Autor Tema: Golf Mk4 TDI GTB17  (Pročitano 44947 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1722
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #20 poslato: Avgust 01, 2016, 09:40:11 posle podne »
Bilo kako bilo...auto ti je raketa.  driving

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #21 poslato: Avgust 01, 2016, 09:43:38 posle podne »
Da ti ne pametujem jer znas auto u sitna creva, u kalvom je stanju egr ?
Земунчанин

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #22 poslato: Avgust 01, 2016, 09:54:40 posle podne »
Da ti ne pametujem jer znas auto u sitna creva, u kalvom je stanju egr ?
Ne postoji EGR... ;-) Samo cevka. EGR je bio ispravan, eno ga u podrumu.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #23 poslato: Avgust 01, 2016, 09:57:05 posle podne »
Hahaha, izvini  :26
Земунчанин

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #24 poslato: Avgust 01, 2016, 10:33:26 posle podne »
svaka cast na uradenom :25


hoces li podjeliti sa nama i kada ti pukne tako napregnut motor ili ces se usutit kao ostali kojima su turbine i chipovi razbili motor :28
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #25 poslato: Avgust 01, 2016, 10:42:46 posle podne »
Neće pući. ;-) GTB turbina je na njemu već 18.000 km, za sada radi bez ikakvog problema, trudim se da ne preopterećujem motor bez preke potrebe. Autoput i VMax mogu da ga ubiju, dakle, 10 minuta WOT uništava sigurno turbinu, a možda i još nešto.

Pre ovoga je bio remapiran na 170KS i 440Nm sa fabričkim turbom i intercoolerom. Gaženje na autoputu je rezultovalo progorevanjem dihtunga glave pre nekih 50.000 km. Tada sam stavio komplet remontovanu glavu, nov dihtung, remont dizni, nove jače šrafove za glavu, nove ležajeve bregaste, svih osam novih podizača, nove šrafove za dizne. Dakle motor je u potpunosti spreman za tuning. Za 50.000 nije potrošio ni ml vode, a ne troši ni ulja.

Instrumenti su ugrađeni baš da bi se znalo kada treba podignuti nogu sa gasa.

Bilo kakvi radovi ovog tipa nisu ta preporuku ukoliko nije sve u top stanju.
« Poslednja izmena: Avgust 01, 2016, 10:46:01 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #26 poslato: Avgust 01, 2016, 10:43:56 posle podne »
postujem :26
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #27 poslato: Avgust 01, 2016, 10:58:15 posle podne »
ASZ i ARL motori imaju prilično snažne interne delove. Stock delovi su u stanju da istrpe 550Nm i 300KS. Kritična stvar je ovde turbo koji je blizu svog maksimuma. Ako bude nekog problema sa njim, gledaću da nadjem GTB2060VKLR sa kugličnim ležajem. Mali turbolag, još veći kompresor, turbinski deo nije prevelik, dobar je za do 270KS. 230KS mu neće predstavljati nikakav problem. :-) Problem je što je GTB2060VKLR teško naći i malo je skuplji turbo.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

pekar

  • Gost
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #28 poslato: Avgust 02, 2016, 12:06:22 posle podne »
svaka cast druze na radove  thumbup

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #29 poslato: Avgust 08, 2016, 12:07:03 pre podne »
Danas smo ubudžili diznu za Watermist....









Ovih dana bi trebalo da se to upakuje i da se farovi dovedu u red. Juče sam remontovao sve četiri brave, sada konačno radi u full-u zaključavanje iznutra i brave više nisu u problemu.
« Poslednja izmena: Avgust 08, 2016, 01:10:16 pre podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #30 poslato: Avgust 08, 2016, 07:18:19 posle podne »
Svaka cast na ulozenom trudu, a i novcu :)

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #31 poslato: Avgust 22, 2016, 06:23:47 posle podne »
Konačno smo ugradili i taj metanol. Kanister je smešten iza branika, postavili smo tu i pumpu, a rešenje protiv vibracija je nosač od CD-a. Kroz rupu pored fara je sprovedeno plastično crevo, pa je moguće sipati vodu i alkohol najnormalnije kao tečnost za brisače.





Diznu smo realocirali na alu cev, pošto je na EGR cevi pravila problem, dešavalo se da posle nekog vremena počnu kapljice da uleću u motor, što je rezultovalo trokiranjem i rizikom za hidroudar. Nakon realokacije na cev, raspršivanje smeše metanola i vode je daleko bolje, pa je i odziv na gas bolji. Sa diznom na EGR cevi je razlika nekih 5% u ubrzanju, realno je to nekih 10-12KS razlike, dakle vrlo sličan rezultat kao što je postignut i na JTD 16V agregatu na kojem je ranije vožen ovaj uređaj. Kada se dizna malo udalji od usisa porast snage je oko 20KS sa ovim pritiscima turba.

Kontroler smo montirali u kabinu, pa je  vrlo jednostavno moguće odrediti kada meth počinje da prska, a kada ima pun potencijal. Kada se postavi da ranije kreće, motor deluje dosta živahnije od samog starta.


Temperatura izduvnih gasova je oko 100C niža. Ugrađen je i prekidač u slučaju da nešto krene po zlu, uređaj se jednostavno isključi i sve radi normalno bez njega.




Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #32 poslato: Avgust 22, 2016, 08:16:20 posle podne »
 formidable svaka cast
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #33 poslato: Avgust 22, 2016, 08:32:46 posle podne »
Definitivno imam neki problem sa ovim AEM WMI uređajem. Kada je duže opterećen motor nakon uzbrdice, kad se podigne noga sa gasa uređaj hoće da nastavi da ubrizgava, umalo da iskusim hidrolok danas. Poslao sam mail amerima, a uređaj isključujem do daljnjeg dok se ne reši taj problem. :(

Šteta, prima gas ko mutav sa ovim.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #34 poslato: Avgust 22, 2016, 08:37:56 posle podne »
da ti ne povlaci pritisak iz usisne  metanol i kada ugasi pumpu.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #35 poslato: Avgust 22, 2016, 08:58:37 posle podne »
Na koliko bara otvara ta dizna? Možda je podiže pritisak iz usisne?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #36 poslato: Avgust 23, 2016, 01:51:29 pre podne »
Zavisi na koliko navijem... :) Ovde je bilo podeseno na 6 PSI a puno prskanje na 35PSI. Probleme sam imao i kada stavim na 11 PSI da krece. Sumnjam da nesto kontroler nije u redu ili da jednostavno ne trpi overboost-ove koje dobija na punim gasovima. Ima verzija kontrolera koja tera do 40PSI, što bi bilo više nego dovoljno. Request je u mapi zadat na popriličnih 2.3 bara (33PSI), a u overboost-u to može lako da bude i više. Jedina opcija bi bila da se smanji boost u mapi, pa da onda probam. U suštini dovoljno bi mu bilo oko 2.1 - 2.2 bara za ovu snagu.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #37 poslato: Avgust 23, 2016, 11:02:46 posle podne »
Koliko sam ja shvatio u zavisnosti od pritiska ide količina ubrizgavanja. Malo sam nešto čitao, ali da bi bio sigurniji za hidrolok trebalo bi da diznu pomeriš što dalje od usisne grane da mogu kapljice, ako ih ima, da se što bolje razbiju, možda čak odmah iza interkulera. Ne bi se ja igrao da upropastim dobro odrađen motor. Ako ti nije teško opiši sistem malo detaljnije, senzori, elektronika, pumpa... Moguće i da pumpa nastavlja da brizga i kad ne bi trebalo.
Jedina zamerka je EGT senzor kinez, ne bi mu verovao i kad tačno pokazuje.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #38 poslato: Avgust 24, 2016, 12:14:52 pre podne »
Jbg... svi EGT senzori... dobro skoro svi su kinezi. Najbolje bi bilo da imam EDC 16 i fabrički BOSCH EGT senzor, ali recimo da je ovo dosta tačno. Poklapa se otprilike sa temeperaturama za taj nivo tjuninga.

Pumpa je regulisana naponom, preko kontrolera, koji je povezan na račvu od usisne grane i boost sata. Dakle, kontroler meri pritisak iz usisne grane, ima praktično sopstveni MAP senzor i dva točkića, jedan za početak  prskanja, drugi za pritisak na kojem daje pun potencijal. Pumpa je povezana sa kontrolerom od kojeg dobija struju i u zavisnosti od pritiska koje je izmeren radi i pumpa. Pumpa obično nije problem na ovim sistemima, ali kontroler može biti. Najverovatnije je da prska kad ne treba jer kontroler ne radi kako treba.
Što se tiče senzora, tu je još i senzor za nivo tečnosti, koji signalizira crvenim svetlom da je kanister prazan i prekida rad pumpe.



Moj kontroler je do 35PSI, ovaj na slici je do 40. Poseduje dugme TEST koje služi da se sistem isproba.

Slao sam mail amerima u vezi ovog problema i dobio sam odgovor koji znam, a to je da dizna prska kad ne treba. Navodno to se dešava kada su kanister i pumpa iznad nivoa motora, ali to nije slučaj kod mene.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #39 poslato: Avgust 24, 2016, 07:12:16 pre podne »
Konacno i jedan ozbiljniji tdi projekat,za koji dan bice i jos jedan,svaka cast
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI