Ljudi imam problem sa Golficem.
Ja mislim da me zeza karburator,kada ga upalim ujutru on trokira kao da radi na 3 svecice i izbacuje pomalo crni dim pa i skroz slabo ide.Posle 4-5 kilometra voznje,osetim kao da auto "probije" i onda radi normalno i nema onog crnog dima i lepo vuce. To mi se desava vise puta u toku dana,tj svaki put kad ga upalim.
Ne znam dal' je problem do svecice ili karburatora.Inace motor je 1.3 55ks i ima "pittburg" karburator.
Ako neko zna u cemu je problem neka se javi,svaki predlog je dobrodosao
I zaboravio sam da napisem,da auto dosta vise trosi otkako mi se pojavio ovaj problem i to bas dosta vise.
Prijatelju imao sam potpuno isti problem sa mojim Golfom-2 1,3. Odmah posle prvog palenja motor se ponasao kao da radi na 3 svecice, drma, gusi se, trokira , ne prima gas i posle 3-4 minuta, odjednom " probije " i pocne da radi normalno tako da posle toga nema nikakvih problema niti sa palenjem niti u voznji. Potrsosnja se povecala na vise od 15 l na 100km gradska voznja, dok se na otvorenom putu kretala oko 8 l. Karburator je bio PIERBURG 2 EE sa automatskim sauhom koji je funckionisao odlicno, to sam proverio, samo sto ja vise vozim kroz grad sa pauzama ,tako da je motor radio vise pod sauhom.
Problem sam resio ugradnjom Weberovog karburatora od Zastave ( 101, Yugo -55 ) sa mehanickim sauhom i od tad nemam nikakvih problem niti sa palenjem niti u voznji, motor sasvim normalno pali i radi a sauh je regulisan iz kabine sajlom. Nisam primetio da motor gubi snagu, a inace nisam pristalica brze voznje i trke na putevima ( vozac sam autobusa vec 18g ) tako da mi uopste nije bitno sto je sad maksimalna brzina 140km/h umesto prethodnih 160/h.
To je moje iskustvo i ja sam zadovoljan, sto ne mora da znaci da i ti moras na ovaj nacin da resis problem. Mozda iskusniji u strucnjaci imaju drugacije resenje.
Puno pozdrava iz Makedonije pa pisi kako si resio problem ...