mislim i padalo do 11,3 tako nešto.

Ne znam, moram još probat tlačit cijevi kako treba, i možda novi DV da vidimo koliko će punit.