Autor Tema: Zadnje kocnice golf 2  (Pročitano 11175 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Zadnje kocnice golf 2
« poslato: April 18, 2012, 07:23:39 posle podne »
Skoro sam menjao kocnice tj.diskove nove i paknove napred i pozadi,ali bas mi slabo koci,do cego to moze biti?
Cuo sam da je mogucnost da se pokvario neki peti cilindar.Kada ukocim naglo samo mi jedan disk koci i to desni.  wacko Hvala unapred
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #1 poslato: April 18, 2012, 07:30:54 posle podne »
Proveri ti ulje za kočnice.Ako je previše staro,hoće apsorbuje vlagu.Mislim da bi na svake 2 godine trebalo da se menja.Ako grešim,neka me ispravi neko

EDIT:
A što se petog cilindra tiče,koliko ja znam on služi da redukuje kočionu silu koja ide na zadnje točkove.Ako se on izvadi,onda doboši jače koče,ali to nije preporučljivo uraditi na kolima,koji pozadi imaju diskove
« Poslednja izmena: April 18, 2012, 07:37:24 posle podne od strane Sasa90 »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #2 poslato: April 18, 2012, 07:35:27 posle podne »
Isteraj vazduh i polako koči jedno vreme dok ne legne
« Poslednja izmena: April 18, 2012, 07:37:28 posle podne od strane Desmo »

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #3 poslato: April 18, 2012, 08:18:25 posle podne »
Nema vazduha ,ali kocnica propada,ne mnogo ali se oseti da bas slabo koci auto...
Nemam nazad diskove,dobosi su nazad.
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže GolfMk2_018

  • oem+
  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Lokacija: Ниш
  • Karma: +7/-8
  • Auto: GOLF MK2 1.6B
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #4 poslato: April 18, 2012, 08:24:18 posle podne »
Kako se menja ulje za kocnice na golfu 2, kad smo vec kod toga?

Luka koji je model golfa?

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #5 poslato: April 18, 2012, 08:28:08 posle podne »
vidi gubi li ti at ulje.kocnica nebi smela da propada,ako je sve u redu.mozda ti nisu dobro stegnute sisice na kljestima ili cilindrima,pa proveri i to.a sto kaze sasa90 u pravu je da at ulje treba menjati na svakih 2 ili 3 godine jer gubi svoj viskozitet i pretvara se u vodu.

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #6 poslato: April 18, 2012, 08:30:38 posle podne »
ne gubi uopste ulje,ulje stoji normalno...Samo je dolivano ,nije menjano koliko se ja secam dok je u nasem vlasnistvu.
Pa model golf 2 ,pise i gore u temi
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže dejan golf3

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +10/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf3 1,8 benzinac monopoint
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #7 poslato: April 18, 2012, 11:00:42 posle podne »
ako ti ne gubi ulje, a ispustio si vazduh najpre je glavni kocioni cilin.jos ako si drukao na ugasen motor onda jebiga blow

Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 33
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #8 poslato: April 18, 2012, 11:25:19 posle podne »
Kako se menja ulje za kocnice na golfu 2, kad smo vec kod toga?

i mene ovo interesuje, kako zamjeniti ulje, otvoriti na sisici pa istisnuti sve pa nadosut novo?!
kako se vrsi pravilno ozracenje kocnica, da li sa upaljenim motorom ili nE?
« Poslednja izmena: April 18, 2012, 11:29:18 posle podne od strane VW Diego »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #9 poslato: April 18, 2012, 11:33:40 posle podne »
Posle zamjene pakni, potrebno je stelanje (naravno odnosi se na zadnje). Imas negdje na forumu detaljno objasnjen postupak. Pretpostavljam da ti ni rucna nije dobra.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #10 poslato: April 19, 2012, 12:08:08 pre podne »
Da bi se dobro ispustio vazduh iz zadnjih cilindara, peti cilindar treba da bude u otvorenom polozaju.

Moze da se nategne poluga, simulira opterecenje, privremeno da se fiksira zicom u tom polozaju dok se ne ispusti vazduh.

Inace kod paknova postoji pipak koji bi trebao sam da upada i samosteluje, ali sam nailazio na razne proizvodjace gde paknovi nisu bas u toleranciji pa pipci nece sami da upadaju, potrebna je malo jaca opruga koja ga zateze ili da se zarezi na paknovima na koje pipak naleze dovedu turpijom na dimenzije zareza fabrickih paknova.
Mogu da se dotegnu povlacenjem shilom pipka na dole kroz rupu od brezona, ali to je privremeno resenje.
 
Nije komplikovano ali ako se ne razumete u mehaniku preporucijem da odete kod majstora.
Takve intervencije su rutinske a nisu skupe,  sa kocnicama se nije kockati.

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #11 poslato: April 19, 2012, 02:46:32 posle podne »
Upravo tako , ni rucna ne radi kako treba...Pre ugradnje novih diskova i paknova,promenjen je glavni kocioni cilindar,ali posle ugradnje novih diskova,pakni....auto znatnije slabije koci...Ne znam da li je zbog nekog cilindra ili je u pitanju ulje...
Sada sam ga podigao na dizalicu i zavrteo sam zadnji tocak i ukocio,ali ne hvata odma kocnica nego kad se nategne do kraja,da li je to normalno ili ne? Na oba zadnja tocka,a sto se tice prednjih oni kad ih vrtim pocinju da skripe i polako se sami zaustavljaju...nznm o cemu je rec, da li je to normalno ili ne?
« Poslednja izmena: April 19, 2012, 04:50:28 posle podne od strane Luka_95 »
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #12 poslato: April 20, 2012, 02:05:51 pre podne »
Na dizalici zavrteo, pa to mora da zakuje, svaki i prednji i zadnji.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #13 poslato: April 20, 2012, 04:15:30 pre podne »
Ajde drugar lepo izloži problem da vidimo o čemu je reč? Paknovi i diskovi ne idu zajedno, idu diskovi i pločice, doboši i pakne. Kad si zavrteo zadnji točak ukočio si nogom ili si nategao rukom?

Vazduh najbolje ispušta jedan čovek, ne mora niko da druka i ne mora automobil da bude upaljen...

Treba ti jedno providno crevo, malo strpljenja i gravitacija uradi posao. Skineš čep od rezervoara ulja odvrneš sisice,ispustiš staro ulje.

Doliješ novo i gledaš u providno crevo koje si natako na sisicu dok ne krene novo ulje bez balončića (treba dosta vremena da se ozrače sva četri točka jer ide dosta sporo).

Staro ulje je tamnije od novog pa može da se vidi razika. Ima i ulja u boji pa se lako vidi kad je isterao staro.

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #14 poslato: April 20, 2012, 06:51:25 pre podne »
Dobto,bitno da si razumeo o cemu pricam....zadnje sam mogao da zavrtim,ali prednje ne ,nesto kao da ih koci...nisam ih nateazo rukom ...nego sam ih jednostavno zavrteo i pritisnuo drug kocnicu u kabini.I bas su se lepo zaustavili ,ali kad se pritisne do kraja kocnica...Ne znam sta bi moglo to da bude,a?
A sto se tice zamene ulja,vec sam gore naveo da su mi prednje sisice pukle,ne znam da li to moze da se odradi na jednom tocku ili mora bas na svakom?
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #15 poslato: April 20, 2012, 11:36:16 pre podne »
Mora na svakom tocku da se ispusti. Ako su sisice pukle ima alat za izvrtanje zalomljenih safova pa probaj da izvadis i stavis nove.

Ako nisi mogao da zavrtis prednje ili ti je auto bio u brzini ili blokiraju, treba da se razrade ili menjaju.

Van mreže sAx

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16v
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #16 poslato: April 20, 2012, 12:10:57 posle podne »
Ako sam dobro razumeo tebi kočnica propada ne naglo nego je preterano meka.
znači problem je najverovatnije u montazi novih paknova, oni imaju prevelik hod nešto ih ometa da se podese na potrebno odstojanje od doboša.
najčešće tu prepreku prestavlja prsten po obodu doboša koji nastaje trošenjem doboša.
« Poslednja izmena: April 20, 2012, 12:15:54 posle podne od strane sAx »

Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 28
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #17 poslato: April 20, 2012, 01:43:18 posle podne »
Za zadnje sumnjam da su dobosi,jel kad sam stavljao paknove bas se onako po meni vidi da su istroseni..A sto se tice prednjih mogu vam reci da je auto od kad su postavljene presao oko 5000km,jel moguce da jos nisu nalegle(razradjene)?
Upravo tako nije da propada ,nego je bas nesto meka..
Ae ako ima neko sliku tog alata neka mi posalje,pa da probam da ga nadjem
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže dejan golf3

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +10/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf3 1,8 benzinac monopoint
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #18 poslato: April 20, 2012, 09:17:44 posle podne »
resi sisice koje su zalomljene i ispusti ulje prirodnim padom na sva 4 tocka, kreni redom jedan po jedan i dobices kocnicu.ja tako radim i nemam problem nikad. ako i tad nece onda menjaj glani kocioni.isti problem danas imao drugar te ovoje te ono sve nesto pametan .na kraju odem na otpad kupim kocioni uradim kako sam tebi rekao,kocnica ko zmaj a debil zinuo,i opet mu nije jasno jer ceo zivot druka i vozi na druk.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Zadnje kocnice golf 2
« Odgovor #19 poslato: April 22, 2012, 06:55:25 posle podne »
Ne može na druk da se lepo istera vazduh, tj može al ne vidi se kad izlazi vazduh... vidiš samo ulje i misliš to je to, a u sistemu ima još vazduha