Autor Tema: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica  (Pročitano 7067 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AleksandarA

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mozda Passat B8
Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« poslato: Januar 02, 2020, 06:55:10 posle podne »
Kupljen nov u Srbiji, presao 90 000km.
Na stranu sto mi je cudno da se na autu starom 3 godine, sa ne toliko velikom kilometrazom desi tako skup kvar. U ovlascenom servisu konstatovali da treba da se menja mechatronic menjaca. Njihova ponuda je poprilicno skupa, pa me zanima da li ima neka kvalitetna ali jeftinija alternativa?
Hvala.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #1 poslato: Januar 02, 2020, 09:22:23 posle podne »
Ja do sada od nebrojeno DSG mjenjaca nisam mjenjao mehatronic. Bilo je svega, od zamajca, lamela do snopa zupcanika. Probaj kod nekog dobrog majstora sa dobrom dijagnostikom odradit reset ili update mehatronica
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže dmakso

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Beogard
  • Karma: +1/-0
  • Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #2 poslato: Januar 02, 2020, 09:49:28 posle podne »
Zar ne bi trebao sa 3 godine i 90000 da bude jos u garanciji?

Послато са Redmi Note 4X помоћу Тапатока


Van mreže AleksandarA

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mozda Passat B8
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #3 poslato: Januar 02, 2020, 10:24:15 posle podne »
Ja do sada od nebrojeno DSG mjenjaca nisam mjenjao mehatronic. Bilo je svega, od zamajca, lamela do snopa zupcanika. Probaj kod nekog dobrog majstora sa dobrom dijagnostikom odradit reset ili update mehatronica

Pa racunam da je ovlasceni servis Porsche SCG valjano detektovao problem. Mada auto pali, radi, ide... Od nedavno je poceo povremeno da prikazuje gresku menjaca i obavestenje da je potrebno posetiti servis. Servis posecen i servis kaze otisao taj mehatronic i potrebno ga je zameniti. Mada su se oni iscudjavali kako je auto dosao na tockovima, jer po njima auto sa takvim kvarom ne moze da se vozi. A auto sa tim kvarom presao par hiljada km... Samo sto ima foru. Kada upali gresku menjaca, ponovi to upozorenje par puta , da bi u jednom momentu poruka bila tipa da ce se menjac prebaciti u Neutral. U tom slucaju se stane, auto ugasi i ponovo upali i nastavi voznja do sledeceg prijavljivanja greske.
Da li imate neku preporuku za dobrog majstora sa dobrom dijagnostikom?

@dmakso
Trebalo bi, ali vlasnik poslednji servis/dva nije odradio u ovlascenom servisu i time je izgubio garanciju...   boodala
« Poslednja izmena: Januar 03, 2020, 01:10:20 posle podne od strane Modus »

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #4 poslato: Januar 03, 2020, 03:44:49 posle podne »
Nemoj da racunas, nego poslusaj @PaulGT-a

Van mreže AleksandarA

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mozda Passat B8
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #5 poslato: Januar 03, 2020, 06:22:58 posle podne »
Imate li neku preporuku za majstora?

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #6 poslato: Januar 04, 2020, 12:02:03 posle podne »
Ako nije tajna koliko ti je ovlasceni servis trazio za popravku? Imas sjajnog majstora za aut.menjace u Jakovu, Slavko. Ima sajt mozes videt, googlaj malo😀
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže MarioTDI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 34
  • Lokacija: RH
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2.0 TDI DSG
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #7 poslato: Januar 06, 2020, 12:16:02 pre podne »
Ja mislim da svakako imas pravo na kulancu odnosno da trosak popravka u nekon postotku snosi VW.

Druga stvar...servisi nisu radjeni u VW ali sam DSG nema propisane servisne intervale tako da to sto nije odrzavan u vw nema nikakve veze sa mjenjacem.

Svakako otici u drugi VW i traziti pomoc od VW zastupnika za Srbiju.


Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #8 poslato: Januar 06, 2020, 07:05:45 posle podne »
Ako ti nece priznati nista u ovlastenom samo trazi da ti naprave papir da nece. Taj papir i zalbu direktno posaljes mailom na VW sluzbu za korisnike. Slao je jedan moj poznanik za dizne passat b6 prije 10-tak godina pa dobio nove dizne s ugradnjom. Isto bila prica nije sve servise radio u ovlastenom
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže AleksandarA

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mozda Passat B8
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #9 poslato: Februar 05, 2020, 08:54:38 posle podne »
Evo i mene posle nekog vremena. Cisto da prenesem svoja iskustva, mozda ce nekom biti od koristi.
Neko je pitao koliko je popravka u ovlascenom servisu. Njihova ponuda je bila 205 000 din za zamenu mehatronika. I to sa nekim njihovim maximalnim popustima. Mehatronik, ulje, ruke i kako napisase ostali sitan potrosni materijal. Ali su mi naglasili da ne garantuju da ce nakon zamene mehatronika raditi kako treba!?! jer je mozda kvar na mehatorniku izazvao neki drugi kvar na menjacu i da je moguce da ce morati da se menja menjac. I da to kosta 500-600 000 din.
Nakon toga je auto prebacen u Beograd Sever, da probam tamo da ostvarim prava iz garancije. Jer je preko nekog poznanika mozda postojala mogucnost za tako nesto. Nakon razgovora sa njima sam video da od toga nema nista. Stekao sam utisak da su me ispostovali samo zbog tog poznanika. Opet ide njihova prica (kao i u servisu u Novom Sadu) da nije odrzavan u ovlascenom i da je zbog toga izgubljena garancija. Da je steta sto nije odrzavan, jer auto ima produzenu garanciju. Da bi dijagnostika sigurno prikazala taj problem sa menjacem na vreme i moglo bi se ranije reaagovati, bla, bla, bla.... Nije urodilo plodom moj stav da je to menjac bez odrzavanja, samim tim i da je auto odrzavan u ovlascenom oni oko menjaca nista ne bi radili jer se isti po fabrickoj specifikaciji ne odrzava. Razumeo bi da sam ja rekalmirao motor, pa mi oni kazu da sam ugradjivao lose filtere ili nekvalitetno ulje pa je zbog toga doslo do kvara na motoru. Ali ovo je menjac, bez odrzavanja, gde vozac fakticki koristi samo rucicu menjaca, a sve ostalo radi samo od sebe... ALi ne vredi bili su neumoljivi.
Da, napomenuli su mi da su dijagnostikom ocitali da su se greske na menjacu sporadicno javljale vec godinu dana i da se debelo kasni sa obracanjem servisu za otklanjanje kvara u garanciji. Na moju opasku da je auto kupljen od njih kao polovnjak pre tih godinu dana i da ispada da su fakticki prodali auto sa greskom/problemo. Nisam dobio adekvatan, ustvari nikakav odgovor. Na kraju sam im rekao da sam imao nameru da ih prevarim da sam mogao vrlo lako vratiti kilometrazu. Jer je auto na proslom servisu, pre godinu dana imao 26 000 km. Za godinu dana je presao oko 65 000km i za to vreme odrzavan van ovlascenog servisa. Fakticki se mogla vratiti kilometraza na recimo 40 000 km sto se uklapa sa predhodnim servisima i ne bi bilo mesta sumnji da je bilo sta radjeno po tom pitanju. I u tom slucaju bi auto bio u garanciji i morali bi ga popraviti. Ali da sam imao casne namere i da i dalje smatram da je menjac i dalje u garanciji. Tu se prica sa njima zavrsila. Nisam hteo da idem dalje, kako je neko predlozio, da se obratim direktno fabrici. Malo zbog nedostatka vremena (auto mi treba za posao), malo sto je sve to islo preko prijatelja iz Porschea pa da njega ne dovodim u bezveze situaciju.

Posle toga sam otisao kod Slavka (ustvari Stevana) u Jakovo. Ne naplacuju dijagnostikovanje kvara i ne treba da se zakazuje dolazak na dijagnostiku. Nakon dijagnostikovanja kvara mi je receno da popravka kosta 650 eur, garancija je godinu dana i da odmah mogu ostaviti auto i da ce biti gotov za par dana. Danas sam otisao po auto, kvar je otklonjen, menjac radi bez problema. Stevan je bio veoma strpljiv i detaljno je odgovorio na svako moje pitanje vezano za konkretan kvar, kao i na temu automatskih menjaca. Tako da servis Slavko iz Jakova ima moje maximalne preporuke. Za izvedene radove sam dobio racun sa navedenim delovima koji su zamenjeni, kao i pismenu garanciju od godinu dana. Jos jednom sve preporuke za njih.
« Poslednja izmena: Februar 05, 2020, 08:59:12 posle podne od strane AleksandarA »

Van mreže saGTInaTDi

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 219
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-3
  • Auto: pasat B6 2.0 TDI
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #10 poslato: Februar 05, 2020, 11:58:01 posle podne »
A kakav je bio kvar ?

Van mreže AleksandarA

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 44
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mozda Passat B8
Odg: Passat B8 1.6tdi DSG - zamena mechatronica
« Odgovor #11 poslato: Februar 06, 2020, 03:13:49 pre podne »
Da, najvaznije nisam napisao.
Kuciste hidrobloka je bilo napuklo, pa je menjac gubio pritisak. Zamenjeno kuciste, solenoidi u hidrobloku, gasni akumulator u hidrobloku i sipano ulje Kroon SP fluid 3013.