Ma ne zamjeram ni na jedan dobronamjeran odgovor,nego ima toliko da se pise pa sam skratio,ali si u pravu pa cu sad da ispisem cijeli proces.
Kada mi se upalila lampica i ispisalo se EMISSION WORKSHOP nista se nije mijenjalo u radu motora isao je isto radio isto (makar ja imam takav utisak) jednom mi se desilo, i to za pola godine koliko mi se palila lampica, da sam izgubio vucu kao da se ne pali turbina ali kada sam ugasio i upalio auto odmah je sve bilo ok i od tad mi se to nije desavalo a vozio sam jos 2-3 mjeseca a lampa se i dalje svremena na vrijeme palila i gasila,kada sam konacno otisao na dijagnostiku prijavi gresku " EGR SISTEM" i broj 19586 i tada mi majstor kaze da mijenjamo EGR.Posle zamjene se nije desila nikakva promjena bukvalno sve isto cak mi se odmah sjutra dan ponovilo isto da sam izgubio snagu motora kao i predhodni put,ugasim auto i upalim ponovo sve ok.Odem ponovo na dijagnostiku prijavi istu gresku " EGR SISTEM" i broj 19586,tada je majstor ispitao malo dublje problem i dosao do nekih parametara (on kaze ra su parametri protokomera vazduha) i vidi da se EGR otvara vise i neki pritisak je veci nego sto je fabricki propisano,onda mu stavimo novi protokomer vazduha i ponovo sve isto ali bukvalno.
Mislim da sam sada sve napisao,nadam se da ce neko prepoznati problem i savjetovati me sat dalje da radim.Sada razmisljam o turbini,pa da i nju skinem i ispitam i servisiram ili mislite da je nesto dugo,pozdrav.