Autor Tema: GOLF IV turbina  (Pročitano 15504 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
GOLF IV turbina
« poslato: Februar 02, 2009, 06:48:34 posle podne »
Postovani,

Imam VW Golf IV 1.9 TDI (crveno DI). 85 KW - 115 KS. `00 godiste.
Do pre par dana radio je kao sat i vukao kao lud tj. turbina je bila onakva kakva bi trebala da bude. Sada se ponasa kao obican diesel motor i nece da vuce i ide preko 100-110 km/h.  Pre ovakvog stanja desilo mi se 2 puta da se ponasa kao sada ali kada ugasim motor i startujem ga ponovo kasnije, sve bude kako treba. Sada ni to ne pomaze. Desi se da ponekada ``probije`` i radi kako treba ali uglavnom mi pravi problem. Da li ``nagura`` ulja ili sta je...zaista neznam.Desava se da kada ga startujem podigne broj obrtaja i do 2000 i odmah vrati na normalu.
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #1 poslato: Februar 02, 2009, 07:01:50 posle podne »
Protokomer je problem
Bar ja tako mislim, proveri kod mehanicara, nek ti iskljuci dzek, i probaj kako ide bez njega

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #2 poslato: Februar 02, 2009, 07:13:04 posle podne »
pokusat cu...hvala na savetu
v@tra

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #3 poslato: Februar 02, 2009, 07:15:24 posle podne »
moram da dodam i to da mi se turbina...ja bar tako mislim cula mozda i za nijansu jace nego sto je ``dozvoljeno`` te zbog toga na njen kvar i sumnjam. do tada je isao kao lud...5 ili 6 brzina poletanje
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #4 poslato: Februar 02, 2009, 07:37:35 posle podne »
a jel ti trosi ulje???

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #5 poslato: Februar 02, 2009, 09:50:29 posle podne »
pa pomalo trosi. ustvari nekada manje a nekada vise
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #6 poslato: Februar 02, 2009, 10:03:30 posle podne »
dobro to i zavisi od voznje a i od kvaliteta ulja
Znas kako, meni trosi na 2000km, 2mm sa meraca, to mu je redovna doza  biggrin
Probaj protokomer, mozes i sam da iskljucis dzek, nece nista da mu fali, pa probaj auto, ali posle moras na dijagnostiku da obrises gresku. Moj me zajebavao isto tako, em vuce, em ne, i na kraju prestao da vuce, i nije hteo preko 120km/h da ide, pa sam naso problem, i bio je protokomer

Van mreže nikola_Sd

  • VW Početnik
  • Poruke: 134
  • Age: 42
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #7 poslato: Februar 02, 2009, 10:04:27 posle podne »
koliko ti to pomalo trosi ulje?...a to da li gura ulje...mozes i sam da proveris.....iza poklopca ima plasticno crevo koje mozes da izvuces i dok radi motor da vidis da li gura ulje turbina....i da li ti se sliva sa zadnje strane motora ....toliko od mene kao laika....javice se vec ljudi koji su strucni.... bicedobro

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #8 poslato: Februar 02, 2009, 10:16:57 posle podne »
sipam Castrol 505.01 - to sam procitao sa ovog foruma. Sintetika. Nijedno drugo. Otprilike mi trosi oko 100 grama na 1500 kilometara.
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #9 poslato: Februar 02, 2009, 10:33:50 posle podne »
Ja u moj sipam ELF, dobijam ga iz holandije, ima jedan lik koji radi u reno formuli, i on mi od tamo donosi to  biggrin
I Milane, ae javi mi da li je protokomer, ili sta je, bas me zanima

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #10 poslato: Februar 02, 2009, 10:43:07 posle podne »
javljam cim probam. koja je cena tog ulja?
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #11 poslato: Februar 02, 2009, 10:50:14 posle podne »
ja sam ga platio 10eura po litru, a ostalima je naplacivao malo skuplje nekih 15eura/litar
to je bilo dok je euro bio 80, a za sad neznam, to covek kad dodje, onda donese, a uglavnom dodje na leto


Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #12 poslato: Februar 02, 2009, 11:05:24 posle podne »
bicemo u kontaktu pa ako bude doneo a ti kazes da je OK, vredi probati. Konkretno, sto se mog problema tice mislim da je turbina jer se vise necuje. Dodje do 100/120 km na sat i nema dalje. Tvrd na gasu, nece da primi. Mogu samo da se molim bogu da je protokomer. Mrka kapa cim ne zvizdi turbina
v@tra

Van mreže doxy87

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 36
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #13 poslato: Februar 02, 2009, 11:16:04 posle podne »
Probaj ti protokomer, i ako je to, dacu ti broj od jednog lika, i on ih prodaje za 80eura, bar za toliko sam ga ja kupio onda.
Moj na 120, ja mu stisnem gas, on nista, stisnem do kraja i opet nista, ali zato kad sam iskljucio protokomer, isao je kao zmaj  biggrin

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #14 poslato: Februar 02, 2009, 11:28:21 posle podne »
vazi burazeru...hvala ti...keep in touch
v@tra

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #15 poslato: Februar 03, 2009, 10:01:57 pre podne »
turbina glavi. dijagnostika u kola na auti put, provera pa onda prica. protokomer ne moze da pravi takav problem. a sto dize obrtaje pri paljenju verovatno je riknuo g62 ili ti davac temperature motora ali i to treba proveriti
Say no to spark plugs!

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #16 poslato: Februar 03, 2009, 10:19:34 pre podne »
Sta je G 62 izvinjavam se? uradit cu kako kazete pa onda mogu da pricam o kvaru. mada sumnjam zestoko na turbinu jer se vise ne cuje kao pre...ili to ne mora nista da znaci?!
v@tra

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #17 poslato: Februar 03, 2009, 11:10:11 pre podne »
ma 99% ti je riknuo senzor za kontrolu turbine.  Kada on pobrljavi, daje kompjuteru pogresne informacije da je turbina u maksimalnim obrtajima i kompjuter je onda automacki iskljuci. meni se to isto desilo, ide kao baba nece da povuce ni malo, i bas kao sto si rekao ponekad samo probije i zalepi na trenutak za sediste. To ti kosta u porseu oko 4500din. mozda je sada malo vise zbog eura. Najbolje ti je da odes na dijagnostiku, ali ovo je sigurno. Slikacu ti posle taj senzor. to ti je odma sa leve strane, pored boce za antifriz, ima belu nalepnicu.

evo ga

ovo 038 906 051 ti je broj dela
« Poslednja izmena: Februar 03, 2009, 11:26:32 pre podne od strane hallamiti »

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 43
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #18 poslato: Februar 03, 2009, 03:18:25 posle podne »
Kontaktirao sam Turbo service i fino im objasnio simptome bolesti mog golfa IV. Evo sta kazu :

Gospodine Ivanovic,
Ovo sto ste napisali u Vasem pismu asocira na probelem sa varijabilnom geometrijom turbine ili sa njenim ventilom.Mada su to svi predpostavke ,informaciju o ispravnosti odnosno ne ispravnosti vam mozemo dati samo nakon ispitivanja turbine na probnom stolu.Kod nas se moze doci sa vozilom ili doneti turbokompresor. Cena remonta turbine zavisi od kvara turbine , a kada se menja garnitura delova koja je namenjena za servis od proizvodjaca turbokompresora cena je 24.000.00.Cena koja je data vazi ukoliko turbina nema  ostecenja na ventilu, rotoru, kucistu.
v@tra

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: GOLF IV turbina
« Odgovor #19 poslato: Februar 03, 2009, 03:24:15 posle podne »
znaci ovakoo... g62 je senzor temperature motora i ima dve funkcije. jedna je da ti na tabli pokazuje koja je temperatura motora adruga je da tu istu informaciju salje na procesor motora pomocu cega se oredjuje doziranje goriva i tako dalje. kadaon ode desavaju se takve stvari kao sto je naglo dizanje obrtaja pri paljenju itd. to apsolutno nema nikakve veze sa turbinom. kao sto sam ti rekao a i ljudi iz turbo servisa to ima veze sa geometrijom turbine koja najverovatnije usled velike kolicine cadji glavi i dolazi do prepunjavanja a procesor motora je onda iskljucuje da ne bi doslo do nezeljenih ostecenja. e da i ova cifra je malo suluda ako ne menjaju nikakve delove.
« Poslednja izmena: Februar 03, 2009, 03:28:06 posle podne od strane VW-TECH »
Say no to spark plugs!