VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Nikola Antonic Avgust 16, 2011, 10:16:17 posle podne
-
Imam polo 6n2 TDI 1.4 75 ks pa me zanima ,da li neko zna koja je razlika izmedju TDI I TDI?
-
evo pa citaj,mozda ce pomoci
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18720.0
-
Neznam tacno za 6n. Kod 9n (buljavog) 1.4 TD(I) je 75 ks a kod 1.9 je T(DI). Mada sam danas citao temu oko Passata B5.5 1.9 TDI i ima i od 130 i 101 ks. crveno DI. blink
-
Zavisi kako na koji model,na twoj polo samo imas 1.4 TDi PD ,a kod 9n imas I crveno 75ks(1.4) kao twoj,i DI 100ks(1.9).
Kod passata B5, I crveno 110ks bosch pumpa,i DI 115ks i 130ks.
A kod passata b5.5 nema prawila,moze da bude i DI crveno a da ima 101ks...
-
A kod passata b5.5 nema prawila,moze da bude i DI crveno a da ima 101ks.. tapsac
-
wacko skarabudzili nesto Nemci
-
Izgleda da jedino oni znaju sta je sta :huh:
-
Nisu skarabudzili nego su kasnije promenili da valjda crvena slova oznacavaju opremu a ne motor...neko je vec pisao o tome na forumu secam se da sam citao
-
Tako je, crvena slova oznacavaju opremu. ;)
-
A sta oznacavaju onda: trendline, comfortline, highline i sportline,ako ne opremu?!?! blink Mislim da se tu nesto ne slaze....
-
T DI ,sa DI crveno je ,pumpa brizgaljka sistem,dok TD I je klasicni TDI sa bos pumpom i direktinim ubrizgavanjem goriva u mesto gde idu klipovi,sta li jevec,dok kod klasicnih dizela,nafta se mesa sa vazduhom vec u usisnoj grani,ja mislim da je tako i drasticna je razlika izmedju ova dva dizela
-
I ja koliko znam da je tako. Da je razlika izmedju kalsicne Bos pumpe i takozvane tandem pumpe, odnosno dizni i pumpa dizni. Ali ljudi govore da ima i veze sa opremom?!?! Malo mi to nelogicno, da je sa oznakom motora povezana oprema....
-
nema to veze sa opremom,to sam siguran,ondai i benzinci bili 2.0 sa crvenim 0 boodala
-
Na passatu B5 crvena slova su oznacavala snagu motora a na B5.5 opremu.
-
Ivane, jel to samo vazi za dizele B5.5? Jer ja sam vozio B 5.5 1.8 T benzinca i bio je comfortline sa hromom na lajsnama i hromiranim dugama na krovu.
-
ma nema veze sa opremom brate sigurno,pa imam ufirmi B 5.5 T DI, crveno di,sa 131 ks,po tome bi imao neku jaku opremu ,ima samo klimu,nista vise,a T DI pasar 5 ni nema,samo TD I,sa crvenim i, sa 116 konja ja mislim,T DI 5.5 se radio u verzijam od 101,115 i 131 KS,to je oznaka sa motore pumpa brizgaljka i TDI,sve troje crveno koje sam vidjoa u golfove 4 sa 150 konja,isti sistem ,samo je sve troje crveno da oznace najjacu verziju tog motora,ima moj drugar ovde golf 4 sa 150 konja 4 motion,mislim da je 2002 godina
-
ne znam ali mislim da passat 3BG sa crvenim DI mora da ima 96kw pd motor... to su oznake za motor... zna se sta je oprema... highline,comfortline,Trendline itd... ali po svemu sudeci ima ih dosta sa di crvenim pa imaju manje kw... mozda su menjali znakove,ko ce ga znati... to je misterija dok ne otvoris saobracajnu ili haubu... samo mi je malo to za opremu ne logicno... blink
-
Kadi, ima neke zabune oko ovoga sigurno!!! Ima ljudi koji imaju crveno DI i sa 130 i sa 101 ks na Passatima B5.5. Citao sam ranije postove, zato sam i ja licno zbunjen. Jer 2005 kad sam ja narucio svog Touarega u verziji highline, i dok sam ga cekao 3 meseca da se napravi, u medjuvremenu sam uzeo novog B5.5 1.8T karavana koji je bio 2004g i on je bio comfortline. Sto znaci da je klasifikacija po opremi vec bila trend, comfort, high i sport jos od 2001-2002. Moj Polo je sportline 2002g. 1.4 TDI sa crvenim I, a 1.9 TDIi du sa crvenim DI ili TDI, u zavisnosti od snage motora...
-
Sto se tice passata na vise mesta sam citao ovo sto sam napisao. Na B5 se znalo sta je sta a na B5.5 su poceli da prave zabunu.
Ima i HIGHWAY oprema za B5.5. Radjena je za belgijsko trziste. ;)
Neko je na forumu spomenuo da ima i 1.8T a da nije nalepnica sa buvljaka. Koliko je tacno ne znam.
Isto kao sto pricaju da ima i golf 4 sa TDI
Ali kao sto rece Gagi dok ne pogledas pod haubu neces znati sta je.
-
golf 4 TDI postoji sigurno,vozi ga moj drugar i to 4 motion,bio je pre nekoliko u oglasima,ljubicasta boja ,trazio 8000 boodala
-
Za 1.8 T znam da je motor od 175 konja. Moj je bio od 150 bez crvenog T.
-
ja mislim da niko ne zna o cemu se tu radi...evo sa jednog stranog foruma
TDI (All Red) means the dealer/distributor had a few extra red letters that day
TDI (Red D, Red I) means the dealer/distributor had a few less red letters that day
TDI (All Silver) means the dealer/distributor had fook all red letters that day lollol
Meni je na golfu sve sivo i jeste 90hp. a oprema neka edition,bar to pise na pragovima
-
Sta on ima pod haubu? Znamo da je 1.9 a koliko ima kW?
-
golf 4 TDI postoji sigurno,vozi ga moj drugar i to 4 motion,bio je pre nekoliko u oglasima,ljubicasta boja ,trazio 8000 boodala
Neznas koliko konja ima taj Golf?
-
Ivane nisam ni ja znao,ali ima Golf 4 sa TDI evo od drugara sa jednog propalog foruma !
(http://www.shrani.si/f/1m/tN/3czZ3Tt/dsc0211.jpg)
-
150 konja ravno tj 110 kw
-
Kao martinijev GTI TDI.
-
150 konja ravno tj 110 kw
Pa po oznakama tako i ide 101 130 i 150. I, DI TDI. Bog zna sta su Nemci radili....
-
Samo siva boja TDI je 90 KS
Samo srveni I ima 110 KS
Crveni D i I 115 KS
Sve crveno TDI 150 KS
Mislim da sam upravu ! ;)
-
Zar nije najslabiji 90?
-
A gde ti je brate Passat od 130 konja???
-
Samo siva boja TDI je 90 KS
Samo srveni I ima 110 KS
Crveni D i I 115 KS
Sve crveno TDI 150 KS
Mislim da sam upravu ! ;)
a 131ks?
-
Nisu iste snage motori na B5 i B5.5.
Ako se dobro secam. wacko
-
To sam pisao samo za Mk4 ;)
Edit
Kasnije je bilo još D i I od 130 KS,da bilo je još i 101 KS
-
mislim da ima i 101 ks TDI
-
Evo sa jednog drugog foruma,ima smisla:
Kada se u Golfu III pojavio prvi TDI motor, tamo neke 1993. godine, postojala je samo jedna verzija sa 90 KS i taj model se prosto označavao 1.9 TDI (sva slova su bila standardno siva)
1996. godine VW lansira Golfa III sa TDI motorom i već respektabilnih 110 KS.
Da bi se razlikovala oznaka u odnosu na stari TDI od 90 KS, ovom su slovo I ofarbali u crveno pa je bio TDI
To je bio početak.
Kod Golfa IV su se stvari malo zamrsile:
Prvobitne verzije su nosile oznake iste kao i Golf III, znači model od 90 KS je bio sive oznake, a model sa 110 KS je imao crveno I
Kada su se pojavili PD motori, nastala je opšta zabuna.
Motor od 100 KS je nasledio motor od 90 KS i njemu su ofarbali DI u crveno.
Motor od 115 KS je naledio motor od 110 KS i preuzeo je istu oznaku, znači samo I crveno
Ispod sam napravio \"tabelu\" sa oznakama i podelom po snazi motora, kao i po konstrukciji (PD TDI i stari TDI motori)
1.9 TDI 66 KW, 90KS (oznake motora su AGR i ALH) pravili se od 1999-2002
1.9 TDI 74 KW, 100 KS PD (oznake motora su ATD i AXR) pravili se od 2000-2003
1.9 TDI 81 KW, 110 KS (oznake motora su AHF i ASV) pravili se od 1997-2003
1.9 TDI 85 KW, 115 KS PD (oznake motora su AJM i AUY) pravili se od 1998-2003
1.9 TDI 96 KW, 130 KS PD (oznaka motora ASZ) pravio se od 2000-2003
1.9 TDI 110 KW, 150 KS PD (oznaka motora ARL) pravio se od 2000-2003
-
konacno tapsac tapsac,to je to,jedino sto to NASLEDIO,ne mora da znaci da je ista tehnologija,recimo 90 ks i 100 ks
-
Sto oznacava snagu motora a ne opremu!!! O cemu je i rec!
-
Mislim da ovde fali još motor 1.9 TDI (naravno) koji jih je bilo vrlo malo,i nema šanse da ga više kupiš...nisam spazio dugo da ga ko prodaje ;) Motor od 105 KS !
-
Kod passata je islo drugacije. Mislim na B5.
Imao je od 90, 105 i 115 konja.
-
Ivo, za B5 je sve jasno. Mene je bunilo kod B5.5 sa DI od 101 i 130 konja
-
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)
-
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)
Il se rukovodstvo zadrzalo na festivalu beer u Bavariji....
-
Evo sa jednog drugog foruma,ima smisla:
Kada se u Golfu III pojavio prvi TDI motor, tamo neke 1993. godine, postojala je samo jedna verzija sa 90 KS i taj model se prosto označavao 1.9 TDI (sva slova su bila standardno siva)
1996. godine VW lansira Golfa III sa TDI motorom i već respektabilnih 110 KS.
Da bi se razlikovala oznaka u odnosu na stari TDI od 90 KS, ovom su slovo I ofarbali u crveno pa je bio TDI
To je bio početak.
Kod Golfa IV su se stvari malo zamrsile:
Prvobitne verzije su nosile oznake iste kao i Golf III, znači model od 90 KS je bio sive oznake, a model sa 110 KS je imao crveno I
Kada su se pojavili PD motori, nastala je opšta zabuna.
Motor od 100 KS je nasledio motor od 90 KS i njemu su ofarbali DI u crveno.
Motor od 115 KS je naledio motor od 110 KS i preuzeo je istu oznaku, znači samo I crveno
Ispod sam napravio \"tabelu\" sa oznakama i podelom po snazi motora, kao i po konstrukciji (PD TDI i stari TDI motori)
1.9 TDI 66 KW, 90KS (oznake motora su AGR i ALH) pravili se od 1999-2002
1.9 TDI 74 KW, 100 KS PD (oznake motora su ATD i AXR) pravili se od 2000-2003
1.9 TDI 81 KW, 110 KS (oznake motora su AHF i ASV) pravili se od 1997-2003
1.9 TDI 85 KW, 115 KS PD (oznake motora su AJM i AUY) pravili se od 1998-2003
1.9 TDI 96 KW, 130 KS PD (oznaka motora ASZ) pravio se od 2000-2003
1.9 TDI 110 KW, 150 KS PD (oznaka motora ARL) pravio se od 2000-2003
ala ga je opravio,svaka mu cast... lollol odgovorio si na ono sto niko nije mogao... cestitam beer
-
moj je isto101 ks a ima crveno DI i pozadi i na motoru, al garantujem da je to neko samo nalepio , ja bi to pozadi sve pocistio nego me mrzi da poliram psle
-
danas sam bio u autokomercu,vozio sluzbeni auto na mali servis
i pitao za ovo T DI CRVENO
postoji od 101ks 74kw kao moj i od 131ks 96kw
to crveno DI je oznaka za PD motor(pumpa-dizna)
-
Ma da. pogledaj nize tablicu i sve je jasno po njoj.
-
Ma treba odmah posle kupovine sve prelepiti crveno pa neka se komšije misle kakve ale vozimo biggrin.
Kada sam kupovao auto u oglasu je stajalo "crveno i" i mislio sam da je neka štamparska greška. Onda mi prodavac ljubazno objasnio o čemu se radi, pa kada je video da nemam pojma o Bori objasnio mi je i da mu rade sve lampice na instrument tabli, uključujujući i za vazdušne jastuke. Par meseci nakon kupovine video sam da je lampica bila prelepljena izolir trakom a da u autu nedostaju vazdušni jastuk za suvozača i kontrolni modul za vazd. jastuke (tričavih 1500 evrića). Kada sam pozvao vlasnika rekao mi da sam ja to najverovatnije izvadio i prodao nekom i sada njega nabeđujem da me je lagao... Hoću da kažem, od crvenih slova mnogo važnije je šta i od koga kupuješ...
-
eto i zvanicna potvrda od acce i autokomerca biggrin,kakva oprema ljudi boodala
-
pa ljudima padne svasta na pamet kad se ne zna... ja sam iskreno sumnjao da je oprema... malo je bilo nelogicno
-
Moj caddy ima 105 konja i sva slova su mu siva, ni ja ne razumem tu logiku a ima i caddy 1.9tdi sa 75 konja, samo za njega ne znam kakva su slova :huh:
-
Kakva oprema i bakraci ljudi, KOD motora Vam govori sve sto treba da znate ;)
Zaboravljate jedan vazan detalj, generalizujete te oznake, nije svaka TDI oznaka ista za svaki model
evo par primjera:
Passat-a TDI od 85kw je u Golfa IV imao samo I crveno
Passat 131ks je bio oznacavan kao TDI al samo do redizajna krajem 2003, tada je dobio oznaku "I-crveno", a isti taj motor kod sharana ima oznaku TDI
Passat od 74kw je od 2001-2003 imao TDI i TDI a posle toga je imao samo TDI (kao i 2,0 TDI)
Oprema je basic, comfortline, trendline, highline - sve ostalo su akcioni paketi opreme koji su napravljeni dodavanjem opreme na neki od ova 4 paketa opreme
Sto se Caddy-ja tice svaki 105ks ima TDI isto kao i onaj slabiji od 75ks
-
tapsac tapsac tapsac
-
golf 4 tdi 150 ks postoji,imao moj komsija pre 6-7 god,kupio
ga skoro novog masno ga je platio,vozio ga nije ni dvije godine,ubio ga
tj bukvalno unistio opet prodao za dobre pare i kupio tojotu land krusera novog,
nema kud ga nije vozio i kako,sjecam se jednom je isao u lov sa njim i naleti na nekakav
kanal i skrsi mu spojnicu bio 4motion i pomota trap nije tad bio star auto ni 3god,stas
i na kraju rekao j,,, krsa ajmo dalje a golf bio tip top ful oprema,stas cova ima kes boli ga uvo za golfom
-
neopsporno je da postoji TDI motor od 110kw, sta vise postojala je i njegova jaca verzija u seat ibizu (onu naduvanu kao bumbar biggrin) koja je imala 163ks
i taj je motor kod golf-a IV je imao oznaku TDI ili TDI GTI (jedini slucaj gdje GTI oznacava opremu kod vozila kako vi kazete, a kombinovao se samo sa 1,8T motore i 1,9 TDI 150ks=.
Inače Passat B5,5 je imao 1,8T od 150ks i nijedan vise, US verzije su imale neki jaci motor ali za EU je uvijek imao samo 150ks a sa 1,8T su se obiljezavala redizajn verzije posle 2003 ali u sustini je po snazi isti motor
-
Evo da dodam ja ono sto znam. Posto imam golfa 4 od 116 konja u pitanju je pumpa-dizna 2000 god, i ima oznaku TDI. Tako je fabricki izasao, i tako je uvezen. Zagledjivao sam i raspitivao se i saznao sam da se politika oznacavanja menja oko 2001 god.
Evo sta sam nasao na Wiki vezano za Golf mk4
1.9 SDI 1997–2006 I4 8V AGP/AQM 1896 cc 50 kW (68 PS; 67 hp) @ 4200 rpm 133 N·m (98 lb·ft) @ 2200–2600 rpm
1.9 TDI 1997–2003 I4 8V AGR/ALH 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm