Autor Tema: Audi 80 1.6 diesel problem  (Pročitano 4554 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Audi 80 1.6 diesel problem
« poslato: Jul 15, 2011, 11:54:31 pre podne »
Imam ova auto vec 4 god i ni sam imao popseriozna problema do prerthodnija zima.Od tad imam jedan problem koji me muci i ne mogu resim.Inace razumem se u mehaniku i ranije sam imao benzinci auto pa sami smo radili so moj otac od zamenja ulja pa do remont iste i nikad nije mi se pojavio problem.E sad ovo je dizel ali nemam mnogo iskustva sa dizelom ali smetam da motorski emhanizam je isti kao i na benzinac pa nije problem.Jedino sto ne diram sam to je bosh pumpa i ulosce dizni za kojim je potrebno poseban alat da se to ispita.Nego ja da kazem moji problem:Kad je dosla zima van hladno upalim auto on dobro upali cak i na -20c ali 3 do 4 min radi na 3 cilindra....dok se malo ne zagrije i posle pocinje da radi normalno.Kad proradi normalno cuje se neko lupanje kao neki ventil ili dizna.Probao sam da odvrnem cevcice od bosh pumpe do dizne da ustanovim koji cilindar ne radi.Ispao da vtori cilindar uopse ne radi t.e motor ne menja nista u radom kad odvrnem vtora.Na svi drugi menja rad samo na vtora ne....Krenuo sam od to sto sam izvadio grijace da proverim da ne mi radi 2 grijac,Ali svi grijace rade svi se usijaju istovremeno.Otisao sam kod boshista da mi zimeri kompresiju i da mi pregleda dizne i pumpa.Ostavio sam auto tamu i posle dan kad odem da ga zemem on kaze da ima dobru kompresiju na svi cetiri cilindra kompresija je 23 bara,dizne su bile svi dobri i da najverojatno je transfer pumpa koja se nalazi u bosh pumpi i mi rekao da mora da rasturi bosh pumpa p[a da odradi to.Ostavim ja auto kod njeag uste jedan dan i bio sam i ja tamu dok je radio bosh pumpa.Rasturio je cela i menjao neke gumice sastavio je,stavio je na bosh stol i rekao je da je ispravna sad i da ce radi.Stavio je ali opet se isto ponasa auto .Radi na 3 cilindra jedno 3 do 4 min.Idem ja u kuci pozvao sam moji prijatel koji ima golf 2 isti motorom 1.6 dizel koji radi sasvim dobro i izvadim negove cetiri dizne da bi probao na mojim motorom i opet ista stvar.Probao sam i bosh pumpa od negovi golf i opet se isto ponasa.Bosh pumpa je namestena so komparater paljenje 0.7 mm ali pak radi na 3 cilindra.Jedan prijatelj koji radi mehanichar mi je rekao da je to neki hidro podizac i d azamenim hidropodizace.Kupim ja hidropodizace novih svi zamenio sam mu ulje ali i dalje zeza ista prica.Ranije dok je bilo van hladno zezao je samo togas.U poslednije vreme poceo je da zeza i kad je van 15 20 stepena i to situacija stane jos i polosa.Sad je poceo kad ga upalim ako mu malo dodam gas da se ugasi nakon pustanje papucia gas.iznervirao sam se i rasturio celi glavu motora.samo da napominjem kad sam ga kupio auto bio je radjen generalnu....znaci komplet je sve zamenjeno karike,klipove leteci lezeci lezajevi glava je poravnjana....Radjen je vtora specijala.Kad mo rastavili vlavu pregledali smo hilzne i klipove i kariki.Donji dio motora je bio ko nov Hilzni ne se ni malo ogrebani t.e ni su imali nikavi zarezi....Nema slomjene karike.Klipove ne setaju u cilindra ni malo....te nemaju lufta.E sad glava mi je bila malo sumljiva imao je pukotine izmegju ventila ali na neki drugu forumu sam procitao da nije to opasno i da svi golf 2 motori dizel imale te pukotine izmegju ventila Sto se tice ventila svi su bili zdravi nema izgorenih ventila siceve zdravi....Otisao sam kupio dihtung glave zamenio sam vodjice ventila i gumice ventila i zatvori sam glave zato nisam nasao nesto sumljivo Dotezem glava so moment kljucem na 10 kila sipam antifrizu upalim i opet isti problem...Da napominjem samo da glava ne znam koliko puta je brusena imao je dihtung sa 3 rupice.Inace autone trosi vodu ne mesa ulje i vodi ne grije u voznju temperatura max ide do 95 stepena,dobro pali ne trosi ulje 0.6 litra na 10000 km sta smatrma da nije mnogo,ne duva na iber laufu i na ceou ulja.Ne znam sta bi mogao biti problem.Inace vrlo doro vuce za obican dizel vazio sam i neke druge golfove ali ne vuce ko moji motor.Ostao sam da promenjim uste bregasta osovina i glava.Sta vi mislite sta bi mogao da bude uzrok mojih problema....Kako da vidim dali mi je istrosena bregasta jela da merim nekako ili?Ili dali je mozno da je glava iskrivljena mada misli da bi se to primetio po stari dihtung,a na stari dihtung nemao je znaci na duvanje....Inace da napominjem samo i ovo kad se malo zagreju ne pravi tako ali unutra se oseka neko ljulanje kako vibracije t.e me pomalo ljula na sedisuti kao da radi neravnomerno.I kad ga ugasim i posle pak upalim bilo da je to po eden sat ili odma da upalim ler gas mi je malo nizak Posle neko vreme voznju lergas se stabilizira ali ako mu dodam malo jaci gas i ga pustem opet ler gas mi pada za neki 100 150 obrataja...Molimza neki savet znate sta bi mogao biti problem...Inace motor je od golf 2 1.6 obicni dizel sa 40 kw
AUDI 80CC

Van mreže Goran_Nik86

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 37
  • Lokacija: Macedonia
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi 80 1.6 diesel problem
« Odgovor #1 poslato: Jul 15, 2011, 10:29:33 posle podne »
Hvala mu puno na strucnjaku Gedora sto me uputio kako da resim ovaj problem... beer
AUDI 80CC