Autor Tema: Uticaj kolicine gasa na ventile motora  (Pročitano 1079 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vasko-Mk

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 50
  • Lokacija: Stip Makedonija
  • Karma: +8/-0
  • Pol: Muškarac
Uticaj kolicine gasa na ventile motora
« poslato: Januar 21, 2013, 05:29:24 posle podne »
Pozdrav prijatelji. Nedavno sam ugradio gas sistem i  njegova funkcija mi nije najbolje poznata, pa zbog toga trazim savet iskusnijih clanova i naravno strucnjaka na forumu. Gasni sistem je nastelovan u servisu prlikom ugradnje ali posle predjenih oko 2000 km po mom
misljenju je pokazao veliku potrosnju ( 8l otvoreno do 100km/h i 12l grad ) , radi se o Golfu - 2 motor  1,3 . Prvo palenje benzin pa prebacivanje na gas. Ured je NLP neka licenca Lovato, novi. Otisao sam u servisu na dodatno stelovanje i majstor je kolicinu gasa sveo na minimum u cilju smanjene potrosnje ,uz napomenu da je to najvise sto moze smanjiti, ispod toga motor ne radi kako treba. Sad je sve ok, motor pali odlicno, ide nekom prosecnom brzinom, jedino na uzbrdice trazi jedan stepen nize na menjacu nego ranije, kad je gas bio odvrnut.
E sad mene zanima ( malo i brine ) jedna stvar koju sam imao prilike procitati ovde na forumu a i rekli su mu neki ljudi koji duze vreme voze na gas, a to je da smanjena kolicina gasa NEGATIVNO utice na ventile motora.
Dali je to tacno, ako jeste na koji nacin utice i sta bi trebao uraditi da se taj negativni uticaj izbegne.
Hvala Vam.   Veliki pozdrav iz Makedonije  alealeee
Golf - 4  1,9 tdi

Van mreže trivo

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat
Odg: Uticaj kolicine gasa na ventile motora
« Odgovor #1 poslato: Januar 21, 2013, 08:19:36 posle podne »
Pozdrav.Ja sam imao golf 2 1.3 prije par godina,kupio ga sa 300 000,ugradio lovato najobicniji gas(za karburator),presao oko 170 000 sa njim i prodao ga najboljem drugu jer sam dobio dijete i trebao mi veci auto.Meni je potrosnja bila od 7.5 na otvorenom putu(80-90kmh) pa do 14 na autoputu pri 140kmh.U gradu(Beograd) nikad ispod 10.
Sa plinom i motorom nikad nisam imao problema.Palio ga na benzin,prebacivao rucno poslije minut,dva.
Najbitnije je da ti auto na benzin radi savrseno,znaci da je na leru miran,da fino prima gas,da se ne gasi i sl.To je preduslov i da ce na gas da radi ok.
Strruju ako vec nisi promeni komplet(svecice,kablovi,razvodna kapa,razvodni prst)...to je oko 40 eura.

Smanjenje snage je vise manje normalno da se oseti u nekom granicama normale.
Osiromasena smjesa stvara vecu temperaturu izgaranja pa je iz tog razloga vece opterecenje na ventilima,pogotovo izduvnim.Bolje i pola litre gasa vise na 100km nego rizikovati nepotrebni trosak na glavi motora.
Filter gasa mjenjaj na 10 000-15 000.
Mislim da je to ok potrosnja(ne znamo ni tvoj stil voznje,stanje motora,kvalitet plina....