Autor Tema: Skidanje rezervoara  (Pročitano 10496 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« poslato: Januar 09, 2007, 01:09:39 posle podne »
Posto mucim muku sa prljavom naftom, ocistio sam sta sam mogao ali znam da moram i rezervoar ali nemam pojma kako se skida, nalazi se ispod zadnjeg sedista i iz kabine moze samo plovak da se skine, nema nikakvih srafova, cini mi se da ga drze neki kaisevi. Jel ima neko iskustva sa tim, svaka pomoc je dobrodosla! A dok to ne uradim jel mogu nekako da ocistim filter unutar rezervoara, kako se on skida, tj nekako cu da ga skinem ali se plasim da necu moci da ga vratim    A auto me mnogo muci u voznji, trokira na malom broju obrtaja, stuca u preticanju, gasi se i gubi snagu, sve mi govori da nema dovoljno nafte, sta mi predlazete, da nije mozda i pumpa stradala???!!! HVALA

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Skidanje rezervoara
« Odgovor #1 poslato: Januar 09, 2007, 03:59:31 posle podne »
Kod jedinice je dosta teze jer je rupa odozgo mnogo manja nego kod dvojke. Drugo rezervoar kod jedinice je metalni i samim tim pravi vise oksidacije, rdje, vise se prlja.

1. nacin:
Otvoris cep odozgo, skines plovak i jakom debljom zicom iscupas sito, izvuces pumpom svo gorivo i onda na dugacko parce jace deblje zice ucvrstis sundjer,  prebrises rezerevoar iznutra savijajuci zicu da bi to sto bolje uradio i tu prljavstinu sa dna cedis napolje tako da ti na kraju ostane suv i cist rezervoar.
Zatim vratis sito i plovak, naravno posto si ih ocistio.

2. nacin:
Skines kompletan rezervoar, znaci raskacis ga sa nosaca, isto skines plovak i sito, raskacis i onu cev za nalivanje goriva i odneses ga u perionicu da ti ga izduvaju vrucim pranjem pod pritiskom kroz otvore za nalivanje goriva i za plovak. Zatim ostavis prevrnutog, najbolje u toplom da se ocedi i osusi i montiras.

3. nacin:
Ako nepomognu prva dva, a znam i da su to ljudi radili, na skinutom i ispraznjenom rezervoaru oseces dno, onaj deo gde je sito, malo vecu kocku, operes sve kako ti volja i zahartletujes dno ponovo i montiras.
Neko bi kupio rezervoar na otpadu, ali i to je macka u dzaku.

Nakon radova sa rezervoarom pregledas kompletnu instalaciju od rezervoara do pumpe i nazad, znaci da nije neka cev napukla, nagnjecena, dali selne valjaju da nebi pored njih uvlacio falsh vazduh. Takodje promeniti gumena creva filter pumpa, pumpa nazad i celo to drustvo, pozeljno providna da bi video dali se negde pojavljuje vazduh. Mogao bi po zelji da kupis i nepovratni ventil da stavis negde ispred filtera.
Potom promeniti filter i ispustiti vazduh.

Ako i posle svega ovog budes imao problema potrazi dalju pomoc na temama o diznama, pumpi, stelovanju itd. Ali ovo moras da odradis da bi bio miran duze vreme i eliminises probleme sa tim delom sistema. Nista nije tesko ni skupo, samo treba gomila zivaca!
   
« Poslednja izmena: Januar 09, 2007, 04:02:36 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
Skidanje rezervoara
« Odgovor #2 poslato: Januar 09, 2007, 05:07:00 posle podne »
Svaka cast Dr.KOSTA,za dizel si tata!!!  
« Poslednja izmena: Januar 09, 2007, 05:09:21 posle podne od strane CORRADO »

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #3 poslato: Januar 09, 2007, 11:37:49 posle podne »
Moracu da odvojim jedan vikend za taj poduhvat, danas sam zamenio filter za naftu, u starom se nalazila neka sluzava masa i pomalo nafte, ali auto i dalje mnogo lose radi, mnogo je slabiji i stalno moram da mu dodajem gas da se ne ugasi, izludjuje me a Kosta jel znas mozda na Bosch pumpi kada gledas bocno gde izlaze ona 4 metalna creva izmedju njih se nalazi sraf cini mi se 17, cemu on sluzi? Komsija koji mi je pomogao oko ciscenja je i tu nesto cackao, da nije neko stelovanje pumpe? I jos nesto sam primetio na drugoj dizni (brizgaljci) ili sta je vec ono mesingano sto ulazi u sam blok motora ka cilindru preko cega se ubrizgava nafta    e na toj drugoj mi curi nafta na onom gumenom crevcetu, ne mnogo ali vlazno je, ne verujem da je zbog toga  
Star auto sta cu?! Pozdrav

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Skidanje rezervoara
« Odgovor #4 poslato: Januar 10, 2007, 01:25:34 posle podne »
Izmedju cevi visokog pritiska je saf OK 12 mm i on se odvrne da bi se tu zavrnuo komparater kada se steluje paljenje, obicen cep, nista se tu nemoze nastelovati, sluzi samo da bi video koliko zakreces pumpu kada stavis komparater.

Promeni ta crevca imas da kupis na metar oko 100 din i seckas po potrebi, ali znaci kreni redom ako mislis da dovedes motor u pristojno stanje.

@CORRADO
Hvala, to mi je uza specijalnost

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #5 poslato: Januar 10, 2007, 01:39:44 posle podne »


Na to sam mislio, auto je bio stvarno ok i onda odjednom raspad sistema!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Skidanje rezervoara
« Odgovor #6 poslato: Januar 10, 2007, 02:42:20 posle podne »
To je to, za komparater, mozda je kod tebe samo veci OK 17 mm, zavisi i koji je model i proizvodjac pumpe, BOSCH ili CAV. Ako je skidan cep ispod njega mora ima bakarna podloska koja sluzi da se zadihtuje, mozda je niste vratili ako ste cackali?

Ali da neidemo dalje u off, ipak je ovo je tema za rezervoar

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #7 poslato: Januar 10, 2007, 09:20:10 posle podne »
Ok hvala, sutra idem kod majstora pa ce pogledati i filter u rezervoaru i pumpu

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 41
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #8 poslato: Januar 12, 2007, 02:18:34 pre podne »
Ja imam slican problem, auto mi pri naglim ubrzanjima i vecim brzinama gubi snagu i gasi se, kao da je slab dovod. Filtar i creva su zamenjena, ali je problem jos tu. Jel postoji i neki filtar (ili sito) i u rezervoaru? Mozda je tu problem? I jos jedno pitanje: kako se ispusta vazduh na srafu sto se nalazi na filtru?
« Poslednja izmena: Januar 12, 2007, 02:21:23 pre podne od strane Rade »
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #9 poslato: Januar 12, 2007, 09:17:01 pre podne »
Kosta jel znas mozda gde je odusak na rezervoaru? (Zamenio sam creva f3,5mm ali je problem i dalje tu) Jutros mi je upalio na zub ali se isto tako brzo i gasio, peske sam dosao na posao...

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Skidanje rezervoara
« Odgovor #10 poslato: Januar 12, 2007, 03:46:13 posle podne »
Citat: Rade
Ja imam slican problem, auto mi pri naglim ubrzanjima i vecim brzinama gubi snagu i gasi se, kao da je slab dovod. Filtar i creva su zamenjena, ali je problem jos tu. Jel postoji i neki filtar (ili sito) i u rezervoaru? Mozda je tu problem? I jos jedno pitanje: kako se ispusta vazduh na srafu sto se nalazi na filtru?

Ako pazljivo procitas temu videces da sito u rezervoaru postoji, a na filteru se neispusta vazduh nego eventualno nekad ako se nakupi vode i prljavstine na dnu da se ispusti, mada kad dodje do toga filter je vec za menjenje tako da se u praksi taj cep retko koristi.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Skidanje rezervoara
« Odgovor #11 poslato: Januar 12, 2007, 03:59:34 posle podne »
Citat: mkvb
Kosta jel znas mozda gde je odusak na rezervoaru? (Zamenio sam creva f3,5mm ali je problem i dalje tu) Jutros mi je upalio na zub ali se isto tako brzo i gasio, peske sam dosao na posao...
Mislim da je negde pored cepa za sipanje goriva, zasto te muci odusak?  
Ako sumnjas da pravi vakum i zato nemoze da vuce naftu probaj da skines cep da vidis sta ce da se desi, mada ako se gasi verovatno negde vuce falsh vazduh....

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #12 poslato: Januar 12, 2007, 11:49:59 posle podne »
Ma pitam onako samo, da znam, nego bio sam kod majstora, nije bosch pumpa u pitanju, imao sam par mrtvih vrabaca u rezervoaru!!! Salim se ali ni istina nije daleko, sito u rezervoaru je stajalo samo za ukras, prosli vlasnik auta ga je samo prislonio unutra, a prljavstine na kilo! Majstor mi je stavio predfilter koji se posle 15-20 km skroz zaprljao, sutra cu da kupim par komada da menjam po potrebi i probacu da ocistim rezervoar koliko mogu, mada me i dalje pomalo zeza na uzbrdicama, valjda je zbog toga, nadam se, Hvala i podrav

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #13 poslato: Januar 18, 2007, 10:56:23 pre podne »
Ponovo se javljam, probao sam da ocistim rezervoar onako sa zicom i sundjerom ali nije to to, moram da ga skinem jedan dan i  lepo da ga operem, video sam da ga drze neka dva kaisa i dva srafa, jel moze neko da mi malo detaljnije objasni kako se skida, vidim da je poprilicno komplikovano jer lezi na sasiji, kako su spojena creva za tocenje goriva i odvodni i dovodni vod sa pumpe? Sito u rezervoaru je otpalo jer je udaren bas u tom delu ali je samo ulubljen, ispod sita treba da dodje jos jedan filter od neke gume, meni je sve to iscepano, pokusao sam da izvadim tu gumu koliko sam mogao ali nisam uspeo sve da iscupam. Majstor mi je predlozio da prvo perem rezervoar, pa da sredim dizne pa ako i dalje zeza onda pumpa, mada ja mislim da su dizne u pitanju jer mi je i pre cimao na konstantnom gasu, cim dodam ili oduzmem gas cimanje prestaje, a sada ne prima gas kad je hladan. Juce sam stavio i novi filter vazduha i zamenio sam predfilter. Mislim da cu u toku sledece nedelje imati malo vise vemena da ocistim rezervoar i da konacno sredim taj auto. Svaki savet je dobrodosao, hvala i pozdrav

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje rezervoara
« Odgovor #14 poslato: Januar 23, 2007, 10:52:24 posle podne »
Ljudi problem resen sa nepovratnim ventilom izmedju filtera i pumpe, sada je sve ok, ivecu ujutro kad bude hladan, pozdrav

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 33
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje rezervoara
« Odgovor #15 poslato: Januar 25, 2010, 02:21:29 posle podne »
kako su spojena creva za tocenje goriva i odvodni i dovodni vod sa pumpe?

znam da je vadim iz naftalina ali mi treba odgovor, koje je dovodno crevo ono na dnu rezervoara ili iznad njega? zeza me jako fals vazduh, stavim providna creva i dolazi mi vazduh sa dovoda nafte znaci od rezervoara.
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje rezervoara
« Odgovor #16 poslato: Januar 25, 2010, 10:06:04 posle podne »
sve je to tacno i ok, ali mu niste napisali da bi skinuo reyervoar sa mk1 mora raskaciti yadnji most, sto nije naivno, auto je star i lome se sarafi prilikom odvrtanja...