Autor Tema: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor  (Pročitano 8306 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže miconi

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Karma: +0/-0
Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« poslato: Decembar 26, 2014, 12:01:24 pre podne »
Голф4 1.6 16в АУС, одлично пали када је хладан, али када је мотор врућ па остављен више од 5. минута, може да упали тек након 5-6 верглања. Променио сам сензор температуре расхладне течности (онај зелени) али се ништа није променило. Дијагностика у више наврата не показује никакву грешку. Иначе иде одлично, вуче као луд, само још да ово паљење решим???

Van mreže sasa1990

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Lokacija: indjija
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #1 poslato: Februar 01, 2015, 10:51:44 posle podne »
Verovatno je stradao senzor radilice...resi to sto pre jer taj senzor moze da povuce druge kvarove!

Van mreže dcveles

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 54
  • Lokacija: Sombor
  • Karma: +2/-1
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #2 poslato: Februar 03, 2015, 11:23:54 posle podne »
upravo je mene bukvalno iskidao slican kvar. Imam isti G4 1.6 16v aus kodnu oznaku,..... ali kod mene je kombinacija benzin/plin. Ne bitno pali kao mina iz prvog  kao hladan, odlicno vuce i ponasa se lepo u voznji. Medjutim, kad ugasim auto i posle pet minuta tesko upali,dugo vergla........ sve moguce kombinacije smo probali, od razno raznih senzora, do injektora benzinskih (cistcenje i testovi da li cure). Cak smo stavili i ngk svecice i originalne sonde i p rednju i zadnju (cena za obe 230e) ali problem nismo resili........ Bile su ne ispravne ...

Resenje je bilo u: REGULATORU PRITISKA BENZINA, koji se nalazi na neposredni ispred rampe (raila) za benzin i injektora.... Regulator je zamenjen i problem je nestao cena: 3000 din Bosch

Probaj ako nemas resenja !
otprilike ovako isto izgleda

http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366
« Poslednja izmena: Mart 13, 2015, 12:40:39 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže miconi

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #3 poslato: Mart 03, 2015, 08:19:10 posle podne »
Поштовани "sasa1990" и "dcveles"
Како дуго није било никаквог одговора, помислио сам да нико неће ни одговорити, а пријатно се изненадио Вашим одговорима.
Покушаћу ових дана да то завршим, пошто сам у некој гужви а и "шврћкам" се с`југа.
Пуно Вам хвала, јављам се када завршим.

Van mreže miconi

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #4 poslato: Mart 12, 2015, 11:41:14 posle podne »
Данас решено паљење, проблем је био у регулатору притиска бензина, који је замењен и све је исто као некада.
Пуно хвала на светима. Поздрав

Van mreže Bindra

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #5 poslato: Januar 23, 2020, 01:57:53 posle podne »
Prvo da se zahvalim svim članovima uz čiju pomoć sam rešio problem sa startovanjem auta kada je zagrejan.
Definitivno regulator pritiska goriva i to je to.
Pozdrav svima.
« Poslednja izmena: Januar 23, 2020, 10:36:40 posle podne od strane Modus »

Van mreže Serz

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Sombor
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: Golf 4 1.6 16 v AUS tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #6 poslato: Februar 21, 2022, 09:38:36 posle podne »
upravo je mene bukvalno iskidao slican kvar. Imam isti G4 1.6 16v aus kodnu oznaku,..... ali kod mene je kombinacija benzin/plin. Ne bitno pali kao mina iz prvog  kao hladan, odlicno vuce i ponasa se lepo u voznji. Medjutim, kad ugasim auto i posle pet minuta tesko upali,dugo vergla........ sve moguce kombinacije smo probali, od razno raznih senzora, do injektora benzinskih (cistcenje i testovi da li cure). Cak smo stavili i ngk svecice i originalne sonde i p rednju i zadnju (cena za obe 230e) ali problem nismo resili........ Bile su ne ispravne ...

Resenje je bilo u: REGULATORU PRITISKA BENZINA, koji se nalazi na neposredni ispred rampe (raila) za benzin i injektora.... Regulator je zamenjen i problem je nestao cena: 3000 din Bosch

Probaj ako nemas resenja !
otprilike ovako isto izgleda

http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366

Da se zahvalim - imao sam isti problem sa istim (ili sličnim?) motorom i rešenje je bilo kako je navedeno - taj regulator je bio neispravan.
Pored toga - dešavalo se da na leru malo "plešu" obrtaji - i to se nrmalizovalo otkad je regulator promenjen.
Majstor me malo čudno gledao kad sam banuo i rekao: "promeni mi ovo",ali eto - i on čovek nešto naučio.