Koliko si platio reparaciju i sta je menjano? Imam identican problem koji jos nisam resio i pratio sam ovu temu. Ja sam pitao nekog ko radi tuning u Nisu i rekao mi je da radi remap i resava to za 40e. Nisam bio ubedjen u pricu i nosta nisam radio...
Edit:
Meni se desava isto kao na snimku, stim sto kad drzim kljic duze, on upali, ne dozvolim da stane i da se ugasi.
Znaci, nije ono "prazno" verglanje, vec vergla, kao da ce da upali, a kad pustim kljuc stane. Ne upali, tj. ugasi se kao na snimku. Onda drzim kljuc dok ne sastavi. I takk svaki put kada je vruc. Zato sam nepoverljiv i nebih da cackam mape na.kompu, ili menjam dizne. Menjao sam akumulator i isto se desava.
Kakve veze ima alternator sa ovim? Zna li neko objasnjenje?
I moze li neko da mi da link od "vruceg" starta ili da ga opise? Nisam na netu masao nista osim pisanja, nema klipova. Imam utisak da se tzv vruc start razlikuje od ovoga sto se meni desava. Tj. kako sam razumeo, vruc start je "prazno" verglanje, a ovo meni "kao da ce upali, al' mora drzim kljuc..."
Molim za objasnjnje, ili klip.