Golf 4 1.6 benzinac 16 ventila AUS motor,
- oko 210k na satu.
- nov akumulator i nove svecice stavljene pre 3 meseca
ulje se menja na 5k zadnje 2 godine,
- ume da potrosi dosta ulja nakon 4k, dospem jos litar i onda ide zamena.
- Jos jedan poznat kvar je da je prva lambda sonda skroz neispravna, jer sam ubacio neku kinesku kojoj ne valja raspored pinova. I to je radilo tako 6 meseci bez problema, malo su se osetile osilacije na leru kad je motor vruc, drzi na nekih 650-700obrtaja i tu su bile varijacije, pretpostavljam zbog lambda sonde. Poslednji put radjena VDCS diagnostika pre nekih 500km kada mi je bio neispravan ABS senzor i to je reseno, tako da je ostalo samo za lambda sondu u greskama.
Sad je poceo da se gasi na semaforu, potonu obrtaji skroz na nulu i ugasi se, nekad se pomuci, padne na 400ob, pa digne na 800, pa spusti na 500, pa opet digne na 600 i jedva se iscupa od gasenja, jedino ako drzim nogu na gasu nece da se ugasi. Kad se ugasi imam problem da ga upalim iz prve, moram da verglam nekad i po 10 puta ne bi li ga upalio. (hladan pali ok).
Iscupao sam konektor EGR ventila i sad pali mnogo lepse i ne potonu obrtaji na nulu kad sam u leru.
Palila mi se i EPC lampica par puta u toku voznje.
Pretpostavljam da treba klapna gasa, EGR da se ociste ili zamene.
Bobina mi je sumnjiva jer je kabl koji dolazi od ECU-a do bobine lepljen nekom trakom. Vadio sam jedan po jedan kabl svecice i cini mi se da je isti efekat za sva 4 cilindra.
takodje sumnjam da ga nisam prezubio
Motor na leru i zagrejan bruji kao dizel
Sta jos mogu da pregledam, probam i testiram? Ako imate neki predlog za dobrog majstora u bg-u, pucajte.