Autor Tema: Bora 2002. problem sa lamelom (?)  (Pročitano 884 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Hostafler99

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Zvornik
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1.6 16V 2002.
Bora 2002. problem sa lamelom (?)
« poslato: Maj 04, 2019, 12:36:54 pre podne »
Pozdrav svima, pre par dana mi se desila sledeca situacija: krenuo sam uzbrdo u rikverc, dao sam jaci gas (oko 3000 obrtaja) jer je bila velika uzbrdica, u tom trenutku se osetio bas jak smrad paljevine i poceo je dim da izlazi, odmah sam stao i ugasio auto. Trebalo je jako dugo da prestane da smrdi u i oko auta. S obzirom da sam pocetnik (vozim tek oko pola godine) ne razumem se bas u te stvari, ali pretpostavljam da sam spalio lamelu. Lamela je nova, auto nije preslo ni 1000 km od kako je zamenjena, a ni pre ni posle toga nisam imao nikakvih problema pri voznji, auto se potpuno normalno ponasa. Moje pitanje je da li postoji mogucnost da je u pitanju nesto drugo i da li sam mogao nesto ozbiljno ostetiti, jer nikada ranije nisam imao problema sa autom tako da sam se zabrinuo jako kada se ovo desilo.

Hvala unapred na odgovorima i izvinjavam se ako je glupo pitanje, ali kao sto sam rekao pocetnik sam i ne znam mnogo o ovim stvarima.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Bora 2002. problem sa lamelom (?)
« Odgovor #1 poslato: Maj 04, 2019, 08:57:26 pre podne »
Probaj ti njega negde malo unapred pa proveri lamelu a ne u rikverc, mozda si ga samo drzao vise na kvacilu pa si je pripalio. Meni na kolima kad je lamela crkavala najpre sam osetio u 4 brzini kad hocu da ubrzam pa tu malo popusti.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 39
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5