Autor Tema: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?  (Pročitano 45257 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ElMiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V 75KS
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« poslato: Decembar 25, 2017, 07:13:13 pre podne »
Pozdrav svima :)

Da ne bude kako se nisam informisao, prvo sam iščitao većinu poruka i tema slične sadržine.

Dakle zanima me ugradnja TNG-a u Golf 5, 1.4 - 75KS.

Auto odlično ide  :66, naravno u skladu sa snagom koju ovaj motor ima, bez ikakvog problema nakon 18 000 pređenih kilometara u mom vlasništvu (odrađena 2 mala servisa, veliki servis i neke sitnice).
Ovih 18kkm sam prešao za nekih godinu dana, tako da je to jedan od razloga zbog čega razmišljam o ugradnji TNG-a.

Čitajući poruke na forumu, može da se stekne utisak da ima i onih koji imaju problema sa ugradnjom TNG-a. Da li je to toliko izraženo ili su takvi slučajevi "najglasniji"?

Ne želim da dam novac na ugradnju TNG-a i još da imam dodatnih problema oko korišćenja, jer kao što sam pomenuo, auto ide fenomenalno i majstor kod koga održavam vozila je procenio da je ispravnost vozila odlična.

Koje su vaša iskustva i preporuke?

Dakle, prelazim dosta godišnje, moguće je da ću naredne godine prelaziti i preko 20 000 km-a.

Još bi pomoglo ako ima neko iz Niša u vezi preporuke gde ugraditi TNG u Nišu?

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #1 poslato: Decembar 25, 2017, 04:22:20 posle podne »
Kao vlasnik upravo takvog Golfa 5, moj odgovor bi ti bio DA, bez trunke razmisljanja ugradjuj. Auto mi ide apsolutno isto, a i kada odes na pumpu pa natocis pun rezervoar za 2-2300din osecaj je odlican.
Voznja 100% grad, potrosnja 12-13litara sada zimi bez da ga stedim, milujem i vodim racuna o potrosnji.
Ima male razlike gde se sipa plin, ali to ces vec da provalis u Nisu gde ti odgovara najvise.
Da napomenem, kada kazem grad, mislim na voznju gde posle 200-300m krecu semafori, centar i slicno..

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #2 poslato: Decembar 25, 2017, 06:06:29 posle podne »
Sto se tice ugradnje,tu ide savremeni secvent sistem,koji ni po emu ne zaostaje za benzom sto se tice performansi..Al moj savet ti je da se raspitas kolko ce drzava da te rebne za atest i pm..jel to nije mala cena,a pare bukvalno dajes za papirologiju koja veze sa vezom nema,s obzirom da ces se voziti na ekoloski cistije gorivo od benze,al to se u ovoj lopovskoj drzavi ne racuna... :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #3 poslato: Decembar 25, 2017, 07:17:39 posle podne »
Cist racun - duga ljubav:
Plin: 100km - 13l - 960din
Benzin: 100km - 10l - 1450din
Na svakih 100km usteda oko 500din, 1000km 5000din, 10000km 50000din!
Na 12000km eto uredjaja i atesta u ustedi!

Van mreže ElMiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V 75KS
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #4 poslato: Decembar 26, 2017, 05:29:37 pre podne »
Da, tako sam i ja nešto računao.

Svakako da mi je mnogo draže da se vozim na benzin i da ne moram da održavam još jedan sistem za dovod goriva, ali je cena benzina duplo viša.

U gradskoj vožnji bi i bila najveća ušteda. I moja računica je slična tvojoj, tako da svakako će da se isplati.

Odlično, mogu da kažem da mi je malo lakše, kada znam da neko nema lošeg isksutva sa istim motorom i automobilom  :)

Cena atesta i ovih zajebancija je oko 10-ak 000 dinara, videćemo. Mogu i da napišem nakon ugradnje šta i kako.

Van mreže ElMiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V 75KS
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #5 poslato: Decembar 26, 2017, 05:36:09 pre podne »
Kao vlasnik upravo takvog Golfa 5, moj odgovor bi ti bio DA, bez trunke razmisljanja ugradjuj. Auto mi ide apsolutno isto, a i kada odes na pumpu pa natocis pun rezervoar za 2-2300din osecaj je odlican.
Voznja 100% grad, potrosnja 12-13litara sada zimi bez da ga stedim, milujem i vodim racuna o potrosnji.
Ima male razlike gde se sipa plin, ali to ces vec da provalis u Nisu gde ti odgovara najvise.
Da napomenem, kada kazem grad, mislim na voznju gde posle 200-300m krecu semafori, centar i slicno..

I jedno pitanje  :)

Da li imaš točak bocu i ako je odgovor da, kojih je dimenzija?

Verujem da je sličan slučaj kao i kod mene. Pošto je dubina dela za rezervni točak manja od visine točak boce. Svakako ću morati da dodajem neki stirodur ili tako nešto, kako bih nivelisao prtljažni prostor. E sada, da li je pametno umetnuti točak bocu visine 180mm i nivelisati za nekih 50 mm ili bocu visine 200mm, s tim što bi onda visina patosa bila dosta podignuta. Razlika u zapremini gasa bi bila oko 4l što možda i nije neka razlika u odnosu na dodatni gubitak prtljažnog prostora.

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #6 poslato: Decembar 26, 2017, 07:52:43 pre podne »
Nije ti to neka razlika, ja sa "punom" bocom zapremine 32l ( u koju staje 28-29l) predjem oko 260km po gradu, a sa tom vecom verovatno jos 40-ak km. Istina je da je tocak boca malo viša od samog prostora za rezervni tocak, to ti bode oci u pocetku, ali iznivelisi stirodurom i veruj da ces da zaboravis na taj detalj, a ne gubi se previse od gepeka.
I da, jedan savet ( makar ja tako radim), kada ugradis gas, nemoj da dozvolis da ti nivo benzina pada na neki minumum, plus ja uvek sipam benz sa aditivima ( g drive), kad vec trosim malu kolicinu benzina, neka makar bude kvalitetan!
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 07:54:44 pre podne od strane Ned »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9762
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #7 poslato: Decembar 26, 2017, 09:56:51 pre podne »
Jel jos uvek moze boca u prostor za rezervni tocak?

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #8 poslato: Decembar 26, 2017, 10:49:06 pre podne »
E to je pravo pitanje...?!?!?! Ja sam stavio, moglo je, da li sada moze...?!?!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #9 poslato: Decembar 26, 2017, 11:17:05 pre podne »
Ja sam radio reatest pre par meseci na tastovom koreancu (5000din) i tocak boca je u pitanju. Taj auto je toliko mali da ne znam gde bi drugo moglo da se stavi boca. Naravno ono sto je na proslom atestu bilo idealno uradjeno, sada to puj pike vise ne vazi. Izmene su kostale 2 dana jurenja po zvanicnim TNG majstorima i jos 8000din. Po zakonu! Dok sam ja cekao da mi zavrse papirologiju u jedinoj firmi kojoj je dozvoljeno da radi atest i koja za 15min svog rada naplati 5000din, a po cenovniku radni sat im je 900din, jedno 5 ljudi je doslo da se raspita sta je potrebno da se izvadi plin iz kola. Naravno i za to treba atest i 5000din :) Koliko je sistem oterao TNG korisnika potrazite po netu. Jedinstven slucaj u svetu da drzavni aparat sam sebi puca u nogu i smanjuje konzumaciju energenta na kojem ima najvecu zaradu. Ili pogledati servise tng koji se redom zatvaraju ili se specijalizuju za druge delatnosti.
Usteda u novcu je definitivna, ali ja nakon 17 godina voznje na plin sam se zakleo da ga necu vise nikad voziti jer se sistem izivljava preko beskonacnih pravila koje svake godine donose. Umesto da stimulisu voznju na gas, oni ponizavaju te korisnike. Na kraju vise nisam gledao ni ustedu vec samo da me neko ne pravi budalom i to "po zakonu."
Plin se pre otplacivao na 8000km bez skrivenih troskova, a sada na 12000 sa dosta skrivenih troskova. 13L plina je oko 6.5L dizela sto opet ako se pogleda nije neka velika razlika u ceni.
Autonomija od 260-300km i nije neko srecno resenje, pogotovu ako se ide na duzi put. Usteda postoji, ali postoje i ove druge stvari koje ne mogu da se proracunaju.

Auto odlično ide  :66, naravno u skladu sa snagom koju ovaj motor ima,
I puz odlicno ide po tom kriterijumu :)
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 11:21:58 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #10 poslato: Decembar 26, 2017, 01:14:02 posle podne »
@Wele...uglavnom si u pravu sto se tice papirologije i zelje nase drzave da se uzme sto vise od naroda. Sve ostalo manje-vise gresis...potrosnja 13l je paralela dizelu koji trosi 6.5l, pokazi mi tog dizela koji trosi toliko po gradu, da ga ne milujes i da nije G2?!
Plus ono sto mene strasno nervira, gore pomenuta snaga auta i poredjenje sa pužem...nemamo svi afinitete za brzu voznju, para za odrzavanje skupih agregata i slicno. To bi bilo kao kada bi rekao da je Audi 2.0 ili 3.0 slab motor samo zato sto postoji i 4.2!

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #11 poslato: Decembar 26, 2017, 04:24:45 posle podne »
A gde je potrosnja benzina pored plina, to niko ne racuna,koliko se potrosi benzina realno za mesec dana povotovo u zimskom periodu,ja od 2010 kad sam presao na dizel nikad se na plin vise vratio ne bih
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #12 poslato: Decembar 26, 2017, 04:33:49 posle podne »
Potrosi mozda i 1000din benzina na 1000km predjenih.
Evo ti mog konkretnog mesecnog troska za gorivo:
predjem oko 250-300km nedeljno, sam grad ( centar), sipam nedeljno rezervoar plina za 2000din  i jednom mesecno dodam i benz za 1000din.
2000x4=8000 + 1000 = 9000din
Pre toga samo na benzin nisam mogao bez 12000din iste relacije 100%.
Dakle 3000din mesecno usteda.
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 04:45:27 posle podne od strane Ned »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #13 poslato: Decembar 26, 2017, 05:10:32 posle podne »
To onda nije 13L već je 14+. što je oko 7L dizela. I to je ušteda gledajući benzin i potrošnju tog motora. Kod mene B7 kada sam ga mazio izvlači 6L prosečne potrošnje. To je najmanje što sam se trudio da napravim prosečnu realnu potrošnju mereći po rezervoaru. Ono što po bordu vidim najčešće je potrošnja između 6.5-7. Vozim ga lagano jer je takav auto. Start stop koji značajno utiče na potrošnju mi je uvek uključen. Znam, nije pošteno porediti 2.0CR i 1.4 motor koji se razlikuju i po generaciji i po ceni i tehnologiji. Ja ne mogu da tvrdim koja je potrošnja kod drugih modela, ali kod ovog mog je to moguće.

Meni nije jasno šta treba da znači auto odlično ide, a da se ne odnosi na brzinu? Taj auto ide odlično samo ukoliko se neko nije vozio u drugom autu. Ako ovaj ide odlično, koji ide loše? Samo da ne krene priča kao sa čipovanjem 1.4 atmo motora, pa je evoluiralo do toga kako je brži od S3 na autoputu čim mu je nalegla mapa. Po meni taj motor je slab i za svoju šasiju što mu njegova potrošnja govori. Taj auto može povoljno da se kupi, jefino da se održava za razliku od dizela kada upadne u negativnu fazu, a ako je već takav motor onda naravno da je bolje staviti plin. Poenta ove rasprave jeste da ukoliko neko planski kupuje auto da troši malo po broju kilometara onda ima i boljih rešenja od tog 1.4 atmo motora.
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 05:13:30 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #14 poslato: Decembar 26, 2017, 05:36:11 posle podne »
Da nije drzave i haraca na konto tng sistema,plin bi bio isplativ neopisivo,a ovako nema blede veze,jbt pre par godina reatest je mene izasao 40 000 din za obican vakumski tng na g2 i to mi izvadise tocak bocu i zviznuse onaj bojler,pri tom izbusise koseve,koji su nakon dve zime pokazali poo rupama,a nisu za 25 godina pre toga...Sad plin ne bih ugradio da mi plate..a sledeci auto ce biti na cist benzin ili eventualno neki g4 tdi,a na tng vise ni u ludilu,samo zbog otimanja para od strane Vucicland-a...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #15 poslato: Decembar 26, 2017, 05:36:35 posle podne »
@Wele
Ja tebe bas i ne razumem, sta znaci dobro ide pitas...evo konkretno, pre mesec dana se meni "ubaci" neki mercedes kompresor ispred na semaforu, a mene to kurcenje strasno nervira.
Vidim ja da on gleda u retrovizor i u mene, ne uspem da se uzdrzim i malo ga pocastim. Pali se zeleno on po gasu, kao da bezi, ja kao da ga jurim takodje po gasu...i pitanje je da li mi je pobegao?!?!
Da, ali ne onako brzo i lako kako ti mozda ocekujes ( a ni on) jer je ovo zaboga 1.4 motor.
Gde se vidi razlika u nasim motorima, u krajnjoj brzini ( jer ja isto ovog vozim auto putem 170-180 bez problema) i u preticanju ( gde je po mom misljenju i najbitnije)...a to je vec druga tema.
I da, ja kada sam kupovao Golfa zelja mi je bila 1.6fsi ili 1.9tdi, toliko sam ih pogledao, sve lom do loma...i natrcim na ovog.
Sta je trebalo, da ne uzmem da me ne bi neko prozivao na forumu?!?! Komplekse nemam, vozio sam i Juga sa 18godina , i to lepo ide takodje!!!
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 05:55:54 posle podne od strane Ned »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #16 poslato: Decembar 26, 2017, 07:11:08 posle podne »
Polako Nede, mnogo se nerviraš oko gluposti.  beer Što bi Gvarana rekao placebo efekat. Koliko koji auto ubrzava i kolika mu je maksimalna brzina su konkretni podaci i ne zavise od jake želje vozača. Pitanje je koji je kompresor i koliko je on stvarno hteo da se trka i koliko dugo ste bili u tom stadijumu uličnog natezanja, ali teško mogu da se porede performanse ta dva auta. Najvažnije je da si ti zadovoljan. Čudi me da nisi mogao naći dobar 1.6 ima ih dosta. Ja dugo nisam mogao naći dobru 6icu GTI po razumnoj ceni, pa sam završio na dizelu  boodala
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #17 poslato: Decembar 26, 2017, 07:49:51 posle podne »

Gde se vidi razlika u nasim motorima, u krajnjoj brzini ( jer ja isto ovog vozim auto putem 170-180 bez problema) i u preticanju ( gde je po mom misljenju i najbitnije)...a to je vec druga tema.


Totalna glupost  biggrin

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 493
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #18 poslato: Decembar 26, 2017, 08:10:12 posle podne »
@Wele
Ma opusteno, znam ja sta je bolje , samo tvrdim da i ovo nije lose kako mnogi predstavljaju.
Ja sam pre ovog imao C4 bas sa istim motorom i kada sam ga prodao rekao sam nikad vise slabiji motor...e to je boodala.
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 08:55:52 posle podne od strane Ned »

Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Golf 5 1.4 - 75KS TNG da ili ne?
« Odgovor #19 poslato: Decembar 26, 2017, 09:37:50 posle podne »
Pametna je stvar ugraditi plin u 1.4 motor, on svkako nema dusu pa kad se ugradi taj plin mozes da trazis da te poguraju na uzbrdici... ali svakako ako se odlucis na taj potez izacice ti na nos ta usteda od ~2000, 3000din mesecno od peripetija oko zakona...
« Poslednja izmena: Decembar 26, 2017, 09:44:34 posle podne od strane Bocko88 »