Slazem se da je to najisplativije, ali u Subaji naci krsten servis karburatora, ma nema sanse. Ovaj jedini i daleko je od krstenog. Jedva mi namestio smesu da ne prelazi puno 2(oko 2.3) Na toplo radi dosta korektno, mada ima prekide u radu. Kad je hladan upali stvarno dobro(onda mi i svetli lampica od akumulatora) cim dodam malo gas, promeni se rad motora i pocne da trese i radi kao dizeles(izgasi se lampica), onda kad krenem da ga vozim i pocne malo da se greje krene zajeb sa gasenjem, tj. cim stisnem kvacilo gasi se. Onda kad treba da ga upalim, nema sanse da upali bez gasa. Kad je topao motor onda radi ponovo dobro, medjutim opet se desi da nece nekad da upali kako treba, dok ne dam gas ili upali pa digne obrtaj, pa naglo spusti i krene da se gasi al ipak ostane da radi.
Menjane sve moguce membrana, stavljen nov nosac karburatora (ona guma), menjana ona diznica mala, raskacen vakum(posto je vukao fals vazduh i zacepljen je, posto je ne ispravan-mkislm na vakum na pretpaljenju). Ciscen karburator u ultrazvucnoj kadi. Sad mi jos kaze da mi preostaje da mi zameni neki donji deo karburatora, ne znam na cega je tu mislio.
Jos jedino elektricnu ler diznu da menjam i saug, ali on kaze da radi i jedno i drugo.
Ako jos koji put odem, mogu i ja da otvorim servis.