Autor Tema: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje  (Pročitano 19973 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #20 poslato: Januar 17, 2021, 12:37:13 pre podne »
Idealno bi bilo s ispravnog 1.8t ali kao sto rece kolega pase sa svih motora. Jer sh manje vise svi isti princip ubrizgavanja

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #21 poslato: Januar 17, 2021, 01:09:56 posle podne »
Hvala vam obojici, svakako cu kupiti sa 1.8t, nego me ovako zanimalo to jer ako pasu pumpe sa slabijih to znaci da svi rade na istom ili probliznom pritisku goriva😀
Hvala jos jednom, svakako cu se javit kad zamijenim i kalibriram klapnu pa da znate, a usput kad netko bude ulazio u ovu temu da vidi sve sto sam radio😀
Trenutno je kod mene temp u minusu i prosto mi se ne da na minusu mijenjat klapnu i to, vele slijedeci tjedan bit ce toplije pa eto

Van mreže jveselinovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Age: 59
  • Lokacija: Istocno Sarajevo RS
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #22 poslato: Februar 18, 2021, 04:37:57 posle podne »
Jesi li rijesio problem.
Ja sam kupio automobil sa iscijepanim crijevom iberlaufa, i plin je bio nastiman na taj fals vazduh.
Kad sam sredio iber desavalo se kao kod tebe. Trim je isao u -10 skoro stalno.
Prestelovao plin i otada nema problema sa paljenjem.

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #23 poslato: Mart 23, 2021, 09:31:47 pre podne »
E pozz, da se vratim da ne ispadnem papak pa kazem kako sam valjda sredio problem, napokon kupio pumpu goriva i na kraju skuzim da je covjek otkinuo neki pipak na njoj, i kad sam krenuo skidat svoju pumpu iz rebrastog crijeva koje spaja dio koji se zasarafi na rezervar i pumpu je curnulo gorivo, kad smo skinuli pumpu van na svjetlo smo skozili da je to rebrasto crijevo puklo pri dnu da se jedva vidi, odrezali smo taj dio i nabili nazad i sa selnom stegnuli i par puta sam ga palio i auto savresno sad radi, s obzirom da auto nije doma danas budem otisao tamo i budem ga upalio pa se javim.
Uglavnom auto pali iz prve, IMA čok koji nije imao(oko malo manje od 1000 okretaja) i lijepo se spustaju okretaji, mirno radi, ne trokira kad mu naglo cimnes gas do kraja. Uglavnom javim se jos danas kad vidim, hvala svima.
Pumpu sam vec pregledavao i nije se vidjelo do jucerasnjeg detaljnog pregleda.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #24 poslato: Mart 23, 2021, 10:34:50 pre podne »
Odlicno i svaka cast sto si javio. beer

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #25 poslato: Mart 25, 2021, 07:41:14 pre podne »
Evo nisam bio onaj dan do auta, jucer otisao, kljuc i upali ko mina, srce mi ko autobus😆
Uglavnom nema problema, tome i sluze forumi

Van mreže SreckoRS

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco TSI 2.0
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #26 poslato: Jul 14, 2021, 10:57:55 pre podne »
Imao sam slican problem na Fiat Grande Punto 1.2. Prosao kroz slicne muke i na kraju je bio problem u membrani isparivaca plina. Pocela je da curi po malo i da puni usisnu granu plinom kada je auto ugasen. Ujutru, posto se pali na benzin, imao sam prebogatu smesu i nije mogao da upali bez duzeg  verglanja, sve dok se ne procisti usisna grana. Nakon toga je radio odlicno. Posle zamene celog isparivaca za plin sve radi kako treba.
Ovim komentarom, zelim da ukazem na jos jedan moguci otkaz.
U svakom slucaju ne skodi, a sto ne skodi, moze da koristi  biggrin
Pozdrav.
Potpis :)