pozdrav drugari, imam jedan problem pa bih voleo da cujem vase misljenje. Naime vozim passata B8 2015 1.6 TDI, i preventivno sam u servisu proverio stanje DPF-a jer mi je auspuh malo cadjav. E sad kad su u servisu skinuli selnu i sa onom kamericom zavirili u DPF kuciste konstatovano je da je sace napuklo unutra. Pitao sam ih sta mi je ciniti , oni kazu da moze da se stavi zamenski ulozak dpf sto kosta oko 55.000 din i neki senzor da se zameni. Pitam jeli koze da nastane neki problem ako nastavim ovako voziti jer nemam nikakvih kvarova, lampica itd , ide lepo radi mi regeneraciju na 250-300km zavisno koliko imam voznje po gradu. Oni mi kazu vozi tako ne steti nista samo obati paznju na nivo ulja da ne podize. Iskreno plasim se da nedodje do nekog pozara zbog visokih tempretura. Preko aplikacije VAG DPF pratim stanje i zapusenost je 65% tj prikazuje 52grama pepela. Jeli moze doci do neke havarije tezeg kvara? Moje pitanje sta raditi, dali da vozim ovako dok nepravi probleme, dali staviti zamenski ili vaditi napolje i blokirati EGR?
Moje neko razmisljanje ide u pravcu da vadim sace iz DPF i blokiram EGR jer svakako cu morati stavljati drugi ulozak dpf sto je oko 55.000 bez senzora i ruku. Neznam dali se posle eventualno moze vratiti sve u prvobitno stanje (u slucaju poostrenja merenja izduvnih gasova), jer koliko sam citao ucitava se i drugi softver u auto? Izvinjavam se na poduzem postu i hvala unapred