VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: predrag Maj 11, 2011, 07:03:40 posle podne
-
Imam problem sa rucnom el.kocnicom ,prekidac neprestalno treperi i znak na tabli i non stop svira,levi tocak nece da hvata kada se ukljuci. bio sam danas kod mog majstora i on kaze da mu prijavljuje gresku na levom tocku i nemoze nista drugo da vidi prijavljuje mu kao da slabo dolazi struja do motorceta.Kaze da unutra ima neki mali zupcasti kais i da je on najverovatnije pukao. Dali ima neko drugo iskustvo sa tim, i dali vredi juriti taj kais ili da kupim polovan ... bonk mahac
-
vidi jos kod nekog majstora...
-
podigni ti to na dizalicu imma dosta mehanike oko tih tockova, pogledaj kako vuce onaj drugi tocak pa uporedi videces u cemu je problem
-
Deste strucnjaci....ajde.... big_boss
-
juce sam imao problem u Kragujevcu sa rucom kocinicom. Blokirala je na sred ulice. Posto nisam mogao da je deaktiviram, kola sam morao da odslepam do majstora pa je ona manuelno oslobadjao tocak po tocak. Na svakom tocku postoji motorcic koji pokrece rucnu kocinicu, meni je pregoreo na levom tocku. Polovan je 120e a nov oko 600 evra. Trenutno vozim kola bez rucne kocnice, intrument tabla svetli kao Las Vegas :)
-
E motorcic na jednom tocku blokira auto i kosta 600e!
Uzas i sramota. Golf2 zakon
-
+1
-
+1
-
+1 +1 moja zena isto glasa za mk 2 hehehehehhe ja pomenu kako bi kupio b6,a ona meni "vozices ti meni jos 10 godina ovaj auto" eeeeej rucna 600 evra,nemoj da pomisljas da menjas kola... hehehehhehe
p.S vidis prijatelju da moz se vozi i bez kocnica... biggrin
-
evo ja cu rado da se menjam moj G3 za B6 bleh
-
ali realno,cuo sam od dvoje ljudi koji voze b6 i nisu se nesto usrecili,ima mnogo elektronike i tih motorica itd i to kad tad crkne a cene su wacko
sad neznam mozda je njima zapao takav auto da se stalno kvari ali nisu bas zadovoljni njima,ipak je to novija generacija automobila i ne bi trebalo da imaju takve probleme
-
iskreno, ja sam za sada prezadovoljan
Za cenu ovog motorcica sam juce cuo, tek cu od sutra da proveravam
B6 sam uvezao prosle godine iz Nemacke. Kupljen je u auto kuci
Ipak putevi kod nas su katastrofalni. Verujem da se i automobil iznenadio, neprijatno.
Kod mene je skoro godinu dana, presao sam preko 35.000km, do sada nikakva zamerka.
-
ma svi noviji automobili su puni elektronike... kad je kod passata tako,zamislite kako je kod drugih automobila,voze se samo u tri ulice,u svakoj je po jedan majstor... jos ovo sto nam dolazi iz uvoza,navodno ni jedan nije presao vise od 100.000km , a svedok sam vracanja kilometraze jednog auto placa... skoda oktavija 1.9 tdi 2006 god presla 800.000km vratili je na 86.000km ... sta mozes da ocekujes od takvog auta???
-
rekoh ovaj sam ja nasao, i ja sam isao po njega, kilometraza nije vracana
upravo to o cemu pricas me je ubedilo da odem u Nemacku i da tamo kupim kola. Dok mi je ova glava na ramenima, kola vise ovde ne kupujem
-
+1 +1 moja zena isto glasa za mk 2 hehehehehhe ja pomenu kako bi kupio b6,a ona meni "vozices ti meni jos 10 godina ovaj auto" eeeeej rucna 600 evra,nemoj da pomisljas da menjas kola... hehehehhehe
p.S vidis prijatelju da moz se vozi i bez kocnica... biggrin
niko ne kaze da ne moze da se driving
ali ne moze da se stane lollol
-
izgleda da nije toliki problem, za neki dan idem u ovlasceni servis
inace cena tog motorcica je oko 30.000 din, nov. Malo pre sam saznao clap
-
Strava ... "samo" 300e ... 1 od 4
Ajd javi kad popravis
Usput, popuni profil odakle si
-
Odkud 4 :huh: samo zadnji imaju el. rucnu bre . . .
Nema tu sta da se njaka, aka, bije skida i gata... Mora PRVO na dijagnostiku, a i bez nje NEMA popravke... Ako e crko, pregoreo ili bilo sta vetj prijavice . . .
-
mislio sam da svaki točak ima po motorčić
-
Samo zadnji, a auto hold radi na sva 4 preko abs pumpe...
Kod lektricne rucne nemos da zamenis zadnje plocice bRez dijagnostike, tj mozes, na silu i to samo jednom i nikad vise biggrin
-
to je tesko sranje ta el. kocnica, zakomplikovali su sa tim extra
-
iz Vrnjacke Banje sam
kola odrzavam u KG. Na srecu to mi se desilo u KG
pokusao je kompjuterom da ponisti gresku, ali nije moglo
na zadnjim tockovima ima po to motorce, kako mi je receno ne moze se kupiti bez cilindra
danas sam zvao A Market, ovlascene distributere VW. Rekose mi da je motorce oko 30.000 din, ali da je najbolje da dodjem do njih
iduce nedelje cu otici pa cu javiti sta sam uradio
za sada vozim bez rucne alealeee
-
sve mi je to bzv, bez uvrede wacko...pametni ljudi se nekad setili da naprave rucnu kocnicu koja radi sasvim jednostavno sa ciljem da se vozilo moze zaustaviti ako zakaze kocioni mehanizam tj. nozna kocnica...sad poceli da mlate praznu slamu, pa imas situaciju da ako ti nestane struje u kolima, sedi i placi :angry:
-
postovana gospodo, obecao sam da cu da vas obavestim kada resim problem. Danas je otklonjen kvar
Motorce koje sam spominjao da nije u redu, je ispravno. Greska je, tj. pokvario se taster kojim se ukljucuje rucna kocnica. Zamena tastera u ovlascenom srvisu je oko 4.700 din. Problem je resen!
-
4700...taster wacko
-
pa taster je verovatno 1000 dinara ,a ovlascene ruke 3700 hehehe
Ti ovlasceni servisi u Srbiji su teska prevara... nadam se da ste se uverili do sad u to...
-
ccccc,svasta za procitati,kao prvo ako neko nema para za odrzavanje netreba ni da kupuje skup auto,
ako iskesiras 10-12000 eura za auto sta je skup kvar od 300eura,
a definitivno voznja u g2 i b6 je tu negdje boodala
dijagnostika pa gledat dalje,moj buraz imao je isto problem sa rucnom na b6 2.0tdi 120ks za francusko trziste
i bio mu je otisao prekidac rucne,platio 120e i vozi dalje,normalno prvo dijag pa popravka
-
e da se i ja malo ukljucim u temu...nije samo to zamenjen prekidac, nego se to nesto softwerski promeni program i u ovlastenom vw servisu se prikopca preko njihovog racunara direktno sa vw fabrikom i ucitavaju se novi podaci, ali u tom slucaju ne mogu se ucitati sa starim prekidacem, nego se i prekidac mora promeniti, probajte kupititi samo prekidac promeniti ga i videcete da opet nece raditi dok se podaci direktno iz vw fabrike ne prevuku na vase vozilo...ustvari to je sve napravljeno da bi se samo uzimale pare big_boss
-
Sto Ameri kazu: That's a BIG Bull Shit, dude . . . boodala
Lepo su te nalagali tamo u tom servisu coilleo2tj .
Cudi me samo sto ti nisu rekli sa KOJOM fabrikom su komunicirali lollol
Svaki deo ima kod u sebi, jedino je potreban softver da adaptiras taj kod sa centralom u vozilu biggrin
Uopste ne mora da se povezuje ni sa VW, a ni sa NASA-om, samo su ti napricali bajke pa te odrali biggrin
-
Gde ima 2.0tdi od 120HP?
Jeste dobra elektricna kocnica pogotovu sa kombinacijim auto hold opcije, ali mi se ne svidjaju ove cene. Zato ziveo optap clap biggrin
-
ima,raspitaj se pa ces videti,
-
2.0 TDI ima 120 HP posle predjenih 250 k biggrin lipse mu onih 20ak (ili 50ak)
BTW autohold odradjuje posao preko ABS-a ;)
-
Sto Ameri kazu: That's a BIG Bull Shit, dude . . . boodala
Lepo su te nalagali tamo u tom servisu coilleo2tj .
Cudi me samo sto ti nisu rekli sa KOJOM fabrikom su komunicirali lollol
Svaki deo ima kod u sebi, jedino je potreban softver da adaptiras taj kod sa centralom u vozilu biggrin
Uopste ne mora da se povezuje ni sa VW, a ni sa NASA-om, samo su ti napricali bajke pa te odrali biggrin
ako te bas interesuje rad mi nisu nista ni naplatili, a licno sam gledao da je doneo drugi tester na koji je prikopcao mrezni kabal za internet i povezao se na glavni server u fabrici, mozda to na malti nije tako, ali ovde kod nas jeste
-
Jedino ovako kao sto pimbe kaze, ovih 20 posle odjasu lollol
-
Ae nam daj ime tog servisa kad vetj rade za dzabe da i mi idemo tamo . . .
Pitanje sto su ti oni to zamenili dzabe izvodi podpitanje koliko uopste stvarno kosta taj prekidac. . .
Ovdi nis nekae za mrezno povezivanje sa vabrikom, nasom, fbiajom i cijom, a radi bleh
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Parking_Brake
Ko umije njemu dvije, rece mi jednom jedan deda . . . davno
mahac
-
he he
kao i za sve u Srbiji, svaki srbin je najbolji selektor fubdalske reprezentacije tapsac
da sam znao sam da popravim, ne bih isao u servis. Da se razumemo nemam neko misljenje o ovlascenim servisima i saglasan sam da je cisto dranje koze! Kola kod njih i ne odrzavam. Da ne ulazim u dubinu price, drug sa fakulteta radi u A Marketu u KG i ubedio me da pogledaju i oni o cemu se radi. Ukupno sam platio oko 4.700 din, od toga je dijagnostika 2000 + pdv a ostatak je cena tastera.
Ovde sam napisao o cemu se radi da bi citaocima ukazao kako mogu da rese problem. Znam da kupivsi ovaj auto moram da ocekujem i vise cene odrzavanja, tako da nemam razloga da se zalim.
Kome se ne svidja B6 ne mora ni da ga kupi. Ja sam za sada prezadovoljan, za godinu dana sam presao oko 40.000km osim zamene ulja i ove gluposti nikakva ulaganja nisam imao. Pre VW vozio sam opela, ali vec sam poceo da gledam B7, za neke 2 godine morace da se ide ponovo u Nemacku driving
-
Ae nam daj ime tog servisa kad vetj rade za dzabe da i mi idemo tamo . . .
Pitanje sto su ti oni to zamenili dzabe izvodi podpitanje koliko uopste stvarno kosta taj prekidac. . .
Ovdi nis nekae za mrezno povezivanje sa vabrikom, nasom, fbiajom i cijom, a radi bleh
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Parking_Brake
Ko umije njemu dvije, rece mi jednom jedan deda . . . davno
mahac
uradili su mi dzaba jer poznajem ljude odlicno...a ti malo ispravi pravopis, ne razumem te nista bleh
-
Imam problem sa rucnom el.kocnicom ,prekidac neprestalno treperi i znak na tabli i non stop svira,levi tocak nece da hvata kada se ukljuci. bio sam danas kod mog majstora i on kaze da mu prijavljuje gresku na levom tocku i nemoze nista drugo da vidi prijavljuje mu kao da slabo dolazi struja do motorceta.Kaze da unutra ima neki mali zupcasti kais i da je on najverovatnije pukao. Dali ima neko drugo iskustvo sa tim, i dali vredi juriti taj kais ili da kupim polovan ... bonk mahac
Predrag, interesuje me kako si riješio problem sa ručnom kočnicom?Imam isti problem,samo što kod mene desni točak ne hvata. Vidim da si pisao davno pa si vjerovatno do sada popravio. hvala
-
Potreban serijski ili originalni br reley-a za el kocnicu. Naravno Passat b6 Hvala unapred.....
-
Ja sam menjao u servisu taj prekidač koji sam ja lično naručio u autokomercu i koštao je oko 4500,00 moj problem nije bio prekidač već levi motorcić...čak ni u servisu nisu znali odmah šta je u pitanju pa su mi zamenili taj prekidač a nisu morali...ja sam komplet motorče sa čeljustima platio polovno 50 evra i zamenio mi čovek bez problema ,samo da znate da nemože bez dijagnostike zbog pločica, zadnje pločice se menjaju sa dijagnostikom.Taj ptoblem imaju sva auta sa elektronskom kočnicom i audi A6 i A4 zato su kod novog B8 ponovo vratili rucnu kocnicu...Unutar tog motorčića ima mali zupčasti kajš koji pokreće jednu navojnicu koja gura klip, ipreporučljivo je kada se stiska dugme da se pre toga dobro stisne kočnica kao kada se odkočuje...
-
Što se tiče problema sa ručnom, ima jedna caka: ako zaglavi, sa akumulatora skinuti + klemu, sačekati 10min., vratiti klemu, startovati automobil i otpustiti. To mi je rekao majstor Draško iz Zemun Polja kada je popravljao klapne na ćaletovom B6, baš sam ga pitao šta raditi ako se to desi.
Naravno, ništa nije 100% sigurno, ali može se probati.
-
Evo da se nadovezem na diskusiju mada je tema zapoceta pre par godina ali verujem jos uvek aktuelna.
Sto se tice motorcica da razjasnimo nesto. Ako je parking kocnica upaljena na kontrolnoj tabli i ako trepce prekidac rucne i cuje se pistuci parajuci zvuk ...99% je da je crkao motorcic na jednom od tockova, moze da se desi i da oba crknu ali ja ne znam za takav slucaj (to se vidi jednostavno na dijagnostici koji je motorcic u pitanju), mada moze i bez dijagnostike da se utvrdi koji je u pitanju ali je potrebno skinuti oba motorcica (bez kandze smo odvrnuti dva torx-a T30 srafa i pazljivo skinuti bez previse cimanja da ne bi doslo do pucanja kucista) i svaki posebno direktno vezati na 12v i isprobati i obrnuti polaritet da se vidi da vrte u oba smera, videti koji vrti pinjon a koji ne( isti motorcic je univerzalan i za levu i za desnu stranu tako da nema zabune). U slucaju da oba vrte, onda je u pitanju prekidac rucne na armatur tabli (sto je vrlo retko) u glavnom je jedan od motorcica blokirao. U slucaju da vam treba auto, mozete ga voziti i bez motorcica samo pricvrstite napojni kabel za sasiju dok ne otklonite kvar, jedino ostaje uzasno pistanje u kabini.
E sad prelazimo na motorcic. Dakle posto smo utvrdili koji je motorcic u kvaru postavlja se veliko pitanje...STA SAD?. Ako uzmemo u obzir da nov deo kosta kao prva ljubav i to negde oko 250e(+ - 20e) sve zavisi gde se nabavlja a da ne pominjem cene u ovlascenim servisima. Pa onda mogucnost da se nabavi polovan u Sapcu ili gde vec po ceni od 120e-130e sto je i dalje relativno jaka cena obzirom na nasa primanja...postavlja se pitanje sta uraditi, za koju se varijantu odluciti. Samo jos ovo da napomenem... Svaba je rekao da nema popravke motorcica jer ne postoje rezervni delovi, samo ceo modul da se kupi, zameni i tacka. E pa mozda za njih ali ne i za nas.
Elem, sticajem okolnosti ja sam razvio poseban alat koji mi omogucava da uradim kompletan servis na motorcicu i dovedem ga u fabricko stanje, malte ne kao kad se kupi u radnji i to za manje od cetvrtine cene koliko kosta nov. Samo jos da otklonim neke sumnje iz ranijih komentara vezano za remenicu koja se nalazi u motorcicu... ona nikada ne puca i savrseno je upotrebljiva, takodje i ele. motorcic koji se nalazi u kucistu nikad ne crkava, problem je u reduktoru tj. jednoj vrsti brzine koja je puna lezajeva i koja blokira zbog vlage i prljavstine, zbog toga se i ceo motorcic zove AKTUATOR, spoj elektricnih i mehanickih delova.
Kada montirate nov ili polovan deo koji vec imate, ukljucite i iskljucite rucnu jednom-dvaput i greska ce se sama iskljuciti, nema potrebe ukljucivati dijagnostiku.
Nadam se da sam malo pojasnio problematiku rucne kocnice kod Passata(to vazi i za Audi, Skodu, Seat, modele sa autom. rucnom).