Makso druze,dzaba se objasnjavas sa deki 1,8T
,on nema pojma ni kako KR izgleda uzivo u fabrickom stanju osim sto je video na slikama sa neta
.Pa mi sutamo glave i blokove po radionici od vw 16v motora.Sto se cudis sto je covek neupucen,pa mene je covek ubedjivao da samo promenis kompjuter na Pl motoru i imas KR.
I ja i ti znamo da tu ima mnogo vise razlike u tih 10ks nego sto pise na netu ali necu o tome da komentarisem a nemoj ni ti
.Dzaba trosis reci na nekoga ko ne zeli da cuje i ko nije masinske struke.Prvo je trebao da se dobro informise pa onda da ulazi u rasprave
,sta da kazemo za prelazno godiste gde se preklapaju KR i PL i na jednom i na drugom ima delova oba motora.Dzaba je sto su oni na izgled isti,ali da su isti nebi bila razlika tih 10ks,ali da du slicni-VEOMA SU SLICNI i PL se VEOMA LAKO PRERADJUJE NA KR.
Ako je tolika razlika u toj usisnoj grani,odakle onda meni 167ks na usisnu granu 42mm.