Autor Tema: Audi URquattro  (Pročitano 57184 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #360 poslato: Jul 21, 2014, 10:06:15 posle podne »
UR je strasan  :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gti zmaj

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 526
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +26/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 GTI edition
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #361 poslato: Jul 21, 2014, 10:32:27 posle podne »
Opasan! :46

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #362 poslato: Jul 23, 2014, 08:20:22 posle podne »
Izmerena potrosnja, normalna gradska voznja, svakodnevni spic od kuce do posla i nazad po guzvi, oko 14l na 100km. Prezadovoljan sam i nisam ocekivao ovakvu potrosnju, racunajuci da mi Golf 4 1.9TDI trosi oko 8,5-9l ovakve iste voznje, ali dizela naravno i to po bord kompjuteru :)  Kadett GSI 16V mi je trosio 13l gasa (sekvencijalni uredjaj) i jos oko 1l benzina u proseku), tako da ovo ispade skoro isto :)

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #363 poslato: Jul 23, 2014, 09:10:30 posle podne »
to je ekstra jbt.. fabricki je valjda za 4.2 ~20l gradska ... mada tegli 2 tone :)
lollol

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #364 poslato: Jul 23, 2014, 09:10:42 posle podne »
Nije uopste strasna potrosnja obzirom da je V8 masina.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #365 poslato: Avgust 27, 2014, 12:03:01 posle podne »
lagana sasija to je velika prednost

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #366 poslato: Novembar 21, 2014, 06:40:03 posle podne »
Da zamenim napokon smorni sinter, a uzeo i ovaj adapter da stavim i digitalnu cukicu za temperaturu.


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #367 poslato: Novembar 21, 2014, 06:42:15 posle podne »
 clap Dobro je nisam ur-a zanemario, znaci radi se i na njemu  tapsac
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #368 poslato: Novembar 21, 2014, 07:03:20 posle podne »
Radi se dosta, ali nisam slikao. Ofarbani su branici, hauba i zadnji spojler, napravljeni novi nosaci hladnjaka, boce za vodu, ABS jedinice i filtera za vazduh, kupljene glanc nove gume (tek treba da stignu), sve cetiri felne skinute, ispravljene, peskirane i plastificirane u belu boju... Tako da vidis, radi se pomalo :)

I jos nesto delova, koji za divno cudo jos uvek mogu da se nabave...



Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #369 poslato: Novembar 21, 2014, 07:03:50 posle podne »
I zamenjena sva cetiri silen bloka zadnjeg mosta, da ne zaboravimo :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #370 poslato: Novembar 21, 2014, 07:16:49 posle podne »
Svaka cast thumbup
Postavi slike od radova kad budes mogao.
Jesi li resio probleme sa stujom,hladnjakom i onim trigerom?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #371 poslato: Novembar 21, 2014, 08:04:15 posle podne »
Jesam, sve je reseno. Slikacu sve kada budem imao vremena, a bice tu jos dosta radova :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #372 poslato: Novembar 21, 2014, 08:07:50 posle podne »
Samo polako i za kraj dva garretta da se namontiraju da jede zivu decu :)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #373 poslato: Novembar 21, 2014, 09:14:22 posle podne »
malo je dva...

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #374 poslato: Novembar 22, 2014, 06:48:00 pre podne »
Samo polako i za kraj dva garretta da se namontiraju da jede zivu decu :)
Audi + turbo = lezanje pod autom :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #375 poslato: Novembar 23, 2014, 10:36:03 posle podne »
Samo polako i za kraj dva garretta da se namontiraju da jede zivu decu :)
Audi + turbo = lezanje pod autom :)

Ovo se nebih slozio sa tobom,zavisi kome je lezanje pod autom.Imas kultni auto koji je vise stajao nego sto se vozio,svi znamo da vise propada tako nego kada se vozi.Onda kada je vozen, teran je kao da je tudji,nevidim sta je tu cudno sto se kvare kola od 30 god. koja nisu odrzavana,u Srbiji vlada sindrom da se popravlja samo kada se pokvari.
Sto se tice motora za taj auto,ima ih jos da se nadju ispravnih kod nas,cene su kako za koga,evo ja i max smo gledali u sapcu 3B kompletan za 250e,to je cena bila za nas.
Polovnu potpuno ispravnu turbinu u perfektnom stanju ja sam platio 50e,sto neznaci da treba da je dam za te pare.

Opet kazem,stvar je cene delova kako za koga,i stvar je dali bi svako lezao pod njim.

U svakom slucaju moje postovanje za projekat :46,vrhunski auto koji sa godinama moze biti samo skuplji,nemoj da odustajes.... :26
« Poslednja izmena: Novembar 23, 2014, 10:37:37 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #376 poslato: Novembar 24, 2014, 08:56:41 pre podne »
Vozim Audije zadnjih 15 godina, a imao sam najmanje 7-8 komada sa tim famoznim 2.2T 20V motorima koji tada nisu bili stari 30 godina. Drugar takodje vozi S2 i ima 4 rezervna motora u garazi, pa ne moze da sklopi jedan da valja i radi vise od mesec dana. Taj motor je valjao kada je izasao nov iz fabrike i narednih 10-ak godina najvise. Posle toga krece lagano raspadanje :)
Moj "kultni" auto se vise vozio nego sto je stajao, ali su ovi motori totalno smece, da ti ne nabrajam sve detalje, dovoljno je reci da gotovo da ne mozes da nadjes glavu koja nije pukla na najmanje tri mesta, isto kao i izduvnu granu. Pusti te price, citanja po internetu, gledanje klipova... kako je to najbolji motor, ovo, ono... Ja ti govorim iz prve ruke, a i iz druge (drugarove) i celokupno iskustvo je zasnovano na najmanje 15 takvih motora. Naravno, sve se da resiti (uzmes glavu sa 7A pa je preradis), aftermarket izduvne grane, prerada bobina... ali koliko ce te hiljada eura to izaci, to je druga prica :)  Sve je u sustini resivo, ali ne mozemo onda reci kako je to odlican motor ako moram da promenim sve osim bloka, klipova i klipnjaca da bi radio kako treba :)
Ono najinteresantnije je cena delova za taj motor, a najveci deo toga vise ni ne moze da se kupi iz originala, znaci ostaje kopanje po otpadima ili nabavka iz USA ili Engleske po ludackim cenama.

Ta "potpuno ispravna turbina" ce ti trajati jedno 2 meseca, videces kada je stavis koliko je ispravna, iskusio sam ih na desetine :) :) :)  Isto tako, taj motor iz Sapca, pitaj ga da skinete glavu da pogledas u kakvom je stanju. Ako se i malo razume u te motore, nece pristati na to ni da mu ponudis 2000e ako nije pukla :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #377 poslato: Novembar 24, 2014, 10:21:47 posle podne »
Dobro druze kada ti tako kazes,verovatno mi koji zivimo od ovog posla nismo dobro upuceni  ;).Turbina je namontirana pre godinu dana i od tada gazi dobrih 20000 pa i neku hiljadu vise,ni manje ni vise nego na 1,1 bar busta,uredno je proverena u turbo servisu ali mozda im je promaklo da nisu dobro videli :).Vlasnik se jos nije zalio da mu je interkuler pun ulja a redovno dolazi na sve servise,taj auto se redovno maltretira jer je zato i napravljen.
Sto se tice motora u Sapcu,mi smo trazili klipove jer nam ostatak netreba, cena klipova je bila malo jeftinija od celog motora,uredno je covek hteo da to povadi napolje da sve pregledamo,medjutim sto da damo 200e za polovne klipove kada su novi iz orginala 370e sa karikama a wosner 480e.

Sto se tice izduvne grane,ja jos nisam video iole ozbiljnijeg  turba da mu izduvna nije napukla posle 150000 ili 200000 maltretiranja. majstor1
Jedino ako se racuna za ozbiljnog turba 2.0 i 150ks.

Sto se tice pucanja glava necu da ulazim u tematiku i raspravu sa nekim ko se bavi ovim iz hobija NEMOJ RAZUMETI POGRESNO.

Recicu ti samo ovo TURBO MOTOR JE MNOGO VECA MATEMATIKA nego sto ljudi misle da znaju,neadekvatno odrzavanje i upucavanje turbo motora dovodi do problema koje si naveo.
Moje duboko postovanje za projekat :46
Divim se ljudima koji su sa svojih dvadesetak godina stekli dovoljno novca da voze egzoticne aute, pa posle petnestak godina mogu da se pohvale da su promenili desetinu takvih auta.

Jos jednom moje postovanje za projekat :46

 :26

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #378 poslato: Novembar 24, 2014, 10:58:52 posle podne »
Ilija svi mi sto zivimo od mehanike smo male mace za shoneta pa mislim da je nepotrebno trositi rijeci nekome sto sviju koji mu pokusaju dati neki savjet popljuje i smatra seljacima i debilima
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže shone190

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 485
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +34/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi URquattro
« Odgovor #379 poslato: Novembar 25, 2014, 09:36:48 pre podne »
Opet se javlja kicos iz selendre, prepun korisnih saveta u svakom komentaru koji ostavi  lollol lollol lollol

@scirocco 16vg60
Ja eto nikada nisam video C20LET motor iz Calibre sa puknutom izduvnom granom (ne kazem da ne postoji), a svaki je cipovan i ima vise ili isto snage od 2.2T 20V. Da ne pricamo o tome koliko su ti motori jednostavni i izdrzljivi, imao sam ih nekoliko komada i nijedan problem nikada nisam imao sa njima. Na 2.2T 20V spadne jedna zica sa bilo kojeg senzora i motor radi kao da se raspada, ne puni koliko treba...

To sto se ovim bavim iz hobija, ne znaci da se ne razumem u 2.2T 20V motore vise od 99% majstora u Srbiji kojima je najveci zahvat na tim motorima bio zamena ulja i filtera. Iskreno, ja sam i poceo da se bakcem ovim motorima sam kada sam obisao nekoliko "vrhunskih" majstora za Audi u Beogradu i shvatio da niko od njih ne zna nista vise od mene, samo sto imaju alat i radionicu :) Onda sam poceo da se informisem po netu i da citam i resavam probleme sam. Problem sa majstorima i jeste upravo taj sto se gotovo niko od njih ne specijalizuje za jedan ili dva tipa motora, vec ljudi rade da bi zaradili sto vise i ziveli od toga, a to ne mogu ni u ludilu postici tako sto ce da se bakcu samo sa 2 tipa motora. Znas i sam, ako se bavis mehanikom, da je najveca para/zarada lezi upravo u zamenama ulja, filtera, plocica, diskova..., a ne u resavanju problema zasto 2.2T 20V cut-uje boost kada ne bi trebalo, zasto ne puni preko 0.4B, koja bobina je zveknula, gde je boost leak u sistemu... Samim tim je i logicno da neces nigde ni naci majstora koji bi se i prihvatio da bilo koji od ovih problema i resava.

Na tom motoru iz Sapca samo klipovi i klipnjace i vrede, sve ostalo otprilike moze da se baci u staro gvozdje, takvu racunicu je i napravio sa cenom klipova :)

Hvala na pohvalama za projekat, drzi me jos uvek entuzijazam, a dokle ce, videcemo :)