Autor Tema: Ludilo zvano Kupra  (Pročitano 40148 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Ludilo zvano Kupra
« poslato: Oktobar 13, 2019, 08:42:06 pre podne »
Postoji nesto u vezi ove Leon 1p Kupre sto me vec godinama stalno vraca. Secam se kada sam prvi put , pre skoro deset godina, na oglasima ugledao fotke unutrasnjosti 1p Kupre, volan, sedista, pedale, rucica menjaca, odmah sam pomislio  UH! I kada sam posle jedno pet godina i uzeo svoju prvu, crvenu, te stvari, po meni najbitnije na kolima, su i uzivo pruzale isti osecaj. Sto se spoljasnosti tice meni je 1P Leon i dan danas prelep, bas juce prilazim Kupri i iz daleka se mislim kako je lepa u pm, ali dobro, moguce da vise nisam objektivan. I naravno, tu je i "srce", ojacani 2.0 TFSI, posle koga u dizelu jednostano ne moze da se uziva, opet, moje skromno misljenje, posto znam da se mnogi kunu u TDI :), a i jbg, zivimo u Srbiji pa je gorivo velika stavka.  Vozio sam jedno vreme i Ibicu 6L FR, 130 PD, i iako mozda najbolji polovni auto koji sam kupio, opet ne moze, a i ne treba da se poredi sa Kuprom. Imao sam i BMW-ov 2.0 BiTurbo u 123 Kupe, i ide to, ali niti ima zvuka, ali niti mi je osecaj za volanom nesto poseban, pogotovo sto je kao BMW "drivers car". Ja nisam imao taj neki poseban osecaj, svakako ne posle Kupre.
Elem, ludilo je dakle pocelo sa crvenom, ozloglasenom Kuprom na nasem, sada vec bivsem forumu Seat Kluba. I iako nikada sa tim autom nisam imao problema, opet crv sumnje mi je usao u glavu i nikada nisam mogao opusteno da je vozim, pogotovo ne na nekim velikim brzinama. Ni covek sa kojim sam se posle menjao, niti onaj kome sam prodao posle Kupru, kada mi se vratila, nisu nikada imali problema sa njom, ali eto, ja nisam uspeo da se opustim i uzivam posle svih poruka i "preporuka"na forumu, izjava poput "Ne bih je vozio ni da mi je poklone"...
Posle dve godine mi se opet vratila zelja da vozim Kupru, i u tom trenutku je bila jos jedna, crna Kupra sa foruma na oglasima, popularni "Vejder", koji je jos dok je bilo vlasnika na forumu promenio jedno 5-6 istih, ali dok je stigla do mene je verovatno jos toliko njih ju je vozilo. I preko toga bih presao, ali ispostavilo se da je auto u medjuvremenu lupan, i ne samo to nego i ocerupan. A cerupanje je islo dotle da su joj skinuli i fabricke prednje komplet kocnice...Sto najgore ja to nisam ni primetio kada sam prvi put gledao auto, jer mi nije palo na pamet da to neko moze da uradi, ali obzirom da sam vec dao kaparu i rec coveku i uzeo sam je. Naravno, posle toga, i kada mi je receno sta je sve menjano posle udesa na njoj, svaka zelja da je vozim je nestala. U pitanju je ova Kupra, doduse tada, u "cvetu njene maldosti". https://www.bud3.net/ticbra-3-0-seat-leon/
Par meseci kasnije, dugogodisnji vlasnik bele Kupre, opet clan foruma, ju je prodavao, i ona dodje u ruke gore pomenutog Ticbre, koji mene kontaktira zbog nekih delova...Naravno da sam morao da je uzmem, posto je ta bela bila bas dobra, a i bilo mi zao da se skidaju delovi sa nje, prvo dam moju crnu i doplatim za belu, a na kraju on mi vrati crnu a uzme mog Siroka. I da bi ludilo bilo kompletno, u isto vreme meni se vrati moja crvena opet u zameni sa covekom kome sam je i dao. I tako ja pre godinu i po dana postanem vlasnik tri Leon 1p Cupre. Nisam spavao tih dana, dobro mi nije bilo. Ali relativno brzo su otisle, prvo crvena pa crna i ostao na onoj koju sam zeleo, konacno jedna u odlicnom stanju. Bela je imala Sach Race Performance kvacilo, i ono je davalo autu poseban osecaj, posto je lepilo u milisekundi, i uz Forge Short Shifter, uvek sam imao osecaj da vozim pravi trkacki auto. Sa njom sam i izasao par puta na Navak, i najbolje vreme koje sam vozio je 1.38.00. Imala je KONI pro street vesanje, dobro lezala, ali dosta nosirala. Kocnice nikako nisam uspeo da sredim, posto je dosla sa vec pokrivljenim Zimerman prednjim diskovima, koji su ucinili prva dva track day-a i ne bas prijatno iskustvo, a na trecem, kada sam konacno uzeo nove Power ATE prednje, nisam uspo da ih barem malo razradim pre izlaska na Navak i onda sam ih tamo milovao, ali sve u svemu, na kraju, 1.38.  Ona je bila Stg1, usis, Miltek downpipe, Supersprint Cat, i Supersprint zadnji lonac, vrhunski zvuk. Sreo sam je jednom posle na ulici, u rukama decka kome sam je pordao, i kada je potopio, uh...A ja u dizelu... :) Elem, da sam normalan, kao sto nisam, ja bih ostao na toj beloj, vozio i uzivao, ali to nosiranje na Navaku mi se ucinilo da je nesto sto moze bolje, a gledajuci sve moguce testove, pocev od Kris Harisa, RS Megane je najbolji za stazu, pogotovo ove male coskare poput naseg Navaka. I jbg, crv mi ne da mira, prodam belu i uzmem RS-a. Izadjem na Navak prvi put i bez nekog preteranog silovanja, tada sam tek uzeo auto, mada ja generalno ne silim na Navaku, jedan krug zarevanja, dva za vreme i jedan hladjenja, i iz prve 1.38. Rs je skroz fabrika, bez ikakvih modifikacija, samo CUP sasija, 265 ks. Strasan auto, vidi se da su ga radili ljudi koji bas znaju svoj posao i razumeju problematiku. Bitna stavka sper, ulaci te u krivinu i ispucava iz nje. Drugi put, i poslednji track day koji sam vozio, 1.36.05, sto nije malo poboljsanje, ali je i moj maksimum sa auto u fabrickom stanju, i na "obicnim"gumama. Da bi se islo brze, mora agresivnija mapa, down pipe, jos bolje vesanje, semi ili full slick...Sve to mi se nije radilo jer nisam hteo nista da na Meganu menjam. RS na stazi je fenomenalan, ali kada ga poredim sa belom Kuprom, nema taj zvuk, nema to brutalno ubrzanje, koje mozda nije toliko bolje, ali kada se sve uzme u obzir, pogotovo taj zvuk Supersprinta iz bele...
I pre par meseci razmisljam, realno, obrni okreni, Kupra. Dosta manje kosta, prakticnija je, petora vrata, jeftiniji tjuning, lepsi mi je osecaj za svakodnevnu voznju, a na prodaju moja nesudjena prva Kupra. Kada ju je prvi vlasnik prodavao, davao sam mu Golfa i da doplatim brdo, ali nije hteo, pa sam ja na kraju uzeo crvenu. Sto je definitivno bolje bilo, posto sam krenuo od losijih ka boljim, da sam tada uzeo nju, ne bih znao da cenim sta znaci kada dobijes auto u odlicnom stanju. I naravno kupim je. I sad, sav srecan, i dalje je u odlicnom stanju, upozano i drugo vlasnika, a od treceg je uzeo, odmah u MArly da joj sipam ono tecno zlato, posto kosta kao da su iz zlata cedilo ono ulje, odmah najskuplji aditvi da se prociste dizne, felne, gume...Medjutim...
Za sve ovo vreme, postoji jedna neprikosnovena Kupra, opet za nas sa foruma, Bockova...Svako ko je citao njegovu temu na forumu zna koliko je truda taj covek ulozio u taj auto, o novcu ni na ne pricamo. Ja se sa njim tokom godina vlasnistva mojih Kupri stalno nesto vidjao, te za neke ATE plocice, te za neki Cam follower, i uvek gledam onu njegovu i ono, balavim. :) I pre mesec dana otisao do njega po neki after market poklopac motora, a zapravo da vidim njegovu Kupru. Otvori on garazu i upali je...
I eto, godinu i po dana posle one tri Kupre, da mi je neko rekao da cu opet biti u slicnom ludilu, rekao bih ma jok, nema sanse, ali ne. Ovaj auto definitivno ima neku posebnu zicu kod mene, i cini mi se da mi je bilo sudjeno da kod mene zavrsi ta najbolja, Bockova Kupra, jer koliko god je on lud sto se tice njene Kupre, toliko sam ja lud za sve ove moje predjasnje i ove dve sadasnje.
Evo je dok je jos bila samo malo modifikovana: https://www.bud3.net/ritmos-espanol-seat-leon-cupra/















« Poslednja izmena: Oktobar 13, 2019, 09:10:50 pre podne od strane WilliamWallace »

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 13, 2019, 06:52:37 posle podne »
Svaka cast za aute, a prica je i za algoritam komplikovana.

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока


Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 13, 2019, 08:26:40 posle podne »
Hvala, i da, definitivno, jer ludilo i ne treba da ima smisla. :)

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 13, 2019, 10:03:40 posle podne »
Sta reci nego to mora da je ljubav  congratulations

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 13, 2019, 11:04:07 posle podne »
Citat
I da bi ludilo bilo kompletno, u isto vreme meni se vrati moja crvena opet u zameni sa covekom kome sam je i dao. I tako ja pre godinu i po dana postanem vlasnik tri Leon 1p Cupre.
Nisam spavao tih dana, dobro mi nije bilo.

 :53



Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 13, 2019, 11:10:43 posle podne »
Koja si ti legenda  yupi3ti
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 14, 2019, 01:54:55 pre podne »
Vrh. Napisa knjizevni tekst :)  Mislim da je najbolja, tj. najsigurnija Cupra trenutno ona zelena metalik stock.... Posle dugo vremena se pojavila i ro na kratko. Sad je nema u oglasima...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Oktobar 14, 2019, 02:42:49 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 14, 2019, 08:56:04 pre podne »
Evo I spiska modifikacija I dodataka, umetnickog dela njenog prvog vlasnika, gospodina Bocka, valjalo bi negde da ostane zapisano, posto naseg Seat Klub foruma vise nema. Dakle:

Motor:


- The Turbo Engineers TTE420 Hybrid Borg Warner turbo
- Diverter Valeve Revision D, Go Fast Bits DV+
- Wagner Tuning Intercooler
- Spul Engineering Turbo Muffler Delete Kit
- Spul Engineering Turbo Outlet Pipe Kit
- Neuspeed Hi-Flo Air Charge Pipe
- Forge Motorsport Twin-Take usis (obmotan zlatnom Mishimoto trakom za odbijanje toplote motora)
- Forge Motorsport DV crevo
- Forge Motorsport Catch Can
- Autotech unutrasnjost pumpe visokog pritiska
- Audi RS3/TTRS OEM pumpa za gorivo, niskog pritiska (u rezervoaru)
- Audi RS4 OEM Regulator pritiska goriva, povratni ventil
- NGK Iridium BKR7EIX Svecice
- Audi R8 OEM bobine (revizija E)
- VAG Genuine Coil Pack Wiring Harness (Conduit) Red
- Horschel Motorsports Fluidampr Harmonic Crankshaft Damper
- BSH Pendulum Mount Kit + Torque Mount, Spul Engineering Dog Bone Engine Mount Kit (street)
- Golf R Mk6 OEM Engine Mount
- Audi TTS OEM Engine Cover
- Porsche 991 OEM Coolant Expansion Tank Cap
- Motul 300V Power 5W40 ESTER Core® Racing Oil
- Motul Inugel Optimal Coolant Antifreeze
- STOCK Leon Cupra 1P Injectors & Engine Internals
- ECU remap: Stage 3 custom remap by Madness Motorsport
- Gazprom G-Drive 100 gorivo

Snaga: 424,7 KS; 528 Nm (obrtni moment ogranicen zbog pouzdanosti)

Izduv:

- Supersprint 100% Stainless steel "Racing" system Oversize Ø76mm

Menjac:

- ZF Sachs Performance Clutch Kit: Performance Organic Clutch Disc, Performance Reinforced Clutch Cover, Performance Single Mass Flywheel
- MFactory Helical Limited Slip Differential

- ARP LSD Bolt Kit
- USP Motorsports Stainless Steel Clutch Line
- Transmission OEM Shift Forks reinforced (modified 1st-2nd and 3rd-4th gear)
- Nothing Leaves Stock clutch shim kit
- Input shaft custom spigot bearing modification
- Torque Solution Transmission Mount, Golf R Mk6 OEM Transmission Mount
- Motul Multi DCTF gearbox Oil

Tockovi:

- LETO: Leon Cupra R 1P OEM Ronal Potenza 19" , Michelin Pilot Super Sport 235/35 R19
- ZIMA: Leon Cupra 1P OEM Ronal Orion 18", Goodyear Ultragrip Performance 225/40 R18
- Spul Engineering Wheel distanceri (10mm napred - 10mm pozadi)
- Spul Engineering Extended corrosion resistant Conical Seat Lug Bolts

Kocnice:

- (Napred): Alcon Advantage Extreme brake kit: 6 pot monoblock calipers & carriers (custom paint - Foliatec Racing Rosso), Ø365x32 mm crescent grooved floating discs, Ferodo DS Performance brake pads, HEL braided brake lines
- (Pozadi): Golf V R32 OEM brake callipers, carriers (custom paint - Foliatec Racing Rosso) & dust shields, Alcon OEM size replacement crescent grooved discs 310x22 (Golf V R32/Golf VI R/Audi TTS...), Ferodo DS Performance brake pads, Goodridge braided brake lines.
- Motul DOT 5.1 brake fluid

Upravljanje i vesanje:

- Bilstein B12 Sportline kit (Bilstein B8 amortizeri + Eibach Sportline opruge)
- SuperPro Anti Lift & Caster Increase Alloy Bracket Kit
- OEM Front Sway Bar End Links modifikovana (skracena)

Exterijer:

- Hella Tail Lights Smoked
- Philips Silver Vision indicator bulbs
- Excelite H3 Xenon White Halogen fog light
- RFB Lighting City Light Led Conversion, Front position aftermarket LED
- LED license plate light
- Peugeot 607 OEM Aerial
- LED dark smoked side blinkers
- Golf Mk5 rear wheel arch liner splash guards
- Stebel Nautilus Compact Truck Air Horn

Enterijer:

- Armrest OEM
- Defi Racer Boost Gauge White 60mm
- Audio Sources DVD Multimedia + reverse camera
- Magnat Edition Four Limited Amplifier 1200W
- Hertz Energy Speakers ECX 690.5 front 2 x 300W
- Hertz Energy Speakers ESK 165.5 rear 2 x 300W

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 14, 2019, 09:02:11 pre podne »
Vrh. Napisa knjizevni tekst :)  Mislim da je najbolja, tj. najsigurnija Cupra trenutno ona zelena metalik stock.... Posle dugo vremena se pojavila i ro na kratko. Sad je nema u oglasima...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Da, ko zeli kompletno stock Kupru ta deluje najbolje, mada po meni, zaista je greota voziti taj auto stock. Motor je namerno cvikovan, da bi ostali bili jaci, na stock vesanju izgleda previsoko, tockovi uvuceni, Sta znam, ukusi I filozofije su razliciti, ali kupiti polovan auto od zaista prvog vlasnika ima posebnu vrednost. Mada, auto moze da promeni 5 vlasnika I da bude u boljem stanju od onog koji je imao samo jednog, sve to zavisi. Ne Kazem za ovu zelenu, zelena difinitivno izgleda, sto se kaze "mint", ali stalno je na oglasima, ne znam da li pratis, nego mu istekne oglas pa coveka mrzi da ga obnavlja.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 14, 2019, 09:26:07 pre podne »
Ponekad prelistam, zelenu sam video jos mozda prosle god. u ovo vreme, pa pre neki dan... Onako ih pogledam, odavno mi zelja da kupim neki 2.0Tfsi, Gti ili Cupru, taman sam zbrao pare prosle god. ali jbg,  umesto zelene Cupre morao sam da ulozim u posao i kupih Fabiu Mk1 Vrs... Nisam nesto cenio tunirane automobile poput vasih Cupri, uvek bih radije neki stock, ali sam promenio misljenje drasticno kad sam poceo da jurim za Fabiu Fmic, turbo i sitnice na Darkside Developments... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 14, 2019, 10:04:26 pre podne »
Znas kako, I "obican"fabricki motor moze da se sa'rani za 50 hiljada km ukoliko ga vozi neko koga bas briga za auto, sipa krs gorivo, ulje menja kada se seti I to po principu sto jeftinije. Sto se tice "tjuniranih"motora, a u ovom slucaju pricamo o promeni mape, ne o onom starom mehanickom tjuniranju na samom motoru, onda opet, kvalitetno gorivo, ulje, zdrav razum I nema tu neke preterane filozofije. Ovaj konkteno 2.0 TFSI, koji je inace dosta ozbiljnije konstruisan od onog 2.0 200ks iz Golfa V GTI, Leona FR,  iz fabrike izlazi sa 265 ks u Siroku R, tako da ovih dodatnih 35ak konja mi zaista ne prestavlja nikakav problem.
A zelena je nazalost stalno na oglasima, posto jedino sto gledam na Polovni automobilima su Kupre, jbg, ljudi nemaju novce, a on je prosle godine trazio tipa 11500e, sada ju je tek spustio ispod 10 hiljada, ali I to ce jako tesko dobiti. Vredi, ali jbg ovo je Srbija.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 14, 2019, 11:26:56 pre podne »
Po meni je to previse konja za prednju vucu tu dobrog upravljanja nema, sto se i vidi po rezultatima na navaku.
Nas stari clan sa foruma ima siroka 2 iz 90 i neke sa atmo benzincem od skoro 170 konja i pravi vreme od 1:40 na navaku a nema neke predobre amortizere.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 14, 2019, 11:39:19 pre podne »
Tfsi u Cupri druga prica u odnosu na ovaj od 147kw u Fr ili Golfu 5 Gti, to znam... Jedino bese Golf 5 Gti Ed30 ima mehanicki  isti motor... Jaci turbo, glava, klipovi i klipnjace, dizne... Sto kazes, zalosno je drzati ga stock...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 14, 2019, 01:19:44 posle podne »
@ Fica Slazem se potpuno, ovih 100+ konja na malim stazama poput Navak ce joj malo znaciti ako ista, verujem da bi prica bila malo drugacija na stazi poput Ringa...Na pravcu, magistarli, auto putu, ne bih se slozio da je to mnogo konja za prednju vucu,  doduse druga ne sme da se potapa…

Da, Golf V Ed30 deli motor sa Kuprom I ostatkom ekipe.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 14, 2019, 01:30:09 posle podne »
2.0 R4 16v "Turbo FSI"/TSI/TFSI (EA113)
This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI.

identification
parts code prefix/variant: 06F.C, 06F.D
engine displacement & engine configuration
1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1 – undersquare/long-stroke, 496.1 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
cylinder block & crankcase
CG25 grey cast iron with liquid-blasted cylinder bore honing; 88 mm (3.46 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, two simplex-roller chain driven balance shafts
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; modified inlet duct geometry for high tumble values providing superior knock resistance, four valves per cylinder (exhaust valves sodium filled for increased cooling), 16 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, belt and roller-chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment (42° variance from crankshaft)
aspiration
hot-film air mass meter incorporated into air filter housing, cast alloy throttle body with electronically controlled throttle valve, plastic variable length controlled intake manifold with charge movement flaps adjusted by a continuous-action pilot motor, 0.9 bars (13.1 psi) boost water-cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) incorporated in exhaust manifold, sandwiched central front-mounted intercooler (FMIC)
fuel system
fully demand-controlled and returnless; – fuel tank–mounted low-pressure fuel pump, Fuel Stratified Injection (FSI): inlet camshaft double-cam driven Hitachi single-piston high-pressure injection pump maintaining a pressure between 30 to 110 bars (440 to 1,600 psi) in the stainless steel common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled fuel injectors, air-guided combustion process, multi-pulse injection with homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load
ignition system & engine management
centrally positioned Bosch longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic MED 9.1 electronic engine control unit (ECU), cylinder-selective knock control via two knock sensors, permanent lambda control
exhaust system
secondary air injection pump for direct injection into exhaust ports to assist coId start operation, cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one primary and one main ceramic catalytic converters, four heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gases
dimensions
length: 652 millimetres (25.7 in), width: 648 millimetres (25.5 in), height: 666 millimetres (26.2 in), mass: 152 kilograms (335 lb)
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes & applications
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) at 4,300 rpm; 280 newton metres (207 lbf⋅ft) at 1,800–4,200 rpm — BPJ — Audi A6 (C6), VW Tiguan
136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) at 6,000 rpm; 270 newton metres (199 lbf⋅ft) at 1,800–5,000 rpm — BWA — 2005 SEAT León
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) at 5,100–6,000 rpm; 280 newton metres (207 lbf⋅ft) at 1,700–5,000 rpm — AXX, BWA, BWE, BPY (North America) — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Škoda Octavia (1Z) vRS
162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) at 5,900 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–4,800 rpm — BUL — 2005 Audi A4 (B7) DTM Edition
162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) at 4,500–6,300 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–4,400 rpm — CDL — Volkswagen Polo R WRC
169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) at 5,500 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,250–5,200 rpm — BYD — VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition
173 kilowatts (235 PS; 232 bhp) at 5,500 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–5,200 rpm — CDL — Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35
177 kilowatts (241 PS; 237 bhp) at 6,000 rpm; 300 newton metres (221 lbf⋅ft) at 2,200–5,500 rpm — BWJ — SEAT León Cupra, SEAT León Cupra Mk2 facelift
188 kilowatts (256 PS; 252 bhp) at 6,000 rpm; 330 newton metres (243 lbf⋅ft) at 2,400–5,200 rpm — CDL — Audi S3 (8P), Golf R (Australia, Japan, Middle-East and North America)
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — BHZ — Audi S3 (8P)
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDL — Scirocco R
195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,300–5,200 rpm — CDLA — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R
199 kilowatts (271 PS; 267 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDLF — Golf R (Europe)
200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) at 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf⋅ft) at 2,500–5,000 rpm — CDLB — Audi TTS (Europe)
notes
the 162 kW (only Polo R WRC) and higher versions have stronger pistons and gudgeon pins, new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main bearing pedestals and cap, new lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bars (17.4 psi) (value only valid for Audi S3(8P)) boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor (S3, Cupra, GTI Edition 30), of which some components are NOT shared with the lower output variants
references
The 2.0L FSI Turbocharged Engine – Design and Function. Self-Study Program (Course Number 821503 ed.). 3800 Hamlin Road, Auburn Hills, MI 48326 USA: Volkswagen of America, Inc. August 2005.
"Audi A3 Sportback – in depth". WorldCarFans.com. AUDI AG. 19 July 2004. Archived from the original on 30 July 2013. Retrieved 2 September 2009.
awards
Was wlnner of the "1.8-litre 2.0-litre" category for four consecutive years in the 2005, 2006, 2007 and 2008 annual competition for International Engine of the Year,
Was placed for four consecutive years in the 2006, 2007, 2008 and 2009 annual list of Ward's 10 Best Engines

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 14, 2019, 06:44:39 posle podne »
Po meni je to previse konja za prednju vucu tu dobrog upravljanja nema, sto se i vidi po rezultatima na navaku.
Nas stari clan sa foruma ima siroka 2 iz 90 i neke sa atmo benzincem od skoro 170 konja i pravi vreme od 1:40 na navaku a nema neke predobre amortizere.

Upravo tako Filipe. To su konji samo da se mozes kurcit sa dijagramom. Da na boziju stazu odes vozit ona bjezi preko nosa. Moje misljenje da su to bacene pare. Vise elegancije i s polja i unutra ima kredenac iz sezdesetih godina
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 14, 2019, 07:27:40 posle podne »
Meni je Cupra mk2 prelepa, a i neki generalni stav je da je Leon Mk2 vizuelno dopadljiv auto... Auto nije "dosadan" kao novi Leon, koji je gotovo isti kao i Golf. Deluje otvoreno sportski i extravagantno. Dizajnirao je cuveni Walter de Silva, koji je dizajnirao i Alfe. Sto se tice unutrasnjosti, mogli su se malo potruditi oko mekse plastike, ali je ipak dobro uklopljena i ne krcka... Cd mi  je odvratan, ali to se lako moze resiti sa nekim Rns 510...

https://youtu.be/BuxaN5sjhx4

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Oktobar 14, 2019, 07:44:44 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže WilliamWallace

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Karma: +4/-2
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 14, 2019, 08:09:15 posle podne »
Svakako su ukusi razliciti, meni je I dan danas ovaj dizajn prelep, pogotovo od napred I sa strane. Unutra jeste onako malo spartanski, ali bas to nista ne krcka, I za mene, ono gde je najbitnije, volans, sediste, polozaj u voznji, pedale, rucica menjaca, to mi je sve odlicno. Moja ima tu veliku navigaciju-multimediju, nije mi to sada nesto bitno, iskreno, jedino sto je dobro-korisno je kamera za rikverc.

Evo jednog bas dobrog testa, od ljudi koju su poprilicno nezavisni I obejktivni apropo prednje vuce i 4x4, I da li ima smisla toliko konja samo na prednjim tockovima.

 https://www.youtube.com/watch?v=K5dRujiHbpA

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 287
  • Age: 29
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 14, 2019, 08:59:32 posle podne »
Ja sam prodao svog Bmw-a 325Ci posle voznje u Cupri jedne veceri koja je bila na stage 1 mapi, full 3" auspuhom i RAMAIR usisom, brutalan osecaj ubrzanja ostavila na mene, jednostavno neprejebiva brutala... Prodao bembu ali me banka izjebala jer sam kasnio sa nekim ratama i ne dadose mi kredit da se nakrivim u Cupru te kupim GTI sa Axx motorom do sledece godine dok se biro ne procisti jbg. Mogu samo reci da je GTI jedna opasna masina i mnogo mi se vise svidja voznja i enterijer nego Cupra. Edition 30 je prava i najbolja varijanta za auto do nekih 8-9000e sto se tog karaktera tice, uz adekvatnu boju i dorade, tocak, meni izgleda bolje nego Cupra.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Ludilo zvano Kupra
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 14, 2019, 09:06:55 posle podne »
Pricu nisam najbolje skontao, ali svaka cast na autu svakako :) ovu crnu kupru sam davno pratio na seatovom forumu i silne pare su ulozene u taj auto i verujem daje auto odlican :)