na 'TT" je isto ista K04 da, zato sto taj motor od 225hp je isti k'o ovaj u S3 'AMK" kao i iz TT sport 240hp stock! isto 'AMK" samo drugacije podesen.
Kao sto sam ti vec rekao sve je to lepo i hokej, ali nije isti motor, tj obican 1.8T 150-180hp u sklopu! sto vuce mnoge stvari za sobom, kao sto sam ti vec rekao nisu oni stock napravljeni da izdrzavaju pritisak K04 turbine koji je znatno veci
... i ne samo to, uredu ti ces staviti ceo K04 turbo sistem i sta mislis da ces odma dobiti 210-225hp ? naravno sa remap-om ? ... tesko, uredu ti ces nagurati preko 200hp sa chipom ali to nece biti to kao 'AMK" motor. Sistem ubrzgavanja goriva je drugaciji isto, vece dizne sa vecim protokom za pocetak itd ... Sto se tice intercooler-a nzm stv sta da ti kazem, znam da sa seat-a odgovara, tj isti je, zato sto su i oni ubacivali taj motor .... Ono sto bi trebao da znas, a iskreno msm da retko ko bi ti mogao reci to ( da je upoznat) 210hp 'AMK" i 225hp motor ti je ceo isti ! samo sto ovaj jaci ima drugaciji setup i izvlaci nesto vise hp-a ... To ce ti najjednostavnije potvrditi da oba motora sa istim chipom(od tuner-ske kuce) na stage1,2 i 3 dobijaju istu snagu
jedina razlika je to sto ovaj od 210hp ima malo drugaciji turbo sistem(koji nema veze za hp) sa dva manja intercoolera samim tim i nesto drugaciji polozaj cevi i creva .... a ovaj od 225, jedan veci intecooler nalik na onom sa slike. Evo ti i slika iz moje teme ... slikao sam auto kada je menjan intercooler, mnogi iskusni poznavaoci S i RS modela nisu znali za ovo. A nisu mi ni verovali sve dok nisu videli auto sa slike
http://imageshack.us/photo/my-images/718/23062009161.jpg/Inace kad spomenu 300hp i preko kolko vec na taj motor i turbo sistem?! Nebih ti preporucio! Ja na ovom stock na S3, podigao sam sa 210hp na 265hp (stage2-mtm mapa) sto je sasvim sasvim dovoljno ! mozda i previse, ja bih ti preporucio do 270-280MAX! nikako preko ...