Autor Tema: Zasto trokira i dimi?  (Pročitano 18191 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« poslato: Decembar 18, 2006, 11:08:19 posle podne »
Imam problem sa dvojkom 1.6D-kad je hladan trokira i dimi ko Turcin nekih 2-3 min (bijel dim).Zamijenio sam grijace i dizne (bile su lose skroz),a bos pumpa je skoro uradjena i opet se isto desava. Kad se motor zagrije, sve radi super.
Bez sauga upali dobro,a sa saugom duze vergla. Da li je moguce da on ne valja?
« Poslednja izmena: Decembar 18, 2006, 11:09:46 posle podne od strane Turbo »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #1 poslato: Decembar 19, 2006, 11:02:00 pre podne »
Jesi li nastelovao pritisak u diznama kad si menjao uloske?
Dali ti je paljenje (zupcenje pumpe) nastelovano kako treba, mislim da za taj motor treba  0.90 mm ranije, ispravite me ako gresim, neka neko pogleda ko ima autodatu.

Ili si mozda sipao neku repicu umesto nafte?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #2 poslato: Decembar 19, 2006, 06:37:14 posle podne »
Paljenje je tacno gdje treba, a uloske nisam mijenjao nego reparirao, valjda ih je majstor nastelovao!
A mozda ih je lose uradio  
Sutra idem da reklamiram, jer su pod garancijom pola godine!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #3 poslato: Decembar 20, 2006, 04:07:46 posle podne »
Koliko ti je majstor naplacivao reparaciju po komadu?

Pisi sta si uradio i sta ti je majstor rekao, bas me interesuje.  

I jos nesto, reparacija ili brusenje je samo privremeno resenje, tj. ako su dobro obruseni ulosci miran si godinu dana, a ako hoces duze da budes miran promeni uloske.   U Valjevu  su 1200 din/kom. indijski BOSCH.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #4 poslato: Decembar 22, 2006, 06:08:12 posle podne »
Ukupno 2000 din za sva cetiri komada.

Bio sam danas kod majstora, dizne su dobre, pumpa dobra, predlozio mi da stavim nepovratni ventil izmedju filtera i pumpe, da pumpa ne bi ostala bez goriva i kaze da je time rijesen problem. I ja fino kupim ventil i namontiram.

Vidjecemo ga ujutru kad se o`ladi

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #5 poslato: Decembar 22, 2006, 07:01:59 posle podne »
Mogao si auto da ostavis okrenut na nizbrdo a sledece ujutro na uzbrdo i probas ujutru ima li iste simptome, ali kad si vec kupio ventil postaje nebitno, ako je ventil dobar.
 Da vidimo sta se desava?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #6 poslato: Decembar 23, 2006, 11:19:23 posle podne »
Opet ista prica, doduse ne trokira tako dugo. A cudno mi je i ovo, kad verglam sa saugom nece da sastavi, a cim ga vratim upali. Kao da ga gusi!
A juce mi jedan majstor rece da je tako nastelovana pumpa i da ga palim bez sauga.
Djavo ce ga znati  

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #7 poslato: Decembar 25, 2006, 01:06:19 pre podne »
Ja bih tu ipak promenio uloske.....

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #8 poslato: Decembar 26, 2006, 08:30:28 posle podne »
Veceras nije trokirao, bio je hladan, ali je malo duze verglao.
A sta mislis da mu malo pomjerim paljenje?
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2006, 08:31:25 posle podne od strane Turbo »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #9 poslato: Decembar 27, 2006, 10:07:03 pre podne »
Paljenje mu stavi gde treba da bude.
Evo kod mene ima par dana ima slicnih simptoma. Samo moj upali samo ga pipnem bez sauha i sa sauhom svejedno, samo dimi beli dim 1 min. i trokira na oko 1200 do 1500 obrtaja dok se nezagreje.

Nasao sam bosistu u nekom selu kod Mionice, otac mu radio u VW-u. Kod njega je nov ulozak koji mu otac donosi iz Nemacke ( francuski BOSCH ) 20 E. Cuo sam se telefonom, ali trenutno nema ulozaka, pa cu za koji dan kad mu stigne otac otici da pregledam i izmenjam sta nevalja. Kad zavrsim videcemo kako ce da radi.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #10 poslato: Decembar 27, 2006, 07:04:21 posle podne »
U mene je i motor malo nacet, pa nije ni cudo sto duze vergla.

Obavezno javi sta si uradio!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #11 poslato: Decembar 28, 2006, 10:30:27 pre podne »
Probao sam i ja sa sauhom. posto ga inace nikad nekoristim, i skoro da netrokira, ali neka od dizni je garant posto cujem neki zvuk kao da cvrkne kad ga upalim hladnog. Koliko sam ja slusao tipujem da je druga ili treca, ali videcemo "dogodine" kad odem do majstora, nece mu stici ulosci pre.  

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #12 poslato: Januar 09, 2007, 11:05:20 pre podne »
Samo da se javim, nisam zaboravio, nego nemogu da nahvatam bosistu, praznici....

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #13 poslato: Januar 12, 2007, 04:27:22 posle podne »
Nevredi, nikako nisam uspeo da odem kod bosiste, jednom nisu stigli ulosci, drugi put sacekaj da prodje Nova godina, treci sacekj pa po Bozicu u guzvi sam, posle Bozica se nejavlja na telefon.......  

Zato sam u medjuvremenu malo analizirao situaciju i sinoc pomerio pumpu jos malo na ranije tako da sad radi odlicno, netrokira i nedimi, a i ako bude dimio platio sam ekolosku taksu sad uz registraciju pa mogu da dimim do mile volje  
Dok mi je bio komparater na pumpi malo sam analizirao sta se tu desava i primetio sledece:
-Kada se povuce cok on pomera pumpu na ranije jos oko 3 desete mm, ako vam je nastelovano preterano      rano paljenje cok nece reagovati.
-Od donje mrtve tacke pumpe(DMT)  hod je oko 2.2 mm. Po knjizi pumpa treba da dodje na 0.90 mm od DMT kada klip dodje u svoju gornju mrtvu tacku, to jest kada vam se poklopi zarez na zamajcu. Medjutim to vazi za novu pumpu i nove dizne, tako da na starijim motorima pumpa treba jos palo da ide napred, zavisno od stanja pumpe i dizni za svaki motor razlicito, mora malo da se eksperimentise dok se nenadje prava mera .Kod mene je trenutno 1.1 mm posle DMT pumpe i zadovoljan sam kako se auto ponasa.
Najlakse je da probate sa razlicitim polozajima sauha ili coka koji pomera paljenje 0.3 mm napred, da bi lakse ocenili koliko treba pomerati pumpu. Na primer ako vam auto dobro pali  i lepo radi, dobro ide sa dve trecine povucenim sauhom znaci treba pumpu pomeriti jos za 0.2 mm ka motoru da bi auto dobro radio i bez sauha.

Nadam se da ce ovo nekom biti od koristi

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #14 poslato: Januar 13, 2007, 12:12:39 pre podne »
E svaka cast, puno ti hvala!

Pokusao sam ja da rijesim to sa paljenjem, ali svi majstori kod kojih sam isao kazu da je dobro paljenje jer je pumpa dobro "uzubljena"-zarez na pumpi se poklapa sa onim na motoru, ali kao sto ti kazes nije to nova pumpa, niti nov motor pa da to bude mjerilo.
Moracu i ja malo eksperimentisati, nista dok covjek ne uzme stvar u svoje ruke...
Uzecu od rodjaka komparater i verglaj...ma ima da ga nastelujem da pjeva!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #15 poslato: Januar 13, 2007, 11:59:01 pre podne »
Uffff, zarez na pumpi se poklapa sa onim na motoru u svakom slucaju ali videces koliko komparater pomeri kazaljku na malo mrdanje pumpe.  Sve je to u zoni zareza milimetar tamo-ovamo...

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #16 poslato: Januar 23, 2007, 05:07:31 posle podne »
Danas sam nesto cackao oko pumpe i nisam mogao da je pomjerim-odvrnuo sam onaj saraf ispod pumpe sa desne strane na kom se pomjera i ona dva koji drze pumpu i uopste ne mogu da je pomjerim.
Da li to inace ide tako tesko ili treba jos nesto da se otpusti?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #17 poslato: Januar 23, 2007, 05:38:41 posle podne »
Gledano od napred sa leve strane tri safa drze pumpu, dva kroz remenicu a jedan sa druge strane, lako ga je odvruti + onaj sa desne strane.  Moras malo popustiti i cevi da bi lakse pomerao pumpu.
« Poslednja izmena: Januar 23, 2007, 05:39:27 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #18 poslato: Januar 23, 2007, 11:16:24 posle podne »
Nisam vidio taj treci, a pretpostavio sam da postoji, a i logicno je...  
Sutra cemo vidjeti.
Hvala druze!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Zasto trokira i dimi?
« Odgovor #19 poslato: Januar 24, 2007, 10:02:39 posle podne »
Pomjerio sam pumpu malo ulijevo (od motora ka vani-gledajuci auto sprijeda) i sad je otprilike na sredini njene putanje i sta se desava-sada bolje pali i to pod saugom (sto ranije nije moglo),cini mi se da malo slabije ide,ali jos uvijek malo trokira i dimi kad je hladan (oko 1-2 min). Da li da pomjerim jos malo ka vani ili prema motoru?