Autor Tema: Golf 2 1.6 td problem turbina  (Pročitano 1527 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Floyd0099

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2
Golf 2 1.6 td problem turbina
« poslato: Decembar 09, 2018, 07:09:44 posle podne »
Imam problem sa golf 2 1.6 td, turbina ne puni tacnije crevo od trubine do usisne grane se ne duva pod prstima. E sad do cega to moze biti?
« Poslednja izmena: Decembar 09, 2018, 07:12:33 posle podne od strane Floyd0099 »

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Golf 2 1.6 td problem turbina
« Odgovor #1 poslato: Decembar 09, 2018, 11:37:16 posle podne »
Šališ se sa nama?

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 1.6 td problem turbina
« Odgovor #2 poslato: Decembar 09, 2018, 11:43:12 posle podne »
Možda stvarno se ne duva pod prstima?!!  :huh:
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Floyd0099

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2
Odg: Golf 2 1.6 td problem turbina
« Odgovor #3 poslato: Decembar 10, 2018, 02:36:09 pre podne »
Mislio sam da kad stisnem crevo ne duva ga ni malo

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 1.6 td problem turbina
« Odgovor #4 poslato: Decembar 10, 2018, 10:05:36 pre podne »
Treba da se pregleda "wastegate" klapna na turbini.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Golf 2 1.6 td problem turbina
« Odgovor #5 poslato: Decembar 10, 2018, 11:07:54 posle podne »
Ne može to tako da se vidi. Kad radi u mestu tu nema skoro ništa pritiska, i ne možeš da ostetiš da je tvrdje crevo nego kad je ugašen.
Ako baš hoćeš da proveriš pritisak turbine mora da se stavi manometar sa dugačkim crevom, tako da bude u kabini i da se gleda koliki pritisak pravi pod opterećenjem, u vožnji, u toku ubrzavanja. Trebalo bi da bude 0.7 bara ako se dobro sećam. Kad radi na leru manometar se skoro i ne pomeri...