VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Peca_Nis Jun 05, 2012, 12:55:52 posle podne
-
Gledao sam po forumu, trazio, nisam nasao slicnu temu, osim sto se gasila turbina na nekom passatu ili da je auto prebacivao u onaj safe mod.
Krecem pre neko vece u grad, palim auto, i sad, posto je hladan, vozim do pumpe do 2000 obrtaja, ono normalno. Cudan zvuk usput. Sipam gorivo, palim opet auto i ne cujem turbinu. Dam gas u mestu, turbina ne radi, kao SDI da sam upalio. Dizem haubu da vidim da se nije izvuklo ono crevce, ono sve u redu.
Palim i gasim auto par puta, turbina ne radi. Krecem tako prema gradu, auto nece da ide, promenio zvuk, cuje se ko traktor, nece da vuce, posle 2,5km pocinje da zuji turbina i auto picnje normalno da ide. Celo vece mi posle nije pravio problem.
Moje pitanje je: Da li je to do turbine ili moze da bude do usisne grane koja mi je dosta zaprljana i treba sto pre da se ocisti?
-
Ja pre mislim da je do turbine same. Meni je isto par puta gasio turbinu Sharan preko 2000cim sam ga kupio pred zimu. Skinuo kod Gedore i video da ima lufta na jednom propeleru. Poslao u servis u Uzice, sve odradili sklopio i radi ko Svajcarski sat evo vec 6 meseci. Do duze ocisceni su tada i EGR i izduvna gdana. Katalizator je jos uvek na mestu iako je motor presao 277000km.
-
Hvala na odgovoru. Meni usisna i egr trebaju pod hitno da se ociste, a katalizator isto imam, auto je presao negde oko 255-260.000km, iako na satu pise malo manje. Uplasio sam se to vece jer nisam znao da li ce da proradi i sta se desava, znaci pocecu prvo od jeftinije investicije - ciscenje usisne grane, egr-a i eventualno skidanje katalizatora :)
-
i skidanje turbine u najboljem slucaju zbo ciscenja a ako je ostecena -Remont
-
i tebe je znaci peco ovjerilo, kod mene prije 15 dana, gasila se stalno, skinuli, 2 krilca bila zaribala skroz, ociscena i sad jede malu djecu
-
peco jel varijabilna ili obicna?
-
Gedora, ne znam to, ako ti nesto znaci slovna oznaka motora je ALH sa bos pumpom, starije generacije. Sumnjam na EGR pa da se posavetujem sa vama, da ne zapinjem da radim turbinu ako je samo neka sitnica problem
Majstor mi trazi 20 eura da mu odvezem auto, da skine granu, da je ocisti lepo i ocisti i EGR isto. Jel ok cena?
-
varijabilna je na alh.
skini je i dobro ocisti i okupaj, radice ko nova.
jebo egr
-
jeste kao sto kaze gedora varijabilna je, imam ja ALH na skodu ;) samo bi ja dodao da Ti ocisti sve zivo i culer i usisnu i EGR ;)
Ali da kucnem meni nikad nije zapraljana tubina bila i to dzabe je cistio dva puta preventivno.... mozda je razlog sto je bucam cesce :DDDD
-
Hvala svima, javim sta sam napravio ovih dana, znaci recicu mu i turbinu da skine lepo da je ocisti, kad vec rastura sve to pa nek skida i nju :)
Skoda, ti si i katalizator skinuo? Kako se auto ponasa posle toga jer i ja to planiram?
-
vidi auto ne moze pobadati na nos ako su usisna grana i egr prljavi, ti problemi poticu iz geometrije turba
-
Hvala gedora, sad znam sta da kazem majstoru kad odem :) a sta ti mislis za katalizator, da ga skidam?
-
ako je cist i ispravan nemoj. kad se sjebe uvijek ga mozes skinuti
-
ja skidao katalizator i najnormalnije se auto ponasa, jedino to sto malo smrdi ujutru kad se upali...
ali to sto kaze gedora ako je zdrav ostavi, mada koliko ti je preslo auto...ja ga mako posle nekih 170.000km (pravih) to jest u servis, vas bio zapusen....
-
Na satu 190.000 imam, pravih oko 260000 navodno, mozda je za skidanje i kod mene.
-
skoda smrdi iz svakog tdi kom nije fabricka mapa, kat tu ne igra neku ulogu
-
ne znam brate, meni nije smrdjelo dok sam imo kat, kad su mi ga makli auto je smrdjelo :D to je neko moje iskustvo :D
Peco stvarno ne znam, ne znam kako se to provjerava dal je dobar ili ne... to vecinom majstori misle da je kat a ono usisna nemos prst probacit koliko je zacepljeno.... ti ocisti fino to, vidi turbinu da nije spremna za remont a ko je onda fino odradi to ocisti i probaj...
-
evo ja opet sa istim problemom... angry2 angry2 angry2
Gasi mi se turbo na 3500 zbog cega?
ocistio sam usisnu,egr ventil,sva sreva i interculer, razradjivao sam polugu na turbini i ona je ok sva crevca proverio i sva su u najboljem redu
turbinu nisam skidao ali sam mrdao osovinu i ona nema lufta uopste..
na dijagnostici mi prijavljuje preveliki pritisak u turbini
sta moze biti jos?????????????? badmood
-
pa moras je skinuti i ocistiti puna je garezi
to sto ji uradio je velika stvar ali bez skidanja nista
-
Nista dok ne skines i ne ocistis turbinu. Ja to uradio, ii sad je auto sasvim drugi. Odvoji jedan dan i sredi sve to i nece da te zebava vise. Sta je bilo u mojo turbini, ja sam se krstio kad sam video.
-
ljudi veliki je to posao.....sta jos proveriti pre toga?
-
Bre sony, pa sve ti pise na prethodnoj stranici, bas sve.... od najmanjih do najvecih zahvata, nemoj da se ljutis....citaj pazljivije...
-
Problem je shto svi pristedimo par hiljada eura, i kupimo moderan auto. a posle je "skupo" i "veliki posao" odraditi neke osnovne stvari kad neshto nije kako treba.
Ciscenje turbine sa sve skidanjem i montazom od 50-80 eura... Zavisi kako gde. AKo je varijabilna onda i da se nasteluje geometrija... Ali mi to ne znamo, jer uvazeni gospodin drug clan ovog foruma nije nas udostojio ni tipa motora u svom autu. Valjda je osnovni red da kad pisesh koji problem imas da napises i o kom se motoru radi. ne? nece niko da zvera po forumu i da trazi shta imash ispod haube kako bi ti pomogao.
Plus, shto je ta tema toliko detaljno obradjena na ovom forumu da ne znam shta vishe ima da se pishe... Ali lenjost je cudo! Iscitaj teme, ima ih vishe komada i videces shta ti je ciniti.
-
druze skidam kapu ali bez uvrede nije lepo da mi popujes u fazonu kupio si dobar auto a nemas pare da odrzavas msm da si to hteo reci bleh
ali ja sam objasnio svoj problem u pravoj temi
motor je 1.9 tdi 74 kw axr oznaka kakva je turbina tu?
druga stvar..svi se hvataju za turbinu,mozda jeste a mozda nije prljava ili sta vec. ali ima tu i tih ventila npr.n75 i td..pa mozda i nije stvar u turbini
a i da jeste sam cu je skinuti ocistiti i odneti negde na geometriju ako je potrebno
a i ovaj forum valjda tome i sluzi da delimo iskustva i pitamo sta nam nije jasno
skidao sam usis i sve ostalo sam ..pa skinucu i turbo ako moram...nisam toliki tantuz
ko ohoce neka mi da koristan savet i podeli samnom iskustvo ...a ko nece i nemora
-
Druze ako se kontas u sarafanje odradi to ne kosta te kesa da ocistis sam a sve ostalo kosta kesa tj zamena delova na slepo pa ako se ciscenjem ne popravi stanje opet nisi na gubitku ako radis sve sam jedini je gubitak vreme utroseno na to al to naravno niko ne racuna kad je u pitanju njegov ljubimac :)
-
Nisam ja tebi popovao... Izvini ja tu "pravu temu" nisam imao namere da trazim. Pa nece niko od korisniga da pretura pola foruma da trazi "pravu temu"... Ovde si pitao, ovde cekash odgovor... Ovde ostavi i te neke stvari...
Da ti prepunjava turbina zbog n75.... DObro... Ne znam... Mozda...
Ovde ti lepo receno shta se i kako radi. Dzabe ti je da menjas ventile ako ti je turbo prljav. a jeste garantovano... sta ako su ventili dobri a ti skunuo dobre? Iskljucujem se iz diskusije....
-
clap hvala batice skidam je cim se vreme prolepsa javicu rezultate driving driving
-
pa sonyforum sluzi za pitanja
postavio si pitanje i dobio siodgovor sa debelim iskustvom od svih koji su to radili
ludi se time bave i to je veliko iskustvo
ja sam danas skidao sve komplet na polu 1.4 tdi turbinu egr i granu
musterija zadovoljna auto ide super posao zavrsen
nece da mu skodi samo ces ga castiti
a ko ti je rekao da je ventil n75 upitanju
-
Dosli smo do zakljucka :) Skini i ocisti turbinu. Majstori to u Nisu naplacuju od 40 do 70 eura, zavisi kao gde, i extra urade. naravno, opet ti ociste i usisnu granu, egr, interkuler, sve
-
Putem dijagnostike može da se pokrene test N75 ventila i tada se jasno vidi dali se, kako i koliko pomera geometrija.
Tada se vidi dali ventil radi, dali poluga na turbu glavi, ne pomera se dovoljno itd.
Ako majstor to nemože to da ustanovi, ili na drugi sebi svojstven način konstatuje konkretno šta je kvar, menjajte majstora.
Ima problema na autu koji se rešavaju putem eliminacije, zamene deo po deo ali ovde je u pitanju elementarna stvar poznavanja sistema rada TDI motora sa varijablnom turbinom.
-
Pozdrav,
izviniTe sto se kacim na ovu temu ali potrebna mi je mala pomoc...
Imam Golf IV 1,9 TDI AJM je oznaka motora...
Imam isti problem da mi gubi snagu preko 120....140... (kako kada...zavisi)
Menjana su sva vakum creva...
Turbina je skidana...uradjena, stavljen je cak i nov ventil na njoj...
stavio sam i nov ventil E75
Prana su creva interkulera i sam cooler, cak sam i ocistio klapnu i eger...
I opet imam isti problem lollol
Sta se desi...dal klapna prekine dovod vazduha ili sta?
:)
Pomagaj te :)
-
A jel si mu proverio dovod zraka :D
Novi filter za vazduh i proveri kakav ti je protokomer. Po meni nema shta vishe lollol
-
Pozdrav,
izviniTe sto se kacim na ovu temu ali potrebna mi je mala pomoc...
Imam Golf IV 1,9 TDI AJM je oznaka motora...
Imam isti problem da mi gubi snagu preko 120....140... (kako kada...zavisi)
Menjana su sva vakum creva...
Turbina je skidana...uradjena, stavljen je cak i nov ventil na njoj...
stavio sam i nov ventil E75
Prana su creva interkulera i sam cooler, cak sam i ocistio klapnu i eger...
I opet imam isti problem lollol
Sta se desi...dal klapna prekine dovod vazduha ili sta?
:)
Pomagaj te :)
posalji ti turbinu u uzice
-
Mislis da nije dobro uradjena?
Juce sam probao i sa protokomerom...
opet isto.... :)
-
bora 1,9tdi 81kv. asv kod motora,imao sam problem sa turbinom prvi put greska positive deviation turbine,ciscena geometrija i auto je radilo dobro nekih 2000km,drugi put opet ista greska opet skidana turbina ciscena razradjen vakum i sve ok,e danas je problem sto auto pali turbinu po meni ali slabo vuce na dijagnostici greska ovaj put negative deviation turbine br.greske 17964 u cemu je problem sad znali neko sta moze da bude posto jos nijesam bio u servis ovo je bila dijagnostika u kucnoj varijanti :) i jos jedno pitanje,prvi put kad su skidali da ciste rekli su da je trubina suva nigde tragova ulja,e sad posto sam ja uzeo auto skkoro{presao oko 6hilj km) i vidim da trosi malo ulja da li su mogli nesto da poremete u turbini da pocne da propusta ulje,ovo pitam u slucaju da nadju tragove ulja u crevima kad budu cistli opet nesto,da znam zbog reklamacije u slucaju da kazu da treba remont turbine itd
-
opet isti problem,ovaj put poslije treceg ciscenja i predjenih 5 hilj,km. postivie deviation greska, imali iko ideju o cemu se radi ovdje,izvadjen katalizator prije treceg ciscenja,ne gnjavim auto u male obrtaje
-
Možemo samo da nagađamo bez auta.
Proveri N75 ventil, vakum crevca, raskači vakuum ventil i proveri kako ide, glavi li polugica u oba smera.
-
hvala,rado bi doveo auto al smo daleko,prije treceg ciscenja smo se vozali jedno 10/15min sa spojenom dijagnostikom da li je tada provjerio taj n75 neznam i da svu svi parametri ok na moju sugestiju da se provjere crijeva rekao je nema potreba kao neispravna je poluga koja pokrece turbinbu(ne otvara svaki put) i ako poslije ciscenja opet pocne da pravi problem ide na remont jer mozda je krivo nesto u njoj,i tada kad su je skinuli nije bilo tragova ulja nigdje auto je potrosio oko 0,5l otprilike ulja na 10hilj km.sada mi uglavnom pravi problem preko 3hilj obrt nekad ide u safe mod i nece preko 2hilj obrt a neka ide preko ali tesko,kada sam zvao servis u koji salju turbine da pitam kolo kosta remont i objasnio im o cemu se radi rekli su mi da se provjerre tri stvari da nije lose uzupcen motor,katalizator (koji sam izvadio tada) i dizne da ne daju previse goriva pa se stvara cadj za koje kazu da su ok.