VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: mare888 Septembar 14, 2010, 11:51:36 pre podne

Naslov: Potrosnja
Poruka od: mare888 Septembar 14, 2010, 11:51:36 pre podne
Pozdrav...imam pitanje.Passat 1.9 tdi 110ks 98g. sipam 1000din sto je 8,3l i predjem 90km...da li je to ok?citam po forumu i vidim da je oko 6 po gradu.sta vi mislite?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: micko Septembar 14, 2010, 11:55:55 pre podne
to je 9.2 l /100km.po meni je mnogo a za kikindu jos vise.merodavno ti je samo na otvorenom.za mene je grad sirok pojam.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: mare888 Septembar 14, 2010, 11:59:53 pre podne
Pa i po meni je mnogo...to je normalna voznja,bez klime...koga god pitam sa istim ili slicnim motorom.po gradu je oko 6l/100km
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Wele Septembar 14, 2010, 12:09:42 posle podne
sipaj pun rezervoar
predji malo vecu kilometrazu, sipaj do vrha pa izracunaj i tako par puta
sipaj negde "provereno" gorivo

ja znam kad god sam sipao gorivno na te male kolicine zavisilo je koliko je lose gorivo i koliko pumpadzija ustine goriva
jel automatik ?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: mare888 Septembar 14, 2010, 12:25:36 posle podne
ok...probacu tako...nije automatik.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: martini_u_kuci Septembar 14, 2010, 01:15:11 posle podne
nije mnogo, bas zato sto je kikinda...sto veci grad toe manja potrosnja...za kratke relacije tie potrosnja velika...
a te price da po gradu i guzvi auto trosi 6L zaboravi...
najmerodavnije je da uradis kao stoe WELE predlozio...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 02:33:05 posle podne
nije mnogo, bas zato sto je kikinda...sto veci grad toe manja potrosnja...za kratke relacije tie potrosnja velika...
a te price da po gradu i guzvi auto trosi 6L zaboravi...
najmerodavnije je da uradis kao stoe WELE predlozio...
Kako što veći grad manja potrošnja,pa kad se u Beogradu u špicu krećeš kroz grad,tu potrošnja ubija,ja po beogradu samo vikendom mogu da spustim potrošnju ispod 9 litara,a kad su špicevi,troši od 9.5 pa do 11 litara,sa klimom hoće i više da ode,i do 13 litara,Passat je 1.9 TDI 96 kw.A 6 litara da troši,to je baš malo,ja ni približno nisam uspeo da toliko spustim potrošnju,a baš sam se jedno vreme trudio,pratio na bordu,isprobavao razne režime vožnje i ništa.
Mada je nama gorivo sranje,to je isto jedan od faktora zašto nam je potrošnja veća.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: martini_u_kuci Septembar 14, 2010, 02:44:04 posle podne
pa sine ako vozis 6-7km auto ti se tek tad skroz zagreje i logicno je da trosi vise dok nije zagrejan...ne mozes da meris potrosnju na sitnim relacijama...nego lepo kace vozis jedno 15 20 km bez prekida i onda lepo vidis koko ti auto trosi...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 03:24:17 posle podne
pa sine ako vozis 6-7km auto ti se tek tad skroz zagreje i logicno je da trosi vise dok nije zagrejan...ne mozes da meris potrosnju na sitnim relacijama...nego lepo kace vozis jedno 15 20 km bez prekida i onda lepo vidis koko ti auto trosi...
Bord na početku pokazuje veću potrošnju,ali veoma kratko, čim pređeš par kilometara,on realno prikazuje,upalim auto krenem odmah van grada,ne ulazim u centar,i odmah potrošnja ispod sedam,a auto još nije podigao temperaturu do 90.
Isprobavao sam sve i svašta sa potrošnjom,idem jednu trasu i vozim ga agresivnije,i troši na otovrenom više od 7 prosečno,i onda tu trasu pređem lagano i troši malo više od 5 litara,dam devojci da vozi,njoj troši 4.8 prosečno,posle mi se na glavu popela zbog toga hehehehee

Mada vožnja po Beogradu i nekim manjim gradovima nije ni približno isto,tako da njegova potrošnja po Kikindi deluje mnogo.


Vozio sam i četvorku tdi,duže vreme i trošila je manje,mada je motor bio 66 kw,a i četvorka je lakši auto.




Ovo su samo neka moja zapažanja oko potrošnje,da neko ne protumači pogrešno.


Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 14, 2010, 04:33:05 posle podne
Ko sto rece wele sipaj pun, samo nemoj da se zacudis ako naspes stotinak litara  lollol
Nadam se da kapirate sta mislim...
Pumpadzije kradu na kolicini, to se lako namesti...
Najlaksa provera: bazdarena kanta od 10 ili vise litara, pa proveri
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 04:35:36 posle podne
a ima ih ovde na forumu sto im tdi po gradu trose ispod 6 litara na 100km. zato se covjek i zbunio. ja lijepo govorim da se gluposti i dezinformacije brisu, ali ko ga jebe. izbrisacu se ja jos malo ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: mare888 Septembar 14, 2010, 08:21:37 posle podne
Kolega ima golf V 1.9 tdi 90ks 2004g kaze trosi 6l po gradu (kikinda).Njegov ima 20ks manje i laksi je auto...pa me to zbunilo da njegov 6l a moj 8,5-9l....ko mene na bordu pise 4,9/.100km Brzine menjam na 2000 obrtaja...lagana voznja.Sad cu bas da ga napunim par puta i da vidim kako ce da se ponasa.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 08:34:28 posle podne
brate neznam kolika je kikinda nisam nikad bio a sve price o gradskoj potrosnji sto si procitao ovde ili na drugim forumima da 1,9tdi u gradu trosi 5,5 ili 6 l na 100km znaj da su najobicnije lazi. pricam o gradskoj voznji po bg. ispade da vw na srpskom euro gorivu koje realno nije ni za sta trosi manje od fabrickih podataka. vidis da lazu i sviraju kurcu.  daj da u nekog - bilo kog 1,9tdi povadimo svo gorivo i naspemo okruglo 6l da vidimo koliko km ce preci. pusti suplje price. jel mjera bord kompjuter? jel tacno kad mi taj bord na audiju 4 tdi kad se spustam niz taru prema bajnoj basti pokazuje potrosnju 0,0l ili 0,8l u duzini puta 10-12km? jesam li za 12 km potosio 0 litara nafte? jel za to vrijeme radio na vodu ili vazduh?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 08:51:26 posle podne
brate neznam kolika je kikinda nisam nikad bio a sve price o gradskoj potrosnji sto si procitao ovde ili na drugim forumima da 1,9tdi u gradu trosi 5,5 ili 6 l na 100km znaj da su najobicnije lazi. pricam o gradskoj voznji po bg. ispade da vw na srpskom euro gorivu koje realno nije ni za sta trosi manje od fabrickih podataka. vidis da lazu i sviraju kurcu.  daj da u nekog - bilo kog 1,9tdi povadimo svo gorivo i naspemo okruglo 6l da vidimo koliko km ce preci. pusti suplje price. jel mjera bord kompjuter? jel tacno kad mi taj bord na audiju 4 tdi kad se spustam niz taru prema bajnoj basti pokazuje potrosnju 0,0l ili 0,8l u duzini puta 10-12km? jesam li za 12 km potosio 0 litara nafte? jel za to vrijeme radio na vodu ili vazduh?
Ovaj prvi deo je apsolutno tačan,ali ovo za spuštanje se ne slažem,ovako,automobil kad se ubaci u brzinu i kreće se po inerciji ne troši ništa,ali ništa,to je i mene bunilo kako ali je istina,ja to ne umem da objasnim kako,nisam stručnjak,tako se dobra ušteda u gorivu postiže,pa se i preporučuje da kad se staje sa automobilom da se menjač ne izbacuje u ler,jer onda troši gorivo,što se vidi po bordu,kočiš,motor u leru,a potrošnja skače,totalno nelogično,isto tako kad se krećeš nizbrdo,izbaci iz brzine,neka bude u leru,pa će potrošnja da skače,a po logici stvari bi trebalo da stoji na 0.6 koliko je kad stojiš u mestu.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Madison Septembar 14, 2010, 09:07:31 posle podne
Mislim da je 8.5l ipak previse, znam ljude kojima trosi taj 1,9 oko 6.5-7 po bg-u, Damir je ja mislim jedan od njih. Ali da trose 5 u gradu to je bas... blabla
Pa i moj 1.6 td u koga se svi Srbi kunu da trosi ispod 5 u gradu trosi uvek 6.5, kako kod ga vozio, samo na otvorenom moze da se spusti ispod 5.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 09:10:13 posle podne
bg2225 kako se ne ugasi ako ne trosi naftu niz brdo? jel ti zajebavas ili to ozbiljno pricas?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 14, 2010, 09:17:50 posle podne
Mislim da je 8.5l ipak previse, znam ljude kojima trosi taj 1,9 oko 6.5-7 po bg-u, Damir je ja mislim jedan od njih. Ali da trose 5 u gradu to je bas... blabla
Pa i moj 1.6 td u koga se svi Srbi kunu da trosi ispod 5 u gradu trosi uvek 6.5, kako kod ga vozio, samo na otvorenom moze da se spusti ispod 5.
jel damirov 66(90)? to je sasvim ok i realna potroshnja za grad... na otvorenom, ide to 5.3 ispod ja bar nisam uspeo...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 09:21:10 posle podne
mislim da je damirov golf asv tj 110ks, na otvorenom ok neka trosi i 4l nije bitno. grad je nesto drugo
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: shvexoman Septembar 14, 2010, 09:33:37 posle podne
opet tema o potrosnji bonk, garant ima da nabije 10ak stranica i kad neko krene da cita a zakljucka nigde
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 14, 2010, 09:42:04 posle podne
Moji potrose sve sto se naspe, na golfom bordu obozavam trenutnu potrosnju... kad ga zategnes pise 99.9 , na tiguanu 49.9  bleh
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: rajkooo Septembar 14, 2010, 09:44:25 posle podne
bg2225 kako se ne ugasi ako ne trosi naftu niz brdo? jel ti zajebavas ili to ozbiljno pricas?
Ja delim njegovo misljenje, s tim sto mislim da ovo vazi samo za novije automobile sa kompijuterom i elektronskim gasom... Motor ima sve uslove za rad, e sad to sto ga druga sila pokrece a ne ubrizgano gorivo to nema veze, podmazivanje i ostalo radi... Ako mislis drugacije koja je svrha ubacivanja goriva u motor ako zelis usporiti?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 14, 2010, 09:51:35 posle podne
evo i ja da se ukljucim  lollol lollol lollol boodala

preporuka -kome god da je smesno nek se smeje ,eto ja hocu da saznam

* prvo pitanje - ta fora kad se koci da se izbaci u ler  - da li je to stvrano usteda goriva na tome

ili onako skolski iz 4>3>2 i stajes

isto pitanje za nizbrdicu -da li ler i kocnica ili kocnica i neka odgovarajuca brzina

pozz hvala svima na vasim odgovorima

p.s ja praktikujem bez lera (ali ako cu kao da ustedim )naucicu i ler da koristim
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: micko Septembar 14, 2010, 09:53:29 posle podne
kocenje motorom trosi gorivo.sve ostalo je zabluda
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 09:54:13 posle podne
bg2225 kako se ne ugasi ako ne trosi naftu niz brdo? jel ti zajebavas ili to ozbiljno pricas?
Ne zezam se,taman posla,pokušavao sam sad da nađem članak na netu kji objašnjava na kom principu to radi,ja ne umem da objasnim,ja odprilike nešto kapiram kako radi,ali ne bih da lupetam gluposti.Potrudiću se da pronađem pa ću postaviti.

Veruj mi,i mene je to bunilo,gledam u bord,on pokazuje 0.0 potrošnju.

Kao npr.kad ideš nizbrdo,auto u brzini i broj obrtaja ti polako raste kako ubrzavaš,kao da prate ubrzanje,a ti ne dodaješ gas,kao da motor radi u zavisnosti koliko se brzo točkovi okreću,jebiga,ne umem lepo d objasnim,naći ću to gde sam čitao,a možda i neko drugi zna.

A i ECU prekida dovod goriva kad prepozna motorno kočenje.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: rajkooo Septembar 14, 2010, 09:57:38 posle podne
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 14, 2010, 09:59:10 posle podne
Za sve sto se zale na potrosnju,
ugledajte se na ovu gospodju
(http://www.vrelegume.rs/slika_nedelje/kosilica500.jpg)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: rajkooo Septembar 14, 2010, 10:00:14 posle podne
evo i ja da se ukljucim  lollol lollol lollol boodala

preporuka -kome god da je smesno nek se smeje ,eto ja hocu da saznam

* prvo pitanje - ta fora kad se koci da se izbaci u ler  - da li je to stvrano usteda goriva na tome

ili onako skolski iz 4>3>2 i stajes

isto pitanje za nizbrdicu -da li ler i kocnica ili kocnica i neka odgovarajuca brzina

pozz hvala svima na vasim odgovorima

p.s ja praktikujem bez lera (ali ako cu kao da ustedim )naucicu i ler da koristim
Vise se ustedi na leru zato jer auto nabije veliku brzinu pa posle nizbrdice jos uvek moze da se krece...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 14, 2010, 10:02:07 posle podne
Moze biti, a i ne mora  lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 14, 2010, 10:03:51 posle podne
taj deo mi je i logicki jasan ,ali mi nekako deluje sigurniji (naravno meni ) da se prebaci u nizi stepen prenosa + kocnica

hvala na odgovoru
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: shvexoman Septembar 14, 2010, 10:08:05 posle podne
strana 2 a idalje nema zakljucka
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 14, 2010, 10:09:02 posle podne
ja sam kod mene zakljucio ,hvala  mahac mahac mahac clap clap clap
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 14, 2010, 10:11:48 posle podne
Staro sofersko pravilo : kojom uz brdo tom niz brdo...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 10:13:01 posle podne
rajko izvini bogati jel nizbrdo klipovi u motoru prizvode kompresiju? jel se okrecu bregasta i radilica?  sta ih pokrece nego zapaljeno gorivo na celu klipa ili u kompresionom prostoru? ja bi razumio da jedno ovako pitanje postavi ucunik 1 razreda srednje skole ali neko iole ozbiljniji. da li ste svjesni ti i bg222 kakve gluposti pisete? kakve veze ima noviji auto s kjompjuterom i bordom i zastava 101 iz 1976god?  ona niz brdo trosi gorivo a golf tdi netrosi zato sto ima bord i motorni komp?
ja nemogu da vjerujem i dalje da ste ozbiljni
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 10:14:44 posle podne
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)

ovo da se uvelica i postavi gore na vrh pocetne strane kod vw club rs
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Ivan Septembar 14, 2010, 10:15:45 posle podne
Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)
Zato sto je auto u brzini i po inerciji on i dalje okrece tockove koji preko menjaca , lamele okrece radilicu koja preko remenica pokrece alternator i pumpu za ulje. Zato se lampe pale kad se tek stisne kvacilo jer se motor ne okrece a samim tim i ostali delovi. Jer kad nestane gorivo auto se ne ukopa u mesto. ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: jare Septembar 14, 2010, 10:33:19 posle podne
Daj ljudi koji vam je ? Auto trosi nizbrdo u brzini sa pustenim gasom ili na leru!Dajte to je osnova
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 10:40:36 posle podne
rajko izvini bogati jel nizbrdo klipovi u motoru prizvode kompresiju? jel se okrecu bregasta i radilica?  sta ih pokrece nego zapaljeno gorivo na celu klipa ili u kompresionom prostoru? ja bi razumio da jedno ovako pitanje postavi ucunik 1 razreda srednje skole ali neko iole ozbiljniji. da li ste svjesni ti i bg222 kakve gluposti pisete? kakve veze ima noviji auto s kjompjuterom i bordom i zastava 101 iz 1976god?  ona niz brdo trosi gorivo a golf tdi netrosi zato sto ima bord i motorni komp?
ja nemogu da vjerujem i dalje da ste ozbiljni
Proces kako radi ti je objasnio Ivan KS.A u cilindre se ubrizgava samo vazduh,jer je ECU prekinuo dovod goriva.Ja ne znam kako se ponašaju stariji automobili,i koliko oni troše,i da li dobijaju gorivo,vrlo moguće.

Pa šta se dešava kad pališ auto na gurku,kako se pokrene auto,samo što nizbrdo ideš mnogo brže pa menjač brže pokreće radilicu,dovoljno brzo da motor radi.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 10:44:08 posle podne
hoces da kazes da tvoj pasat na nizbrdici radi na vazduh?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Ivan Septembar 14, 2010, 10:45:53 posle podne
Normalno da prima gorivo. Kako prekinuti dovod goriva na karburatoru? blink
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 10:47:56 posle podne
bg 222 druze nebrukaj se, cita ovaj forum na stotine ljudi
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 14, 2010, 10:59:58 posle podne
kad zavrsite polemiku - stavite negde zakljucak da znam sta da citam ,ubi me ovaj bord kompjuter koji nemam  coilleo2tj coilleo2tj coilleo2tj
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:11:08 posle podne
zakljucak je: jedino tacno mjerenje potrosnje goriva je ono koje je gore vele naveo. to sto bord pokazuje je nesto drugo. bg222 i rajko s duznim postovanjem i molim bez ljutnje, ni svjesni niste koliko instrument table i displeji na novijim vw pokazuju stvari koje nisu tacne ni istinite nego su manje od pravih vrijednosti. ko nevjeruje nek vozi auto do nestanka goriva, nek stane i iz gepeka nek sipa pripremljnih 5l iz kante i nek prekontrolise sam svoj bord i svoju potrosnju.
jel dovoljno
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: nemanja7 Septembar 14, 2010, 11:14:32 posle podne
sto bi moj komsa rekao jednom klincu koji je dosao da gleda(kupi) njegovog BMW-a m3 na njegovo pitanje koliko trosi bmw ovaj mu je odgovorio,sine trosi sve sto sipas koliko god da sipas on ce sve da potrosi nemoj da brines.....

sto kaze gedora auto put i grad su dve razlicite stvari...moj na auto putu trosi 10 litara u gradu 15 roka samo tako(bez klime)...i jos moram na benzin da vozim dok dodjem do pumpe xaxaxaxa
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: nemanja7 Septembar 14, 2010, 11:17:59 posle podne
zakljucak je: jedino tacno mjerenje potrosnje goriva je ono koje je gore vele naveo. to sto bord pokazuje je nesto drugo. bg222 i rajko s duznim postovanjem i molim bez ljutnje, ni svjesni niste koliko instrument table i displeji na novijim vw pokazuju stvari koje nisu tacne ni istinite nego su manje od pravih vrijednosti. ko nevjeruje nek vozi auto do nestanka goriva, nek stane i iz gepeka nek sipa pripremljnih 5l iz kante i nek prekontrolise sam svoj bord i svoju potrosnju.
jel dovoljno

to mu dodje na ovako nesto: I na tarabi piše pi_ka, pa se Mujo zajebo.   ili
 
i na tarabi piše pi_ka :Narodna mudrost kojom odgovaramo osobama koje još uvek veruju u sve što kaže televizija tj BORD  lollol lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: dzoni_ml Septembar 14, 2010, 11:20:55 posle podne
Ja mislim ako ga ugasis nizbrdo da nece trosi nista  lollol Al samo ne znam kako da resimo problem sa kocenjem,bice kao u zikinoj dinastiji  lollol
nizbrdo auto traba da bude u brzini sad dal ce da potrosi vise ili ne jbg al kako je tako je...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 11:23:59 posle podne
hoces da kazes da tvoj pasat na nizbrdici radi na vazduh?
Naravno da ne,to sam onako spomenuo,ne vredi da objašnjavam.

Samo onda neko od onih koji misle da su znalci da mi objasne zašto brojevi obrtaja rastu kad ideš nizbrdo,menjač u brzini a ne dodaješ gas???




Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 14, 2010, 11:26:17 posle podne
zakljucak je: jedino tacno mjerenje potrosnje goriva je ono koje je gore vele naveo. to sto bord pokazuje je nesto drugo. bg222 i rajko s duznim postovanjem i molim bez ljutnje, ni svjesni niste koliko instrument table i displeji na novijim vw pokazuju stvari koje nisu tacne ni istinite nego su manje od pravih vrijednosti. ko nevjeruje nek vozi auto do nestanka goriva, nek stane i iz gepeka nek sipa pripremljnih 5l iz kante i nek prekontrolise sam svoj bord i svoju potrosnju.
jel dovoljno
A onda kad krenu da se zale da im auto ne vuce, radi neravnomerno na leru, gushi se i tako to, jer bo je povuko svo djubre iz rezervoara pravac Munze na cishcenje, i utezanje :)) Pa posle samo za majstorske ruke nece da ushtede na gorivu....

Jedini ali podvlacim jedini nacin da auto na NIZBRDICI ide na VAZDUH je moguce kod CUDA tehnologije zvanog MK1 1.1 TAS... Izbacish ga iz brzine, ugasish motor, al ostavis kljuc u medjupolozaju da ti ne zakljuca volan, i spushtaj se do mile volje.... Za manje informisane vozace, auto nema ni h od hidraulicnih kocnica, tako da podjednako dobro I LOSHE koci i kad je motor ukljucen i iskljucen ;)

no hard feelings ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:26:46 posle podne
jesi li ti cuo kad za inerciju? da tezina auta sama nastoji da se auto krece, ti ga ubacio u drugu i mislis da ce raditi  tad na 900 obrtaja? brate raspitaj se malo stvarno mi glupo da pisem o takvim skolskim stvarima
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: rajkooo Septembar 14, 2010, 11:27:19 posle podne
Prvo nemas potrebe da
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)

ovo da se uvelica i postavi gore na vrh pocetne strane kod vw club rs
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)

ovo da se uvelica i postavi gore na vrh pocetne strane kod vw club rs
Nemoj mene s tim ironicnim odgovorima a primetio sam da ih siris po forumu i ponasas se kao da si popio svu pamet ovog sveta...  NIsi me ubedio svojim "strucnim" odgovorom...
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:29:05 posle podne
ps nemislim da sam znalac, uzmi neku knjigu iz srednje skole pa to nadji i prelistaj. bez ljutnje, glupo je stvarno
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: dzoni_ml Septembar 14, 2010, 11:31:09 posle podne
Nesto na temu:
Meni je tdi 66kw na 1300km samo autoputa potrosio 5.7l/100km(nas petoro i pun gepek doduse) Ne po bordu koji inace nikad ni ne gledam ...Znaci vozen je kolko se vozi na autoputu 150-180 sad dal je to mnogo ili malo ne znam...kapiram da bi bilo manje da smo se klackali na 120
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:33:16 posle podne
rajko to ste trebali nauciti u skoli. nepada mi napamet da te ubjedjujem u nesto tako banalno i glupo. raspitaj se malo i vidices sam.
a to sta ja sirim po forumu i kako se ponasam nije tvoje da ocjenjujes nego sve moje tvrdnje mozes provjeriti pa mi javno reci da sam lazov.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 14, 2010, 11:37:53 posle podne
Nesto na temu:
Meni je tdi 66kw na 1300km samo autoputa potrosio 5.7l/100km(nas petoro i pun gepek doduse) Ne po bordu koji inace nikad ni ne gledam ...Znaci vozen je kolko se vozi na autoputu 150-180 sad dal je to mnogo ili malo ne znam...kapiram da bi bilo manje da smo se klackali na 120
na koliko ti se obrtaja vrteo?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shone Septembar 14, 2010, 11:41:54 posle podne
Mare evo da ti ja pomognem ako mogu, vozim auto svaki dan na relaciji pancevo-grad nekih 10ak km, iz panceva za bg, idem od pancevackog mosta do vozdovca, prodjem dobar deo grada, to sve u jednom dahu (bez gasenja auta) to ti je nekih 35km i tako isto nazad, znaci imam malo otvorenog puta ali vecina je grad, moj mk4 1.9tdi 66kw trosi 6.7l takve voznje, leti na +40 sa klimom auto ide do 7.5l u kolima je uvek cetvoro ili petoro, preko toga meni auto nikad nije trosio, a ako vozis auto 3km pa ga ugasis, onda posle sat opet tako nemoj da se cudis sto skace potrosnja ... nadam se da sam ti bar malo pomogao ... pozz
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 14, 2010, 11:45:47 posle podne
Jel mogu ja majstora gedoru da pitam neshto ako se nije naljutio i pobegao...
Dakle jel je moguce da skoci potroshnja ako ono govno za temepraturu na komadnoj tabli stoji zapucano kranje levo... tj kao da je motor hladan.... mislim desi mi se nekada da i kada je motor propisno zagrejan ne pokazuje temperaturu... :S

Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 14, 2010, 11:47:43 posle podne
jesi li ti cuo kad za inerciju? da tezina auta sama nastoji da se auto krece, ti ga ubacio u drugu i mislis da ce raditi  tad na 900 obrtaja? brate raspitaj se malo stvarno mi glupo da pisem o takvim skolskim stvarima
Ma o čemu pričaš,voziš nizbrdo u petoj,i auto je na nekom broju obrtaja,nebitno,i ti pustiš gas,ostaviš auto da se kotrlja sam od sebe,zašto onda rastu brojevi obrtaja,a kad ga izbaciš iz brzine obrtaji momentalno padnu,kakav se to prekid desi i zašto obrtaji nisu pali kad si si oduzeo gas i nastavio da se krećeš po inerciji,nego tek kad si ga izbacio iz brzine.

Kad na ovo budeš imao odgovor onda će ti i sve ostalo biti jasno.

Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:50:05 posle podne
ako je u pitanju termodavac na motoru moze ti poremetiti potrosnju jer preko njega ecu odredjuje ugao predpaljenja, ako je u pitanju kvar u samoj instrument tabli-satu nema veze sa potrosnjom. nisam se naljutio brate a ni pobjegao, taman posla. interesantno mi je da citam ovakve stvari pred spavanje kako kompjuteri na nizbrdicama iskljucuju gorivo a u cilindre ubacuju vazduh. nije lose a? ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shone Septembar 14, 2010, 11:53:08 posle podne
bg2225 moram ja tebe nesto da pitam, spustas se na nizbrdici auto ti je npr u trecoj u 3000 obr/min - po tebi ne trosi gorivo, stiskas kvacilo, auto pada na 900 obr/min da li i tada ne trosi gorivo ili ... ?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 14, 2010, 11:54:00 posle podne
svasta cu ja ovde da naucim clap clap clap
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 14, 2010, 11:54:26 posle podne
ako je u pitanju termodavac na motoru moze ti poremetiti potrosnju jer preko njega ecu odredjuje ugao predpaljenja, ako je u pitanju kvar u samoj instrument tabli-satu nema veze sa potrosnjom. nisam se naljutio brate a ni pobjegao, taman posla. interesantno mi je da citam ovakve stvari pred spavanje kako kompjuteri na nizbrdicama iskljucuju gorivo a u cilindre ubacuju vazduh. nije lose a? ;)
Ok, tnx!
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 14, 2010, 11:56:28 posle podne
jesi li ti cuo kad za inerciju? da tezina auta sama nastoji da se auto krece, ti ga ubacio u drugu i mislis da ce raditi  tad na 900 obrtaja? brate raspitaj se malo stvarno mi glupo da pisem o takvim skolskim stvarima
Ma o čemu pričaš,voziš nizbrdo u petoj,i auto je na nekom broju obrtaja,nebitno,i ti pustiš gas,ostaviš auto da se kotrlja sam od sebe,zašto onda rastu brojevi obrtaja,a kad ga izbaciš iz brzine obrtaji momentalno padnu,kakav se to prekid desi i zašto obrtaji nisu pali kad si si oduzeo gas i nastavio da se krećeš po inerciji,nego tek kad si ga izbacio iz brzine.

Kad na ovo budeš imao odgovor onda će ti i sve ostalo biti jasno.


pa kako nece rasti obrtaji?  stavi ga iz pete u trecu i otice ti obrtaji i na 3000 iako nediras gas ako je velika nizbrdica inercija ti tjera auto nizbrdo i naravno da ce povecavati obrtaje. povecavace se obrtaji i na autu sa ukljucenim tempomatom niz brdo. na leru ti motor radi kako radi i nema veze sa poluosovinama i pogonom jer nemas tog otpora jer nije u brzini,  kako pitas za tako neke skolske stvari koje zna svaki prosjecan vozac?
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: micko Septembar 15, 2010, 12:00:05 pre podne
sat revija je u julskom broju objavila rezultate testiranja svih mogucih i nemogucih stvari koje uticu na smanjenje/povecavanje potrosnje.test je trajao mesec dana i bilo je ukljuceno nekoliko vozila.u testu nisu ucestvovale dijane,pezejci i zaporosci,vec vozila sa modernom tehnologijom.utvrdjeno je ,izmedju ostalog,da kocenje motorm povecava potrosnju goriva.

stvarno mi nije jasno sto se palamudi toliko oko gluposti.  angry2
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Andrija Septembar 15, 2010, 12:03:32 pre podne
@ BG2225 and rajko... Zamislite da krenete, recimo, u Francusku (reeecimo)... Srbija je na 44189468786 m nadmorske visine, a Francuska na 560 m... Non stop se vozite nizbrdo sa pola litra goriva u rezervoaru i bez problema prevalite citav put, a? Divno zvuci, morate priznati  biggrin
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 15, 2010, 12:04:53 pre podne
 lollol bravo student beer
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Turbo Septembar 15, 2010, 12:07:12 pre podne
Eee buraz, ali bord pokazuje 0l kad ides nizbrdo  lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Andrija Septembar 15, 2010, 12:08:26 pre podne
Aj, moze lock   sex
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 15, 2010, 12:08:55 pre podne
bg2225 moram ja tebe nesto da pitam, spustas se na nizbrdici auto ti je npr u trecoj u 3000 obr/min - po tebi ne trosi gorivo, stiskas kvacilo, auto pada na 900 obr/min da li i tada ne trosi gorivo ili ... ?
E,kad pritisneš kvačilo,onda krene da troši gorivo,i šta bi se desilo kad bi išao npr,kao što ti kažeš nizbrdo,u trećoj brzini a motor se okreće na 3000 obrtaja,i ti prikočiš malo,zašto onda broj obrtaja smanji,a ti ne diraš gas,šta se onda dogodi,ili prebaciš u veću brzinu,onda se kotrljaš na npr. 2300 obrtaja,zatšo pada broj obrtaja kako prebacuješ u veću brzinu i kako usporavaš tako broj obrtaja lagano pada.
jesi li ti cuo kad za inerciju? da tezina auta sama nastoji da se auto krece, ti ga ubacio u drugu i mislis da ce raditi  tad na 900 obrtaja? brate raspitaj se malo stvarno mi glupo da pisem o takvim skolskim stvarima
Ma o čemu pričaš,voziš nizbrdo u petoj,i auto je na nekom broju obrtaja,nebitno,i ti pustiš gas,ostaviš auto da se kotrlja sam od sebe,zašto onda rastu brojevi obrtaja,a kad ga izbaciš iz brzine obrtaji momentalno padnu,kakav se to prekid desi i zašto obrtaji nisu pali kad si si oduzeo gas i nastavio da se krećeš po inerciji,nego tek kad si ga izbacio iz brzine.

Kad na ovo budeš imao odgovor onda će ti i sve ostalo biti jasno.


pa kako nece rasti obrtaji?  stavi ga iz pete u trecu i otice ti obrtaji i na 3000 iako nediras gas ako je velika nizbrdica inercija ti tjera auto nizbrdo i naravno da ce povecavati obrtaje. povecavace se obrtaji i na autu sa ukljucenim tempomatom niz brdo. na leru ti motor radi kako radi i nema veze sa poluosovinama i pogonom jer nemas tog otpora jer nije u brzini,  kako pitas za tako neke skolske stvari koje zna svaki prosjecan vozac?
Pa sam si dao odgovor za celu stvar,inercija tera,tako inercija tera motor da radi i zato povrećava obrtaje,ti obrtaji nisu tek tako na nekom broju,zato i rastu kako ubrzavaš,ili padaju kad usporavaš,pa da ne misliš valjda da se to motor sam prilagođava brzini pa podiže broj obrtaja,podiže ga sila inercije koja na nizbrdici sve više ubrzava auto točkovi se brže okreću,pa preko transmisije i menjača okreću i radilicu,i onda nema ni potrebe za ubrizgavanjem ogriva jer je radilica porenuta,to ti je odgovor.

Pa ne bi kompjuter u kolima zatvarao dotok goriva kad se koči motorom,ugasio bi se motor momentalno ako je tako kao što ti pišeš.



Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: micko Septembar 15, 2010, 12:09:16 pre podne
nbt,ipak bi u fr.stigao bar sa 100gr goriva. lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 15, 2010, 12:10:44 pre podne
4 stranice trabunjanja  lollol lollol lollol
Ae po 20 do sutra ce biti 10  biggrin
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 15, 2010, 12:11:01 pre podne
procitaj gore sta je andrija napisao za francusku i nemoj vise nista pisati, napisao i rekao si sve beer
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 15, 2010, 12:15:17 pre podne
@ BG2225 and rajko... Zamislite da krenete, recimo, u Francusku (reeecimo)... Srbija je na 44189468786 m nadmorske visine, a Francuska na 560 m... Non stop se vozite nizbrdo sa pola litra goriva u rezervoaru i bez problema prevalite citav put, a? Divno zvuci, morate priznati  biggrin
U takvoj situaciji bi stigao do Francuske i sa ugašenim motorom. biggrin
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shone Septembar 15, 2010, 12:15:20 pre podne
Ljudi ovaj decko mene za*ebava???????? Brate nisam mehanicar, nisam strucnjak, ne znam sve, ali znam da kada ti se okrece zupcasti kais na dizelu, okrece se i BOS pumpa, a cemu sluzi bos? Da gura vazduh, jel tako???
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shone Septembar 15, 2010, 12:15:56 pre podne
@ BG2225 and rajko... Zamislite da krenete, recimo, u Francusku (reeecimo)... Srbija je na 44189468786 m nadmorske visine, a Francuska na 560 m... Non stop se vozite nizbrdo sa pola litra goriva u rezervoaru i bez problema prevalite citav put, a? Divno zvuci, morate priznati  biggrin
U takvoj situaciji bi stigao do Francuske i sa ugašenim motorom. biggrin

Bravo, sa ovom izvalom si POBEDIO  tapsac  tapsac  tapsac
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: gedora Septembar 15, 2010, 12:18:01 pre podne
pa na pasatima vazduh izgleda. sramota je vise da pisemo o ovome, bg molim te rspitaj se sutra malo po servisima u komsiluku pa javi sta su ti rekli. nezajebavaj vise pretjera ga bas
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: pimbe Septembar 15, 2010, 12:27:13 pre podne
Ljudi ovaj decko mene za*ebava???????? Brate nisam mehanicar, nisam strucnjak, ne znam sve, ali znam da kada ti se okrece zupcasti kais na dizelu, okrece se i BOS pumpa, a cemu sluzi bos? Da gura vazduh, jel tako???
Ja nemam ni zubcasti ni bosch pumpu, a dizel  :huh: i  trosi 10 11 u gradu
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: BG2225 Septembar 15, 2010, 12:32:58 pre podne
Ma nema veze,mislite šta hoćete,bord pokazuje 0.0.
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: aleexis Septembar 15, 2010, 12:35:17 pre podne
ajde sta se palite ljudi...vidite da vas lik drka...manite ga,nek mu ne trosi uopste,njegov problem...
on sipa,ne vi ;)
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shone Septembar 15, 2010, 12:36:30 pre podne
Ljudi ovaj decko mene za*ebava???????? Brate nisam mehanicar, nisam strucnjak, ne znam sve, ali znam da kada ti se okrece zupcasti kais na dizelu, okrece se i BOS pumpa, a cemu sluzi bos? Da gura vazduh, jel tako???
Ja nemam ni zubcasti ni bosch pumpu, a dizel  :huh: i  trosi 10 11 u gradu

AAA to je neki prototip, a zato sto nema zupcasti i bosch ti laze bord  bleh probaj nizbrdo, ako pokaze 0.0 nemoj vise da sipas dizel, taj ti ide na vazduh, a taj dizel ti curi negde, proveri to  lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Shomi Septembar 15, 2010, 12:42:35 pre podne
Ma nema veze,mislite šta hoćete,bord pokazuje 0.0.
E ajd ovako, ove Nishlije da sledeci skup pracve na Kopu. Pa ono, da se skupe ljudi iz kljuba da ti se napuni na vrhu auto do cepa, i idemo dole bez gasa! Pa da ga napunimo u Brzecu :D I ja stavljam ko pimbe samo dizem ulog na 100, da ce da potroshi vishe od 1.5l/sat :D
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: cvijander Septembar 15, 2010, 12:46:39 pre podne
Moram da okacim, izvinjavam se ako je bilo.

Dođu Mujo i Haso na benzinsku pumpu u Njemačkoj i pita ih radnik: -Dizel? Super?
Kaže Mujo: Vaser! (Voda)
Gleda
Nijemac u čudu, ali svejedno natoči vode do vrha. Mujo izvadi neku
tabletu i ubaci u rezervoar, sjedne u auto, upali i ode. Nijemc...u
... pala vilica. Sutra, ista situacija, opet Mujo traži vodu, Nijemac
natoči, Mujo ubaci tabletu i ode. Treći dan, Mujo dolazi na pumpu, traži
vode, ali dolazi mu neki gospodin u odijelu i kaže:- Čuo sam da imate neke posebne tablete. Ja sam direktor ESSO-a i spremni smo vam dati milion evra za njih!Kaže Mujo: Ili tri milona ili ništa od posla.Nijemac izbroji tri miliona, Mujo mu da bočicu tableta i ode. Ulazi Mujo u kola, kad ga pita Haso:- Je li Mujo, kako ćemo se mi sad vozit?- Pa na plin, k`o i dosada! - reče Mujo i upali kola

morao sam a vi brisite  lollol lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Turbo Septembar 15, 2010, 01:01:19 pre podne
(http://www.stanovanje.hr/2009/04/10/defendius220090410001.jpg)

Ko nadje pravi put, otkljucace temu  biggrin
Naslov: Odg: Potrosnja
Poruka od: Madison Septembar 15, 2010, 01:28:06 pre podne
Ja sam nasao  biggrin

Elem, razumem sta je bg-u i rajku logicno, tockovi okrecu radilicu>klipove, pa im zato ne treba gorivo. Ok. E sad to je logicno kad se tako pogleda. Al' zanemarite nizbrdicu. Vozite auto na ravnom putu, recimo 3. brzina na 2500 obrtaja. Odjednom pustite gas i obrtaji krecu polako da opadaju. Je l' i tad potrosnja 0l/100km?

Drugo, najprostiji primer, ako bi se klipovi kretali bez prisustva goriva, da li bi se motor onda isto onako cuo? Pa zbog cega dizelasi imaju onaj karakteristican zvuk? Zato sto dizel sagoreva. E sad mi kazite ako vam se motor kad idete nizbrdo na 2500 obrtaja cuje drugacije nego sto bi se cuo na ravnom putu(tj. ako nema goriva onda se i ne bi culo nista), pa cu da poverujem da trosi 0l/100km.

Izvinjavam se ali morao sam da napisem, nadam se da su ovi prosti primeri nekome pomogli  beer