Autor Tema: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom  (Pročitano 25017 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #20 poslato: Februar 28, 2020, 02:55:30 posle podne »
Problem je sto vecina majstora se oslanja na dijagnostiku striktno na kod ili gresku koju iscitaju.Ako nema greske nema kvara sto naravno nije uvek tako.Ako npr imas negde fals vazduh komp koriguje smesu dodavanjem goriva preko injektora i ako smesa premasi 25% korekcije tek onda pali MIL lampicu.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Van mreže Sarajevac

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Altea 2004 1.6 75kW
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #21 poslato: Mart 05, 2020, 02:04:38 posle podne »
Kod mene se lampica ne pali, a znam da je sa njom sve OK, prilikom kontakta se javi.

Van mreže Sarajevac

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Altea 2004 1.6 75kW
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #22 poslato: Mart 06, 2020, 11:53:37 pre podne »
Bio sam jučer kod još jednog što se kune da će naći preko dijagnostike.
Uglavnom, klimao je glavom i govorio da je ili papučica gasa (neki potenciometar, šta li) ili procesor.
Pokazuje mu kada auto sam krene da spušta obrtaje - da papučica dodaje gas, valjda na onim procentima (iako niko na njoj ne drži nogu).
Da li je to moguće, šta mislite?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #23 poslato: Mart 06, 2020, 04:31:45 posle podne »
To sto on vidi je verovatno kada ecu pocne da kompenzuje da se ne bi motor ugasio pa otvara klapnu za neki procenat da odrzi motor u radu.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže Sarajevac

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Altea 2004 1.6 75kW
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #24 poslato: Jun 08, 2020, 09:11:29 pre podne »
Zna li neko da li na moje auto ide sonda sa 3 ili 4 pina?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #25 poslato: Jun 08, 2020, 07:46:31 posle podne »
Tvoj auto bi trebalo da ima 2 sonde jednu ispred katalizatora i jednu iza.Sad ako pitas sa prvu koja je odgovorna za smesu to je verovatno sirokopojasna sonda ali svakako nek neko locira kablazu i dzek od sonde i tu ces videti broj zica.
Jos nesto ako je prva u pitanju i ne izbacuje nikakav kod za prestanak rada iste u 99% slucajeva je ispravna tako da postoji mogucnost da zamenis s drugom i ne resis problem.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Jun 08, 2020, 07:49:07 posle podne od strane canibal86 »

Van mreže Sarajevac

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Altea 2004 1.6 75kW
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #26 poslato: Jun 09, 2020, 10:51:03 pre podne »
Prije svega hvala na odvojenom vremenu i strpljenju!  :)
Elem, platio sam 100 Eura renomiranom servisu ovdje u Sarajevu za "uslugu".
Automobil sada radi mnogo mirnije, ne variraju obrtaji, nisam vozio dovoljno dugo da vidim da li je sve OK s potrošnjom.
Radi se o tome da se usluga, kako se na kraju ispostavilo, sastojala u "detekciji problema" i najobičnijem iskopšavanju kabla za koji ja ne znam čemu služi.
Dakle, nije promijenjen niti jedan dio, ali je iskopčan kabal i rekli su mi da tako vozim, a ako se pojavi "check engine" lampica, da im se opet javim. Na moje pitanje da li ću proći EKO test, da li će biti veća potrošnja, da li će slabije da vuče - rekli su mi da neće biti nikakvih problema vezano za moja pitanja?  :huh:
Na slikama se vidi taj džek koji su iskopčali, ima 6 kontakata, nadam se da se na slikama jasno vidi gdje se nalazi?
Čemu zapravo služi taj konektor, kuda vodi i da li je zaista OK da ovako vozim?! Nekako mi zdrav razum nalaže da ima neku svrhu, a opet, kada je bio prikopčan pravio je probleme, sada kada je raskopčan - sve je OK?!






« Poslednja izmena: Jun 09, 2020, 08:36:10 posle podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #27 poslato: Jun 09, 2020, 08:01:07 posle podne »
Ne mogu druze 100% da ti tvrdim moguce da je iskopcana lambda sonda najbolje bi bilo da ispratis kuda ide taj drugi kraj kabla ako ide na izduvnu granu onda to jeste lambda sonda iskljucena sad dal prva ili druga rekoh ti vec ako je blizu motora to je prva ako kabal ide dole dublje da kazem na auspuh iza katalizatora onda je druga.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže Sarajevac

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Altea 2004 1.6 75kW
Odg: SEAT Altea 2004 1.6 75kW problem sa neravnomjernim radom
« Odgovor #28 poslato: Jun 10, 2020, 11:31:51 pre podne »
Ne mogu druze 100% da ti tvrdim moguce da je iskopcana lambda sonda najbolje bi bilo da ispratis kuda ide taj drugi kraj kabla ako ide na izduvnu granu onda to jeste lambda sonda iskljucena sad dal prva ili druga rekoh ti vec ako je blizu motora to je prva ako kabal ide dole dublje da kazem na auspuh iza katalizatora onda je druga.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Hvala još jednom, provjeriću pa se javim.
Čudi me da mi nisu rekli da se mora Lambda mijenjati, nego je iskopčali i "riješen problem".
Niđe veze.
 :(