Postovanje svim ljubiteljima VW...Nov sam na forumu.Trazio sam slicnu temu, ali nisam naleteo da je neko imao takav problem, zato otvaram novu
Nedavno sam primetio vibracije na papucici kvacila, usput bilo je i jako tvrdo.U pitanju je Passat B6 1.9TDI 105KS 2007god.
Pri ubrzavanju ( narocito u drugoj brzini) se gusio i secao na nekih 1700 do 2000 obrtaja.Otisao sam do svog majstora, koji inace i mom caletu odrzava automobil (dugo saradjujemo i zadovoljni smo njegovom uslugom).Rekao mi je da je najverovatnije do plivajcueg zamajca.Posle par dana sam ostavio auto kako bi ga zamenio.Nakon 3-4 dana zvao me je i obavestio da je auto sredjen.Stavljen mu je Lukov zamajac i ceo set kvacila sa druk lezajem.
Kvacilo je bilo daleko mekse, lepse odvajalo, ali je i dalje imalo blage vibracije na papucici (manje nego sto su bile).Pitao sam ga o cemu se radi i zasto i dalje ima tih vibracija.Rekao mi je da je sve dobro napakovano, ali da najverovatnije ima lufta na radilici ( pomenuo je i aksijalni lezaj ako se ne varam, mislim da se tako zove
) Rekao mi je da to nije nista strasno i da tako mogu da vozim narednih 100.000km
Ono sto sam primetio je da se i dalje auto gusi, seca (trokira) na 1600-2000 obrtaja.I to najcesce u DRUGOJ brzini ( nisam primetio ni u 3,4,5).Kad prebacim nekih 2200 obrataja (na silu) auto krene da vuce.
Zato vas molim za pomoc...
1) Da li su ta trokiranja i blage vibracije na papucici kvacila simptomi tog lufta na radilici?
2) Da li je stvarno bezbedno voziti sa takvim simptomima i sa tim luftom (ako je uopste do lufta na radilici)?
3) I kolika je cena srediti radilicu i taj aksijalni lezaj?
Iskreno ponekad i posumnjam da mi je promenio zamajac, ali bio sam dan ranije do njega pre nego sto je zamenio i pokazao mi je kutiju da je stigao.Do sad nisam imao problem sa tim majstorom.
Molim vas na odgovor i unapred zahvalan