Autor Tema: Turbo i Bi Turbo  (Pročitano 12919 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #20 poslato: Jun 28, 2015, 07:54:05 posle podne »
Napisah ja tebi za tu krajnju brzinu da jos niko sto predhodno nije otvorio menjac i napravio nove zupcanike brzina nije zajebao krajnju izlaznu brzinu iz std. menjaca bez obzira koliko ks ima u motoru.Samo ce sa tim ks da smanji vreme do max brzine.
To je jasno kao dan!


 Ko tunira auto 256mm+girling 54mm+ sintermetal sport plocice i ispadaju oci kako lesina od dvojke koci.

geatan hojt mk1 powerd by lehmann motorsport 300ks br1.vw 16v sauger u svetu
girling 38mm klesta custom perforirani std.velicine diskovi nazad,napred 256mm std.velicine svega ali je kocnica poboljsana sport glavnim cilindrom,sport korektorima kocione sile,i sve to na 14ke felne
Ovo je sampionsko auto pa kad njemu za brdske trke ne trebaju porseove kocnice ne trebaju ni nama za nase lesine :46 Tezina je zakon :46 to kazu svi koji se bave pravljenjem trkackih auta :46


http://youtu.be/VnqtWJJVw2g

Bilo kako bilo decko je pitao moze li da se napravi to sto on hoce. Ja smatram da moze ako hoce da tunira auto po propisu,a trziste je puno kvalitetnih motorsport delova samo treba da se zna sta kupiti,i naravno kosta,pa ko je voljan da ulaze novac u to nema drugih ogranicenja sem finansijskih mogucnosti pojedica  :26




Stajling je vec nesto drugo :46
« Poslednja izmena: Jun 28, 2015, 08:04:53 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #21 poslato: Jun 28, 2015, 07:58:39 posle podne »
ljudi moji hvala vam puno pogotovo guarani i madmaxu super ste hvala vam na pomoci po mojoj nekoj proceni auto moj sa sve motorom enterijerom eksterijerom u to spada limarija bice odradjen do februara meseca po mojoj proceni mozda okasnim mesec dva to je zbog novca ako ga prikupim,,znaci napominjem ne pisem temu jer sam neozbiljan ili sad hocu nesto da izmisljam radim veliki projekat i auto mi je uspomena i ostaje kod mene,samo se informisem u vezi tog turba i oko motora posto se ne razumem bas toliko a interes mi je da to odradim sve jer za taj turbo jeste malo veca para ali mislim da ja to mogu da odradim samo mi je potrebno da znam ko to ume dobro da radi ali otom potom,u svakom slucaju hvala vam jos jedanput i molio bih admina da ne zakljucava temu posto moze svako da pita u vezi svog motora sta bi tuningovao al naravno ja cu se u vezi mog gti-ja jos malo raspitati sta jos tu ide i sta se jos menja...
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #22 poslato: Jun 28, 2015, 08:08:41 posle podne »
Ovde na forumu je vec usvojeno kao istina da je to neizvodljivo napraviti.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #23 poslato: Jun 28, 2015, 08:12:00 posle podne »
e da zaboravih da pitam,procitao sam ovaj tekst sto mi je guarana napisao i ono sto je naveo pod onim brojevima zanimam me samo koliko se to na kraju sve isplati ali ne mislim u novcu posto se u novcu sigurno ne isplati nego mislim na to da li nema kvarova i da li taj auto moze da se koristi za recimo svakodnevnu voznju ali ne mislim bas ono svaki dan ali9 npr svaki drugi neka bude i da li mi to pravi neki problem oko registracije posto sam ja sad sa stricom sredio oko registracije kada budem ubacio abf 16v to mi je sredjeno e sad neznam kasnije ako to odradim da li ce nesto da me zajebavaju na tehnickom i jos neke sitne stvarcice koje mogu da uzrokuju problemcice
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #24 poslato: Jun 28, 2015, 08:16:15 posle podne »
Evo da ti kazem odg.za tu svakodnevnu voznju.
Ako se uradi kako treba po propisu vozi se kao i svaki drugi auto,ca sta vise bolje se ponasa nego bilo kakav 16v atmosferac jer ne mora da se vrti na velikim obrtajima da bi isao,a samim tim se i manje dernja i ne plasi narod onako bzv.
Ako govorimo o redu velicina ks. taj 16v turbo ako npr.na 7000 obrtaja ima 350ks u svakodnevnoj voznji na 3000 obrtaja ima 200+ konja i xxx momenta pa je sa tim sve receno sto se tice svakodnevne voznje :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #25 poslato: Jun 28, 2015, 08:21:44 posle podne »
ma tih 350ks je mnogo za mene mislim voleo bi da imam toliko ali ne treba mi ja sam hteo oko 250 do 280ks,,,,,,,ako to moze da se odradi na 2.0 gti 16v  abf atmosferac ali pod uslovom sto vi kazete da se odradi dobro i da to sve bude lepo upakovano jer ako se odlucim da to radim nema stajanja mora da se odradi do kraja a i nije to mala para mora da se uradi perfektno ;)
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #26 poslato: Jun 28, 2015, 08:24:28 posle podne »
ti citas kako ti odgovara lollol
gde sam napisao ista za krajnju brzinu... ili stavise da se ne slazem s tobom? :)
ti gledas empirijski te stvari jbg...
aj plasticno..

2 x identicna golfa.. jedan 1100kg , jedan 800kg .. onom od 800kg su dovoljne manje kocnice, zato sto ne moraju istu kolicinu energije da poniste kao autu sa 300kg vise.

1 x golf 7 sa 1400kg i 1x lamborghini neki sa 1400kg.. idu 200km/h .. sve od pomagala je iskljuceno.. sa istim kocnicama ce zaustaviti manje vise jednako.. zasto lambo moze da stavi vece i ukoci pre a golf ne? ista masa, ista brzina.. sta fali? ;)

1 x golf kao ovaj sa videa samo civilno legalan .. 1x golf kao ovaj skroz.. ovom sa brda su kocnice na samoj granici da blokiraju... zasto ce civilnom odleteti svaki put?
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #27 poslato: Jun 28, 2015, 08:26:10 posle podne »
E,za toliko ks iz abf atmosferca treba oko 10 000e i onda taj motor nije za svakodnevnu voznju iz milion razloga.

Ako ces atmosferca abf a stari ti je doktor za te saug skule :)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #28 poslato: Jun 28, 2015, 08:28:09 posle podne »
svi skromni ovih dana.. ja sam imao 60ks i jos da pevam xD
ako hoces 240+ KS na 2.0 atmosfercu uzmi hondu :P
lollol

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #29 poslato: Jun 28, 2015, 08:30:34 posle podne »
uf to je bas mnogo za tolko konja toliko para jbg za to mi se ne daju bas pare al do 4000-5000 mogu da daam,,,,,,,,al neznam onda kako bi ja mogo abf da povecam na drugaciji nacin konjazu sem turba na koji nacin moze?
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #30 poslato: Jun 28, 2015, 08:33:52 posle podne »
a da te pita brat.. prvo jesi ikad vozio ili si se vozio u autu sa preko 200ks?
i cemu ce ti?
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #31 poslato: Jun 28, 2015, 08:36:15 posle podne »
Empirijski naravno,sve naucio preko svojih ledja da tako kazem i nabacao se para i para :26
Ko kaze taj lambo ima disk precnika pola metra? Mozda mu je velicina ista kao na nekom od tih R golfova?
1.Bez tih pomagala lambo je onda takodje golf dvojka sto se kocenja tice po meni.
2.lambovo medjuosvinsko rastojanje,teziste i ostalo nije isto kao na limenoj kutiji zvanoj golf pa to dvoje ne treba porediti jer se sigurno ne ponasaju isto u takvim uslovima kao sto navodis.

Ti mene nisi shvatio! Ja govorim da za unapredjenje kocnica zadnji faktor velicina diska i da se tako one ne unapredjuju vec obratno.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #32 poslato: Jun 28, 2015, 08:37:04 posle podne »
jesam se vozio kako nisam i ide dobro,a voleo bih to da imam i to na golfu 2 mislim da bi to svako zeleo da ima samo ako ima mogucnosti da to izvede e sad neznam sta bih mogo da radim kad na atmosfercu tolko konja da bi dobio moram mnogo para da ulozim to bas ne bih radio kao sto je madmax reko ali kazem mogu da ulozim 5000e za to ako imaju mogucnosti da to i dobijem a ako ne moze neznam sta da radim jer mi jednostavno 150ks nije dovoljno
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #33 poslato: Jun 28, 2015, 08:41:18 posle podne »
Ovako Jovane druze>Kupis ti sebi 1,8 16v motor i nemas problema sa upisivanjem u sobracajnu,onda skupis lovu i ulupas u njega oko 3000e da se uradi po propisu i malo tunira i eto ti 180ks i da te bog vidi.Extra ide,nije previse napregnut da puca,kvari se itd.....i sto je najbitnije moze se voziti kao svakodnevno auto ;)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #34 poslato: Jun 28, 2015, 08:44:48 posle podne »
a recite mi kako moze da se tunira jos 2.0 16v da se doda makar do 200ks
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #35 poslato: Jun 28, 2015, 08:45:26 posle podne »
shvatio sam ja tebe al si tvrdoglav... again... xD
bez tih pomagala lambo ima 235 napred i 295 pozadi gume.. i to je ono od cega zavisi dal ce da prokliza ili ne sa nekom silom kocenja.. tezina i ostalo je posledican faktor ..
znaci sto je vece #1 (masa x brzina) treba jace #2 (diskovi/paknovi) da zaustavi na istom odstojanju
ako je sila #2 veca nego sto moze da izdrzi #3 (sirina i kvalitet guma) , auto proklizava..
ako zelis da imas isto #1 i #2, moras da povecas #3
ako ne zelis/mzoes da povecas #3, moras da smanjis #1 ili #2
ako smanjis #2 , autu ce trebati vise da zaustavi

eto :)
mislim da smo po pitanju teme odavno zavrsili, al volim da vezbam mozak teoretisanjem :) i naravno znam da cenim praksu, nije sve u teriji ;)
lollol

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #36 poslato: Jun 28, 2015, 08:45:34 posle podne »
jer sam se sa gedorom dogovorio da hocu da ubacim 2.0 16v abf
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #37 poslato: Jun 28, 2015, 08:48:40 posle podne »
sa ninom je prosto ako imas pare.. kazes sta hoces, ostavis pare i kljuceve.. i dodjes po spakovano..
vec je napravio jedan kao sto hoces, pitaj ga kolko to zadovoljstvo dodje
lollol

Van mreže Matke GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1518
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +45/-89
  • Pol: Muškarac
  • Mirom na rat idite i ratom mir cinite!
  • Auto: Golf mk2 GTI Pussy Wagon
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #38 poslato: Jun 28, 2015, 08:52:28 posle podne »
ja sam sa njim pricao sve lepo i reko mi je da mu se javim kad budem odlucio e sad on samo ubacujem motora tj pakuje ih ali neznam dal ume da ih tjunira da im povecava konjazu a ja bi voleo da taj motor koji budem ubacio da preraste u turbo ali to mi je mnogo para da dam kazem mogu da spremim 4000e da se odradi turbo ali neznam kolko konja dobivam i da kako jos mogu da tuningujem auto bez turba tj kako mogu da mu povecam ks-e
. . /Pussy Wagon\ . .
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/ |
l_\____________/_l

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbo i Bi Turbo
« Odgovor #39 poslato: Jun 28, 2015, 08:54:56 posle podne »
a recite mi kako moze da se tunira jos 2.0 16v da se doda makar do 200ks

Stari ti je krut po pitanju odavanja njegove magije kako to naturpija na 200ks,tako da ces to morati da vidis sa njim ;)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."