Autor Tema: Pitanje u vezi opruga  (Pročitano 8485 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 25, 2008, 08:09:57 posle podne »
e pa drugar nemogu da uploadujem slike,,,ali da vidis kako se meni desilo kada sam sustio auto, spustim dizalicu i branik pade na put,,,,ajmo brusilica i skrati,,,,

mora amort da prati oprugu,,,,
u cemu je caka, ako skratis vreteno, tj izvod amort. skratices mu hod, ali posto je auto spusten lupace u gornjoj zoni, kada tocak ide gore,,,,ako oatavis stock,,,onda ce da lupa u donjoj zoni, jer ce imati luft u solji,,,,

Iskreno cudi me za gorana da ne zna u cemu je problem,,,jer iskreno receno skoro 3 godien saradjujemo sa njim,,,i do sada ni jedan, ali ni jedan problem nije ostao ne rijesen...
pa vidi samo calibru,,,kod nje je hod prednjeg tocka oko 1-2 cm,,,ne moze vise...

jel probao da ti napuni amort da ih otvrdne,,,,jer kad se napune postaju ko beton tvrdi,,,i nema lupanja,,,
a cekaj malo stavljali ste krace opruge ili amortizer,,,,jer kao sto rekoh opruha je visina a amortizer cvrstoca,,,,,i to je to,,,,

vidio sam mnog primjera skracivanja opruga, grijanja, skracivanja amortizera,i nista niej radilo kako treba dok se ne usaglasi,,,sto nizi auto,,,mora da prati i tvrd amortizer jer ne moze tocak koji isto radi da ne lupa u nesto ako je spusten 5 cm...

e sad kao sto rekoh za spojler,,,,,ili ga skini ili prepravi ako hoces nisko
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže PEDJA_COACH

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2043
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-9
  • Pol: Muškarac
    • Eurodubs
  • Auto: Golf 3
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 28, 2008, 12:52:18 pre podne »
a za mog keca? jel moze neki predlog,kod koga da odem da mi spusti auto?
SVI SRECNI! :D

http://eurodubs.com/

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 28, 2008, 12:55:03 pre podne »
pa moze djapa da ti to odradi ali ako hoces da urade bas bas dobro onda moras za smedrevo:)
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

pekar

  • Gost
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #23 poslato: Novembar 01, 2008, 03:13:15 posle podne »
Moram da se ubacim,neznam zasto ljudi konstantno pominju da sa crvenim oprugama mora se kratiti amortizer! Nemora se kratiti,jer boje opruga koliko sam upucen je brend neke firme,kao sto koni opruge su mahom crvene boje a imaju i drugih boja! Kazem to zato sto sam ja sad uzeo crvene opruge 40mm.krace i nema potrebe u opste za kracenje amortizera,opruga je i dalje napeta kada se namontira na amortizeru,a znam lika ovde u ZA. sa zutim oprugama koji je morao kratiti amortizer,jer su mu opruge bile krace 80mm.tako da za kracenje amortizera zavisi samo od duzine opruga,a ne od boje opruga!

ROGI: Ako si resio da izmenjas sve to moj savet bi ti bio najbolje imas na ebay komplet opruge sa amortizerima predvidjenih za koju visinu hoces uznes to stavis i vise nema problema,ja sam teo prvo taj set da narucim ali zbog finansija tada nisam mogo! Evo ti i linka amo. sa oprugama,i nema da te boli glava i treba ili ne treba kratiti. cuj se sa Sandokanom koliko bi te izaslo! Ali ja mislim da ti je to najbolja solucija ;)

http://cgi.ebay.de/Sportfahrwerk-VW-Golf-3-Vento-1-4-1-6-1-8-2-0-TDI-TUV_W0QQitemZ200266599799QQcmdZViewItem?hash=item200266599799&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1307

Van mreže DejanxD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 261
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #24 poslato: Novembar 01, 2008, 04:38:16 posle podne »
Moj savet ti je.. Ako ti polovicna resenja prave probleme,i to te je sve smorilo,isprsi se za komplet amortizeri-opruge.. Budi siguran da je to jeftinije resenje nego da non stop juris neke kombinacije,igras se,cimas,i stalno novi problemi.. Ovo je prijateljski savet :) Najbolje je da se samo resi oprugama,ali i sam kazes da imas velike probleme..

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #25 poslato: Novembar 01, 2008, 06:54:39 posle podne »
a to sto se tice boje opruga, govori se o fabrickim oprugama za golfa koje su selektovane po bojama,,,,crni sa zelenim i plavim oznakama su fabrikaneri, zute su bile nize, a crvene neajnize,,,e sad to je variralo od generacije do generacije,,,,po pitanju visine opruga,,,,
a to za kracenje amortizera zavisi od samog amortizera i njegove duzine,,,,ako je amortizer fabricki, i stavi se niza opruga amortizer je stalno sabijen i kada se ispruzi skroz odvaja se opruga od lezista,jer ima vise vrata nego sto je duzina nenategnute opruge i ako lupa nareze se duzi navoj i presiejce ostatak koji strci,,,nista posebno.....

e sad neki su usojeli i bez toga, ali zavisi od duzine amortizera
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

pekar

  • Gost
Odg: Pitanje u vezi opruga
« Odgovor #26 poslato: Novembar 01, 2008, 07:48:28 posle podne »
Naravno slazem se sa time da mora se kratiti amortizer da prilikom udara na rupi i otskoku opruga nebi ostala u slobodnom stanju! Ali do 40mm.ne treba se kratiti amortizer ;) jer kada stavljas oprugu tebi je amortizer slobodan i izvucen do kraja,e onda prilikom stavljanja solje amortizera da ih usravis,mora se napeti opruga da bi solja legla do kraja,tako da opruga ni u jednom slucaju nemoze biti nikada slobodna! NAPOMINJEM to je samo do 40mm spustanja,vec preko toga mora se kratiti amortizer,ovo sve kazem iz iskustva jer sam ja licno menjao kod sebe,i kada se auto na dizalici digne opruga nije ni labava a kamo li slobodna!