Autor Tema: vw golf4 1.6 16v gasi na leru  (Pročitano 2887 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« poslato: Januar 20, 2020, 02:50:29 posle podne »
Golf 4 1.6 benzinac 16 ventila AUS motor,
 - oko 210k na satu.
 - nov akumulator i nove svecice stavljene pre 3 meseca
   ulje se menja na 5k zadnje 2 godine, 
 - ume da potrosi dosta ulja nakon 4k, dospem jos litar i onda ide zamena.
 - Jos jedan poznat kvar je da je prva lambda sonda skroz neispravna, jer sam ubacio neku kinesku kojoj ne valja raspored pinova. I to je radilo tako 6 meseci bez problema, malo su se osetile osilacije na leru kad je motor vruc, drzi na nekih 650-700obrtaja i tu su bile varijacije, pretpostavljam zbog lambda sonde. Poslednji put radjena VDCS diagnostika pre nekih 500km kada mi je bio neispravan ABS senzor i to je reseno, tako da je ostalo samo za lambda sondu u greskama.

Sad je poceo da se gasi na semaforu, potonu obrtaji skroz na nulu i ugasi se, nekad se pomuci, padne na 400ob, pa digne na 800, pa spusti na 500, pa opet digne na 600 i jedva se iscupa od gasenja, jedino ako drzim nogu na gasu nece da se ugasi. Kad se ugasi imam problem da ga upalim iz prve, moram da verglam nekad i po 10 puta ne bi li ga upalio. (hladan pali ok).

Iscupao sam konektor EGR ventila i sad pali mnogo lepse i ne potonu obrtaji na nulu kad sam u leru.
Palila mi se i EPC lampica par puta u toku voznje.
Pretpostavljam da treba klapna gasa, EGR da se ociste ili zamene.
Bobina mi je sumnjiva jer je kabl koji dolazi od ECU-a do bobine lepljen nekom trakom. Vadio sam jedan po jedan kabl svecice i cini mi se da je isti efekat za sva 4 cilindra.

takodje sumnjam da ga nisam prezubio  badmood
Motor na leru i zagrejan bruji kao dizel  :30 :30 :30

Sta jos mogu da pregledam, probam i testiram? Ako imate neki predlog za dobrog majstora u bg-u, pucajte.
« Poslednja izmena: Januar 20, 2020, 02:52:24 posle podne od strane Markoz361 »

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #1 poslato: Januar 22, 2020, 02:19:01 pre podne »
sve svećice rade, pa nije ni bobina ni kablovi.
Sa iskljucenim električnim konektorom EGR-a auto se ne gasi više na leru, ali se zato trese ceo auto na leru s vremena na vreme, cim dam malo gasa, prestane da trese. Trese i menjac i to prilicno takodje na leru.
Jel ima neko preporuku čime čistiti EGR i gde nabaviti sredstvo za to

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #2 poslato: Januar 24, 2020, 08:59:55 posle podne »
Sa dijagnostike.



Sent from my SM-G930F using Tapatalk

« Poslednja izmena: Januar 31, 2020, 01:49:00 posle podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #3 poslato: Januar 24, 2020, 09:11:49 posle podne »
Jel ti ovo sa tom sondom kineskom?

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #4 poslato: Januar 24, 2020, 09:16:30 posle podne »
Jeste, tako da bukvalno kao da je otkacena jer ni jedna zica nije na svom mestu kako ja vidim. Probacu sutra da vratim staru NTK sa dobrim pinovima, nakacio sam je ovako i kad auto radi ona se ugreje, znaci mozda je i dobra, tj bar grejac joj radi.
Takodje nasao sam neki sprej za ciscenje usisa '9873 mannol' kapiram da probam to da naprskam u usis pa da vidim, sta ce biti. A u svakom slucaju ide pokusaj demontaze egr-a i ciscenje..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

« Poslednja izmena: Januar 31, 2020, 01:48:20 posle podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #5 poslato: Januar 24, 2020, 09:43:44 posle podne »
Svakako probaj ako imas mogucnost sa originalnom sondom koja valja.Ovo ovako tesko da moze da radi.Kad budes skidao Egr obrati paznju na mali saraf koji drzi cev od egr negde na pola cevi se nalazi.Malo je nezgodno da se skine i vrati tj da se cev izvuce.Verovatno ces morati posle ciscenja da odradis adaptaciju Egr-a.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #6 poslato: Januar 24, 2020, 09:49:55 posle podne »
Znam da se adatacija radi za skidanje leptira gasa, nisam znao da ide i za egr. Radi se adaptacija preko vcds-a za egr?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

« Poslednja izmena: Januar 31, 2020, 01:47:03 posle podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #7 poslato: Januar 24, 2020, 09:54:55 posle podne »
Da radi se preko vcds isto kao i za klapnu temp rashladne da je preko 60 stepeni na ugasen motor.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #8 poslato: Januar 24, 2020, 09:57:56 posle podne »
Hvala za info. Odradicu

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #9 poslato: Januar 25, 2020, 02:45:21 posle podne »
Probano skidanje egr-a, zaokruglile se matice sto ga drze, neko prethodno nije uspeo da skine ili vratio lose matice :/
Naprskali u leptir gasa ovaj sprej i turirali malo, prodisao je i bolje radi, miran je na obrtajima lera, i ne gusi ga vise egr na leru.

stim sto je bilo prilicno tragova ulja u kucistu filtera vazduha koji izgleda poticu od iberlaufa. Jel to normalno ili treba to resavati

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #10 poslato: Januar 25, 2020, 08:12:30 posle podne »
Moguce da ti Egr ostaje delimicno otvoren da ne moze skroz da zatvori od naslaga pa ubacuje gasove na leru kad bi Egr trebao da bude zatvoren.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #11 poslato: Januar 25, 2020, 08:52:48 posle podne »
Da li mogu da proverim u vcdsu opseg egr ventila, tj da li se otvara zatvara skroz kako treba.
 Sad posle ovog ciscenja radi perfektno motor. Ne trese ni najmanje na leru niti ima naznakanda bi se ugasio. A nema ni varijacija u obrtajima za koje sam mislio da poticu od lambda sonde.
Mada mislim da je ovo samo ocistilo leptir gasa, da je egr i dalje zacepljen.
Kad se uopste egr ventil otvara a kada zatvara?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

« Poslednja izmena: Januar 31, 2020, 01:48:03 posle podne od strane Modus »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: vw golf4 1.6 16v gasi na leru
« Odgovor #12 poslato: Januar 25, 2020, 09:05:03 posle podne »
Moze pomocu vcds da testiras egr u sustini princip testiranje je da ecu otvori egr i cita parametre map senzora.Kad je otvoren egr vakum u usisnoj grani je manji.U normalnom koriscenju egr treba da otvara u voznji detalje ne znam stvarno mozda neko ko je bolje upucen moze da nesto detaljnije objasni.Zatvoren je pri radu u leru jer tada je vakum najveci zato sto je klapna gasa skoro pa zatvorena.