Autor Tema: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema  (Pročitano 46095 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Serpico

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW passat B6
Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« poslato: Februar 13, 2019, 12:18:20 posle podne »
Prvi post, nova tema. Pokušao sam da uglavim ovo na neku od postojećih tema, ali nekako mi se kompletna priča nije uklapala, pa ću da pokrenem novu temu. Nadam se da će mi mišljenja vlasnika i vozača VW pomoći...

Elem... Automobil iz naslova je u pitanju. 2006. godište. Kupio ga polovnog prije 3 godine, tada je imao nekih 230000 na satu. Prije toga sam vozio Megane II, drugo dijete bilo na putu, tražio sam nešto veće, nešto mlađe i komfornije. Mada ne prelazim neke velike kilometraže godišnje, svega nekih 15ak hiljada, računao sam na pouzdanost VW i da sam problem auta riješio na nešto duže staze... Nisu me pokolebale priče ljudi oko mene, čak ni loše iskustvo sestre i zeta, kojima je na istom autu, 2 godine mlađem doduše, otišla pumpa visokog pritiska, za koju su platili omanje bogatstvo, da je zamijene...

Šta se dogodilo u ove 3 godine. Na početku sve OK. Auto je izgledalo besprijekorno, prethodni vlasnik me upozorio samo na taster parking kočnice, da mu je to mana, da zna da se zaglavi. Sve ostalo je bilo u redu, bar prvih godinu dana. Redovan servis uz sporadična ulaganja u potrošne stvari (pločice na kočnicama, stabilizatori itd.). Problemi počinju prije optrilike godinu dana.
Hronološki...

1. Najprije je pukla zadnja opruga, pa sam ih promijenio obe, što me koštalo nekih 100ak eura.
2. Početkom ljeta pojavio se karakteristična zvuk, mljevenja, šuštanja iz kvačila. Moj majstor me ubijedio da to nije zamajac, nego zupčanici u mjenjaču. Drugi je tvrdio da je u pitanju zamajac i ništa drugo, treći da može biti i jedno i drugo, četvrti opet da je u pitanju mjenjač. Nijedan od njih nije šarlatan, već ozbiljni ljudi sa dobrom reputacijom kod nas u BL. Nisam bio načisto šta da radim, da bi na kraju moj majstor ipak utvrdio da je u pitanju zamajac i promijenio komplet set kvačila sa zamajcem - oko 500 eura.
3. Negdje pred zimu počinje da se mijenja zvuk motora. Motor postaje bučniji, da bi se nakon nekog vremena pojavilo metalno zujanje. Dogovorio sam sa majstorom da pogleda, međutim dok sam došao do njega board kompjuter je izbacio poruku o opadanju pritiska ulja i da odmah zaustavim auto. Odšlepan je do majstora. Rezime: proklizala je uljna pumpa, zbog čuvene 6-ugaone osovine. Ukratko - motor ostao bez ulja, otišla je turbina, radilica, špena se sasula u karter i... Da ne nastavljam.

Prijedlozi su bili...
Skuplja i vremenski duža varijanta. Reparacija motora dio po dio...
Jeftinija i brža, za koju sam se odlučio. Zamjena motora... Našao sam motor sa papirima, ocarinjen, ispravan. Majstor je (na sreću) prilikom transporta u njemu čuo neki zvuk, za koji se ispostavilo da dolazi od inbus ključa koji je nekome upao u motor dok ga je skidao, vjerovatno. Posljedica ovoga je bilo rastavljanje komplet tog novog motora, da se taj ključ izvadi, poslije čega su na motoru promijenjeni svi semerinzi i dihtunzi. Ugrađen je, ujedno odrađen i veliki servis, tako da sad radi uredno, mada se turbina sa tog "novog" motora pomalo čuje... Koštalo me sve to oko 1300 eura, pri čemu još nisam odradio atest tog motora i uveo ga u saobraćajnu. To planiram da uradim na sljedećoj registraciji, što će me koštati još nekih 150 eura.

Auto sad ima 260000 na satu, ali to nije više kilometraža tog motora. U njega je previše uloženo, i nema šanse da se isto vrati, pa me zanima mišljenje ljudi, šta bi uradili na mom mjestu. Prodali ga ili zadržali, s obzirom da je u njega uloženo oko 2000 eura.
Zdrav razum mi govori da je sad u pitanju ispravan auto i da za nejga trenutno, da ga prodam, mogu da dobijem max. 2/3 novca za koji sam ga kupio.
Sa druge strane, ona praznovjerna crta u svakom vozaču mi govori da ga se riješim po kratkom postupku...

Šta mislite i hvala unaprijed na prijedlozima...

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #1 poslato: Februar 13, 2019, 12:39:38 posle podne »
Vozi sad,mora da se otplati bar delom...
Sve sam uvereniji da je jtd mjet najbolji dizel .....


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1785
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #2 poslato: Februar 13, 2019, 02:07:01 posle podne »
Sam moraš da odlučiš voziš ili prodaješ, odluku si trebao da doneseš pre popravke i ulaganja. Sve ovo gore što si naveo su standardne stvari kod održavanja osim pumpe za ulje koja kod tih motora traži čestu proveru osovine pumpe, ne postoji trajno rešenje. Pitanje je kakva je pumpa na tom novom motoru može lako da se desi opet isto.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #3 poslato: Februar 13, 2019, 10:09:53 posle podne »
Bilo bi glupo prodati ga posle toliko ulozenih para.
A kupices opet macku u dzaku.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #4 poslato: Februar 13, 2019, 10:32:15 posle podne »
Uradi prepravku uljne pumpe od 1.9tdi i cepaj.

Van mreže Serpico

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW passat B6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #5 poslato: Februar 15, 2019, 01:55:30 posle podne »
Sam moraš da odlučiš voziš ili prodaješ, odluku si trebao da doneseš pre popravke i ulaganja. Sve ovo gore što si naveo su standardne stvari kod održavanja osim pumpe za ulje koja kod tih motora traži čestu proveru osovine pumpe, ne postoji trajno rešenje. Pitanje je kakva je pumpa na tom novom motoru može lako da se desi opet isto.

Osovina pumpe je i napravila rusvaj, nakon što se izlizala i proklizala. Njena zamjena, košta svega 15ak evra, ali je problem što je teško utvrditi to osim promjenama na zvuku motora. Ja sam malo prije toga radio mali servis, majstor  nije ništa primjetio. Motor jeste bio malo bučniji par dana, ali kako je bilo hladno, ja sam naivno pomislio da je to standardno kod dizela, da budu malo bučniji kad je vani hladnije. Kad mi je izbacio upozorenje o gubitku pritiska ulja, havarija se već dogodila.

Inače, na novom motoru je ta osovina zamijenjena i stavljena nova, sa tim neće sigurno biti problema neko vrijeme.

Uradi prepravku uljne pumpe od 1.9tdi i cepaj.

Ovo mi je majstor nešto i pominjao, ali ja nisam neki ljubitelj prepravljanja fabričkih postavki. Da li je iko radio nešto slično?

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6850
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #6 poslato: Februar 15, 2019, 08:15:18 posle podne »
u Simanovcima se radi duza osovinica - bas za onoliko koliko je potrebno da bude sve kao fabrika ... tj telo osovinice ulazi komplet u radni deo uljne pumpe

ako ne zelis prepravku sa 1.9 tdi

evo kome treba  :46

Pesovic

+381 63 202204
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #7 poslato: Februar 15, 2019, 09:00:12 posle podne »
ja nisam neki ljubitelj prepravljanja fabričkih postavki.
Menjaj je onda svaki put kad radis mali servis

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #8 poslato: Februar 16, 2019, 12:18:35 pre podne »
@Serpico

Koja je kodna oznaka tog motora?

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #9 poslato: Februar 16, 2019, 11:24:26 pre podne »
Da sam ja na tvom mestu prodao bi taj auto sto pre. Ali opet kao sto ostali clanovi kazu to sve zavisi od tebe. Neko bi to prodao sto pre a neko bi ga vozio dok se ne raspadne ceo i oterao ga na otpad.

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #10 poslato: Februar 16, 2019, 11:43:10 pre podne »
Sto bi ga prodavao kad si ga sredio.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #11 poslato: Februar 16, 2019, 11:58:48 pre podne »
Bas tako i ja mislim. Kad si vec ulozio tolike pare, i otklonio sve probleme. Sto da ga prodajes.

Samo sto bih ja ubacio uljnu pumpu sa 1.9tdi..
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #12 poslato: Februar 16, 2019, 03:13:23 posle podne »
I ja se slazem da je ludost prodati auto koji je sad vracen u skroz ispravno stanje i kupiti nesto drugo za koji opet neces biti siguran kakav je ako uzmes polovnjaka naravno.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #13 poslato: Februar 17, 2019, 03:41:06 posle podne »
Ali morate razumeti da tu stupa nas mentalitet koji cim cuje da je motor otvaran i radjen, to ne valja, al to je jace od nas😁
Ja sam na skodi sve odradio i motor prede kao sat, od prosle godine kad je radjen presao je 35k km, i nema greske...
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #14 poslato: Februar 17, 2019, 03:42:03 posle podne »
Ima i toga...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #15 poslato: Februar 17, 2019, 07:35:23 posle podne »
Ali morate razumeti da tu stupa nas mentalitet koji cim cuje da je motor otvaran i radjen, to ne valja, al to je jace od nas😁
Ja sam na skodi sve odradio i motor prede kao sat, od prosle godine kad je radjen presao je 35k km, i nema greske...

U pravu si.
Ali kad razmislis, kako znati da motor auta koji kupujes vec nije bio otvaran  :48
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #16 poslato: Februar 18, 2019, 07:38:44 pre podne »
Prošao slične stvari sa Fabijom.,pošto je prešla preko 405000 km. Odradio sve i zadržao je. Sledeći put kupujem novi auto, baš zbog ovakvog iskustva.

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 351
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #17 poslato: Februar 18, 2019, 10:18:35 pre podne »
 I ja imam lose iskustvo sa mojim VW, i ne da cu kupiti novi, ali svakako 3-5 godine star, koji nije iz uvoza i koji ima proverenu istoriju servisa. Ovo 12-13 god staro iz uvoza sa auto placa je lutrija...

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #18 poslato: Februar 18, 2019, 10:58:35 pre podne »
Da, autoplacevi su uglavnom prevaranti. Garantuju ti lagalnost vozila i dokumantaciju. Za ostalo možeš da se slikas.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže Serpico

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW passat B6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #19 poslato: Februar 18, 2019, 01:47:19 posle podne »
@Serpico

Koja je kodna oznaka tog motora?

BMP

Nisam iskreno pametan, zato sam i htio amlo da čujem različita mišljenja.
Npr, sad se čuje turbina i to mi u nekoj bližoj budućnosti znači bar još 250 Eura za reparaciju. Bregasta je stavljena sa mog starog motora, pošto na opvom ništa nije valjala, a ni moja izgleda nije u baš sjajnom stanju, po riječima mog majstora. Na to sve, nov motor se kod nas mora preregistrovati i to je oko 150 eura. Znači bar još 400-500 eura ulaganja mi ne gine i to uskoro.
Majstor koji je ugrađivao motor kaže da je po njemu sve prilično uredno, pogotovo što ga je rastavio da izvadi taj inbus ključ i promijenio sve semeringe. Ono što ja ne znam, je koliko je taj motor prešao i to me malo plaši iskreno...
Činjenica da je VW mi olakšava eventualnu zamjenu ili prodaju, bez obzira na sve, jer su izuzetno cijenjeni na našim prostorima i drže cijenu, malar i u nešto lošijem stanju. E sad, razmišljao sa m da ga zamijenim za Seat Alteu XL, ali sa 1.9 TDI motorom ili možda benzinskim. O njima sam čuo dobre stvari.